مقالات ترجمه‌ای

آنچه از بازی Hogwarts Legacy انتظار داریم

انتظارات ما از بازی Hogwarts Legacy چیست

بالاخره انتظار‌ها به پایان رسید، بازی Hogwarts Legacy معرفی شد و قرار است دوباره به دنیای پر رمز و راز هری پاتر برویم، اما یکی از سوالات بسیار مهم در رابطه با این بازی آن است که طرفداران سرسخت هری پاتر چه انتظاراتی از بازی Hogwarts Legacy داشته و دوست دارند تا در این عنوان شاهد چه محتویاتی باشند. با پیکسل آرتس همراه باشید تا نگاهی به این انتظارات بیندازیم.

غرق شدن در دنیای جادو

2

بدون هیچ شک و تردیدی اولین انتظاری که تمامی طرفداران هری پاتر از Hogwarts Legacy دارند، این است که آن‌ها را به معنای واقعی به دنیای سحر و جادو این مجموعه برده و تجربه فوق ‌العاده‌ای را ارائه دهد.

تمامی عناوین قبلی که بر اساس جهان ساخته شده توسط جی کی رولینگ عرضه شده بودند، آن چنان که باید نتوانستند هیجان و اتمسفر دنیای سحر و جادو را به گیمرها انتقال دهند، اما این بار ماجرا کاملا متفاوت است زیرا صنعت بازی‌های ویدیویی به نسبت سالیان قبل پیشرفت چشم‌گیری کرده و شاهد تولید عناوین جهان باز بسیار زیادی مثل Read Dead Redemption، سری GTA، سری Elder Scroll به خصوص نسخه Skyrim و… بوده‌ایم.

انتظار ما این است که در Hogwarts Legacy نیز شاهد چنین آزادی عمل و جزئیاتی باشیم تا همانطور که بازی Read Dead Redemption 2 ما را به دنیای غرب وحشی برده و تجربه نسبتاً کاملی از زندگی در آن دوران را ارائه داد، این بازی نیز بتواند به چنین هدفی دست پیدا کند.

گیم‌پلی لذت‌بخش و اتمسفریک در بخش مبارزات

3

هیچ یک از بازی‌های ساخته شده بر اساس دنیای هری پاتر تا به حال نتوانسته‌اند گیم‌پلی قابل قبول و اتمسفریکی در بخش مبارزه ارائه دهند. همه طرفداران مجموعه هری پاتر در زمان عرضه کتاب‌ها و فیلم‌های این فرانچایز، علاقه داشتند تا برای یک بار هم که شده، چوب دستی‌های جادویی را به دست گرفته و ورد‌های مختلفی بخوانند اما چنین حس لذت بخشی به هیچ عنوان در گیم‌پلی بازی‌های مجموعه هری پاتر به مخاطب منتقل نشد.

بازی Apex Legends همچنان بهترین بازی بتل‌رویال است
خواندن

انتظار داریم تا در این بازی در بخش جادو، شاهد گیم‌پلی جذابی باشیم و گیم‌پلی لذت بخشی را در بخش مبارزات نیز تجربه کنیم.

خطوط مختلف داستانی و آزادی عمل

4

داشتن آزادی عمل و خطوط مختلف داستانی به هیچ عنوان انتظار بی‌جایی از بازی Hogwarts Legacy نیست. بالاخره هر چه که باشد، درباره دنیای غنی و کامل هری پاتر صحبت می‌کنیم. جهانی که می‌توان روایت‌های گوناگونی از آن داشت و جی کی رولینگ برای ساخت هر یک از بخش‌های جهان خود، وقت بسیار زیادی گذاشته و به جزئیات بسیار زیادی توجه کرده است.

این موضوع در رابطه با مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز به نقطه اوج خود رسیده و توجه به جزئیات این مدرسه در کتاب‌های هری پاتر به وضوح قابل مشاهده است. انتظار گیمرها این است که در بازی Hogwarts Legacy شاهد جزئیات بسیار زیاد و آزادی عمل فوق‌‌العاده‌ای باشیم.

علاقه‌مندان به بازی Hogwarts Legacy انتظار دارند تا بتوانند در این عنوان تصمیمات مختلفی گرفته و هر یک از این تصمیمات روند بازی را دستخوش تغییر کند. دقیقا همانند اتفاقی که در بازی‌هایی مثل Red Dead Redemption 2 ،Skyrim ،Breath of the Wild و… شاهد آن بودیم.

کوییدیچ بازی کنیم

5

بازی Harry Potter: Quidditch World Cup یکی از بازی‌های ساخته شده بر اساس دنیای هری پاتر می‌باشد که متاسفانه کمتر کسی آن را می‌شناسد.

این بازی شما را وارد مسابقات کوییدیچ مدرسه هاگوارتز کرده و مسیر تبدیل شدن از یک بازیکن معمولی کوییدیچ به یک بازیکن در سطح جام جهانی را نشان می‌دهد. این بازی با وجود گیم پلی نو و سوژه فوق‌العاده‌ای که داشت، نتوانست تبدیل به یک اثر ماندگار شود.

بهترین بازی‌های شهرسازی و مدیریتی که باید تجربه کنید
خواندن

یکی دیگر از انتظارات ما از بازی Hogwarts Legacy داشتن بخشی برای تجربه کوییدیچ است. بخشی که گیمر‌ها بتوانند آن را مدت‌ها تجربه کرده و حتی مسابقاتی ESport بر اساس آن برگزار شود. البته محقق شدن این انتظار تا حدودی غیر ممکن است اما اگر شاهد چنین بخشی در Hogwarts Legacy باشیم، می‌توان از آن به عنوان نقطه قوت این اثر یاد کرد.

شرکت در مسابقات سه جادوگر

6

یکی از آرزوهای طرفداران هری پاتر که هیچگاه به شکل کاملی محقق نشد و به احتمال زیاد نیز محقق نخواهد گشت، شرکت در مسابقات سه جادوگر است.

گیمر‌ها به جز در بازی Harry Potter and the Goblet of Fire، دیگر نتوانستند چنین مسابقاتی را تجربه نمایند. اگر Hogwarts Legacy مسابقات سه جادوگر را در گیم‌پلی خود داشته باشد، بی‌شک طرفداران این مجموعه با اشتیاق بیشتری این عنوان را خریداری خواهند کرد. ارائه چنین محتوایی در Hogwarts Legacy می‌تواند یک ارزش افزوده فوق‌العاده برای این بازی باشد.

البته لازم به ذکر است که با توجه به تریلر منتشر شده، این بازی در سال‌های ابتدایی ۱۸۰۰ جریان دارد و در این دوران، مسابقات سه جادوگر به دلیل خطراتش برگزار نمی‌شدند.

بر اساس گفته‌های رولینگ مسابقات سه جادوگر در چهار دوره زمانی برگزار می‌گشت. این چهار دوره عبارتند از:

  • ۱۲۹۴
  • ۱۴۹۴ تا ۱۵۹۴
  • ۱۷۹۲
  • ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵

یک دانش آموز واقعی هاگوارتز باشیم

7

با وجود تمام انتظارات هیجان‌انگیزی که از Hogwarts Legacy داریم، بخشی از طرفداران هری پاتر علاقه دارند تا تجربه واقع گرایانه‌ای از یک دانش ‌آموز هاگوارتزی بودن را داشته باشند.

بخشی از طرفداران دوست دارند تا همانند هری پاتر و دوستانش در کلاس‌های مختلف سحر و جادو شرکت کرده، تحت نظر برترین اساتید وردهای مختلف را یاد گرفته و از کتاب‌های آموزشی گوناگونی استفاده کنند.

نگاهی به بازی‌هایی که هفته سوم آذرماه منتشر می‌شوند ( 15 تا 21 آذرماه)
خواندن

ارائه هر آنچه در ذهن رولینگ است

8

همان طور که گفته شد، رولینگ در ساخت دنیای جادوگری هری پاتر به جزئیات بسیار زیادی توجه کرده است و امروزه، هر چه به جلو می‌رویم، بیشتر از قبل می‌توان چنین جزئیاتی را در آثار مختلف این مجموعه مشاهده کرد.

به عنوان مثال پس از راه‌اندازی پروژه پاترمور، شاهد جزئیات و اطلاعات مختلفی از دنیای هری پاتر بودیم که توسط جی کی رولینگ منتشر گشت و یا با انتشار دو نسخه از مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts And Where To Find Them با بخش‌های جدیدی از دنیای هری پاتر آشنا شدیم.

بدون شک بهترین اتفاقاتی که ممکن هست برای بازی Hogwarts Legacy رخ دهد و انتظار داریم تا شاهد آن باشیم این است که تمامی افکار و ایده‌های رولینگ در رابطه با دنیای هری پاتر را در Hogwarts Legacy ببینیم.

اگر استودیو Avalanche Software بتواند هر آن چه رولینگ در رابطه با این دنیا در ذهن خود دارد را به طرفداران نشان بدهد، مطمئنا این اثر می‌تواند لقب بهترین بازی منتشر شده در رابطه با دنیای هری پاتر را کسب کند.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به انتظاراتی که از بازی Hogwarts Legacy داریم انداخته و تلاش کردیم تا آرزوهای خود را در قالب این مطلب به شما ارائه دهیم. نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و بگویید که علاقه‌مند هستید تا با چه محتوایی در بازی Hogwarts Legacy روبرو شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x