مقالات ترجمه‌ای

بهترین بازی‌های فوتبالی که باید تجربه کنید

بازی‌هایی برای عاشقان فوتبال

گیمرهای بسیار زیادی عاشق ورزش فوتبال هستند و همیشه سعی می‌کنند تا بازی‌هایی با این سبک را تجربه کنند. این دسته از گیمرها در دنیای واقعی نیز عاشق تماشای فوتبال بوده و سعی می‌کنند تا هیچ مسابقه‌ای را از دست ندهند.

اما سوال اساسی آن است که یک گیمر فوتبالی باید چه بازی‌هایی را تجربه کند و چه بازی‌هایی روی کنسول یا گوشی هوشمندش باشد. در این مطلب قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم و بازی‌هایی که یک عاشق فوتبال باید آن‌ها را در طول روز تجربه نماید را به شما معرفی می‌کنیم، پس با پیکسل آرتس همراه باشید.

SofaScore

به عنوان اولین گزینه قصد داریم تا شما را به جای یک بازی با یک اپلیکیشن کاربردی و حرفه‌ای برای فوتبال آشنا کنیم. اپلیکیشن SofaScore به شما این امکان را می‌دهد تا روزانه از مسابقاتی که قرار است در سراسر دنیا برگزار گردد، آگاه شوید و بتوانید آن‌ها را به تقویم خود اضافه کنید.

1 1

یک گیمر فوتبالی هر روز باید به عنوان اولین کار خود سری بر اپلیکیشن SofaScore زده و برنامه بازی‌ها را نگاهی بیندازد، اما نکته بسیار مهمی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد این است که شما می‌توانید در این برنامه دو بازی جذاب و بامزه که سازندگان SofaScore به اپلیکیشن خود اضافه کردند را تجربه کنید. در ادامه این دو بازی هیجان انگیز را به شما معرفی می‌کنیم.

Battle Draft

Battle Draft یک بازی جذاب در اپلیکیشن SofaScore است که شما در این بازی باید در زمان کوتاهی یک تیم فوتبال ۱۱ نفره را تشکیل داده و با توجه به بودجه خود بازیکنان مختلف را در کنار هم قرار بدهید.

۱۰ قهرمان صامت برتر بازی‌های ویدیویی
خواندن

در مقابل رقیب شما نیز با داشتن بازیکن‌های مختلف باید یک ترکیب حرفه‌ای و قدرتمند را بسازد. بازی Battle Draft بسیار سریع بوده و هر نوبت آن کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌خواهد.

Battle Draft

وجود ترکیب‌های مختلف، بازیکن‌های گوناگون، هماهنگی غریزی بین بازیکنان و عوامل دیگر باعث شده تا بازی Battle Draft در عین سادگی قوانین، یک بازی کژوال، استراتژی و مجذوب کننده باشد. در زمان‌هایی که وقت کافی برای تجربه یک بازی فوتبالی جدی را ندارید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی Battle Draft را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

Sofa Quiz

دومین بازی که در اپلیکیشن SofaScore وجود دارد، Sofa Quiz است. در واقع همان‌ طور که از نام آن می‌توان فهمید، در این بازی باید در مدت زمان کوتاهی به سوالات مختلفی در رابطه با فوتبال پاسخ بدهید.

3

برای افرادی که دوست دارند تا اطلاعات عمومی خود را در زمینه ورزش فوتبال بالا ببرند، بازی Sofa Quiz در اپلیکیشن SofaScore یک گزینه جذاب است که می‌تواند اوقات شما را به بهترین شکل پر کند.

FootyStats

FootyStats یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در این لیست به خودی خود یک بازی نبوده اما در آن یک تفریح جذاب وجود دارد. FootyStats یک سایت حرفه‌ای و کاربردی برای افرادی است که علاقه به تجزیه و تحلیل فوتبال دارند.

در سایت FootyStats بازی‌های هر روز از نظر آماری بررسی شده و اطلاعات مختلف آماری را می‌توان پیش، در حین و پس از بازی ‌بدست آورد. اما یکی از ویژگی‌های جالب این سایت آن است که همانند اپلیکیشن SofaScore در این سایت یک بازی بامزه و جذاب طراحی شده.

نیم‌نگاهی به بازی Doom 64 | دروازه‌ای به گذشته
خواندن

4 2

این بازی، پیش‌بینی فوتبال بوده و شما می‌توانید با پول مجازی اقدام به پیش‌بینی بازی‌های مختلف کنید. در واقع برای افرادی که علاقه‌مند هستند تا روی بازی‌های مختلف شرط‌بندی کنند اما نمی‌خواهند تا پولی برای این کار صرف نمایند، این سایت گزینه مناسبی است، زیرا تمامی اتفاقات در این سایت مجازی بوده و تنها قدرت پیش‌بینی فوتبال شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

eFootball PES

eFootball PES یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین گزینه‌های این لیست است. در واقع امکان ندارد که گیمر بازی‌های فوتبال باشید و eFootball PES را نشناسید. این مجموعه در کنار رقیب خود یعنی FIFA یکی از پر طرفدارترین بازی‌های فوتبالی می‌باشد که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های مختلف عرضه می‌شود.

اگر یک گیمر فوتبالی هستید، غیر ممکن است که eFootball PES یا FIFA را روی رایانه شخصی یا کنسول خود نداشته باشید. برخی از گیمرهای دو آتیشه نیز هر دو این بازی‌ها را روی کنسول خود دارند و آن‌ها را تجربه می‌کنند.

یکی از مزایای این مجموعه، بخش‌های مختلفی است که می‌توانید آن‌ها را تجربه نمایید. از مربیگری فوتبال گرفته تا تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای، محتوایی هستند که در بازی eFootball PES وجود دارند.

5 2

در کنار eFootball PES که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به صورت سالیانه عرضه می‌شود، نسخه‌هایی از این بازی برای گوشی‌های موبایل نیز وجود دارند. یکی از این نسخه‌ها، eFootball PES 2020 Mobile است که نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند این مجموعه به حساب می‌آید. همچنین نسخه دیگر این مجموعه PES Club Manager است که شما در آن نقش مربی فوتبال را برعهده دارید. این بازی نیز برای گوشی‌های هوشمند طراحی و تولید شده است.

انتظارات ما از Far Cry 6
خواندن

اگر عاشق مجموعه eFootball PES هستید و دوست دارید تا وقت بسیار زیادی را به تجربه این بازی اختصاص دهید، می‌توانید در خانه نسخه‌های کنسولی و یا رایانه‌ای آن را تجربه کنید و در زمان‌هایی که به کنسول دسترسی ندارید، نسخه‌های موبایلی آن می‌توانند بهترین گزینه باشند.

FIFA

FIFA نیز در کنار eFootball PES به عنوان یکی از قطب‌های اصلی بازی‌های فوتبال شناخته می‌شود. این بازی هم هر ساله برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید در این مجموعه بخش‌های مختلفی مثل مربیگری فوتبال، تبدیل شدن به بازیکن فوتبال، بخش داستانی و Ultimate Team را تجربه کنید. یکی از مزایای FIFA به نسبت eFootball PES داشتن بخش فوتبال خیابانی است. این بخش به شما اجازه می‌دهد تا تجربه جدیدی از ورزش فوتبال را بدست بیاورید.

6 1

همانند eFootball PES بازی FIFA نیز نسخه موبایلی دارد و EA شرکت سازنده این مجموعه سعی کرده تا با طراحی نسخه موبایلی این امکان را فراهم کند تا گیمرها بتوانند روی گوشی‌های هوشمند خود نیز این بازی را داشته باشند. نسخه موبایلی این مجموعه، FIFA Mobile نام دارد که ساختار آن شبیه به Ultimate Team است و شما در آن مسئولیت یک تیم را بر عهده خواهید داشت و باید با خرید بازیکن‌های جدید تیم خود را قدرتمند‌تر کنید. به نسبت نسخه‌های موبایلی eFootball PES بازی FIFA Mobile محبوبیت بیشتری دارد.

Football Manager

گیمرهایی که عاشق فوتبال هستند، برای یک بار هم که شده آرزو دارند تا در نقش یک مربی ظاهر شده و مربیگری یک باشگاه را برعهده بگیرند. بازی‌های FIFA و eFootball PES آن چنان که باید در بخش مربیگری واقع‌ گرایی لازم را ندارند و در واقع شما با سطح ابتدایی از مربیگری در این بازی‌ها روبرو هستید، اما اگر به دنبال یک بازی تخصصی و خاص در زمینه مربیگری فوتبال می‌گردید، پیشنهاد ما این است که حتماً سری Football Manager را تجربه کنید.

استودیو Telltale Games؛ روایتی از سقوط و بازگشت دوباره
خواندن

7

در این بازی می‌توانید واقع گرایانه‌ترین تجربه در زمینه مربیگری فوتبال را داشته باشید، با چالش‌های مختلف این کار روبرو شده و تمامی کارهای یک مربی فوتبال را انجام دهید. در بازی Football Manager شما می‌توانید به عنوان یک مربی آماتور در یک تیم دسته پایین کار خود را شروع کرده و یا از همان ابتدا در نقش یک مربی بزرگ ظاهر شوید و رهبری تیم‌های مطرح دنیا را بر عهده بگیرید.

Football Manager نسخه‌های موبایلی نیز دارد و شما علاوه بر رایانه شخصی و کنسول‌ها، می‌توانید این بازی را روی گوشی‌های هوشمند خود نیز تجربه کنید.

Top Eleven

اگر قصد دارید تا یک بازی آنلاین ساده در حوزه مربیگری فوتبال را روی گوشی خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به سراغ Top Eleven آمده و این بازی را روی گوشی خود نصب کنید. هر آن چه در بازی Top Eleven رخ می‌دهد کاملا خیالی است. بازیکنان، استادیوم ها، تیم‌ها و… همه غیر واقعی هستند.

8 2

در این بازی شما مدیریت یک تیم را برعهده می‌گیرید و باید با سایر گیمرها در سراسر جهان رقابت داشته باشید تا بتوانید در نهایت تیم خود را به دسته‌های بالاتر بیاورید. بازی Top Eleven پیچیدگی زیادی ندارد و همه افراد می‌توانند این عنوان را روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند.

Football Chairman Pro

متاسفانه هنوز بازی جدی و کاملی ساخته نشده است که شما را در نقش مدیر عامل یک تیم ورزشی قرار دهد، اما یک بازی ساده و جذاب برای گوشی‌های هوشمند به اسم Football Chairman Pro توسعه یافته که هدف آن قرار دادن گیمر در جایگاه یک مدیر عامل فوتبال است.

بازی Apex Legends همچنان بهترین بازی بتل‌رویال است
خواندن

در این بازی شما یک باشگاه ورزشی را افتتاح کرده و به عنوان مدیر عامل کارهای مدیریتی باشگاه خود را انجام می‌دهید. در این عنوان می‌توانید مربی پیدا کنید، در بازار نقل و انتقالات فعالیت داشته باشید، استادیوم خود را ارتقاء دهید، با طرفداران باشگاه تعامل کنید، اسپانسر پیدا نمایید و…

9

سازندگان این بازی تلاش کرده‌اند تا وظایف یک مدیر عامل فوتبال را در یک محیط ساده ارائه دهند. برای اوقات بیکاری و زمانی که قصد تجربه یک بازی ساده را دارید، این عنوان گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود.

فوتبال فانتزی

از گذشته تا به امروز همواره سعی شده تا طرفداران فوتبال بیشتر و بیشتر درگیر مسابقات شوند. در این راستا کارهای مختلفی مثل ایجاد سایت‌های پیش‌بینی فوتبال صورت گرفته است اما برای افرادی که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند، سعی شده تا بازی خاصی به نام فوتبال فانتزی ایجاد شود.

این بازی در گذشته تنها برای لیگ برتر انگلستان بوده اما امروزه می‌توانید فوتبال فانتزی را برای تمامی لیگ‌های دنیا تجربه کنید. در فوتبال فانتزی سعی شده تا مرز بین بازی و فوتبال واقعی به باریک‌ترین حد خود برسد. ساختار این بازی به این شکل است که شما بودجه محدودی دارید و باید از بین تمامی بازیکنان حاضر در لیگ، تیمی را به وجود بیاورید.

10 2

بعد از آن در هر هفته با توجه به عملکرد واقعی بازیکنان شما در زمین مسابقه، تیم‌تان در بازی فوتبال فانتزی امتیاز بدست می‌آورد. به عنوان مثال فرض کنید شما در حال تجربه لیگ برتر ایران هستید و بازیکنانی مثل وریا غفوری، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، فرشاد احمد زاده، پیام نیازمند و… را در تیم خود دارید، با توجه به این که آن‌ها در دنیای واقعی و در زمین مسابقه چه عملکردی دارند، امتیازهای شما دستخوش تغییر شده و در آخر فصل نفرات برتر که بهترین و امتیاز آور‌ترین تیم را دارند، مشخص می‌شوند. شما می‌توانید سایت‌های مختلفی را در اینترنت پیدا کنید که این بازی را ارائه می‌دهند.

همه‌ی آنچه از کنترلر ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس می‌دانیم
خواندن

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بازی‌های اشاره کنیم که یک گیمر فوتبالی باید آن‌ها را در طول روز تجربه کرده و لحظات فوق‌ العاده‌ای با این بازی‌ها داشته باشد. بی‌صبرانه مشتاق هستیم تا نظرات خود را با ما در میان گذاشته و در رابطه با بازی‌های فوتبالی پیشنهادات جدیدی به ما بدهید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x