مقالات ترجمه‌ای

بهترین بازی‌های تلگرام

ربات‌هایی که می‌توانند گروه تلگرام شما را تغییر دهند

آیا شما هم یک عالمه گروه تلگرام داشته که در آن‌ها ساکت هستید، اما دوست دارید به نحوی سر صحبت را در آن‌ها باز کنید؟ این ربات‌ها و بازی‌های تلگرام به داد شما خواهند رسید! حال دیگر صدها پیام (یا اعلان) قدیمی در گروه تلگرام شما ارزش مطالعه و احیای گروه تلگرام (و دوستی‌های شما!) را خواهند داشت. اصلاً چرا یک گروه جدید برای بازی‌های تلگرام درست نکنید! در ادامه با ما در پیکسل آرتس همراه باشید.

بازی‌های تلگرام

Gamee

آیا دلتان برای بازی‌های آرکید قدیمی تنگ شده؟ بازی‌های تلگرام این ربات دقیقاً دوای درد شما هستند! Gamee ساعت‌ها سرگرمی و بی‌نهایت فعالیت را برای شما به ارمغان آورده زیرا به واسطه آن شما می‌توانید یک عالمه بازی آرکید مختلف را تجربه کنید. از Gravity Ninja گرفته تا Snake، عناوین کلاسیک زیادی در این ربات بازسازی شده‌اند. خاطرات خود را مرور کنید، دوستانتان را به چالش بکشید و بیشترین امتیاز خود را به همگان نشان دهید یا سعی کنید تا در رتبه اول باقی بمانید.

بازی‌های تلگرام موجود در این ربات بسیار ساده بوده، اما دستورالعمل‌های خود را نیز دارند پس شما می‌توانید به آسانی آن‌ها را تجربه نمایید! البته حواستان باشد که Gamee روح رقابتی شما و سایر اعضای گروه رو زنده خواهد کرد.

اسم ربات: @Gamee

نحوه انجام بازی: ربات @Gamee را به عنوان یک عضو به گروه تلگرام خود اضافه کنید

حداقل تعداد بازیکنان: ۱ نفر

بازی‌های تلگرام

Gamebot

بجای آنکه یک ربات را به گروه خود دعوت کنید تنها کافیست در چت گروه خود @Gamebot را تایپ نمایید (دکمه Enter را نزنید) و منتظر بمانید تا این ربات بارگذاری شود. شما لیستی از بازی‌های تلگرام چون Lumberjack ،Corsairs و Math Battle را مشاهده کرده و می‌توانید از میان آن‌ها بازی خود را انتخاب کنید. از میان عناوین ذکر شده ما Lumberjack را شدیداً توصیه می‌کنیم. در این بازی شما نقش یک چوب‌بر را برعهده خواهید گرفت. با زدن دکمه‌های راست و چپ چوب‌بری کرده و در عین حال حواستان به شاخه‌ها باشد و از برخورد آن‌ها با سرتان جلوگیری کنید!

داستان Halo قسمت دوازدهم: ماموریت مهم تیم ODST
خواندن

نکته حرفه‌ای: انجام Lumberjack روی رایانه‌های شخصی برتری قابل توجه‌ای به شما خواهد داد.

اسم ربات: @Gamebot

نحوه انجام بازی: @Gamebot را در چت گروه خود تایپ نموده (بدون زدن Enter) و منتظر بمانید تا گزینه‌های آن برای شما بارگذاری شوند.

حداقل تعداد بازیکنان: ۱ نفر

بازی‌های تلگرام

iBasket

در میان تمام بازی‌های تلگرام iBasket یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند جمع شما را تا مدت زیادی مشغول کند. خصوصاً وقتی شخصی رتبه اول را بدست آورد، زیرا همه ترغیب می‌شوند تا جای او را بگیرند.

iBasket یک بازی ساده، رنگارنگ و جذاب است. در این عنوان شما باید طی ۹۰ ثانیه بیشترین توپ‌های بسکتبال را درون حلقه بی‌اندازید. قبل از هر ضربه زیاد لفتش ندهید زیرا اگر مدت زمان مشخصی از آخرین پرتاب شما به درون حلقه گذشته باشد، شما ضریب امتیازتان را از دست می‌دهید. نکته کلیدی در این بازی آن بوده که ضرباتی که بدون برخورد به کنار حلقه مستقیماً داخل بروند (اصطلاحاً Clean Shot) پنج ثانیه به وقت شما اضافه می‌کنند. پس شاید ارزش آن را داشته باشد که بجای یک ثانیه، دو ثانیه برای نشانه‌گیری خود وقت بگذارید و ثانیه‌های اضافی برای خود بخرید.

اسم ربات: @ludeiBot

نحوه انجام بازی: وارد چت ربات @ludeiBot شده و از آنجا بازی خود را انتخاب کنید. سپس با انتخاب گزینه بازی کردن گروهی آن را با گروهتان به اشتراک بگذارید.

حداقل تعداد بازیکنان: ۱ نفر

بازی‌های تلگرام

Awesomebot

ربات Awesomebot یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید به واسطه آن بازی‌های تلگرام جذابی را تجربه کنید. خوبی Awesomebot در رابطه با برخی دیگر از ربات‌های معرفی شده در این لیست، عدم نیاز به عضویت یا وارد شدن در چت این ربات است. تنها کافیست که شما @Awesomebot را در گروه خود تایپ کرده (بدون زدن Enter) و منتظر بمانید تا لیستی از بازی‌های تلگرام برای شما بارگذاری شوند.

راهنمای قدم به قدم بازی Hapland
خواندن

در میان عناوین موجود در این ربات، ما دو بازی ۲۰۴۸ و Flappy Bird را به شما توصیه می‌کنیم. در بازی ۲۰۴۸ شما باید با استفاده از چهار جهت اصلی، موزایک‌های اعداد مشابه را با یکدیگر ترکیب کرده تا به عدد بزرگتری برسید. این روند را تا زمانی که دیگر خانه‌ای برایتان باقی نمانده باشد و نتوانید اعداد را با یکدیگر ترکیب کنید، ادامه خواهید داد. شاید قوانین بازی ابتدا بیش از اندازه ساده و کسل کننده به نظر برسند، اما وقتی درگیرش شوید، ۲۰۴۸ بسیار هیجان‌انگیز و اعتیاد‌آور خواهد بود. فقط یادتان باشد هنگام انجام این بازی همیشه سعی کنید بزرگترین عدد خود را در گوشه تصویر نگه دارید.

از سوی دیگر Flappy Birds را داریم که شهرتش زبان زد خاص و عام بوده و فکر نمی‌کنیم آنچنان نیازی به معرفی کردن داشته باشد. شما باید با ضربه زدن روی صفحه، پرنده خسته را به پرواز در آورده و او را از موانع عبور دهید. با وجود آن که از لحاظ قوانین کلی بازی بسیار ساده است، کنترل کردن این پرنده و عبور از موانع می‌تواند امری بس دشوار باشد. Flappy Birdsهای مختلفی در ربات‌های معرفی شده این مقاله وجود داشته که بجز ظواهر متفاوت از لحاظ مکانیزم به یک صورت عمل می‌کنند. پس هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کرده و تجربه نمایید.

اسم ربات: @Awesomebot

نحوه انجام بازی: @Awesomebot را در چت گروه خود تایپ نموده (بدون زدن Enter) و منتظر بمانید تا گزینه‌های آن برای شما بارگذاری شوند.

حداقل تعداد بازیکنان: ۱ نفر


بدین صورت به پایان مقاله معرفی بهترین بازی‌های تلگرام می‌رسیم. امیدواریم بازی‌های ذکر شده در این مقاله بتوانند اواقات خوشی را برای شما و سایر دوستانتان در گروه‌های تلگرامی ایجاد کنند. این عناوین حس رقابت ما را که بدون شک برانگیختند و هنوز در حال زدن رکوردهای همدیگر در بازی Lumberjack هستیم. نظر شما در مورد عناوین معرفی شده چیست؟ آیا رکورد قابل توجه‌ای زده‌اید که سایر اعضای گروهتان را برای شکستن آن بسیج کرده باشد؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
Shopee
برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
Ali
Ali
3 سال قبل

ولی ربات بازی گیم نگار یه چیز دیگه است
@GameNegarBot
چالش اطلاعات هست و گروهی و دو نفره هم میشه بازی کرد

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x