راهنمای بازیمقالات ترجمه‌ای

راهنمای بازی Need for Speed Unbound

نکات کاربردی نید فور اسپید جدید

در راهنمای بازی Need For Speed Unbound تصمیم گرفتیم هر آنچه که باید از نید فور اسپید جدید بدانید را به شما آموزش دهیم. در راهنمای بازی Need For Speed Unbound به شما ۲۷ نکته اساسی را آموزش خواهیم داد تا تجربه بهتری را کسب کنید و لذت بیشتری از این ماشین‌سواری قدیمی ببرید!

راهنمای بازی Need For Speed Unbound شامل ۲۷ نکته اساسی است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

۱. کنترل کردن و سر و کله زدن با Heat را یاد بگیرید

در بازی Need For Speed Unbound منظور از Heat همان توجه‌ای است که از پلیس هنگام جابجایی در نقشه‌ی بازی می‌گیرید و هرچقدر که بالاتر برود، شدت پلیس‌ها هم بیشتر شده و تجربه‌ی سخت‌تری خواهید داشت. اگر بتوانید به طور مداوم از Heat سطح ۵ فرار کنید، تعادل بین ریسک و پاداش شکسته شده و بازی برایتان آسان می‌گردد.
چند نکته‌ی مرتبط با فرار از پلیس و مدیریت Heat در بخش پایانی این متن آمده که برای تمام کردن بازی به کمک آن‌ها قطعاً نیاز خواهید داشت.

۲. همه‌ی پمپ بنزین‌ها را باز کنید

وقتی که در حال فرار از دست پلیس‌ها هستید، پیدا کردن یک ایستگاه پمپ بنزین می‌تواند تعیین‌کننده‌ باشد و شما را از دست آن‌ها نجات دهد. خارج از فرارها و در گیم‌پلی معمولی، همیشه سعی کنید کمی وقت به خرج داده و تا جای ممکن نزدیک به ایستگاه‌های پمپ بنزین حرکت کنید تا برایتان در نقشه باز شوند. خوشبختانه از آن‌جایی که این ایستگاه‌ها در بازی Need for Speed Unbound لوگوی واضح و مشخص آبی و قرمز رنگی دارند، برای پیدا کردنشان در نقشه به مشکلی برنمی‌خورید.

۳. کمی وقت برای پیدا کردن جمع‌کردنی‌ها و collectibleها صرف کنید

هنگام رانندگی در بازی Need for Speed Unbound و وقتی که نزدیک یک جمع‌کردنی یا همان collectible شوید، در نقشه‌ی بازی علامت دایره‌ی سبزرنگی را مشاهده خواهید کرد. رانندگی در نزدیکی این جمع‌کردنی‌ها (بیلبوردها، بالون‌ها و هنرهای خیابانی) باعث پدیداری نماد آن‌ها روی نقشه‌ی بازی می‌شود و از آن‌جایی که تنها چندثانیه برای بدست آوردنشان لازم است، هروقت که به مورد جدیدی برخوردید حتماً این چندثانیه را برای پیدا کردن آن‌ها صرف کنید.

راهنمای بازی Need for Speed Unbound
راهنمای بازی Need for Speed Unbound

۴. نیترویی که از رانندگی خلاف جهت خیابان بدست می‌آورید مفید است

اگر در خلاف جهت خیابان و به سمت ماشین‌هایی که مقابلتان قرار گرفته‌اند حرکت کنید، آرام آرام نیترو بدست خواهید آورد. از آن‌جایی که در بازی Need for Speed Unbound با رانندگی در نزدیکی ماشین‌های مقابل، «near miss»هایتان به نیتروی موقت تبدیل می‌شود، دلیلی ندارد که در مسابقات با ماشین‌های ضعیف‌تر خلاف جهت خیابان رانندگی نکنید!
در مسابقات با ماشین‌های S+ class اما توجه به ماشین‌هایی که مقابلتان قرار گرفته‌اند، به خصوص در روز، کمی سخت است و پیشنهاد می‌شود که تنها در مواقع مناسب و امن دنبال نیتروی موقت رانندگی در خلاف جهت خیابان باشید. نکته‌ی مثبت این روش اما همین موضوع است که تعداد near missهای بسیار بیشتری نسبت به حالت معمولی بدست می‌آورید و به کمک نیتروهای بدست آمده، سرعت بسیار بالاتری هم خواهید داشت.

بهترین بازی‌های کارتی
خواندن

۵. ماموریت‌های فرعی بهترین مراحل هستند

ماموریت‌های فرعی‌ای مثل تحویل ماشین و اسکورت مسابقه‌دهنده (racer escort) کاملاً ارزش انجام دادن را دارند و نباید از آن‌ها غافل شد. با انجام دادن ماموریت‌های فرعی نه تنها به آسانی پول زیادی کسب می‌کنید، که نگران هزینه‌های احتمالی و افزایش Heat هم لازم نیست باشید. علاوه بر این، انجام این ماموریت‌های فرعی در بازی Need for Speed Unbound ماشین‌های جدیدی را برای خرید باز خواهد کرد.

۶. می‌توان از ماموریت‌های فرعی به نفع خود سواستفاده کرد

برای ماموریت‌های فرعی به این نکته توجه داشته باشید که نیازی به دنبال کردن مسیر پیشنهادی و شرایط خود بازی نیست و می‌توان این‌گونه موارد را برای افزایش سرعت و آسانی ماموریت‌های فرعی دور زد. به طور مثال، اگر ماموریتی از شما می‌خواهد که ماشینی را بدون آسیب دیدن به مقصد برسانید، با هر سرعتی که تمایل دارید رانندگی کرده و درست قبل از رسیدن به مقصد وارد ایستگاه پمپ بنزینی در آن نزدیکی‌ها شده و ماشین خود را تعمیر کنید.
یا اگر ماموریتی از شما خواسته که سریع به مقصد برسید، از هر مسیری که کوتاه از مسیر پیشنهادی خود بازی Need for Speed Unbound است می‌توان استفاده کرد و لزومی ندارد که دقیقاً همان مسیر را پیچ به پیچ دنبال کنید.

۷. نگران دریفت کردن و Takeoverها نباشید

بازی Need for Speed Unbound در همان ابتدا و به کمک شخصیت A$AP Rocky جوری نشان می‌دهد که انگار دریفت کردن و Takeoverها تمرکز اصلی بازی است و بیشتر از هرچیز دیگری باید به آن‌ها توجه کرد. با این حال باید گفت که برعکس چیزی که خود بازی قصد دارد نشان دهد، Need for Speed Unbound جای متمرکز شدن روی دریفت و Takeover، روی مسابقات تمرکز می‌کند.
با این‌که پاداش‌های مراحل Takeover می‌تواند جذاب باشد اما لزومی نیست که حتماً برای کامل کردنشان تلاش کنید. تمام ماموریت‌های اصلی و داستانی هم از مسابقات مختلف تشکیل شده و با Takeover درگیر نخواهید نبود. علاوه بر این، هرگز پول خود را خرج ماشین‌های مخصوص دریفت برای این ماموریت‌ها نکنید چون تمام ماشین‌ها را با تیونینگ مناسب می‌توان جداگانه به شکلی تنظیم کرد که برای دریفت مناسب شوند. نکته‌ی حائز اهمیت دیگر هم این است که امتیازات تشویقی این‌گونه مراحل بیشتر به خاطر سرعت ماشین شما داده می‌شود و حتی با یک ماشین معمولی‌ای که برای دریفت کردن تنظیم شده باشد، به آسانی می‌توانید در دریفت‌ها به رتبه‌های اول و دوم برسید.

معرفی بهترین بازی‌های جنگی که هم اکنون در دسترس شما قرار دارند
خواندن

۸. در منوی بازی می‌شود به تیونینگ و تنظیم ماشین پرداخت

یکی از مواردی که در بازی Need for Speed Unbound از منطق خاصی پیروی نمی‌کند همین پروسه‌ی تیونینگ و تنظیم ماشین است. با این‌که در بخش انتخاب مسابقات نمی‌توانید به تیونیگ ماشین خود بپردازید، بازی قابلیت تیونینگ را در منو جا داده و در هر کجای نقشه که باشید با توقف بازی می‌شود به تیونینگ پرداخت. قبل از این‌که ماشین مخصوص دریفت خود را اشتباهی به مسابقه‌ی سرعت-محوری ببرید، به این نکته توجه کنید و سری به بخش تیونینگ بزنید.

۹. بدانید که چه زمان باید خارج شد

سیستم ریسک کردن، هسته‌ی اصلی بازی Need for Speed Unbound است و به طور مداوم وسوسه خواهید شد که در Heat سطح ۵ یک مسابقه‌ی دیگر هم بدهید تا پول بیشتری به جیب بزنید. با این وجود، از دست دادن تمام پول‌هایی که با زحمت بدست آورده‌اید به پلیس‌های بی‌شمار بازی تجربه‌ی بسیار اعصاب‌خردکن و رومخی است که تا جای ممکن باید از آن دوری کرد. بنابراین، در بازی Need for Speed Unbound لازم است که همیشه تعادل بین ریسک و پاداش را برقرار کنید و بدانید چه زمان وقت خارج شدن از Heat و نگه‌داشتن پول‌هایتان است. به طور معمول، انتخاب ۵۰هزار دلار به عنوان هدف اولیه گزینه خوبی محسوب می‌شود و بعد می‌توان ۱۰۰هزار دلار را هدف قرار داد. در اواخر بازی و با داشتن بهترین ماشین‌ها هم دیگر نیازی به نگرانی بابت پلیس‌ها و از دست دادن پول نیست و می‌توان به راحتی به انجام مسابقات و ماموریت‌های مختلف پرداخت.

۱۰. برای ترتیب مسابقات خود نقشه بچینید

هر روز و شب احتمالاً می‌خواهید ۳ تا ۴ مسابقه را کامل کنید و از آن‌جایی که هر مسابقه ماشین‌های متفاوت و Heat با سطح‌های مختلف خواهد داشت، توجه به ترتیبی که به کامل کردنشان می‌پردازید بسیار مهم است.
کامل کردن مسابقاتی که Heat بالاتری می‌خواهند قطعاً ریسک بیشتری دارد به خصوص اگر در سطح ماشین‌های ضعیف‌تر باشید. به همین دلیل، انجام دادن مسابقاتی که با این‌گونه ماشین‌ها برگزار می‌شود به عنوان مسابقات ابتدایی و آغازین منطقی‌تر بوده و دیگر نیازی نیست با Heat بالا مجبور به دست و پنجه نرم کردن با ماشین‌های قدرتمندتر پلیس شوید.
علاوه بر این، انجام دادن این‌گونه مراحل Heat کم‌تری هم برای شما جمع‌آوری می‌کند و بعد از کامل کردنشان می‌توان با امنیت بیشتری به سراغ مسابقات دیگر رفت.

راهنمای انتخاب بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 21
خواندن

۱۱. نیازی به شروع مجدد نیست

خارج از مسابقاتی که شرایط کامل کردنشان کسب رتبه‌ی ۱ است، اول شدن در سایر مسابقات ضروری نیست و اگر دوم یا سوم هم بشوید، تا زمانی که سود آن مسابقه بیشتر از هزینه‌ی شما باشد، نیازی به شروع مجدد ندارید و بهتر است پاداش را همان‌گونه که هست قبول کرد و به انجام مسابقات دیگر پرداخت. در بازی Need for Speed Unbound فقط وقت‌هایی از شروع مجدد و Restart استفاده کنید که یا پاداش مسابقه برای رتبه‌ی اول چشم‌گیر باشد و فرق معناداری با رتبه‌ی دوم و سوم ببینید، یا هزینه‌ی اولیه‌ی آن مسابقه بسیار بالا بوده و نیاز به جبرانش دارید.

۱۲. واقعاً نیازی به شروع مجدد نیست!

برای تاکید بیشتر روی این موضوع، سناریویی را تصور کنید که در دور اول از رتبه ۱ به رتبه ۸ سقوط کرده‌اید، آیا باید مسابقه را از اول شروع کنید؟ خیر!
با کمی دریفت کردن و خوش‌شانسی، در بازی Need for Speed Unbound خیلی راحت می‌توان دوباره از آخرین نفر شروع کرد و به رتبه‌ی اول رسید. حالا کوتاه بودن مسابقات بازی را هم به این قضیه اضافه کنید تا ببینید چقدر شروع مجدد مسابقات در این بازی بی‌معنی است و تنها در صورتی که به هیچ شکلی از رتبه‌ی خود راضی نیستید ارزش دارد که از اول مسابقه داد.

۱۳. ماشین نخرید

بازی Need for Speed Unbound را می‌توانید با همان ماشین‌هایی که به صورت رایگان و با پیش‌روی در بازی بدست می‌آورید به پایان برسانید و نیازی به خرج اضافه برای خرید ماشین‌های بیشتر نیست. از آن‌جایی که همین ماشین‌های رایگان به اندازه‌ی کافی سریع هستند، استفاده از پول‌های خود برای آپگرید و ارتقایشان گزینه بسیار منطقی‌تری به حساب می‌آید تا خریدن ماشین‌های جدید و تیونینگ و رساندنشان به نقطه‌ای که تازه قابل استفاده در مسابقات فعلی شما باشند.

چگونه توانایی هدف‌گیری خود در بازی‌های FPS را افزایش دهیم؟
خواندن
راهنمای بازی Need for Speed Unbound
راهنمای بازی Need for Speed Unbound

نکات کمکی برای مسابقات

۱۴. زنده ماندن اولویت اول است

تصادف کردن در بازی Need for Speed Unbound بسیار راحت بوده و جبرانشان بسیار سخت است. یک تصادف ساده در اواسط مسابقه، به خصوص وقتی که با ماشین‌های سطح بالاتر مسابقه می‌دهید، می‌تواند به قیمت از دست دادن چندین رتبه‌ی متوالی برای شما تمام شود و برای کامل کردن مسابقات باید تا جای ممکن از هرگونه تصادفی دوری کنید.
به عبارت دیگر، با این‌که با سرعت جلو زدن از بقیه هیجان‌انگیز است و گزینه‌ی راحت‎تری به نظر می‌آید اما آرام‌تر چرخیدن سر پیچ‌ها و توجه به ماشین‌هایی که به سمتتان در حال حرکت‌اند گزینه‌ی امن‌تری بوده و از تصادف‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.
با این‌که هوش مصنوعی بازی بعضی وقت‌ها ممکن است راه‌های خلاقانه‌تری برای غلبه بر شما استفاده کرده و با دریفت کردن‌های دیوانه‌وار سعی کند از ماشینتان جلو بزند، نهایت تلاش خود را بکنید که سالم و بدون تصادف به چک‌پوینت‌های بازی برسید!

۱۵. پشت ماشین‌های دیگر حرکت کردن (Drafting) کاربردی است

رانندگی به شیوه‌ای که دقیقاً پشت رقیب (یا پلیس) بروید باعث افزایش سرعت شما خواهد شد و نیتروی موقت را سریع‌تر پر می‌کند. خوشبختانه هوش مصنوعی بازی Need for Speed Unbound از همین شیوه چنین افزایش سرعتی را تجربه نکرده و اگر مستقیم و پشت ماشین‌های دیگر حرکت کنید، همیشه می‌توانید سرعت بیشتری بدست آورده و از آن‌ها جلو بزنید.
هر وقتی که رتبه‌ی اول نبودید، تا جایی که امکانش وجود دارد پشت ماشین‌های دیگر بروید تا به کمک Drafting افزایش سرعت قابل لمسی را تجربه نمایید.

۱۶. رتبه‌ی دوم می‌تواند بهتر باشد

وقتی که در جاده و مسیر ناآشنایی مسابقه می‌دهید، به خصوص مسابقات سرعتی‌ترِ بزرگراه‌ها، خیلی راحت می‌توان پیچ خاصی را از دست داد یا متوجه‌ی جهتی که پیکان‌ها و علائم بازی به سمتش اشاره می‌کنند نشد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود که در این‌گونه مسیرها نزدیک به نفر اول بمانید و پشت او حرکت کنید تا کمی با مسیر جدید آشنا شده و از پیچ و خم‌های احتمالی مطلع گردید. طبیعتاً وقتی که با جاده آشنا شدید و خیالتان از این بابت راحت است، از نفر اول هم جلو بزنید و برنده‌ی مسابقه شوید.

۱۷. همیشه کثیف رانندگی کنید!

اگر شما هم در بازی‌های ریسینگ و مسابقه‌ای دیگری مثل Forza Horizon عادت کرده‌اید که در مقابل بازیکنان دیگر سالم رانندگی کنید و برنده شوید، باید گفت که در بازی Need for Speed Unbound دیگر نیازی به رانندگی سالم و عادلانه ندارید و در این بخش داستانی و آفلاین هر کاری که لازم می‌بینید انجام دهید!
روش کلاسیکِ استفاده از ماشین‌های رقیب برای چرخیدن سر پیچ‌های حساس‌تر در این بازی هم همچنان کاربرد خوبی دارد و در همان پیچ‌های اول و دوم می‌توان به آسانی از چندنفری جلو زد. علاوه بر این، تکنیک بی‌رحمانه‌ی “هل دادن ماشین مقابل به نحوی که به دیوار و مانعی برخورد کند” در بازی Need for Speed Unbound هم صادق است و بسیار به کار می‌آید. اگر برای استفاده از این‌گونه روش‌ها عذاب وجدان دارید فقط به این موضوع فکر کنید که هوش مصنوعی‌های بازی خیلی راحت چک‌پوینت‌ها را نادیده می‌گیرند و جریمه هم نمی‌شوند پس شما با انجام این روش‌ها فقط در حال برقراری عدالت و تعادل هستید نه چیز دیگر.

15 نکته جذابی که باید از بازی Control بدانید
خواندن

۱۸. به ماشین‌های پلیس اعتماد نکنید

در بازی Need for Speed Unbound ماشین‌های پلیس ممکن است خیلی قابل پیش‌بینی برسند اما گول ظاهرشان را نخورید که قطعاً غافلگیرتان می‌کنند. ماشین‌های معمولی پلیس خیلی راحت خود را به کناره‌های ماشین شما می‌زنند و قصد خارج کردن شما از مسیرتان را دارند، ماشین‌های سنگین‌تر هم از هر طریقی به ماشینتان ضربه می‌زنند و غفلت از ماشین‌های Off-Road پلیس منجر به تصادف خواهد شد.
اگر با سرعت در حال رانندگی هستید و ماشین پلیسی را می‌بینید که به طرز عجیبی خیلی آرام حرکت می‌کند، احتمال بالایی وجود دارد که درست وقتی که حواستان نیست، با سرعت به سمت ماشین شما حرکت نموده و از جاده خارجتان کند. بنابراین، فاصله‌ی لازم با ماشین‌های پلیس را حتماً رعایت کنید.

۱۹. به حرف‌های هوش مصنوعی توجه نکنید

تمام حرف‌های هوش مصنوعی بازی Need for Speed Unbound را می‌توان نادیده گرفت چون اطلاعات مفیدی به بازیکن نمی‌دهند و فایده خاصی ندارند. به طور مثال شخصیت A$AP Rocky شاید اواسط مسابقه‌‌ای بگوید که درست پشت ماشین شما قرار گرفته اما در واقعیت خیلی دورتر از این حرف‌ها است که بخواهید نگرانش باشید. نادیده گرفتن حرف‌ها و کری‌خوانی‌های هوش مصنوعی در مواقعی که مسابقه را باخته‌اید هم از اعصاب‌خردگی احتمالی جلوگیری می‌کند!

راهنمای بازی Need for Speed Unbound
راهنمای بازی Need for Speed Unbound

نکات کمکی برای فرار از دست پلیس

۲۰. موتور ماشین خود را خاموش کنید

قطعاً نقشه‌ی Need for Speed Unbound برای فرار از دست پلیس نقشی کلیدی بازی می‌کند و توجه به آن، محدوده‌ی دید ماشین‌های پلیس را نشان می‌دهد و فقط باید خارج از آن محدوده ماند تا زمان بگذرد. با این حال، اگر بعد از خاموش کردن موتور خود (با نگه‌داشتن دکمه‌ی B در دسته‌ی ایکس‌باکس یا دکمه‌ی دایره در دسته‌ی پلی‌استیشن) به محدوده‌ی دید ماشین‌های پلیس توجه کنید می‌بینید که این محدوده به طرز بسیار قابل لمسی کوچک‌تر شده است. بنابراین برای کاهش این محدوده و هنگامی که از ماشین‌های پلیس دور هستید، با خاموش کردن موتور خود شانس بهتری برای فرار پیدا می‌کنید. این نکته به خصوص هنگام فرار از هلیکوپترهای پلیس است که ارزش‌اش را به وضوح نشان می‌دهد.

بهترین بازی‌های استراتژی که باید تجربه کنید
خواندن

۲۱. به شکل فعالانه ماشین‌های پلیس را از بین ببرید

اگر پلیس دنبال شما است و در مقابل خود ماشین پلیس دیگری را می‌بینید که هنوز متوجه حضور شما نشده، احتمالاً بهتر است به کمک نیترو و با سرعت به سمتش بروید تا ماشین‌های پلیس بیشتری را به سمت ماشین شما نکشاند. این مورد البته فقط برای ماشین‌های پلیس معمولی جواب می‌دهد و در صورت موفقیت، نیتروی بیشتری هم خواهید گرفت.

۲۲. مناطق “امن” را پیدا کنید

بعد از چند ساعت بازی کردن Need for Speed Unbound احتمال زیاد با چند منطقه‌ی خاص تا حدی آشنایی دارید. پیدا کردن بهترین راه‌های فرار در این‌گونه مناطق در ادامه بسیار به کمک شما خواهد آمد و هنگامی که پلیس‌ها به دنبالتان هستند، با برگشت به این مناطق و با استفاده از راه‌هایی که با آن‌ها آشنایی دارید به راحتی می‌توان پلیس‌ها را گم کرد. به طور مثال، منطقه‌ی پرش اسکی در جنوب غربی نقشه به علت سکوهای پرش متعددی که دارد مکان خوبی برای فرار از دست پلیس بوده و فرصت نفس کشیدن و رهایی از دست پلیس را با این پرش‌ها بدست می‌آورید.

۲۳. هلیکوپترها راحت‌تر از آن‌چه که فکر می‌کنید هستند

با این‌که هلیکوپترهای بازی Need for Speed Unbound محدوده‌ی دید بسیار گسترده‌ای در نقشه دارند و فرار از دست آن‌ها سخت به نظر می‌رسد اما فقط کافی است پل یا درخت بزرگی را پیدا کنید و زیر آن پناه بگیرید، یا همان‌طور که بالاتر گفته شد موتور ماشین خود را خاموش کنید تا از محدوده‌ی هلیکوپترها خارج شوید.

۲۴. ماشین‌های پلیس با هم برابر نیستند

برای این مورد لازم نیست وارد جزئیات شد چون خود بازی به شکل کامل و پرجزئیات درباره‌ی تفاوت ماشین‌های پلیس توضیح داده است. با این وجود، همیشه به این نکته توجه داشته باشید که در بازی Need for Speed Unbound باید با هر نوع ماشین پلیسی به شیوه‌ی خاصی برخورد نمود و به طور مثال، زدن به دل ماشین‌های پلیس معمولی و Interceptor و تخریبشان گزینه مناسبی است اما باید تا جای ممکن از دست ماشین‌های سنگین‌تر و Off-Road پلیس فرار کرد.

ویروس کرونا عامل شیوع فرهنگ گیمری!
خواندن

۲۵. پرش سریع از سکوها بهترین راه فرار است

ماشین‌های پلیس دائماً دنبال رسیدن به ماشین شما یا تخریبش بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنند. یکی از راه‌های مطلوب برای فرار از دست پلیس‌ها اما استفاده از هرگونه سکوی پرش و صخره و منطقه‌ای است که می‌توان با سرعت به سمتش رفت و پرید و پلیس‌ها را جا گذاشت. سرعت بالای این حرکت باعث می‌شود هلیکپوترها و ماشین‌های Off-Road پلیس را گم کنید و پرش‌های غیرمنتظره در فرار از ماشین‌های معمولی پلیس و Interceptorها مفید است.

۲۶. پرک Damage Reduction، بهترین سرمایه‌گذاری بازی

در بازی Need for Speed Unbound و هنگامی که در گاراژ خود هستید، این امکان در اختیارتان قرار گرفته تا به ماشین‌های خود Perk اضافه کنید. یکی از پرک‌های بسیار کاربردی بازی هم Damage Reduction است که به کمک آن می‌توان از میزان آسیبی که ماشین شما با تصادف‌های احتمالی دریافت می‌کند به طرز قابل مشاهده‌ای بکاهید و در نتیجه شانس رسیدن به مقصد را بالا برده و پول‌های خود را از دست ندهید.

۲۷. چرخیدن دور یک منطقه‌ی خاص می‌تواند مفید باشد

بعضی وقت‌ها و در حال یه تعقیب و گریز با Heat سطح ۵، ممکن است مجبور شوید به ایستگاه پمپ بنزینی که تازه به آن سر زده بودید برگردید اما Cooldown چنددقیقه‌ای پمپ بنزین مانع تعمیر ماشین شما شود. با این‌که در نگاه اول شاید این موضوع احمقانه به نظر برسد اما اگر آرام آرام اطراف همان پمپ بنزین بچرخید و منتظر بمانید که آن یکی-دو دقیقه هم بگذرد، خیلی راحت می‌توان به آن ایستگاه برگشت و ماشین را دوباره تعمیر کرد. در این فاصله فقط حواستان باشد تا با سرعتی رانندگی کنید که بدون ضربه زدن به ماشین خود، از ماشین‌های دیگری که دنبالتان هستند دور بمانید.

جمع‌بندی

به پایان راهنمای بازی Need for Speed Unbound رسیدیم. بازی Need for Speed Unbound آن‌قدرها چالشی نیست اما می‌تواند کمی تکراری شود پس تا جای ممکن چگونگی فرار از دست پلیس‌ها را یاد بگیرید، سطح Heat خود را افزایش داده و به کامل کردن و گرایند مسابقاتی که بیشترین جوایز را می‌دهند بپردازید.

منبع
Jake Lee
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x