مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

بهترین بازی‌های بتل رویال ۲۰۲۰

بهترین‌های سبک که می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند

بر هیچکس نهفته نیست که بازی‌های بتل رویال هم‌اکنون محبوب‌ترین ژانر در صنعت بازی هستند. همانطور که پیش از آن‌ها عناوین دنیای باز با عناصر بقا و ساخت و ساز و قبل از آن‌ها نیز بازی‌های شوتر اول شخص، زمانی از جمله محبوب‌ترین سبک‌های دنیای بازی بودند. تعدادی از این بازی‌های بتل رویال موفق شده‌اند تا صنعت بازی را تکان دهند، در حالی که دیگر عناوین نتوانسته‌اند به موفقیت خاصی دست یابند. حال به این سوال می‌رسیم که بهترین بازی‌های بتل رویال ۲۰۲۰ چه عناوینی هستند؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما در پیکسل آرتس همراه باشید.

در پایین ما لیستی از بهترین بازی‌های بتل‌ رویال ۲۰۲۰ که می‌توانید هم‌اکنون آن‌ها را تجربه کنید، حال چه به صورت عناوین کامل، دسترسی زودهنگام، بازی‌های موبایلی یا حتی بازی‌های تحت مرورگر، برای شما فراهم آورده‌ایم.

بهترین بازی‌های بتل رویال - PlayerUnknown’s Battlegrounds

PlayerUnknown’s Battlegrounds

نکات مثبت:

  • تعادل بی‌نظیری میان اکشن و استراتژی
  • نقشه‌های جدید مناسب
  • تعلیق و هیجان بی‌نظیر
  • ثبات و پالیش بهتر نسبت به زمان عرضه

نکات منفی:

  • نسخه ایکس باکس وان همچنان عقب‌تر از سایر نسخه‌ها است
  • در میان بازی‌های بتل رویال شاید از همان ابتدا زیاد جذاب نباشد

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان

لیست خود را با پدربزرگ بازی‌های بتل رویال یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds آغاز می‌کنیم. این عنوان در ابتدا به صورت یک ماد برای بازی ARMA ساخته شده بود و در حالی که پیش از این نیز عناوینی با عناصر بتل رویال وجود داشتند، این PUBG بود که سبک بتل رویال را معروف نمود و به درجات فعلی آن در صنعت بازی رساند.

PUBG نزدیک‌ترین بازی به شبیه‌ساز یک بتل رویال است – نکات زیادی برای آموختن در مورد گیم‌پلی PUBG وجود دارد اما با سه نقشه مختلف و نقشه چهارمی که در راه است، PUBG با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

نگاهی به بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare
خواندن

بهترین بازی‌های بتل رویال - Fortnite

Fortnite

نکات مثبت:

  • سیستم ساخت و ساز عمق خوبی به بازی می‌دهد
  • گان‌پلی سرگرم کننده
  • سیستم‌های مبارزات بازی پالیش شده هستند
  • رویدادهای زمانی محدود

نکات منفی:

  • هنوز مشکلات تقلب در بازی وجود دارد
  • جو تازه‌واردانه بازی کمی آزاردهنده است

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، iOS، اندروید

اگر یک بازی در دنیا وجود داشته باشد که همه نام آن را شنیده‌اند، بدون شک آن بازی Fortnite است. بخش بتل رویال این بازی رایگان، پس از انتشار Minecraft حال به بزرگترین پدیده صنعت بازی در جهان تبدیل شده است.

Fortnite با استفاده از یک استایل ظاهری کارتونی و غیر واقع گرایانه و بهره‌گیری از سلاح‌های بزرگ موفق شده تا هویت مخصوص خود را ایجاد کند، و در عین حال به عنوانی مناسب از سبک بتل رویال برای اقشار مختلف حتی کودکان بدل گردد. وجود رقص‌ها و لباس‌های عجیب غریب در فروشگاه به معنی در‌آمد قابل توجه شرکت Epic و بهره‌وری از عناصر ساخت و ساز، به معنای خاص و منحصر به فرد بودن گیم‌پلی Fortnite است.

بهترین بازی‌های بتل رویال - Surviv.io

Surviv.io

نکات مثبت:

  • اعتیادآور و قابل بازی حتی سر کار
  • شخصی‌سازی رضایت بخش
  • کلیت بازی‌های بتل رویال را به خوبی تسخیر و پیاده کرده است

نکات منفی:

  • کمی محدود است

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی (تحت مرورگر)

حال که در مورد دو نام بزرگ این سبک صحبت نمودیم، نوبت آن رسیده که به بررسی بازی‌های بتل رویال نه چندان معروف بپردازیم. همه بازی Agar.io از چند سال پیش را به یاد دارند، درست است؟ حال بازی بتل رویال و تاپ‌دانی (دوربین از زاویه دید بالا بازیکنان را نشان می‌دهد) وجود داشته که در آن هر بازیکن فقط یک دایره است.

انتظارات ما از رویداد اکس باکس 20/20
خواندن

می‌توان سلاح‌ها و آپگریدهای مختلفی پیدا کرد و از این لحاظ، Surviv.io شبیه سایر بازی‌های بتل رویال عمل نموده و همانند بازی‌های این سبک، یادگیری آن دشواری خاص خود را دارد. خوبی Surviv.io بخاطر سرعت آن بوده زیرا به دلیل توسعه و اجرای بازی به وسیله برنامه Flash، هر کسی می‌تواند آن را امتحان کند. کافیست تعدادی از دوستانتان را دور خود جمع کنید. تنها ظرف نیم ساعت بهترین لحظات لذت‌بخش در سال‌های اخیر را تجربه خواهید کرد.

بهترین بازی‌های بتل رویال - The Darwin Project

The Darwin Project

نکات مثبت:

  • ترکیبی از ساخت و ساز، عناصر بقا و مبارزات بی‌رحمانه
  • نقش سرگرم‌کننده و جذاب Overseer (ناظر) یک بازیکن را در وضعیتی قرار می‌دهد تا سایر بازیکنان را اذیت کند
  • هر دور بازی پویا و داینامیک است

نکات منفی:

  • تنها یک نقشه دارد که آن نیز کوچک است

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان

Darwin Project یکی از اولین بازی‌های بتل رویال معرفی شده است که علاقمندان از E3 سال ۲۰۱۷ از وجود آن آگاه هستند. در این عنوان بازیکنان در محیطی یخ زده به مبارزات تند و سریع پرداخته، که در آن، منطقه بازی برخلاف سایر عناوین این سبک با روندی مداوم و آرام کوچکتر می‌شود.

این بازی ابتدا به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده و موفقیت نسبی نیز بدست آورد، اما برای جذب مخاطبان بیشتر، حال به صورت رایگان قابل بازی است. تجربه این بازی می‌تواند ارزشمند باشد زیرا ایده‌های جالب و جذابی را ارائه می‌دهد: به عنوان مثال پیش آمده که بخواهید رهبر یک منطقه باشید و به بازیکنانی که همانند میمون شخصی شما رفتار می‌کنند پاداش دهید؟

بهترین بازی‌های آنلاینی که هم‌اکنون می‌توانید تجربه کنید
خواندن

شما در این عنوان می‌توانید دقیقاً اینکار را انجام دهید و به لطف ویژگی‌های Twitch آن نیز استریمرها به آسانی با مخاطبین خود تعامل خواهند داشت.

بهترین بازی‌های بتل رویال - H1Z1

H1Z1

نکات مثبت:

  • هر دور می‌تواند بیش از ۱۰۰ بازیکن داشته باشد
  • مملو از ویژگی‌های مختلف
  • روان و پالیش شده
  • بازی‌های بتل رویال وابسته به وسایل نقلیه پتانسیل خوبی دارند

نکات منفی:

  • مشکلات لگ در سرورهای اروپا
  • مایکروترنزکشن‌ها شدیداً در اعماق بازی فرو رفته‌اند

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی

H1Z1 که در ابتدا همانند DayZ یک بازی زامبی محور بود، در تاریخ فبریه ۲۰۱۶ رویه خود را به سوی بتل رویال تغییر داد. شاید در ظاهر شباهت زیادی به PUBG داشته باشد، اما در عمل بسیار سریع‌تر و تقریباً شبیه یک نسخه آرکید از این سبک است. تعداد بازیکنان H1Z1 با گذر زمان کاهش یافته، اما به تازگی پس از انتشار روی پلی‌استیشن ۴ به موفقیت قابل توجه‌ای دست پیدا کرده و بیش از ۱۰ میلیون بازیکن مختلف دارد.

در نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان بخشی به نام اتو رویال وجود داشته که به صورت انحصاری برای وسایل نقلیه طراحی شده‌ است. شاید به نظر برسد که از زمان انتشار و موفقیت قابل توجه PUBG، عنوان H1Z1 در تلاش بوده تا خود را به این بازی برساند، اما H1Z1 هنوز تجربه یک بتل رویال خوب و جذاب برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد.

بهترین بازی‌های بتل رویال - Realm Royale

Realm Royale

نکات مثبت:

  • پس از تیر خوردن به مرغ تبدیل می‌شوید
  • مبارزات سرگرم کننده
  • تغییرات منحصر به فرد بسیار

نکات منفی:

  • بعضی تصمیمات و طراحی‌های بحث برانگیز
چگونه Starfield یکی از سنت‌های قدیمی The Elder Scrolls را ادامه خواهد داد
خواندن

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی

استودیوی HiRez، که پیش از این عنوان Paladins را در کارنامه خود داشت، در سال جاری با عرضه دسترسی زودهنگام بخش بتل رویال این عنوان یعنی Realm Royale، نام خود را به لیست بهترین بازی‌های بتل رویال ۲۰۲۰ اضافه کرده است. پس از عرضه، این بخش سریعاً به موفقیت قابل توجه‌ای دست یافته و بازیکنان از آن به عنوان معادل بتل رویال World of Warcraft یاد می‌کنند. شما می‌توانید یک کلاس مخصوص انتخاب کنید، سبکی از بازی که در آن تبهر دارید را انجام دهید و حتی یک اسب را فراخوانده تا در سراسر نقشه جابجا شوید.

علاوه بر آن، پس از مرگ بازیکنان به مرغ تبدیل می‌شوند که در این حالت قدرت فرار کردن و زنده ماندن را خواهند داشت. بعضی تصمیمات عجیب سازندگان باعث شد تا بازی با همان سرعتی که به محبوبیت رسید با همان سرعت نیز هواداران خود را از دست بدهد، اما این موضوع به معنای بد بودن بازی نیست. توصیه می‌کنیم حتماً این عنوان را تجربه کرده و شانسی به آن بدهید.

بهترین بازی‌های بتل رویال - Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty: Black Ops 4

نکات مثبت:

  • گان‌پلی نرم و روان
  • طراحی مراحل فوق‌العاده
  • داستانی بافته شده در بطن هر سه بخش مولتی‌پلیر
  • نوسازی فوق‌العاده‌ای از یک مجموعه قدیمی که به سمت تکرار می‌رفت

نکات منفی:

  • نبود بخش تک نفره داستانی

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴

شاید حضور این عنوان در لیست فعلی کمی عجیب باشد، اما بخش بتل رویال Call of Duty Black Ops 4 بدون شک یکی از بهترین بتل رویال‌های بوده که ما تاکنون تجربه کرده‌ایم. بالاخره مگر کدامیک از سایر بازی‌های بتل رویال این لیست می‌گذارند شما با استفاده از یک ماشین RC محیط را جستجو کنید؟

تاریخچه اسپین آف‌های مجموعه Resident Evil
خواندن

Blackout گان‌پلی و حرکات دقیق سری Call of Duty را با قالب کلاسیک بتل رویال ترکیب نموده، و در کنارش عناصر معروف و مورد انتظار هواداران مانند زامبی‌ها و قابلیت‌های شخصی قابل استفاده را نیز به این بخش اضافه کرده است. تمامی این موارد به صورت عجیبی در کنار یکدیگر قرار گرفته تا یک بتل رویال بسیار خاص را به وجود آورند و به لطف بودجه بالای Black Ops 4، این بخش از کیفیت قابل توجه‌ای برخوردار بوده که برای بازیکنان نیز کاملاً قابل مشاهده است. Blackout یک بخش سرگرم کننده بوده و نشان می‌دهد که بودجه و کیفیت عناوین AAA می‌تواند فرمول تکراری بتل رویال را به زیبایی بهبود ببخشد.

بازی‌های بتل رویال - Rules of Survival

Rules of Survival

نکات مثبت:

  • بتل رویال برای گوشی‌های موبایل

نکات منقی:

  • کنترل بازی روی موبایل می‌تواند آزار دهنده باشد

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، iOS، اندروید

Rules of Survival تنها بازی بتل رویال انحصاری موبایل در لیست بوده، که شباهت زیادی به PUBG دارد اما تجربه آن روی گوشی‌های موبایلتان می‌تواند به مراتب بهتر از PUBG باشد. تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون بازیکن این عنوان را روی گوشی‌های خود دانلود کرده‌اند و با وجود آنکه کنترل بازی با موبایل می‌تواند گاهاً آزاردهنده شود، Rules of Survival تجربه به نسبت بهتری را نسبت به سایر عناوین موبایلی به شما ارائه خواهد داد.

در هر دور مبارزات در این بازی ۱۲۰ بازیکن حضور دارند، که در مقایسه با سایر بازی‌های بتل رویال تقریباً از همه آن‌ها شلوغ‌تر است. پس از دستیابی به موفقیت قابل توجه‌ای در قاره آسیا، این عنوان به یکی از بازی‌های eSports تبدیل شده و مسابقات قهرمانی جهان آن نیز مدتی قبل در سال جاری برگزار شد. به دنبال تجربه بازیی میگردید که بتوانید آن را روی تخت خود به صورت درازکش یا درون دستشویی بازی کنید؟ Rules of Survival بدون شک بازی مورد نظر شما می‌باشد.

نگاهی به تأثیر فورتزا بر بازی‌های ریسینگ نسل گذشته
خواندن

بتل رویال - Fear The Wolves

Fear The Wolves

نکات مثبت:

  • عنوانی مشابه بازی معروف S.T.A.L.K.E.R اما اینبار در سبک بتل رویال
  • شما می‌توانید در نقش یک صلح‌جو بازی کرده و بدون شلیک یک گلوله با استفاده از هلیکوپتر از محیط فرار کنید

نکات منفی:

  • گرگ‌ها آنچنان هم ترسناک نیستند

پلتفرم‌ها: رایانه های شخصی

عنوان Fear The Wolves به تازگی از حالت دسترسی زودهنگام خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر گشت. با وجود آنکه ما هنوز موفق نشده‌ایم نسخه نهایی آن را بازی کنیم، اما تجربه زیادی با حالت دسترسی زودهنگام نسبتاً ناپایدار آن داشتیم. واقع شده در شهر Chernobyl، ناهنجاری‌های رادیو‌اکتیوی اتفاق افتاده و گرگ‌ها در سطح شهر پدیدار شده‌اند، که این دو عناصر بخش‌های بازیکن علیه محیط (PvE) خاصی را برای این بازی به وجود می‌‌آورند که کمتر می‌توان مشابه آن‌ها را جای دیگری پیدا کرد.

Fear The Wolves اول شخص بوده و برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال کشتن دشمنانتان در آن از اهمیت زیادی برخوردار نبوده، زیرا بجای آنکه آخرین بازمانده باشید، می‌توانید با استفاده از هلیکوپتر آخر بازی از محیط گریخته و برنده شوید. هرچند در این حالت ممکن است هنگام بالا رفتن از طناب با تیر سایر بازیکنان کشته شوید.

بهترین بازی‌های بتل رویال ۲۰۲۰ - Apex Legends

Apex Legends

نکات مثبت:

  • مبارزات سریع و پر هرج و مرج
  • بهترین بازی بتل رویال از لحاظ جابجایی در محیط
  • شخصیت‌های عمیق و سه بعدی
  • آرت استایل جذاب و زیبا

نکات منفی:

  • برای کشتن هر شخص به تیرهای زیادی احتیاج دارید
  • میزان کم تیر و مهمات برای لوت کردن

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان

عنوانی که از همان ابتدای کار همه را غافلگیر کرد، Apex Legends گان‌پلیی حساب شده، روان و سرعتی که نشانه‌های همیشگی استودیوی Respawn Entertainment هستند را به سبک بتل رویال آورده است. ویژگی‌های زیادی از عنوان بی‌نظیر Titanfall 2 راه خود را به درون این بازی پیدا نموده‌اند و سیستم پینگ فوق‌العاده Apex Legends، به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به میکروفون به آسانی با بازیکنان رندوم و غریبه‌ها بازی کنید.

داستان Halo قسمت پانزدهم: دوره پس از جنگ
خواندن

به عنوان یک بازی تیمی، Apex Legends بهتر از هر بازی دیگری در سبک بتل رویال است، هرچند امکان دارد روند و سرعت بازی باب میل تمامی بازیکنان نباشد. هرچند به نظر ما آن دسته از بازیکنان اشتباه می‌کنند و Apex Legends یک بتل رویال بی‌نظیر است.

بدین صورت به پایان لیست بهترین بازی‌های بتل رویال ۲۰۲۰ می‌رسیم. به نظر شما کدام بازی در این سبک جذاب بهترین است؟ آیا عنوان مورد نظرتان در لیست ما قرار دارد؟ نظرات خود را با ما در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع
TrustedReviews
عضویت
اطلاع از
guest

13 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
عباس
عباس
4 سال قبل

عالی بود دمتون گرم از ابین این بازی هایی که گفتی من کالاف و فورتنایت رو خیلی دوست دارم دمت گرم ولی میخوام ایپیکس هم تست کنم

امیرعلی
امیرعلی
Reply to  عباس
4 سال قبل

اپیکس عالریه ولی روی موبایل نیستش ????

امین عباس
امین عباس
Reply to  امیرعلی
3 سال قبل

هنوز نیومده ولی دارن روش کار میکنن

امین عباس
امین عباس
Reply to  عباس
3 سال قبل

اپکس رو تجربه کن پشیمون نمیشی از نظر من اپکس بهترین بتل رویاله

امین عباس
امین عباس
3 سال قبل

ممنون از نکات بالا ولی من دارم اپکس لجندز بازی میکنم و این نکته که میزان تیر برای لوت کردن کمه اصلا درست نیست ولی در کل واقعا درست بود ممنونم

میران
میران
3 سال قبل

داداش کالاف دیوتی وارزون رو از قلم انداختی

محمد
محمد
2 سال قبل

خدایی نصفشون از فری فایر اسکی رفتند بعدش فری جزو بهترین نیس

امین
امین
2 سال قبل

چرا کالاف دیوتی نیست

امیر
امیر
3 سال قبل

این همه بازی ریده گذاشتید اینجا .. فری فایر که از همه بهتره نزاشتید؟

Illuminati
Illuminati
Reply to  امیر
3 سال قبل

فری فایر ریده خب?

Alirezsa
Alirezsa
Reply to  Illuminati
2 سال قبل

فری فایر ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ بهترین بازی آنلاین موبایل شده بچه
باور نمیکنی برو تو گوگل به انگلیسی بنویس بهترین بازی بتل رویال موبایل
میبینی که خیلی درشت مینویسه فری فایر ?✌

هومن
هومن
3 سال قبل

ببخشید میشه بگید که به جز فورتنایت دیگه توی چه بازی هایی میشه بیاد کرد یا همون ساخت وساز

یادگار
یادگار
3 سال قبل

بازی های خوبی هستن من فقط زیادکلاف وپابجی رودوست دارم و بازی میکنم اوناگرافیکشون خوبه فورتنایت هم خوبه ولی نه تاحداینا

دکمه بازگشت به بالا
13
0
Would love your thoughts, please comment.x