راهنمای بازیمقالات ترجمه‌ای

راهنمای بازی Euro Truck Simulator 2

کامیون سواری در قلب اروپا!

در راهنمای بازی یورو تراک ۲ تلاش کرده‌ایم هرچه باید از این بازی محبوب بدانید را به شما آموزش دهیم. با راهنمای بازی Euro Truck Simulator 2 همراه با ما باشید تا نحوه تجربه این بازی کامیون‌سواری محبوب را بهتر متوجه شوید.

بازی Euro Truck Simulator 2 همان‌طور که از نامش هم پیداست، دومین بازی سری Euro Truck Simulator محسوب می‌شود. بازیکن‌های این بازی نقش راننده دلخواه خودشان را برعهده می‌گیرند، کارهای خطرناکی را انتخاب کرده و از کامیون خود برای تحویل دادن بارهای مردم استفاده می‌کنند و هم‌زمان با این‌ها، به مدیریت کسب و کارشان هم خواهند پرداخت.
طبیعتاً کسانی که به تازگی با سری Euro Truck Simulator آشنا شده‌اند و بازی شبیه‌ساز یورو تراک ۲ اولین تجربه آن‌ها حساب می‌شود، در آشنایی و تسلط بر ریزه‌کاری‌های گیم‌پلی به مشکل خواهند خورد و این احتمال را باید در نظر گرفت که ممکن است در بخشی از بازی گیر کرده و نتوانند جلو بروند. با این حال، نکته‌هایی درمورد بازی Euro Truck Simulator 2 وجود دارد که آشنایی با آن‌ها به کسانی که تازه این سری را شروع کرده‌اند قطعاً کمک خواهد کرد.

بازی Euro Truck Simulator 2
۷. قوانین راهنمایی و رانندگی را پیروی کنید

فقط به خاطر این‌که یک بازی شبیه‌ساز رانندگی را دارید تجربه می‌کنید نباید تصور کرد که می‌توان به مانند سری Grand Theft Auto مثل دیوانه‌ها رانندگی کرد و تک تک قوانین ممکن را زیر پا گذاشت. بازی Euro Truck Simulator 2 مانند بازی‌های GTA نیست و جای تصادف کردن با وسیله نقلیه خود، هدف از این سری بیشتر رساندن بار و بسته‌ها به مقصدشان محسوب می‌شود.
بازیکن‌های Euro Truck Simulator 2 باید همیشه یادشان بماند به‌گونه‌ای رانندگی کنند که پیرو قوانین راهنمایی و رانندگی باشد؛ به طور مثال، عبور از چراغ قرمز به‌طور خودکار منجر به جریمه شدن شما خواهد شد، حتی اگر ماشین پلیسی در آن نزدیکی‌ها هم پیدا نشود.

داستان Halo قسمت شانزدهم: بازگشت مسترچیف و آشنایی با دیداکت
خواندن

بازی Euro Truck Simulator 2

۶. مراقب استفاده از اسکیل پوینت‌ها باشید

هرچقدر که بیشتر رانندگی کنید، اسکیل پوینت (Skill Points) بیشتری هم بدست خواهید آورد. این امتیازها همان‌طور که انتظار می‌رود در ارتقای مهارت‌های رانندگی بازیکن کاربرد مستقیمی دارد و می‌تواند تجربه رانندگی در بازی Euro Truck Simulator 2 را برای شما بسیار آسان‌تر کند.
همیشه هوشمندانه از امتیازهایی که گرفته‌اید استفاده کنید؛ مهارت‌های گوناگون و متعددی برای ارتقا دادن در این بازی می‌توان پیدا کرد اما فقط تعداد معدود و مشخصی از آن‌ها ارزش خرج کردن اسکیل پوینت‌هایی که کسب کرده‌اید را دارند. در نتیجه، استفاده از امتیازهای خود برای آپگرید و ارتقای اسکیل‌هایی که به‌درد شما نمی‌خورد و فایده خاصی برایتان ندارد تنها منجر به هدر رفتن همان امتیازهایی خواهد شد که می‌توانستید برای ارتقای مهارت دیگری که دائم به کارتان می‌آید خرجش کنید.

بازی Euro Truck Simulator 2

۵. بیخیال مهارت Ecodriving شوید

در ادامه‌ی بحث درمورد مهارت‌ها، با اینکه در بازی Euro Truck Simulator 2 مهارت‌های بی‌فایده‌ی متعددی وجود دارد اما بسیاری از بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که Ecodriving یا رانندگی سازگار با محیط زیست، یکی از به‌دردنخورترین مهارت‌هایی است که می‌توانید اسکیل پوینت‎‌های خود را خرجش کنید. به طور کلی، این مهارت باعث می‌شود که ۵ درصد هزینه کم‌تری برای سوخت کامیون خود پرداخت کنید و با هر ارتقای رنکی که انجام می‌دهید، این رقم ۵ درصد بیشتر خواهد شد.
با اینکه به ظاهر مهارت جالب و مفیدی به نظر می‌آید ولی هزینه سوخت در بازی Euro Truck Simulator 2 بسیار پایین است و با پول‌ها و پاداش‌هایی که از طریق تحویل بسته‌ها به مقصد بدست می‌آورید، به راحتی می‌توان از پس هرگونه هزینه سوختی برآمد و دقیقاً به همین دلیل، نیازی به مهارت Ecodriving نیست.

نگاهی به بازی‌هایی که ابتدای بهمن‌ماه منتشر می‌شوند (1 تا 3 بهمن‌ماه و پایان دی‌ماه)
خواندن

بازی Euro Truck Simulator 2

۴. برای یادگیری منوی بازی وقت صرف کنید

وقتی تازه بازی Euro Truck Simulator 2 را شروع می‌کنید، با انواع و اقسام نمادها و پیشنهادات مواجه خواهید شد که کمی طول می‌کشد تا به آن‌ها عادت نمایید. به همین دلیل، فکر خوبی است که کمی وقت صرف یادگیری کلیت منوی بازی کرده و با جای دکمه‌های مختلف و معنی و کاربردشان آشنا شوید.
منوی بازی تقریبا هرچیزی که به آن نیاز داشته باشید را در اختیارتان گذاشته است و فقط باید کمی دقت و وقت خرج آشنایی با بخش‌های مختلفش کرد تا در طول بازی تجربه روان‌تر و سریع‌تری بدست آورید.

بازی Euro Truck Simulator 2

۳. اولین وام بازی را قبول نکنید

به عنوان بازیکن جدیدی که تازه وارد بازی Euro Truck Simulator 2 شده است، با پیشنهادی از طرف بانک بازی روبرو خواهید شد که قبول نکردن آن انتخاب هوشمندانه‌تری محسوب می‌شود. این بانک در اوایل بازی وامی را به بازیکن پیشنهاد می‌دهد که به‌مرور و در دراز مدت باید آن را پرداخت کنید.
با اینکه در نگاه اول ممکن است به نظر برسد با پیشنهاد خیلی خوبی طرف هستید که به کمک آن می‌توانید تراک موردعلاقه خود را همان ابتدای بازی بخرید اما باید گفت که با قبول این پیشنهاد مجبورید بدهی خود به بانک را همچنان بپردازید و به جای گرفتاری آن، می‌توان خیلی راحت‌تر یکی از شغل‌هایی که خود بازی از قبل برایتان در نظر گرفته است را انتخاب کنید.

ETS 2 Signs.jpg?q=50&fit=crop&w=1500&dpr=1

۲. اوایل بازی می‌تواند سخت باشد

پروسه یادگیری بازی Euro Truck Simulator 2 خصوصاً در اوایل ایده‌آل نیست و بازیکن‌هایی که تازه بازی را شروع کرده‌اند متوجه سختی ساعت‌های اول آن خواهند شد.
بازیکن پول به اندازه کافی ندارد، همان‌طور که در بخش قبلی گفته شد نباید وام بانک را هم قبول کند و به طور کلی مجبور است هر شغل پیشنهادی‌ای که در مقابلش قرار گرفته است را انجام دهد تا از پس خرج و هزینه‌های احتمالی بربیاید. اگر بتوانید این درجه سختی اولیه‌ی بازی را قبول کنید و کمی از مرحله مقدماتی جلوتر بروید، این وعده را می‌توان داد که بازی بزودی بسیار آسان‌تر خواهد شد و تجربه بهتری کسب خواهید کرد.

راهنمای بازی Journey to the Savage Planet
خواندن

بازی Euro Truck Simulator 2

۱. سفرهای خطرناک را فراموش نکنید

در بازی Euro Truck Simulator 2 مواقعی وجود دارد که بازیکن باید بار خطرناک و حساسی را در نقشه بازی جابجا کرده و در نهایت به مقصد برساند. این موضوع ممکن است در نگاه اول برای بازیکن ایده جالبی به نظر برسد (به‌خاطر حساسیت و خطرناک بودن بار و بسته‌هایی که باید جابجا کنید) اما رساندن این نوع بارها به مقصد کاملاً ارزشش را دارد و نباید از آن‌ها غافل شد.
اگر بتوانید این بارهای خطرناک و حساس را امن و بدون آسیب‌دیدگی به مقصد برسانید، متوجه خواهید شد که پاداش دریافتی بسیار بیشتر از چیزی است که به طور معمول و برای بارهای دیگر می‌گرفتید. در نتیجه، جابجایی این نوع بارها و انجام سفرهای خطرناک‌تر در مقایسه با سفرهای معمولی دیگر به سوددهی بیشتری منجر می‌شود.

 

بازی Euro Truck Simulator 2 برای ویندوز، لینوکس و سیستم عامل مک در دسترس قرار دارد.

منبع
Gamerant
عضویت
اطلاع از
guest

2 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
Haji
Haji
7 ماه قبل

سلام آیا این بازی برای اندروید هم وجود دارد؟

Admin
Admin
Reply to  Haji
7 ماه قبل

نه عزیز

دکمه بازگشت به بالا
2
0
Would love your thoughts, please comment.x