مقالات ترجمه‌ای

بهترین ماشین‌های بازی Forza Horizon 5

وقتی انتخاب سخت می‌شود!

تقریبا یک ماه از انتشار بازی Forza Horizon 5 جدیدترین عنوان استدیوی Playground می‌گذرد، عنوانی که مثل همیشه مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت و موفق شد بیش از نسخه‌های پیشین نظر آنها را به خود جذب کند؛ دلیل اصلی این محبوبیت هم وجود بیش از ۴۵۰ عدد ماشین پر زرق و برق و قابلیت شخصی سازی پیشرفته‌ی فنی و ظاهری آنهاست. با وجود این تنوع، شما مطمئنا در انتخاب ماشین‌هایی که کاری کنند تا حریف‌های شما فرصت نزدیک شدن به شما را نداشته باشند و در روبروی خود فقط گرد و خاک ببینند، دچار سردرگمی خواهید شد! پس اگر قصد این کار را دارید، با پیکسل آرتس برای لیستی از برترین ماشین‌های Forza Horizon 5 همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، مسابقات در Forza Horizon 5 انواع مختلفی دارند و شما باید طبق نوع هر مسیر و شیوه‌ی مسابقه‌، رویکرد مناسبی را در نظر بگیرید. پس از فکر گرفتن لامبورگینی اونتادور محبوبتان برای مسابقه‌ی آفرود بیرون بیایید!

در این لیست، ماشین‌ها به پنج دسته تقسیم می‌شوند، البته بعضی از این ماشین‌ها در نمایشگاه بازی (Autoshow) نیستند و شما باید به‌وسیله‌ی بخش Auction از مزایده‌های مختلف ماشین مورد نظر خود را بخرید.

۱ – ماشین‌های مخصوص پیست مسابقه یا Circuit

بهترین ماشین‌های Forza Horizon 5

Lotus Elise GT1

کلاس پایه: A794

کلاس مناسب: S1 900

قیمت: ۱,۸۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

Lotus Elise GT1 یکی از معدود ما‌شین‌هایی است که باخت‌های خود را در LeMans را با داشتن هندلینگ و ترمز فوق العاده‌ی خود در Forza Horizon 5 جبران می‌کند! با ارتقای این ماشین به کلاس S1 900 شما می‌توانید آن‌را به یک انتخاب مناسب برای مسابقات داخل پیست‌های بسته که اغلب دارای پیچ و خم زیاد هستند تبدیل کنید.

آیا در سال ۲۰۲۰ هنوز هم Tera ارزش تجربه دارد؟
خواندن

بهترین ماشین‌های Forza Horizon 5

BAC Mono

کلاس پایه: S1 868

کلاس مناسب: S1 900

قیمت: ۳۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: جایزه‌ی اتمام چالش‌ (Accolade) بنام Wanderer یا خرید از طریق Auction

ماشین BAC Mono یک ماشین تک سرنشین است که بخاطر وزن فوق سبکش (۶۱۴KG)، موتور ۲۸۰ اسب بخاری و بدنه‌ی فیبر کربنی، می‌تواند به شتاب جانبی‌ خوبی در سر پیچ‌های تیز برسد و تقریبا از تمام ماشین‌های کلاس خود یعنی Track Toys بهتر عمل کند.

car 195 1 5bf089160687c

McLaren F1 GT

کلاس پایه: S1 866

کلاس مناسب: S1 900 یا S2 998

قیمت: ۱۵,۰۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

این ماشین نسخه‌ی تکامل یافته‌ی  McLaren F1حساب می‌شود که با موتور BMW S70/2 و شتاب ۶.۹ ثانیه‌ای خود ( حدود ۰.۸ ثانیه سریع‌تر از F1) توانست به یکی از بهترین‌های LeMans تبدیل شود؛ پس اگر این ماشین یکی از بهترین‌های LeMans است، قطعا با Lateral G بالا یکی از بهترین‌های Forza Horizon 5 نیز خواهد بود.

forza horizon 5

Buggati Divo

کلاس پایه: S2 958

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۳,۰۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

کمتر کسی است که این “دیو” را نشناسد! این فرانسوی زیبا که نامش را بعد از راننده‌ی معروف تیم بوگاتی یعنی “Albert Divo” در سال ۱۹۲۰ الهام گرفته‌‌، شاید نتواند مثل برادر بزرگ‌تر خود یعنی Chiron به سرعت سرسام آور ۴۰۰Km/H برسد اما این ” دیو ” با ۱۴۷۹ اسب بخار و ایرودینامیک بسیار عالی‌اش می‌تواند کاری کند تا پیچ و خم‌های تیز مسابقات مثل پرواز در جت شخصی‌‌ای که آرزویش را می‌کنید باشد.

forza horizon 5

Aston Martin Vulcan AMR

کلاس پایه: S2 953

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۲,۰۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

ده خبر مهم صنعت بازی در سال 2019
خواندن

به این ماشین لقب یکی از وحشی‌ترین Aston Martin‌ها را داده‌‌اند! Vulcan AMR Pro نسخه‌ی مبتنی-بر-پیست ماشین Vulcan است که تا حدود زیادی با استفاده از دنده‌های کوتاه‌تر و آیرودینامیک بهتر، تمرکز خود را از روی سرعت، بر روی شتاب و هندلینگ گذاشته‌ است.

forza horizon 5

Apollo Intensa Emozione

کلاس پایه: S2 963

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۱,۵۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

مطمئنم هیچ راننده‌ای از یک ماشین مبتنی بر پیست چیزی جز بدنه‌ و شاسی از جنس فیبر کربن و یک موتور V12 6.3 لیتری نمی‌خواهد! احتمالا این موضوع برای شما هم صدق می‌کند  چون برای گذاشتن ردی از گرد و خاک برای حریف‌های خود به این ماشین نیاز خواهید داشت.

Forza Horizon 5

Molser MT900S

کلاس پایه: S2 919

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۳۲۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

ماشینی که بخاطر زیادی خوب بودنش از مسابقات حذف شد! بدنه‌ی سبک ۹۹۸ کیلوگرمی و نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی موتور Corvette Z06 یعنی یک LS7 V8 به‌همراه Supercharger و شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۳.۱ ثانیه به این ماشین سرعت، قدرت و هندلینگ عجیبی می‌دهند. البته این پایان داستان نیست و شما می‌توانید با ارتقاء دیگر بخش‌های این ماشین و نصب یک موتور V12 6.5   لیتری این ماشین را تبدیل به دومین ماشین سریع بازی بعد از Koenigsegg Jesko کنید!

۲ – ماشین‌های مخصوص دریفت

Forza Horizon 5

Hoonigan Hoonicorn

کلاس پایه: S2 951

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۵۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

به‌نظرم اینجا با یکی از بهترین ماشین‌های دریفت تاریخ طرف هستیم، یک اژدهای مطلق که از دهانش آتش هم بیرون می‌آید! بالاخره می‌توانید با انداختن یک Tune درست و حسابی روی این ماشین یا بهتر است بگوییم “اسب وحشی”، Ken Block درون خود را رها کنید !

هر آنچه که باید درباره قابلیت Smart Delivery ایکس‌ باکس سری ایکس بدانید
خواندن

fh5 toyota supra rz

Toyota Supra RZ

کلاس پایه: B 646

کلاس مناسب: A800 و  S1 900

قیمت: ۳۸,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

این ژاپنی افسانه‌ای بخاطر ۲ چیز تبدیل شد به یکی از پرطرفدارترین ماشین‌ها: موتور ۲JZ و سریع و خشن بودنش در اولین فیلم در مجموعه‌ی سریع و خشن! با وجود کیت‌های مختلف مثل Bomex و KRC، از امتحانش پشیمان نخواهید شد.

brz

Subaru BRZ

کلاس پایه: C 581

کلاس مناسب: A800 و  S1 900

قیمت: ۳۲,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

و حالا Subaru BRZ! یکی از موفق‌ترین همکاری‌های بین تویوتا و سوبارو. در اصل، BRZ مخفف موتور باکسر، دیفرانسیل عقب و “اوج لذت دریفت” می‌باشد و این نام کاملا درخور این ژاپنی زیباست. اما زیبایی و کارایی این ماشین با کیت Rocket Bunny آشکار می‌شود. در کل باید گفت که BRZ تمام سعی خود را برای مجذوب کردن شما خواهد کرد؛ و در این کار هم کاملا موفق خواهد بود.

isetta

۱۹۵۷ BMW Isetta

کلاس پایه: D 100

کلاس مناسب: از Tune‌های موجود برای دریفت استفاده کنید.

قیمت: ۴۵,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin،Autoshow،Auction

وقتی اولین بار Isetta را دیدم به آن لقب ” ماهی ” را دادم؛ البته نه بخاطر ظاهر کوچک و دوست داشتنی‌اش که مرا یاد نمو می‌اندازد، نه! دلیل اصلی این موضوع لیز خوردن بیش از حد آن بود. درست مثل یک ماهی! و بخاطر این داستان، لیدربورد‌های دریفت در Forza Horizon 5 پر از یک نام شده‌ است. Bmw Isetta.  البته انتخاب این ماشین فقط یک دلیل دارد؛ رقابت! چون دریفت کشیدن با این ماشین بیشتر خنده‌دار و دردناک است تا لذت بخش.

هرآنچه که باید از نسل نهم بدانید
خواندن

Dodge Dart

۳ – ماشین‌های مخصوص درگ

۱۹۶۸ Dodge Dart HEMI Superstock

کلاس پایه: B650

کلاس مناسب:

S2 998

قیمت: –

طریقه بدست آوردن: پنجمین ماشین Barn Find (ماشین‌های رها شده در سوله‌های متروکه)

این ماشین که در ابتدا با اسم رمز L023 شناخته‌ می‌شد، یک نسخه‌ی ارتقا یافته از Dodge Dart می‌باشد که به دلیل وزن سبک و قدرت زیادش مختص مسابقات Drag است. البته اگر بخواهیم از قدرت و پتانسیل واقعی این ماشین صحبت کنیم می‌توانیم با نصب Tune‌های مخصوص Drag از این ماشین، آن‌را به یک هیولای ۱۳۰۰ اسب بخاری با شتاب ۰.۸ ثانیه‌ای تبدیل کنیم!

Satan

۱۹۹۹ Lamborghini Diablo GTR

کلاس پایه: S1 881

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۱,۰۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن:  خرید از طریق Auction،  خرید از طریق خرج کردن Skill Point‌ها در Diablo SV

یک سوپر اسپرت ایتالیایی! اگرچه در واقع این ماشین برای مسابقات طراحی شده، اما با نصب بهترین Tune برای Drag، شما می‌توانید آنرا تبدیل به یک ” شیطان ” واقعی کنید!

RC2

Rimac Concept 2

کلاس پایه: S2 963

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۲,۰۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن:  Autoshow, Wheelspin, Auction

مطمئنا وقتی صحبت از Drag می‌شود باید پای ماشینی که ۱۹۱۴ اسب بخار دارد و ۳۰۰ کیلومتر را در ۱۱ ثانیه طی می‌کند را وسط کشید! البته این ماشین برای مسابقات هم مناسب است ولی برای مسابقات خیابانی، گزینه‌های بهتری هم وجود دارند.

599

Ferrari 599XX Evolution

کلاس پایه: S2 952

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۲,۶۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

این ماشین، رسما سریع‌ترین ماشین Forza Horizon 4 بود  که در Forza Horizon 5 یک Nerf کوچک شد. اما هنوز هم جزو سریع‌ترین‌هاست .شما با یک غول  ۷۴۰ اسب بخاری  از فراری طرف هستید، پس سعی کنید قبل راندن این اسب وحشی، آنرا رام کنید.

راهنمای بازی پابجی | نکات و ترفندها بازی PUBG
خواندن

۴ – ماشین‌های مخصوص مسابقات خیابانی و شبانه

sesto

Lamborghini Sesto Elemento FE

کلاس پایه: S2 998

کلاس مناسب: S2 998 یا X 999

قیمت: ۱ الی ۲ میلیون CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin, Auction

کلمه‌ی “Sesto Elemento” در زبان ایتالیایی به معنای ” ششمین عنصر ” یعنی کربن می‌باشد؛ و فکر می‌کنم چنین نامی برای این ماشین کاملا گویای همه چیز است. Sesto Elemento یک تکه کربن متحرک ۱۰۰۰ کیلوگرمی است که شما را تا مرز ۴۳۶ کیلومتر بر ساعت می‌برد و پیچ‌های غیرممکن را به راحتی رد می‌کند؛ و اگر هنوز راضی نشده‌اید باید بگویم که این ماشین با شتاب جانبی ۱.۸۰، تقریبا بهترین هندلینگ را در میان تمام Supercar‌هایی که رانده‌ام را دارد.

ccgt

Koenigsegg CCGT

کلاس پایه: S2 965

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۵,۰۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Wheelspin, Auction

در اصل، CCGT یک نسخه‌ی تغییر یافته از CCX است که آماده‌ی فتح جاده‌هاست و برایش فرقی ندارد که در LeMans است یا در مسابقات شبانه‌ی مکزیکی‌ها! و البته برعکس CCX که از یک موتور V8 ساخت فورد استفاده می‌کرد، CCGT در قلب خود از موتوری که تماما ساخت Koenigsegg است بهره می‌برد.

chiron

Buggati Chiron

کلاس پایه: S2 927

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۲,۴۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

ماشینی که تا ۲۰۱۹ رکورد سریع ترین ماشین خیابانی جهان را داشت! Chiron با موتور تقریبا ۱۵۰۰ اسب بخاری خود و هندلینگ فوق‌العاده‌اش یک هیولای به تمام معناست و شما را تا مرز جنون می‌برد.

Av

Lamborghini Aventador LP700

کلاس پایه: S1 847

کلاس مناسب: S2 998, S1 900

استودیو Telltale Games؛ روایتی از سقوط و بازگشت دوباره
خواندن

قیمت: ۳۱۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

هر لیستی یک Aventador نیاز دارد! و انصافا هم نمی‌شود از جذابیت این ماشین دوست داشتنی گذشت، چون Aventador به معنای واقعی یک همه‌کاره است! همچنین زیبایی و قدرت این ماشین، با کیت Liberty Walk دو چندان می‌شود. پس قبل از هرچیزی، لذت رانندگی با این ماشین را تجربه کنید.

Jesko

Koenigsegg Jesko

کلاس پایه: S2 981

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۲,۸۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

و رسیدیم به سریع ترین ماشین بازی! با ارتقای موتور این ماشین شما قادر خواهید بود تا با کمک ۱۶۰۰ اسب بخار، به سرعت ۴۹۵ کیلومتر بر ساعت برسید! البته اگر بتوانید جاده‌ای مناسب را پیدا کنید که چنین کاری را انجام دهید چون کنترل چنین هیولایی کار چندان آسانی هم نیست. اما Jesko پتانسیل تبدیل شدن به بهترین دوست شما و قاتل Speedtrap‌ها را دارد.

۵ – ماشین‌های مخصوص آفرود

269

 

Ford #2069 Performance Bronco R

کلاس پایه: C 544

کلاس مناسب: A 800

قیمت: ۲۵۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

این ماشین با امتیاز ۹.۹ یک شاهکار آفرود آن هم در کلاس A است که با قیمت بسیار پایین و قدرت خوبی که دارد، کاری می‌کند به قدری از حریف‌هایتان جلو بیافتید که حتی خاکی که پشت سرتان بلند شده را هم نتوانند ببینند!

ford hoonigan rs200 evolution rally

Hoonigan RS200

کلاس پایه: S2 904

کلاس مناسب: S2 998

قیمت: ۵۰۰,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

ماشین Rs200 در Forza Horizon 5 در اصل نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی این ماشین در واقعیت است که حتی در ناهموار ترین شرایط هم می‌تواند شما را در ۲.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ برساند! اما تعجبی هم ندارد چون بازهم با یک Hoonigan طرف هستیم، البته جدا از مسابقات Offroad و Cross Country، شما می‌توانید از قدرت و هندلینگ عالی این ماشین برای انجام چالش‌های پرش، Trailblazer استفاده کنید.

۱۰ بازی ترسناکی که نباید از دست بدهید
خواندن

trailnekko

Jeep Trailcat

کلاس پایه: A 744

کلاس مناسب: A 800, S1 900

قیمت: ۷۵,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: Autoshow, Wheelspin, Auction

Jeep در سال ۲۰۱۶ طرحی مفهومی از یک ماشین Offroad به‌‌نام Trailcat را داد که با لاستیک‌های ۴۰ اینچی، موتور ۷۰۷ اسب بخاری Hellcat و شاسی سبک شده‌ی Wrangler آمادگی‌اش برای فتح قله‌ها را نشان می‌داد. گرچه این ماشین هنوز هم یک طرح مفهومی است اما شما هنوز هم می‌توانید در Forza Horizon 5 از پتانسیل‌اش در مسابقات Offroad استفاده کنید و قله‌های مکزیک را فتح کنید!

Jim

GMC Jimmy

کلاس پایه: C 521

کلاس مناسب: B 600 , A 800

قیمت: ۷۵,۰۰۰CR

طریقه بدست آوردن: پنجمین ماشین Barn Find (ماشین‌های رها شده در سوله‌های متروکه)

شاید GMC Jimmy زیادی مدرن و پر زرق و برق نباشد اما ظاهرش به‌طور واضح به رقیب‌هایش می‌گوید که ” بزنید به خاک! ” در هنگام رانندگی با این گاو وحشی و نابود کردن موانع سر راه‌تان و یا رد شدن از رودخانه‌ها هیچ چیزی را حس نخواهید کرد و حتی سرعت شما کاهش نخواهد یافت!

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
پارسا
پارسا
2 سال قبل

عالی

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x