مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

هر آنچه در کنفرانس Blizzcon 2019 گذشت

از معرفی Diablo IV و World of Warcraft Shadowlands تا دنباله‌ای برای Overwatch

پس از هفته‌ها دست و پنجه نرم کردن با حواشی ایجاد شده در مسابقات Hearthstone، بالاخره با رسیدن Blizzcon 2019 شرکت بلیزارد موقعیت آن را پیدا کرده تا بار دیگر محبوبیت خود نزد هواداران را بدست آورد. و بلیزارد بدون شک از این موقعیت نهایت استفاده را برد. در ادامه به عناوین تازه معرفی شده شرکت بلیزارد در مراسم Blizzcon 2019 خواهیم پرداخت.

D4 1

بازی Diablo IV معرفی شد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، شایعات متعدد و اطلاعات لو رفته بسیار، شرکت بلیزارد عنوان Diablo IV را به صورت رسمی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان معرفی کرد.

Diablo IV که دنیایی بسیار تاریک‌تر از نسخه قبلی این مجموعه را به تصویر کشیده، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با روش مخصوص خود داستانشان را به پیش ببرند. همانند نسخه‌های قبلی بازیکنان در این بازی اکشن نقش‌آفرینی با موجوداتی چون شیاطین آدم‌خوار، انسان‌های شیطان‌پرست و انواع هیولاها روبرو شده و با بدست آوردن لوت‌های جذاب و متفاوت، خود را برای نجات دنیا آماده خواهند کرد.

بازیکنان می‌توانند با کمک یکدیگر به نبرد این شیاطین رفته یا آنکه برای اولین‌بار در این سری بازی‌ها به مبارزه با یکدیگر (به صورت PvP) بپردازند. Diablo IV همچنین برای اولین‌بار در تاریخ این سری بازی‌ها از دنیایی کاملا یکپارچه بهره برده و بازیکنان به هنگام جابجایی در مناطق مختلف بازی دیگر با صفحه لودینگ روبرو نخواهند شد.

به هنگام انتشار، Diablo IV دارای ۵ کلاس مختلف برای بازیکنان خواهد بود. The Barbarian جنگجوی بسیار قدرتمندی بوده که می‌تواند در طول گیم‌پلی در هر زمان که نیاز داشت میان ۴ سلاح مختلف سوییچ کرده و سبک بازی خود را تغییر دهد. The Sorceress به ریشه خود در عنوان Diablo II بازگشته و با تغییر دادن عناصر یخ، الکتریسیته و آتش دشمنانش را از بین می‌برد. The Druid نیز که یک انسان با قابلیت تغییر شکل بوده، می‌تواند با تبدیل شدن به انسان، خرس و یا یک گرگنما، خشم طبیعت را بر سر نیروهای جهنمی نازل کند.

10 نکته از نسخه رایانه‌های شخصی Red Dead Redemption 2 که باید بدانید
خواندن

D4 2

در حالی که هنوز دو کلاس باقی مانده در عنوان Diablo IV معرفی نشده‌اند، سه کلاس ذکر شده نشان می‌دهند که چگونه این عنوان با احترام گذاشتن به ریشه‌های سری Diablo، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سیستم‌های گیم‌پلی جدید و تازه‌ای را تجربه کنند. بازیکنان به لطف درخت مهارت و توانایی‌هایی قابل توجه، یک سیستم لوت عمیق با آیتم‌ و سلاح‌های افسانه‌ای و استفاده از زبان‌های باستانی (Runes)، شخصیت خود را همان‌گونه که دوست دارند تغییر خواهند داد. Diablo IV همچنین به شما اجازه می‌دهد تا اسب و وسایل نقلیه مخصوص خود را داشته و از آن‌ها برای گشت و گذار در دنیای بازی استفاده نمایید.

به لطف تکنولوژی‌های مدرن، Diablo IV دنیایی تاریک‌ و عمیق‌تر از همیشه را برای بازیکنان به تصویر خواهد کشید. این تکنولوژی مرکزیت تمام چیزهایی بوده که بازیکنان در این عنوان تجربه خواهند کرد – از انیمیشن‌های نرم و زیبای The Druid به هنگام تبدیل شدن به یک موجود دیگر، تا دنیایی یکپارچه که حال بازیکنان می‌توانند بدون نیاز به دیدن یک صفحه لودینگ در آن به جستجو بپردازند. نهایتا Diablo IV بازیکنان را به جهانی تاریک‌تر و مرگبارتر از همیشه خواهد آورد.

عنوان Diablo IV قرار است در زمانی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی و دو کنسول ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. البته شرکت بلیزارد تاکید کرده که هواداران نباید به این زودی انتظار عرضه این عنوان را داشته باشند. طبق گفته این شرکت حتی با در نظر گرفتن استانداردهای بلیزارد نیز، این بازی به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد.

بلیزارد به هواداران وعده داده تا از سال آینده دست کم هر سه ماه یکبار گزارشی از روند ساخت Diablo IV منتشر کند. با در نظر گرفتن این موضوع و یادآوری آنکه کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت سال آینده میلادی منتشر خواهند شد، بعید نیست اگر نهایتا نسخه کنسولی این عنوان برای نسل حاضر منتشر نشده و به نسل بعد انتقال یابد.

کوجیما چگونه در متال گیر سالید مرز بین بازیکن و شخصیت اصلی را می‌شکند؟
خواندن

OW2 1

Overwatch 2 دنباله‌ای «جدید» برای Overwatch

شرکت بلیزارد طی کنفرانس آغازین مراسم Blizzcon 2019 از دنباله بازی محبوب Overwatch رونمایی کرد.

نسخه ابتدایی Overwatch حدودا ۳ سال پیش منتشر شده و در طول این مدت بلیزارد با آوردن قهرمانان، نقشه، بخش‌های قابل بازی جدید و لباس‌های تازه این عنوان را بروزرسانی نموده، اما هیچ یک از بروزرسانی‌های این بازی محتویاتی به اندازه دنباله جدید آن به بازی اضافه نکرده‌اند.

با اضافه کردن بخش داستانی به Overwatch 2، شرکت بلیزارد قصد دارد تا داستان این مجموعه را که پیش از این تنها به صورت سینماتیک‌های کوتاه و توضیحات درون بازی بیان می‌شد، به صورت چشم‌گیری گسترش دهد.

تریلر معرفی Overwatch 2 بعد از ویدیوهای منتشر شده برای بازی Overwatch اتفاق افتاده و مبارزه قهرمانان بازی با ارتش رباتی متجاوز به نام Null Sector، را به تصویر می‌کشد. برخلاف نسخه قبلی این بازی که تنها بر روی مبارزه بازیکن علیه بازیکن (PvP) تمرکز داشته، در این دنباله بخش‌های بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) نیز در بازی قرار داده شده که در آن بازیکنان می‌توانند با کمک یکدیگر بخش داستانی یا «ماموریت‌های قهرمانی» (Hero Missions)، را تجربه کنند. به گفته شرکت بلیزارد ماموریت‌های قهرمانی قرار است از ارزش تکرار نسبتا بالایی برخوردار باشند.

همچنین برای اولین‌بار در این سری بازی‌ها، بازیکنان با بدست آوردن XP به سطح بالاتری رسیده (Level up)، و می‌توانند از این طریق قهرمان‌های خود را شخصی‌سازی کنند.

OW2 2

البته هنوز بخش‌ها و نقشه‌های PvP نیز در بازی وجود داشته، و بلیزارد وعده یک بخش PvP جدید به نام Push را به هواداران داده است. در این بخش بازیکنان به دو تیم ۶ نفری تقسیم شده و باید یک ربات را مجبور کنند تا هدف اصلی نقشه را به سمت رقبایشان ببرد. بلیزارد همچنین اعلام کرده که در کنار بازگشت هر ۳۱ قهرمان موجود در عنوان Overwatch، دنباله این بازی قهرمانان تازه‌ای نیز دریافت خواهد نمود.

نگاهی به عملکرد شرکت الکترونیک آرتس روی کنسول‌های نینتندو
خواندن

در کنار موارد ذکر شده، Overwatch 2 از یک سبک گرافیکی کاملا جدید بهره می‌برد. تمامی نقشه‌ها و قهرمانان نسخه اول در این دنباله رنگ و روی تازه‌ای به خود گرفته‌ و طراحی جدیدی خواهند داشت. دو تن از قهرمانان جدید معرفی شده برای این بازی Sojourn و Echo می‌باشند. Echo رباتی بوده که پیش از این در فیلم کوتاه Overwatch در مراسم Blizzcon 2018 نشان داده شده بود. متاسفانه در این زمان اطلاعات بیشتری در مورد Sojourn در دسترس نیست.

شایان ذکر بوده که بلیزارد رویه عجیبی در مورد دنباله Overwatch 2 پیش گرفته است. این شرکت قول مولتی‌پلیر مشترک میان بازیکنان نسخه قبلی و Overwatch 2 را داده که در آن دارندگان نسخه اول به تمامی قهرمانان و نقشه‌های PvP جدید در Overwatch 2 دسترسی خواهند داشت. بلیزارد همچنین اعلام کرده که تمامی لباس‌ها و آیتم‌های نسخه قبلی در نسخه جدید نیز قابل استفاده می‌باشند.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای عنوان Overwatch 2 مشخص نشده است. Jeff Kaplan در مورد تاریخ انتشار این بازی اعلام کرده که تیم سازنده فعلا تمرکزش بر روی ساخت بازی بوده و نگران تاریخ عرضه آن نیستند.

WoW

بسته الحاقی World of Warcraft Shadowlands سال آینده منتشر خواهد شد

شرکت بلیزارد در کنفرانس Blizzcon 2019 از بسته الحاقی بعدی World of Warcraft با نام Shadowlands پرده‌برداری کرد.

در حالی که هفته قبل شایعات متعددی پیرامون بسته بعدی عنوان WoW منتشر شده بودند، بالاخره شرکت بلیزارد با یک تریلر حماسی و جذاب (که شامل شخصیت‌های محبوب Lich King و Sylvannas می‌شد) از این بسته الحاقی رونمایی نمود.

«پرده میان دنیای زنده‌ها و مردگان از بین رفته است. در بخش بعدی از داستان WoW با نام Shadowlands (سرزمین‌های سایه)، کشف کنید که ورای دنیای این عنوان چه چیزی وجود دارد. Shadowlands خانه‌ی مردگانی بوده که سال‌هاست از دنیای زنده‌ها جدا شده‌اند. در دنیای مردگان با عجایب و وحشت‌هایی که انتظار رهگذران از این دنیا را می‌کشند، سفر کنید.

بهترین شبیه‌سازهای بازی‌های رومیزی در سال 2020
خواندن

خود را با یکی از چهار گروه از مردگان در دنیای Shadowlands متحد کرده که هر یک انگیزه، قدرت‌ها و جاه‌طلبی‌های مخصوص خود را دارند. با صعود در Torghast، برج لعنت شدگان (Tower of the Damned)، توانایی‌های خود را در یک سیاه‌چال دائم‌التغییر به چالش بکشید.»

ظاهرا این بسته الحاقی سطح بازیکنان را تا ۵۰ پایین آورده و بالاترین سطح موجود در بازی پس از این بسته الحاقی ۶۰ خواهد بود. World of Warcraft Shadowlands سال آینده منتشر خواهد شد. هواداران از الان می‌توانند یکی از سه نسخه استاندارد، Heroic و Epic این بازی را پیش‌خرید کنند.

HS 1

Hearthstone: Descent of Dragons معرفی شد

شرکت بلیزارد همچنین طی کنفرانس Blizzcon 2019، از بسته الحاقی بعدی عنوان Hearthstone با نام Descent of Dragons (نزول اژدهایان)، رونمایی نمود.

این بسته که دنبال کننده داستان «سال اژدها» در عنوان Hearthstone بوده، با آوردن بیشترین میزان اژدها در یک مجموعه کارت و معرفی Galakrond، پایانی بر این خط داستانی خواهد بود.

برای کسانی که با داستان مجموعه Warcraft آشنایی ندارند، باید بگوییم که Galakrond جد تمامی اژدهایان و موجودی غول‌آسا بوده که زمانی به عنوان ترسناک‌ترین هیولا در تمام Azeroth شناخته می‌شد. هیولایی که هر آنچه سر راهش قرار گرفته را می‌بلعید. در کنار آمدن این موجود افسانه‌ای به این عنوان، تمامی کلاس‌های موجود در بازی کارت‌هایی با طرح اژدها دریافت نموده و حال می‌توانند با آن‌ها بازی کنند.

اما Descent of Dragons تنها محتوای جدیدی نیست که برای عنوان Hearthstone عرضه خواهد شد. بخش جدیدی به نام Battlegrounds قرار است برای این بازی منتشر شود که در آن ۸ بازیکن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. اساسا در این بخش بازیکنان نیروهای پایین دست خود (Minnions) را برای نبرد با سایر بازیکنان فرستاده تا آنکه نهایتا یک مبارز در انتهای بازی باقی مانده باشد.

مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰
خواندن

Descent of Dragons قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر سال جاری عرضه شود. بتای آزمایشی و همگانی بخش Battlegrounds نیز از تاریخ ۱۲ نوامبر آغاز خواهد شد.

منبع
معرفی Diablo 4دنباله Overwatchبسته الحاقی بعدی WoWمعرفی Hearthstone: Descent of Dragons
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
هامون
هامون
4 سال قبل

بسیار عالی بود جمع بندی متشکرم از شما

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x