مقالات ترجمه‌ای

کمیاب‌ترین اسکین‌های بازی Fortnite

در میان دنیایی از اسکین‌های مختلف، خاص‌تر به‌نظر برسید

در طول چندین سیزن بازی Fortnite ما شاهد تغییرات بی‌شماری بودیم به طوری که در Chapter 2، بازی به صورت کامل ریبوت شد و در تمام این مدت، اسکین‌های زیادی به بازی اضافه شدند. بعضی از اسکین‌های Fortnite بسیار راحت بدست می‌آیند اما برخی دیگر را ممکن است تنها یک یا دو بار در طول عمرتان مشاهده کنید. از آنجایی که هر روز تعداد محدودی اسکین در فروشگاه بازی قرار می‌گیرند و بازی شامل تعداد زیادی اسکین می‌شود، معقولانه است که برخی اسکین‌ها کمتر دیده شوند. حالت دیگر این است که برخی اسکین‌ها انحصاری بوده و با خرید باندل‌های کنسولی یا محصولات فیزیکی به دست بازیکنان می‌رسند. در ادامه با بررسی برخی از کمیاب‌ترین اسکین‌های بازی Fortnite همراه باشید:

Skull Trooper

Fortnite-Skull-Trooper

زمانی که بحث در رابطه با اسکین‌های کمیاب باشد، Skull Trooper اولین اسکینی است که به ذهن بازیکنان می‌آید. این اسکین اولین بار در اکتبر ۲۰۱۷ به بازی اضافه شد و بعد از آن به مدت یکسال تا رخداد هالووین بعدی شاهد آن نبودیم و همین اتفاق باعث شد این اسکین بسیار کمیاب شود. تعداد دفعاتی که این اسکین به فروشگاه بازی بازگشته انگشت‌شمار است اما با این حال کمیابی این اسکین نسبت به قبل کمتر شده البته شایان ذکر است که نسخه‌ی بنفش این اسکین بسیار کم دیده می‌شود و در انحصار کسانی است که اولین بار در سال ۲۰۱۷ این اسکین را خریداری کردند.

Galaxy Fortnite-Galaxy

اسکین Galaxy یکی از اسکین‌های معروف Fortnite است. قبل از اینکه بازی بطور رسمی روی گوشی‌های هوشمند عرضه شود، بتای نسخه‌ی اندروید در انحصار گوشی‌های Samsung بود و هر کسی که Samsung Galaxy Tab S4 یا Galaxy Note 9 را خریداری می‌کرد این اسکین را نیز دریافت می‌نمود.

بهترین بازی‌های استراتژی و شبیه‌ساز برای کنسول‌ها (قسمت اول)
خواندن

علاوه بر اینکه این اسکین تنها با خریداری دو دستگاه گران‌قیمت قابل دست‌یابی بود، شایان ذکر است که Galaxy  دیگر به کاربران Samsung ارائه نمی‌شود و این نکته باعث کمیابی بیشتر این اسکین شده است.

Black Knight

Fortnite-Black-Knight

درست مانند اسکین The Reaper، اسکین Black Knight نیز در دستان بازیکنان قدیمی Fortnite است. این اسکین در صورتی به شما تعلق می‌گرفت که بتل‌پس فصل دوم بازی را (که ۷۰ سطح داشت) به اتمام می‌رساندید.

بتل‌پس فصل دوم اولین بتل‌پس تاریخ Fortnite بود که Black Knight را به اولین اسکین Max-Tier بازی تبدیل می‌کند. زمانی که سیزن دوم بازی شروع شد، Fortnite به اندازه امروز محبوبیت نداشت و کمتر کسی حاضر بود برای این بازی پولی خرج کند و به همین دلیل این اسکین یکی از کمیاب‌ترین‌ها در بازی است.

Renegade Raider

Fortnite-Renegade-Raider

حتی قبل از سیزن دوم Fortnite، ما شاهد یک اسکین بسیار کمیاب در بازی بودیم.  Renegade Raider اسکینی است که تنها بازیکنانی که در اولین سیزن Fortnite حضور داشتند می‌توانستد آن‌را خریداری کنند.

آن زمان تعداد بازیکنان بازی از همیشه کمتر بوده و کمتر کسی قادر به خریداری این اسکین بود. برای دستیابی به این اسکین باید در ابتدا به سطح ۲۰ در بازی رسیده و سپس V-Buck 1200 (معادل ۱۲ دلار) برای آن پرداخت می‌کردید. اگر کسی را با Renegade Raider دیدید، مطمئن باشید که او از ابتدا مشغول بازی کردن بوده است.

The Reaper

Fortnite-The-Reaper

اسکین The Reaper یکی از نمادهای روزهای اول Fortnite است. این اسکین در بتل‌پس سیزن سوم قرار داشت و تنها به کسانی اهدا می‌شد که بتل‌پس را خریداری کرده و به Tier 100 می‌رسیدند. به اتمام رساندن بتل‌پس کار راحتی نیست و از آنجایی که این اسکین تنها در سیزن سوم قابل دریافت بود، تعداد زیادی از مردم شانس بدست آوردن این اسکین را نداشتند.

نگاهی به بازی‌هایی که ابتدای بهمن‌ماه منتشر می‌شوند (1 تا 3 بهمن‌ماه و پایان دی‌ماه)
خواندن

The Reaper به نوعی نماد شخصیت John Wick در این بازی است. البته شایان ذکر بوده که اسکین رسمی John Wick نیز مدت‌ها بعد به بازی اضافه شد و هرچند وقت یکبار به فروشگاه برمی‌‎‌گردد.

Dark Voyager

Fortnite-Dark-Voyager

Dark Voyager در زمان خودش اسکین چندان کمیابی نبود. این اسکین که با رسیدن به Tier 70 در بتل‌پس بدست می‌آمد توسط اکثر بازیکنان متعهد به Fortnite آنلاک شده بود.

اما اکنون، دو سال بعد از سیزن ۳، کمتر کسی پیدا می‌شود که اسکین‌های آن زمان را روی شخصیت خود قرار دهد. این بدین معنی است که کم پیش می‌آید Dark Voyager را در بازی مشاهده کنید که باعث می‌شود این اسکین نیز در دسته اسکین‌های کمیاب بازی قرار بگیرد.

Aerial Assault Trooper

Fortnite-Aerial-Assault-Trooper

اسکین دیگری که تنها بدلیل قدیمی بودن آن کمیاب شده، Aerial Assault Trooper است. درست همانند Renegade Raider، این اسکین نیز در سیزن ۱ بازی قرار داشت و با رسیدن به لول ۱۵ و پرداخت ۱۲۰۰ عدد از واحد پول بازی یعنی V-Buck قابل خریداری بود.

علی‌رغم اینکه خریداری این اسکین به لول بالایی نیاز نداشت، کمتر کسی این اسکین را خریداری نموده و دلیل آن هم قیافه نه چندان جذاب این اسکین و صد البته وجود داشتن اسکین بسیار زیبای Renegade Raider در تنها ۵ لول بالاتر بوده است. همین قضیه منجر شد تا اکثر بازیکنان V-Buck های خود را نگه داشته و Renegade Raider را خریداری کنند که باعث می‌شود Aerial Assault Trooper از کمیاب‌ترین اسکین‌های بازی باشد.

Double Helix

Fortnite-Double-Helix

اسکین Double Helix تنها از طریق خرید یک باندل نینتندو سوییچ در اواخر ۲۰۱۸ قابل دستیابی بود که باعث می‌‌شود این اسکین به یکی از نایاب‌‌ترین اسکین‌‍‌های بازی تبدیل شود. شما باید یک کنسول کامل را خریداری می‌کردید تا به این اسکین دست پیدا کنید.

بدترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ (براساس نمرات متاکریتیک)
خواندن

در حال حاضر تمامی باندل‌های نینتندو سوییچ که شامل Double Helix بودند به اتمام رسیده‌اند و تنها راه خریداری این اسکین، خرید کد فعال‌سازی آن از سایت‌های ترد‌-پارتی بوده که قیمت‌ بسیار بالایی دارند.

Ragnarok

Fortnite-Ragnarok

زمانی که این اسکین به اضافه شد، Fortnite در اوج خود بود و تقریبا اکثر بازیکنان با اتمام رساندن بتل‌پس به آن دست پیدا کردند. اما اکنون زمان بسیار زیادی از آن روزها می‌گذرد و Ragnarok به یکی از اسکین‌هایی تبدیل شده که کمتر در بازی دیده‌ می‌شود.

این اسکین شامل شش استایل می‌شد که باز کردن استایل آخر آن به کسب کردن تعداد زیادی XP نیاز داشته و باعث می‌شود استایل ششم این اسکین نیز نادر باشد.

Royale Bomber

Fortnite-Royale-Bomber

دستیابی به اسکین Royale Bomber (برخلاف Double Helix) نسبت به زمان عرضه‌ی خود کار آسان‌تری شده است اما این نکته از کمیاب بودن آن هیچ کم نمی‌کند. Royale Bomber در ابتدا بصورت باندل در کنار یک دستگاه پلی‌استیشن ۴ به بازیکنان ارائه می‌شد و برای برهه‌ای تنها راه بدست آوردن آن همین بود.

بعد از گذشت مدتی، کنترلرهایی به بازار آمدند که شامل کد این اسکین می‌شدند اما آن‌ها نیز همانند باندل‌های پلی‌استیشن ۴ به‌ سرعت فروش رفتند که باعث می‌شود در حال حاضر پیدا کردن این اسکین کار آسانی نباشد.

Sparkle Specialist

Fortnite-Sparkle-Specialist-1

درست همانند بسیاری از اسکین‌های اشاره شده در لیست، Sparkle Specialist نیز تنها در روزهای اول Fortnite در دسترس بود. برای بدست آوردن این اسکین، باید در بتل‌پس سیزن دوم بازی به Tier 56 می‌رسیدید.

این اسکین در زمان خود بسیار محبوب بوده اما از آنجایی که مدت زمان زیادی از سیزن ۲ می‌گذرد کمتر کسی پیدا می‌شود که هنوز از Sparkle Specialist استفاده کند.

۱۴ فیلم‌ برتر که براساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند
خواندن

Glow

Fortnite-Glow-Skin

اسکین Glow، مانند اسکین Galaxy یکی دیگر از تبلیغات Samsung بود. علی‌رغم اینکه تعداد دستگاه‌هایی که می‌توانستند این اسکین را برای شما فعال کنند از Galaxy بیشتر بودند، باز هم این اسکین در دسته اسکین‌های نایاب بازی قرار می‌گیرد. دلیل آن هم این است که تنها افرادی قادر به دستیابی به این اسکین بودند که دستگاه‌های جدید Samsung را خریداری می‌کردند. در حال حاضر راهی جز سایت‌های متفرقه برای خریداری این اسکین وجود ندارد.

Recon Expert

Fortnite-Recon-Expert

بازهم اسکینی از دوران قدیم Fortnite، اسکین Recon Expert را به جرات می‌توان کمیاب‌ترین اسکین بازی دانست. این اسکین در اکتبر ۲۰۱۷ به فروشگاه داخل بازی آمد و تنها همان یکبار قابل خریداری بود و دیگر دیده نشد.

طراحی این اسکین بسیار ساده بوده و آن زمان هم Fortnite یک بازی کاملا جدید بود و کمتر کسی حاضر می‌شد برای این اسکین ۱۲ دلار بپردازد. امروزه، تمامی بازیکنان Fortnite شیفته این اسکین هستند و علاقه دارند Recon Expert را در Inventory خود داشته باشند.

Omega

Fortnite-Omega

از آنجایی که هر بتل‌پس محدود به یک سیزن است، اسکین‌های بتل‌پس با گذشت زمان کمیاب‌تر و کمیاب‌تر می‌شوند. Omega اسکین Tier 100 سیزن چهارم بازی بود. نکته‌ی جالب در مورد Omega این است که برای دستیابی به استایل آخر آن، شما باید یک مقدار بسیار بالایی XP را در طول سیزن ۴ کسب می‌کردید و با پایان سیزن چهارم بازی این موقعیت را از دست می‌دادید. در حال حاضر ممکن است افرادی پیدا شوند که Omega را داشته باشند اما کمتر کسی را می‌توان یافت که به استایل آخر آن دست یافته باشد.

هر آنچه که باید از دنیای بازی Assassin's Creed Valhalla بدانید
خواندن

Honor Guard

Fortnite-Honor-Guard

بسیاری از اسکین‌های کمیاب Fortnite مخصوص دستگاه‌های خاصی هستند. Honor Guard هم این‌گونه است. این اسکین تنها به افرادی اهدا می‌شد که گوشی هوشمند Honor View 20 را خریداری می‌کردند که بسیار گران‌قیمت بوده و محبوبیت کمتری نسبت به برند Samsung دارد.

اوایل شروع پروموشن Honor، این گوشی هوشمند در ایالات متحده در دسترس نبود و مردم برای دستیابی به این اسکین باید یک دستگاه گران‌قیمت را از خارج از کشور خریداری می‌کردند. حال علیرغم اینکه Honor View 20 بطور جهانی در دسترس است اما هنوز هم دست یافتن به Honor Guard هزینه‌ی بالایی دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن