مقالات ترجمه‌ای

۱۱ نکته‌ی مخفی که از Red Dead Redemption 2 باید بدانید

نگاهی به ایستراگ‌ها و اتفاقات عجیب در دنیای پویای RDR 2

راحت است که از رمز و رازها و نکات مخفی و ایستر اگ‌های بازی Red Dead Redemption 2 غافل شد چرا که با عنوانی بسیار عظیم طرف هستیم. به اتمام رساندن خط داستانی این بازی به کم و بیش ۵۰ الی ۶۰ ساعت زمان نیاز دارد، نقشه‌ی ‌آن یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های بازی‌های Open World است و گوشه گوشه آن انتظار شما را می‌کشد تا با چیزی جدید، شما را غافلگیر کند. در چنین شرایطی، شاید پیدا کردن رمز و رازها و نکات مخفی این بازی بدون یک راهنما کاری بس سخت و زمان‌بر باشد و خیلی‌ها به همین علت قید آن‌ را بزنند.

در این مقاله، قصد داریم تا به ۱۱ نکته مخفی از بازی Red Dead Redemption 2 بپردازیم. اول از هر چیز، باید گفت که با بازی بسیار پرجزئیاتی طرف هستیم که ۱۱ مورد و یک مقاله نمی‌تواند تمام وجوه پنهان آن که از نگاه عموم جا مانده را پوشش دهد. بنابراین اگر شما هم نکاتی را از بازی به یاد دارید که شایان توجه است حتما در قسمت نظرات ما را باخبر سازید. از سوی دیگر، این نکات شامل موارد مختلفی می‌شود؛ از مراحل جانبی گرفته تا ارجاعات مختلف و ایستر اگ‌ها. از طرف دیگر، از آن جایی که مدت‌ قابل توجهی از عرضه این بازی می‌گذرد، ما در این مقاله به کل بازی می‌پردازیم و قسمت‌های پایانی بازی هم جزوی از آن است، پس، بخش‌هایی از داستان برای شما لو می‌رود!

 

شهاب سنگ

photo 2019 08 15 13 48 52

در یکی از برخوردهای کوتاه‌تر، شما می‌توانید به سراغ دیدن تاثیر باقی‌مانده از یک برخورد کوچک میان یک شهاب‌ سنگ و یک خانه بروید. این خانه که در شمال شرقی Roanoke Valley و Annesburg واقع شده، در واقع یک منطقه ایزوله و متروک است که از سقف سوراخ شده خانه دود در حال خروج است. وقتی که به خانه وارد می‌شوید، متوجه یک سری جسد در همان حوالی مرکز اتاق خواهید شد. وقتی به آن جا نزدیک می‌شوید، می‌توانید یک تکه شهاب سنگ را بردارید که به نظر همان مسبب مرگ افراد داخل خانه بوده است. بعد از خارج شدن از این محل، آرتور به نوبه خود با اختصاص دادن بخشی از ژورنال خود به این قضیه، نظرش را بیان می‌کند. شما می‌توانید این شی را نگه دارید یا آن را در ازای کسب پول نقد به فروش برسانید.

داستان Halo قسمت پانزدهم: دوره پس از جنگ
خواندن

ارواح Lemoyne

photo 2019 08 15 13 48 54

در حالی که تقریبا تمام مناطق بازی به نوبه خود عجیب و غریب هستند و می‌توان در آن‌ها منتظر اتفاقات شگفت‌آور بود، ولی این منطقه لموین است که از همه عجیب‌تر به‌نظر می‌رسد و حتی با قدم زدن در آن در حوالی نیمه شب هم می‌توانید به این نکته پی ببرید. در بخش غربی Bluewater Marsh حوالی ساعت ۲ نیمه شب، می‌توانید هذیان‌گویی عجیب یک فرد را در طبیعت وحشی بشنوید. اگر شما بیشتر به جلو بروید و خوب دقت کنید، یک جسم درخشان با لباسی روشن را می‌توانید مشاهده کنید که دورتر ایستاده است. این روح آخرین لحظات زندگی خود را مرور می‌کند، در تاریکی فریاد می‌زند تا کسی کمکش کند. اگر سعی کنید تا به او نزدیک‌تر شوید، او نهایتا ناپدید خواهد شد. در حالی که این دیدار سه مرحله مختلف دارد، هر بار هم تاریک‌تر و عجیب‌تر می‌شود و شما کم کم متوجه جزئیاتی جدید از جمله نحوه مرگ او و علت این که او هنوز در این منطقه پرسه می‌زند را متوجه خواهید شد.

علاوه بر روح سرگردان، یک قطار فراری شبح‌مانند هم در این منطقه وجود دارد که حوالی صبح می‌توانید متوجه حضور آن شوید. اگر به شمال غربی منطقه Scarlett Meadows در حوالی ساعت ۳ بامداد بروید و ریل‌های قطار آن منطقه را زیر و رو کنید، متوجه صدای یک قطار در دل تاریکی شب خواهید شد. البته به جای یک قطار واقعی، یک قطار شبح مانند با سرعت روی ریل حرکت می‌کند. بر خلاف روح قبلی، شما می‌توانید به این قطار نزدیک شوید و حتی با اسب خود روی همان مسیر و در واقع درون همان قطار هم به حرکت بپردازید! البته، نهایتا این قطار شبح مانند هم از بین می‌رود و برای مدتی طولانی نمی‌توانید شاهد آن باشید.

مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰
خواندن

UFO و کالت

photo 2019 08 15 13 48 57

یک کلیسای متروک و نسبتا تخریب شده در بخش شرقی New Hanover وجود دارد. اگر شما حوالی ساعت ۲ بامداد به آن وارد شوید، شاهد یک سکانس سهمگین و ناراحت‌کننده از یک سری آدم مرده هستید که انگار عضو یک کالت بوده‌اند. گویا آن گروه به دنبال این بوده‌اند تا با یک موجود بیگانه که فقط شب‌ها سر و کله‌اش پیدا می‌شده ارتباط برقرار کنند. بعد از خواندن دفترچه یادداشت رهبر این کالت، شما می‌توانید سرنخ‌هایی از برخوردن به یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در Red Dead Redemption 2 را به دست بیاورید که به تنهایی چند پله دوز عجیب و غریب بودن این بازی را بالا می‌برد. در شب شما بر فراز این منطقه شاهد یک UFO خواهید بود که البته، تنها UFO بازی نیست و در واقع اولی آن‌هاست. بهتر است بدون اسپویل بیشتر، خودتان به اینجا سری بزنید.

دهکده طاعون‌زده

photo 2019 08 15 13 49 01

در شمال غربی باتلاق Lagras، شما می‌توانید یک دهکده متروکه به نام Pleasance را پیدا کنید. در حالی که این منطقه برخی شباهت‌ها به منطقه Tumbleweed در Red Dead Redemption 1 و البته آن وحشت حاکم بر اکسپنشن Undead Nightmare را تداعی می‌کند، Pleasance یک منطقه با تاریخی غنی است ولی در جریان وقایع بازی تنها سرنخ‌های کوچک و جزئیات انگشت‌شماری باقی مانده تا بتوانیم به لطف آن‌ها متوجه این شویم که چه بر سر این دهکده آمده است. روی درب ورودی انبار بزرگ این منطقه، شاهد یادداشت بلندی هستیم که روی آن نوشته شده: «عقب بمانید، طاعون!» در همان حوالی می‌توانید قبرستان Pleasance را پیدا کنید که با تفحص و دقت در قبرهای واقع در آن می‌توان به سرنوشت برخی از ساکنان اینجا پی برد. به غیر از یک یادداشت که کمی اطلاعات مهم در مورد اتفاقاتی که در این منطقه رخ داده را بازگو می‌کند، تقریبا چیز دیگری وجود ندارد و شما باید با قوه تخیل خود، گذشته این منطقه را متصور شوید.

پاگنده‌ی فراری

photo 2019 08 15 13 48 59

به عنوان یک شوخی جالب که از دیرباز با بازی‌های راکستار همراه بوده، احتمال برخورد با پاگنده از همان اول که در Grand Theft Auto: San Andreas این قضیه مطرح شد یک تئوری جالب برای طرفداران بازی‌های این شرکت بوده است. اگرچه بالاخره در اکسپنشن Undead Nightmare از نسخه‌ی قبلی سری موفق به دیدن این موجود شدیم، ولی به هر حال آن جا همه چیز خوب پیش نرفت و در نهایت یکی از مراحل تراژیک بازی را تجربه کردیم. با این حال، در Red Dead Redemption 2 هم اشاراتی به آن اتفاقات و البته این موجود عجیب وجود دارد و در بازی شاهد لحظات تلخ و شیرینی راجع به پاگنده هستیم. اگر چه در بازی پیدا شدن استخوان‌هایی بزرگ حاکی از وجود پاگنده و البته از بین رفتن او است، ولی به هر حال شما می‌توانید با این موجود دیداری داشته باشید.

بهترین بازی‌های لگو
خواندن

برای دیدن پاگنده، اول اطمینان حاصل پیدا کنید که بیش از ۳۰ حیوان را بررسی کرده‌اید. می‌توانید از طریق compendium خود متوجه شوید که چند حیوان را بررسی کرده‌اید. بعد از این که این کار را انجام دادید، به سمت Calumet Ravine که در شرق Wapiti Reservation واقع شده است بروید. در قسمت غربی مسیل، شما یک سری پرنده را کنار آب خواهید دید. اگر شما نزدیک شوید، آن‌ها به شکلی هماهنگ به سرعت به پرواز درمی‌آیند. شما باید تا حد ممکن آن‌ها را دنبال کنید. نهایتا، آن‌ها شما را به سمت یک غار دورافتاده می‌کشانند. وقتی به محل مورد نظر برسید، صداهایی از یک غار می‌شنوید که در دسترس شما قرار ندارد.

در واقع یک موجود با شما شروع به صحبت می‌کند. در خلال این مکالمه، شما متوجه می‌شوید که چرا این پاگنده تصمیم به تنها بودن گرفته است و از همه فراریست. بعد از مکالمه اول، شما باید ۳ روز در بازی صبر کنید تا دوباره به آن محل بروید و مکالمه دیگری با او داشته باشید. در حالی که عده‌ای‌ می‌گویند که او یک انسان تنهای دیگر است، شاید فرضیه درست‌تر این باشد که او آخرین بازمانده از پاگنده‌هاست. به هر حال، صحبت با موجودی که احتمالا یک پاگنده است، به خودی خود جذاب است حتی اگر هیچ وقت نتوانید او را واقعا در بازی ببینید.

دانشمند و اختراع او

photo 2019 08 15 13 49 04

درست همانند Red Dead Redemption 1، شما در طول سفر آرتور مورگان هم به افرادی برمی‌خورید که عجیب و غریب هستند و ارتباط خاصی با دستگاه‌های مختلف دارند و نهایتا این دستگاه‌ها، مسبب سقوط آن‌ها می‌شوند. وقتی که در چپتر ۴ بازی به منطقه Saint Denis می‌رسید، با کاراکتر جدیدی به نام Marko Dragic آشنا می‌شوید که یک مخترع خارجی علاقه‌مند به الکتریسیته و دست بردن در مرگ و زندگی به کمک آن است. پس از شروع مرحله جانبی به نام The Bright Bouncing Boy شما در انجام یک سری کارها به او کمک می‌کنید و او نهایتا به آزمایشگاه خود که در شمال غربی منطقه Annesburg واقع شده برخواهد گشت. اگر آن جا به دیدن او بروید، او برای شما یک ماموریت دیگر هم دارد. شما باید به او کمک کنید تا اخراع آخر او، یک روبات متحرک و سخنگو، پا به عرصه زندگی بگذارد.

نگاهی به بخش Volta در بازی FIFA 20
خواندن

اگر شما بعدا به این جا بازگردید، متوجه می‌شوید که دانشمند مرده و روبات هم دیگر آن جا نیست. در داخل آزمایشگاه، شما یک فانوس برقی پیدا می‌کنید، که کمک می‌کند تا شما آن روبات را پیدا کنید. برای پیدا کردن آن روبات، شما باید بار دیگر به منطقه Colter برگردید – همان منطقه مربوط به مقدمه بازی – و به سمت کوهستان‌های غربی بروید. وقتی در مسیر درست قرار داشته باشید فانوس نارنجی رنگ می‌شود. وقتی که شما به بالای صخره‌ای که رو به Colter است برسید، روبات تنها را در حالی می‌بینید که «پدر» خود را صدا می‌زند.

ومپایر سنت دنیس

photo 2019 08 15 13 49 06

سنت دنیس یکی از مناطق پرجمعیت و بزرگ بازی است و همین مسئله باعث شده تا در گوشه و کنار آن اتفاقات جالبی در حال رخ دادن باشد و سوژه‌های خوبی را بتوان در آن شناسایی کرد. با این حال، یکی از این اتفاقات و سوژه‌ها بیشتر هولناک و نگران‌کننده است و برای رسیدن به آن باید کمی سختی بکشید و مراحلی را طی کنید تا بالاخره بتوانید با شکارچی شب دیدار کنید. در سراسر شهر دیوارهایی را پیدا می‌کنید که روی آن‌ها سرنخ‌هایی از محل اختفای یک ومپایر نوشته شده است و اگر به دقت آن‌ها را دنبال کنید، می‌توانید بالاخره ومپایر شهر سنت دنیس را به چشم خود ببینید. اگرچه شاید در ابتدا فکر کنید که حضور یک ومپایر در عنوانی مثل Red Dead Redemption 2 که در مورد غرب وحشی است اندکی عجیب به‌نظر می‌رسد، ولی باور کنید پروسه دنبال کردن سرنخ‌ها برای پیدا کردن این موجود خون‌خوار واقعا ارزشش را دارد و نظر شما را به خود جلب خواهد کرد!

معرفی بازی Spiritfarer
خواندن

قفسی در جنگل

photo 2019 08 15 13 49 09

اگرچه این یک برخورد خیلی کوتاه است، ولی به هر حال کلبه‌ متروکه در جنگل داستان غم‌انگیز خاص خود را دارد. درست در غرب Braithwaite Manor در منطقه Lemoyne، شما در کنار آب به گروهی از مردم برخواهید خورد. وقتی در آن حوالی هستید، صدای داد و فریاد سهمگینی از جنگل به گوش می‌رسد. وقتی شما کمی به جنوب بروید، به کلبه‌ای برمی‌خورید که دور آن زنجیر کشیده شده است. هر چه که جلوتر می‌روید آن صدا بیشتر می‌شود و وقتی که به سراغ بررسی آن از فاصله نزدیک می‌روید، دست یک انسان از آن بیرون می‌آید و سعی دارد تا شما را بگیرد.

اگر مدتی به دیالوگ‌های او گوش فرا دهید، متوجه خواهید شد که در واقع او یکی از آن رازهای خانوادگی و قدیمی خانواده Braithwaite است، در واقع او دختری است که به خاطر مشکلات فیزیکی و روحی و روانی از خانواده طرد شده و آن جا نگهداری می‌شود. اگر شما قبل از رسیدن به بخش Epilogue بازی با این زن ملاقات کنید و سپس بعد از رسیدن به Epilogue دوباره به او سر بزنید، متوجه خواهید شد که او مرده و چیزی جز استخوان از او باقی نمانده و بعد از سقوط خانواده Braithwaite، او نیز از بین رفته است.

قاتل سریالی در New Hanover 

photo 2019 08 15 13 48 43

در خونین‌ترین رویارویی بازی Red Dead Redemption 2، شما رو در روی یکی از بی‌رحم‌ترین شخصیت‌های منفی این عنوان قرار می‌گیرید. درست در جنوب شرقی بخش Valentine، شما اولین منطقه که در آن یک قتل آیینی انجام شده را پیدا خواهید کرد، که در آن بدن قطعه قطعه شده مقتول به نوشته «به کارهایم نگاه کن» که روی صخره کناری آن قرار گرفته مزین شده است. از این جا به بعد شما قادر خواهید بود تا به دنبال سرنخ‌های بعدی در مورد یک قاتل سریالی بگردید که در منطقه New Hanover و نواحی اطراف در حال پرسه زدن است. با پیدا کردن این سرنخ‌ها و کنار هم قرار دادن آن‌ها نهایتا می‌توانید این قاتل سریالی را پیدا کنید و رو در روی او قرار بگیرید.

داستان Halo قسمت شانزدهم: بازگشت مسترچیف و آشنایی با دیداکت
خواندن

توجه: دو مورد بعدی بخش‌هایی از داستان بازی را لو می‌دهد. اگر تمایلی به دانستن بخش‌های پایانی داستان بازی قبل از به اتمام رساندن آن ندارید، از خواندن ادامه متن صرف نظر کنید!

جان نمی‌تواند شنا کند!

photo 2019 08 15 13 48 47

هر کسی که Red Dead Redemption 1 را بازی کرده باشد، می‌تواند نسبت به ضعف جان مارستن در شنا کردن گواهی دهد! وقتی که او به آب‌های عمیق می‌رفت، بلافاصله جان خود را از دست می‌داد. با این‌ حال، در Red Dead Redemption 2، آرتور مورگان یک شناگر قهار است و خیلی بهتر می‌توان روی او در این زمینه اتکا کرد و این حتی در صحبت‌های میان آرتور و جان هم مشخص است. در طول برخی مراحل و برخی اوقات که با اعضای کمپ به انجام فعالیت‌هایی مشغول می‌شوید، آرتور و بقیه جان را به خاطر عدم توانایی در شنا کردن مسخره می‌کنند.

در حالی که به این مورد می‌توان به چشم یک ارجاع به بازی قبلی هم نگاه کرد، ولی به هر حال چیزهایی فراتر از یک شوخی ساده در‌ آن نهفته است. در طول بخش Epilogue بازی که از نگاه جان مارستن روایت می‌شود، احتمالا در بدترین موقع ممکن متوجه می‌شوید که سازندگان حواسشان به اتفاقات نسخه قبلی بوده و جان در این بازی هم نمی‌تواند شنا کند. اگر شما به سراغ آب‌های عمیق بروید، نوار سلامتی جان مارستن خیلی زود خالی می‌شود و او در خطری جدی قرار می‌گیرد. اگرچه این شاید بعد از گذراندن آن همه ساعت با آرتور مورگان کمی عجیب و غریب و حتی ظالمانه باشد، ولی در عین حال جالب و بامزه است و از سوی دیگر به خوبی خطرات زندگی جان مارستن را هم نشان می‌دهد.

برترین موسیقی‌های متن بازی در نسل هشتم
خواندن

تو را می‌شناسم

photo 2019 08 15 13 48 49

در طول تجربه Red Dead Redemption 2، شما به افراد و مکان‌ها و چیزهای مختلفی برمی‌خورید که هر یک به نوبه خود یادآور نسخه اول بازی هستند و به آن ارجاعاتی دارند. به غیر از افراد حاضر در گروه داچ ون در لیند، شما می‌توانید اشاراتی به شخصیت‌هایی چون Landon Ricketts – هفت‌تیرکش افسانه‌ای از نسخه‌ی قبلی – و Bonnie MacFarlane که در یک نامه به نام او اشاره می‌شود را نیز در بازی پیدا کنید. اگرچه منطقه New Austin و شهر Blackwater در اکثر لحظات بازی برای آرتور مورگان و دیگر اعضای گروه داچ ون در لیند یک منطقه ممنوعه است و دسترسی به آن خیلی سخت، ولی به هر حال در بخش Epilogue بازی شما در نقش جان مارستن خیلی راحت می‌توانید به این منطقه تردد داشته باشید. در این بخش از بازی جان و خوانواده‌اش در مرتع خود در Beecher’s Hope مستقر شده‌اند و شما می‌توانید خیلی راحت به گوشه و کنار سرک بکشید و حتی ببینید که مکان‌ها چقدر با نسخه قبلی سری فرق دارند.

با رفتن به شهر Armadillo در New Austin، شما می‌توانید با شخصیت‌هایی مواجه شوید که در Red Dead Redemption 1 هم حاضر بوده‌اند. در مغازه اصلی شهر، شما با Herbert Moon مواجه خواهید شد، مالک خشک و ترش‌روی این مغازه. پشت او و در قفسه هم یک نقاشی از مرد عجیب (Strange Man) نسخه قبلی وجود دارد که با زوم کردن خیلی راحت می‌توانید متوجه آن شوید. او را قطعا از مرحله جانبی I Know You در نسخه قبلی به یاد خواهید آورد. جان هم حتی اشاره‌ای به شناختن او می‌کند، ولی نمی‌داند که کی و کجا او را دیده است.

آیا شما هم رازهای دیگری از Red Dead Redemption 2 کشف کرده‌اید؟ حتما آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

منبع
Gamespot
عضویت
اطلاع از
guest

54 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
محمد
محمد
4 سال قبل

یک اسب سفید نژاد عرب که کنار دریاچه ای در شمال غربی نقشه هست و میشه رامش کرد. یکی از بهترین اسب‌های بازی هست

عباس
عباس
Reply to  محمد
4 سال قبل

دمت گرم داداش

پوریا
پوریا
Reply to  محمد
3 سال قبل

اون اسب کنار دریاچه بهترین اسب بازی هست

امیر ونک
امیر ونک
Reply to  پوریا
3 سال قبل

بهترین اسب بازی رد دد ۲ اسب طلایی هست نه سفید

maxresdefault.jpg
Arsha,m
Arsha,m
Reply to  امیر ونک
2 سال قبل

این اسب طلایی رو ۲ دلار بیشتر نمی خرن ولی عرب رو حدود ۸۰۰ دلار میخرن عرب بهتره

امیرحسین
امیرحسین
Reply to  محمد
2 سال قبل

بهترین اسب به جز اسب خاکستری تو بلک واتر که تو اواخر بازی در دسترسه ، اسب عرب سیاه هستش که هم از چپتر چهار به بعد میشه از اسطبل سنت دنیس خریدش ، هم میشه نصف شب تو خیابونای سنت دنیس پیداش کرد ( متعلق به یه زوج هست که داره ازشون سرقت میشه و میشه بهشون کمک کرد)

پوریا
پوریا
3 سال قبل

حتما پس از پایان رسوندن بخش داستانی بازی باز هم سری به اون قفس زن در جنگل بزنید راکستار شما رو شگفت زده می کنه زن فریاد زن حالا بعد از چند سال به اسکلتی تبدیل شده این یعنی قدرت راکستار گیم که حتی برای ایستراگهاشم برنامه داره و پس از پایان رسیدن بازی اونارو فراموش نمی کنه و هنوز خیلی چیز ها برای شگفت زده کردن شما حتی بعد از اتمام بخش داستانی بازی وجود داره

ایلیا
ایلیا
3 سال قبل

در جنوب شرقی نقشه یعنی منطقه ی مرداب lagrass یک زن سفید پوش در حال گریه کردن هست اگه شما برای کمک نزدیک اون بشید تغریبا با یک ضربه ی چاقو شما رو میکشه و اگر هم تونستین زنده بمونید ی سری ادم که شبیه زامبی هستن میریزن رو سرتو ومیکشنتون پس مراقب باشید

Arsham
Arsham
Reply to  ایلیا
2 سال قبل

میتونی زنده هم بمونی

ARTHUR
ARTHUR
3 سال قبل

سلام به نظر شما با آرتور ادامه بدیم بهتره یا جان من می خواستم بدونم چون خودم سردرگم واز مرگ آرتور ناراحتم

Arsham
Arsham
Reply to  ARTHUR
2 سال قبل

پول رو انتخاب کنی دعواش باحال تره

یوسف
یوسف
Reply to  ARTHUR
1 سال قبل

مگه میشه انتخاب کرد منم از جان خوشم نمیاد

علیرضا
علیرضا
3 سال قبل

من رفتم به بلک واتر ممتا در شهرش حدودا ۵ صبح یک جنازه رو ی زمین میدیدم و بعد که ساعت ۲ شب روز بعد بر میگشتم اون زنده بود وساعته۵ مرده و نمیتونستم نزدیک برم ایا این باگ بوده؟
وراستی در زنده بودن مرد میرفتم نزدیکش با تبر بهم حمله میکرد

پوریا
پوریا
Reply to  علیرضا
3 سال قبل

شک نکنید که باگ نبوده راکستار و باگ !!!!

نلاپت
نلاپت
Reply to  پوریا
3 سال قبل

در واقع درستش اینه که رد دد و باگ!!!!

Rrg12gamer
Rrg12gamer
Reply to  پوریا
3 سال قبل

همه ی بازی ها یکم باگ دارن
ولی بازی های هکی باگ هاشون بیشتره

Arsham
Arsham
Reply to  پوریا
2 سال قبل

داداش ردد باگ داره

ایلیا
ایلیا
3 سال قبل

بهترین اسب بازی از نزاد اسب عرب است که در استبل black water قرار دارد

امیر
امیر
Reply to  ایلیا
3 سال قبل

پسر اون ترکی هست در سنت دنیس هم هست نه تو بلک واتر ولی من همون سنت دنیس رو دارم با لول ۴ مکس

Pouya
Pouya
Reply to  امیر
2 سال قبل

ن بازی رو بایس تموم کنی تا بهترین اسب بازی گیرت بیاد ک داخل بلک واتر بفروش میرسه

Jim milton
Jim milton
Reply to  امیر
1 سال قبل

نوب سگگگ ایلیا درست گفته اون اسبه پشم اونم نیست که ایلیا گفته

رضا
رضا
Reply to  ایلیا
3 سال قبل

اون نژاد عربه ک هم تو شمال غربی نقشه هست هم تو استبل بلک واتر و هم تو استبل ست دنیس و همشون عرب هستن ولی اونی ک تو سنت دنیسه سیاه و خوشگل تره و اسبتون در اخرین بخش استوری بازی میمیره پس بهتره اسب عرب نداشته باشید مخصوصا اون سفیده ک کلی باید زحمت بکشی تا اهلی شه.

فربد
فربد
Reply to  رضا
3 سال قبل

اهلی کردن اسب ها مخصوصا عرب واسه شما شاید سخت باشه اما برای من خیلی اسونه

سینا
سینا
Reply to  فربد
3 سال قبل

چجوری رامشون میکنی؟

Pouya
Pouya
Reply to  فربد
2 سال قبل

کاری نداره

Arsham
Arsham
Reply to  فربد
2 سال قبل

داداش یرا همه اسونه رام کردنشون

مهدی
مهدی
3 سال قبل

قسمت جنوبی لمونی یک کلیسا هست که متعلق به کوتوله هاست داخل جنگل های مرداب اطرافش رو که بگردین شبانه یه تک خونه هست که صاحبش تو تراس نشسته و شمارو دوست خودش خطاب میکنه و دعوتتون میکنه به خونش با ورود شما به خونش از پشت با تبر بیهوشتون میکنه وقتی به هوش میاین کنار قبر لنی و هوسآ هستین و بعد که دوباره پیشش برگردین ببینتتون فرار میکنه داخل بکشینش یهو جسدش غیب میشه (البت با جان باید برین )

elia
elia
3 سال قبل

نگاه کن در قسمت ۷۵ در صد بازی ارتور میمیره و باید با جان مارستون بازی کرد و یا میتونی مرحله ی اخر رو نری که ارتور نمیره من خودم ۳ بار بردم ۲ بارش ارتور مرد ۳ بارش مرحله اخر نرفتم ولی خیلی سرفه اینا میزد سلش بد جور دیوانتون میکنه

elia
elia
3 سال قبل

بعد به نظرم بهتره که با ارتور ادامه بدید جان مارستون هیچی بلد نیست هم کنده هم اگه برید تو دریا فورا غرق میشه

InkedInkedred-dead-red-dead-redemption-2-arthur-morgan-wallpaper-preview_LI.jpg
Jhan marston
Jhan marston
Reply to  elia
3 سال قبل

سلام من یه مرد مرده در نزدیکیه شهر Tumblewee‌ اونجایی که راه های پیچ با پیچ دارم اون ته که تو کتابش نقاشی شو می کشه و جزو راز های بازیه

Pouya
Pouya
Reply to  Jhan marston
2 سال قبل

اون جسد رو لوت کن نقشه گنج داخل جیبش هس

Jim milton
Jim milton
Reply to  elia
1 سال قبل

خفه شو جان مارستن سلطان ارتور ارتور پارله میکنه خیلی هم خفنه ارتو پشمشم نیست احمق

ali
ali
3 سال قبل

میدونین اکه ساعت ۴ صبح وقتى که ارتور مرده با جان به محل مرک ارتورر برین چى میشه بله روح ارتور قابل مشاهده است و صدا میده

moein
moein
Reply to  ali
3 سال قبل

?چی میگویی

سلطان آرتور و جون کوچولو (جان مارستون)
سلطان آرتور و جون کوچولو (جان مارستون)
Reply to  ali
18 روز قبل

راست میگه ویدیوش تو یوتیوب هست برید ببینید ولی برا من کار نکرد

امیر ونک
امیر ونک
3 سال قبل

به نظر من بهترین اسب رد دد ۲ اسب طلایی و اسب عرب مشکی است

علی
علی
3 سال قبل

من خیلی چیزا پیدا کردم که تو این لیست نبود و البته چند مورد این لیست رو هم من پیدا نکردم و برای من بسیار جالب بود.

Arya a
Arya a
2 سال قبل

میدونستین اگه مرحله آخر بازی که مایکا رو میکشین رو برید بازم یه سکانس دیگه هس؟بازی رو ۱۰۰در۱۰۰ تکمیل کنید و برید کنار قبر آرتور وایسید چند لحظه بعد بازی به صورت فیلم میشه و جان به آرتور یه چیزایی میگه

aida
aida
Reply to  Arya a
2 سال قبل

سلام
جدی؟
قبر ارتور کجاس ینی چطور برم پیشش
بعد اینکه میشه بعد اینکه ارتور مرد وقتی با جان هستم میشه ارتور بشم؟

Ahkh
Ahkh
3 سال قبل

کسی تا حالا اسب عربی قرمز رنگ تو بازی دیده؟ من یه بار تو سمت غرب استرابری غرب دریاچه تو یه محوطه منتهی به کوه دیدمش که نتونستم رامش کنم و گمش کردم حالا هر چند وقت یه بار میرم ببینم هست یا نه ولی ایا واقعا هست؟

Pouya
Pouya
Reply to  Ahkh
2 سال قبل

آره هست من رامش کردم داخل استیل دارمش، توی منطقه سرخ پوست ها هستش، نترس اگ فرار کرد بعد چند روز دوباره بر میگرده

عرشیا
عرشیا
3 سال قبل

در AMBARINO درست در نقشه روی N یک مربع کم رنگ میبینید اونجا یک چیزی تو مایه های شیطان یا خونه ی جادوگر هست و یک دیگ بزرگ در هال غلغله و یک کلاغ که با صدایی گلوله واکنشی نمی کند و استخوان و در شب در اونجا نرید! زیرا ترسناک است و در روز بروید و شمع های روشن در آنجا هست من نمی دونم جادوگر کجاست ولی اگه شما پیدا کردید نامردی نکنید و به منم بگید

Pouya
Pouya
Reply to  عرشیا
2 سال قبل

تنها جادوگر بازی یک زن پیر هستش که تو شمال غرب شهر استرابری در الیزابت غربی دیده میشه ، مراقب باش اگه بری سمت کلبه‌ش ۴تا سگ بهت حمله میکنن و اگر همه سگ هارو بکشی جادوگر عصبانی میشه و دیگه…

Screenshot_20210705-172103_RDR2 Map.jpg
joker
joker
3 سال قبل

کی آرتور میمیره ؟ من چپتر ۴ ام . چی جوری میشه انتخاب کرد که با کی ادامه داد ؟

عرشیا
عرشیا
3 سال قبل

در AMBARINO در نقشه روی N شما یک مربع کم رنگ می بینید اونجا خانه ی یک جادو گر هست اما خود فرد جادوگر نیست در اونجا یک دیگ در حال غلغله است

علی
علی
Reply to  عرشیا
3 سال قبل

من نزدیک اون خونه یک خونه ی دیگه هم پیدا کردم

Ahkh
Ahkh
3 سال قبل

لطفا یکی راهنمایی کنه که چطوری به زن مزرعه داری که باعث سل گرفتن آرتور شد کمک کنیم همونی که ۲ ۳ بار توی طول بازی توی مراحل از دستمون فرار می‌کرد

Arya a
Arya a
2 سال قبل

یه چیزه دیگه هم هس کنار استاربری یه اسب عرب با مشخصات همون اسب سفید کنار دریاچه هس اما با رنگ قرمز این اسب واسه کسایی که بازیشون اپدیته

Cowboy
Cowboy
2 سال قبل

برید توی اینستا پیج sorkhpostmorde همه ی راز هارو کل کرده .اون روح باتلاق داستانش توی شیدی بل هست . از پیجش دیدن کنین همه‌ی فکت های ردد رد حل کرده

Arad Shams
Arad Shams
2 سال قبل

اسب عربی خیلی خوبه اگه میخواین اسب تون سرعتش بیشتر بشه باید اون چیزی هست که پاتون رو روش میزارین گرون ترینش رو بخرین
اینم مکان اسب عربی

Red-Dead-2-White-Arabian-map (1).jpg
یوسف
یوسف
1 سال قبل

این‌آدمایی ک داخل قفس سوار اسب هستن باید چیکارشون کنیم؟
میشه مزرعه بسازیم برای خودمون و دام بخریم؟

Jim milton
Jim milton
1 سال قبل

مطلب عالی بود . ولی نوبببب سگا بهترین اسب بازی توی شهر بلک واتر هستش انرژی و اچ پیش یک دایره کامل پر میشه نه اسب طلایی و سفید سفید رو هم همش۲۵۰دلار میخرن نه ۸۰۰دلار .اون اسبه هم ۲دلار و پانصد سنته .بهترین اسب بازی همونیه مه گفتم فقط هم با جان مارستون میشه داشته باشیدش .اسمش اسب rose gray bay arabianهستش عرب خاکستری

داچ
داچ
3 سال قبل

دوستان اگر می خواهید اسب عرب را بدون هیچ مشکلی اهلی کنید باید سوار آن اسب شده کلید مربع و ضربدر را هی فشار دهید (همراه هم) و شوک حرکت را به سمت جلو ببرید به این شکل اسب اهلی میشود.

Last edited 3 سال قبل by داچ
Arsham
Arsham
Reply to  داچ
2 سال قبل

نه بابا باهوش اینو که همه بلدن

دکمه بازگشت به بالا
54
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن