مقالات ترجمه‌ای

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

معرفی پانزده بازی شوتر برتر برای اندروید

اگر بدنبال یک اکشن واقعی در زندگی خود هستید، می‌توانید آن را در بازی‌هایی که در سبک شوتر ساخته می‌شوند پیدا کنید؛ فرقی نمی‌کند که این بازی‌ها از چه زاویه‌ی دیدی (سوم شخص، اول شخص یا چیزی مابین آن‌ها) بهره‌مند باشند، در تمامی آن‌ها با مقدار بیشماری از گلوله، انفجار و مبارزات نفر به نفر روبرو خواهید شد. در ساخت بازی‌های شوتر باید به نکات دقیق و زیادی توجه کرد، نکاتی که توجه به آن‌ها در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، کار نسبتاً ساده‌ای است، چراکه این دستگاه‌ها از قدرت سخت افزاری بسیار بالایی برخوردارند و به سازندگان اجازه می‌دهند تا هر چه در ذهن دارند را به بازیکنان نشان دهند، اما این موضوع در مورد گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها کمی متفاوت و سخت است؛ یکی از دشواری‌ها و محدودیت‌های ساخت بازی برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها، این است که این دستگاه‌ها از صفحه‌ی لمسی بهره‌مند هستند و در نتیجه، ابزار کنترلی کاملی همچون رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها ندارند. با وجود تمام محدودیت‌ها اما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا لیستی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید را به شما معرفی کنیم که از قابلیت‌های متنوعی برخوردارند و تجربه‌ای لذت بخش از یک بازی شوتر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱- دو بازی Ailment و Endurance

قیمت: رایگان یا حداکثر ۴ دلار برای هر کدام

سبک بازی Ailment ترکیبی است از دو سبک شوتر و نقش آفرینی که بازیکنان را قادر می‌سازد تا دست به کاوش در دنیای آن زده، لوت‌ها و ابزارهایی ا پیدا کرده، دشمنان خود را نابود کنند و در کنار این‌ها، از مبارزات اکشن و خشونت آمیز این بازی نیز لذت ببرند. از نظر گرافیکی نباید توقع زیادی از عنوان Ailment داشته باشید، گرچه سازندگان این بازی کار خود را در زمینه کنترل‌های حرکتی بخوبی انجام داده‌اند و ضعفی در این خصوص احساس نخواهید کرد. از دیگر قابلیت‌های بازی Ailment می‌توان به وجود «ایستر اگ‌هایی» (Easter Eggs) جهت پیدا کردن، برخورداری از NPCهای مختلف و … اشاره کرد. بازی Endurance که پیش‌درآمدی از بازی Ailment به حساب می‌آید، در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد؛ این بازی از نظر کیفیت، تقریباً مشابه عنوان Ailment است.

دو بازی معرفی شده در بالا جزو عناوین شوتر فوق العاده برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید هستند و تجربه‌ی هردوی آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. جهت دریافت و نصب بازی Ailment و همچنین بازی Endurance روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه «گوگل پلی» (Google Play) مراجعه کنید.

بهترین پس‌زمینه‌های (تم‌های) رایگان برای پلی‌استیشن ۴
خواندن

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۲- بازی AirAttack 2

قیمت: رایگان یا حداکثر ۲ دلار

بازی AirAttack 2 یک عنوان ویدئویی شوتر از بالا به پایین است و نحوه‌ی پیشروی در دنیای آن شباهت زیادی به عناوین کلاسیک قدیمی دارد، بدین شکل که شما باید مرحله به مرحله پیش رفته و دشمنان، باس‌ها و … را نابود کنید؛ این بازی از گرافیکی قابل قبول و کنترل‌های حرکتی ساده‌ای برخوردار است و سازندگان آن برای افرادی که بدنبال چالش بیشتری هستند، یک حالت تحت عنوان «ماموریت بقا» (Survival Mission) در نظر گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های بازی AirAttack 2 می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • جوایز روزانه
  • برخورداری از پنج هواپیما
  • آپگریدها و بروزرسانی‌های متنوع
  • پشتیبانی از تلویزیون‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید
  • پشتیبانی از گیم پد، میکروفون و کیبرد
  • قابلیت اجرا بصورت آفلاین

به جرات می‌توان بازی AirAttack 2 را یکی از بهترین عناوین در سبک شوتر معرفی کرد. جهت دریافت و نصب بازی AirAttack 2 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۳- بازی Bullet Hell Monday

قیمت: رایگان یا حداکثر ۵ دلار

اگر میزان گلوله‌ی خونتان توسط هیچ بازی شوتری تامین نمی‌شود و با مشکل کم گلوله‌ای مواجه شده‌اید، ما مجموعه بازی Bullet Hell Monday را به شما معرفی می‌کنیم. Bullet Hell Monday مجموعه‌ای است از سه بازی فوق العاده شوتر که ما از هر ثانیه‌ی آن‌ها لذت برده‌ایم؛ این مجموعه عناوین از گرافیگی قابل قبول، حالت مرحله‌ای، کنترل‌های حرکتی ساده، حالت سختی آسان (برای تازه کاران) و … برخوردار است. این مجموعه شامل بازی‌های Bullet Hell Monday ،Bullet Hell Monday Black و Bullet Hell Monday Finale می‌شود و جهت اجرای آن‌ها نیاز به رعایت هیچ ترتیبی نخواهید داشت، یا به عبارت دیگر، هیچگونه محدودیت و اولویتی جهت اجرای این بازی‌ها وجود ندارد؛ نحوه‌ی اجرای هر سه بازی مشابه یکدیگر بوده و هیچ تفاوتی با هم ندارند.

جهت دریافت و نصب بازی Bullet Hell Monday روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۴- بازی Call of Duty: Mobile

قیمت: رایگان

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

بازی Call of Duty: Mobile را می‌توان پادشاه فعلی سبک شوتر گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها دانست؛ این بازی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و پشتیبانی از حالت‌های متنوع، آن را به یک عنوان ویدئویی جذاب برای بازیکنان تبدیل کرده است. یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی بازی Call of Duty: Mobile، وجود یک حالت بتل رویال در آن است که قابلیت حضور و رقابت ۱۰۰ بازیکن در آن وجود دارد و همچنین این بازی از حالت کلاسیک Deathmatches نیز پشتیبانی می‌کند. نحوه‌ی اجرای این بازی بدین شکل است که بازیکنان بایستی به مرور زمان به تجهیزات بهتری دسترسی یابند، در صورت نیاز، آن‌ها (سلاح‌ها یا تجهیزات) را شخصی سازی کرده و در نهایت با سایر بازیکنان به مبارزه بپردازند.

معرفی بازی When the darkness comes
خواندن

بازی Call of Duty: Mobile یک عنوان ویدئویی شوتر آنلاین است، بنابراین در آن شاهد المان‌هایی از شبکه‌های اجتماعی خواهید بود. با وجود تمام ویژگی‌های مثبت COD: Mobile، این بازی دارای مشکلات و باگ‌هایی است که تاکنون برطرف نشده‌اند. جهت دریافت و نصب بازی Call of Duty: Mobile روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۵- بازی Critical Ops

قیمت: رایگان

بازی Critical Ops یکی از عناوین شوتر محبوب فعلی به حساب می‌آید که از گرافیکی مناسب، کنترل‌های حرکتی کاملاً ساده‌، حالت چند نفره آنلاین، سلاح‌های متنوع و قابلیت سفارشی سازی سلاح‌ها برخوردار است. بازی Critical Ops یکی از عناوینی است که تیم سازنده‌اش جهت بهبود وضعیت و افزایش کیفیت آن، بصورت مستمر بروزرسانی‌هایی را منتشر می‌کنند. بازی Infinity Ops عنوان ویدئویی دیگری است که شباهت زیادی به بازی Critical Ops دارد اما در آن شاهد المان‌های علمی تخیلی بیشتری خواهید بود.

جهت دریافت و نصب بازی Critical Ops روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۶- بازی Fortnite

قیمت: رایگان

بازی Fortnite یکی از عناوین شوتر منحصر بفرد و بی‌نظیر برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید. بدون تردید تا پیش از این مقاله، اسم این بازی را به دفعات شنیده‌اید. نحوه‌ی اجرای بازی Fortnite بدین شکل است که شما از آسمان به زمین نقشه‌ی بازی سقوط می‌کنید، سپس باید اقدام به لوت و ذخیره کردن آیتم‌های مختلف نمایید و در نهایت با رقیبان خود مبارزه کنید تا در نهایت تنها یک نفر در نقشه‌ی بازی باقی بماند و آن فرد به عنوان پیروز نقشه معرفی می‌شود. بدلیل ویژگی‌های جذاب Fortnite، این بازی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد، گرچه به جهت کنترل‌های متنوع و بسیار زیادی که نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی دارد، بازیکنان آن با مشکلاتی در کنترل شخصیت بازی روبرو هستند؛ امیدواریم تیم سازنده‌ی این بازی، مشکلات باقی مانده‌ی آن را به مرور زمان از طریق بروزرسانی‌های متعدد برطرف نماید. یکی‌دیگر از ویژگی‌های خوب بازی Fortnite قابلیت همگام سازی حساب کاربری با نسخه‌های مختلف بازی است که باعث می‌شود کلیه‌ی پیشرفت‌ها و آیتم‌هایی که در یک نسخه از بازی بدست آورده‌اید، در نسخه‌ی دیگر نیز در دسترستان قرار داشته باشند و نیازی به دریافت مجدد آن‌ها نداشته باشید.

پلی‌استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس | کدام کنسول برنده خواهد شد؟
خواندن

جهت دریافت و نصب بازی Fortnite روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه «اپیک گیمز» (Epic Games) مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۷- بازی Garena Free Fire

قیمت: رایگان

بازی Garena Free Fire یک عنوان ویدئویی شوتر سوم شخص آنلاین محبوب است که استایلی شبیه به بازی‌های بتل رویال دارد؛ نحوه‌ی شروع این بازی همچون هر عنوان بتل رویال دیگر، بدین شکل است که از آسمان به زمین نقشه‌ی بازی سقوط خواهید کرد و سپس باید با ۴۹ بازیکن دیگر به رقابت بپردازید. در این بازی شاهد تمام المان‌های محبوب موجود در یک عنوان بتل رویال خواهید بود، المان‌هایی نظیر:

  • پیدا کردن سلاح‌های مختلف با کاوش در نقشه‌ی بازی
  • استفاده از مناطق امن جهت مبارزه با دشمنان و رسیدن به نقاط مورد نظر خود
  • لوت کردن دشمنان
  • تلاش برای زنده ماندن (آخرین فرد زنده مانده در نقشه) و پیروزی در نقشه‌ی بازی
  • امکان اجرای بازی در گروه‌های چهار نفره
  • برخورداری از «وویس چت» (Voice Chat) جهت ارتباط برقرار کردن با سایر اعضای گروه
  • وجود المان‌هایی از شبکه‌های اجتماعی

با وجود تمام ویژگی‌های گفته شده در بالا، اما باگ‌های کوچکی در بازی وجود دارند که ممکن است کمی آزار دهنده باشند اما با در نظر گرفتن مزایای بسیار زیاد این بازی، می‌توان از باگ‌های آن صرفنظر کرد، اما اگر دوست ندارید که در بازیتان باگی وجود داشته باشید، پس ممنون می‌شویم که در بخش نظرات، بازی رایگانی همچون این بازی را به ما معرفی کنید که تمام این امکانات را یکجا (و مجدداً تاکید می‌کنیم: بصورت رایگان) به شما ارائه کند.

جهت دریافت و نصب بازی Garena Free Fire روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

نگاهی به بازی‌هایی که هفته اول دی‌ماه منتشر می‌شوند (1 تا 7 دی‌ماه)
خواندن

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۸- بازی Into the Dead 2

قیمت: رایگان

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

بازی Into the Dead 2 یک عنوان ویدئویی شوتر سرگرم کننده است که وظیفه‌ی اصلی بازیکنان در آن، زنده ماندن و بقا است و برای رسیدن به این هدف، آن‌ها باید از دست گروه‌های بسیار بزرگ زامبی‌های درنده، فرار کنند. ویژگی‌های این بازی عبارتند از:

  • گرافیک قابل قبول
  • تنوع سلاح‌ها
  • همراهی یک سگ که در بسیاری از مواقع بسیار کمک کننده است.
  • پایان‌های متفاوت که به تصمیمات شما در بازی بستگی دارند.

عنوان Into the Dead 2 تفاوت‌های قابل توجهی با سایر بازی‌های سبک شوتر دارد اما برخورداری از یک داستان غنی و همچنین رایگان بودن آن، ما را مجاب کرد که این بازی را به لیست خود اضافه کنیم.

جهت دریافت و نصب بازی Into the Dead 2 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۹- بازی‌های شوتر استودیوی MADFINGER Games

قیمت: رایگان (معمولاً)

استودیوی MADFINGER Games یکی از سازندگان بهترین بازی‌های شوتر در جهان به حساب می‌آید؛ از جمله مهمترین آثار این استودیو می‌توان به مجموعه بازی Shadowgun و همچنین بازی‌های Dead Trigger 1 ،Dead Trigger 2 ،Unkilled و … اشاره کرد.

دو بازی Unkilled و Dead Trigger عناوینی در سبک شوتر با محوریت زامبی‌ها هستند و بازیکنان در آن‌ها موظفند که گروه بسیار زیادی از زامبی‌ها و باس‌های زامبی را بوسیله‌ی سلاح‌های مختلف نابود کنند؛ لازم به ذکر است که این عناوین از گرافیک جذابی هم برخوردار هستند.

مجموعه عناوین Shadowgun را می‌توان بازی‌های شوتر کلاسیکی معرفی کرد که شامل یک حالت تک نفره، یک حالت چند نفره‌ی آنلاین و ویژگی‌های دیگری هستند. بیشتر بازی‌های این مجموعه رایگان بوده و برخی دیگر نیز جزو عناوین «یکبار پرداخت» (Pay Once) به حساب می‌آیند و جهت اجرای آن‌ها باید در ابتدا پولی را پرداخت کنید. آخرین عنوان از مجموعه بازی Shadowgun تحت نام Shadowgun War Games به بازار عرضه شد که استایلی شبیه به بازی Overwatch دارد.

جهت دریافت و نصب بازی‌های استودیوی MADFINGER Games روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱۰- بازی Modern Combat 5

قیمت: رایگان

بازی Modern Combat 5 یکی‌دیگر از عناوین شوتر محبوبی است که توسط «گیم‌لافت» (Gameloft) برای گوشی‌های هوشمند ساخته شد؛ این بازی در ابتدا بصورت یک عنوان یکبار پرداخت در دسترس بازیکنان قرار گرفت اما کمی بعد، گیم‌لافت آن را تبدیل به یک بازی «فریمیوم» (Freemium) کرد. این بازی از گرافیک قابل قبول، یک حالت تک نفره (که محبوبیت زیادی دارد.) و یک حالت چند نفره‌ی رقابتی برخوردار است. در زمان آغاز بازی، باید یکی از شش کلاس موجود را انتخاب کنید؛ هر یک از کلاس‌های گفته شده دارای مزایا و امتیازات منحصر بفرد مربوط به خودشان هستند، بنابراین در انتخاب آن‌ها باید دقت زیادی داشته باشید.

استودیو Telltale Games؛ روایتی از سقوط و بازگشت دوباره
خواندن

با وجود ویژگی‌های بسیار زیاد بازی Modern Combat 5، اما این عنوان بدلیل وجود دو بازی PUBG Mobile و Fortnite نتوانسته است عملکرد خوبی از خود بجای بگذارد، یا به عبارت دیگر می‌توان گفت که این بازی در سایه‌ی دو عنوان PUBG Mobile و Fortnite قرار گرفته است اما با این وجود، باز هم می‌توان گفت که Modern Combat 5 یکی از عناوین شوتر محبوب و اصیل برای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید؛ توجه داشته باشید که برخلاف بازی‌های Fortnite و PUBG Mobile که امکان اجرای آن‌ها روی پلتفرم‌های مختلفی (رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و …) وجود دارد، اما بازی Modern Combat 5 را تنها می‌توان روی گوشی‌های هوشمند اجرا نمود.

بازی Modern Combat Versus اصولاً جدیدترین عنوان از فرانچایز Modern Combat به حساب می‌آید اما پیش از آنکه بتوان آن را بهترین بازی از فرانچایز Modern Combat معرفی کرد، نیاز به اصلاحات و بهبودهایی دارد که امیدواریم هرچه زودتر توسط سازندگانش از طریق بروزرسانی‌های مختلف اعمال شوند.

جهت دریافت و نصب بازی Modern Combat 5 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱۱- بازی Morphite

قیمت: رایگان یا حداکثر ۵ دلار

بازی Morphite یکی از جدیدترین عناوین شوتر برای سیستم عامل‌های اندروید به حساب می‌آید که یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ نیز نام گرفت. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیکی مناسب
  • قابلیت کاوش در نقشه‌ی بازی
  • ماموریت‌های متعدد

بازی Morphite را می‌توان نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند بازی No Man’s Sky دانست، چراکه همچون No Man’s Sky، در عنوان Morphite نیز سیارات بصورت تصادفی تولید می‌شوند، بنابراین امکان ندارد که دنیای بازی Morphite دو فرد، مشابه یکدیگر باشد. نسخه‌ی رایگان Morphite از دو مرحله‌ی داستانی و قابلیت کاوش نامحدود در دنیای بازی برخوردار است؛ جهت دسترسی به نسخه‌ی کامل این بازی، باید ۵ دلار پرداخت نمایید.

۱۰ جلد برتر بازی‌های ویدیویی
خواندن

جهت دریافت و نصب بازی Morphite روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱۲- بازی NOVA Legacy

قیمت: رایگان

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

مجموعه بازی‌های NOVA را می‌توان یکی از موفق‌ترین مجموعه عناوین سبک شوتر به حساب آورد؛ بازی NOVA Legacy جدیدترین عنوان از این فرانچایز است که برخلاف بازی Modern Combat، از المان‌های علمی تخیلی بیشتری برخوردار است؛ برخی از افراد، این بازی را ترکیبی از دو بازی محبوب Halo و Call of Duty می‌‌دانند. از جمله قابلیت‌های بازی NOVA Legacy می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک قابل قبول
  • یک حالت تک نفره و یک حالت چند نفره‌ی آنلاین
  • رویدادهای ویژه
  • مکانیک ساخت و ساز
  • قابلیت کاوش در بازی

بازی NOVA Legacy جزو عناوین فریمیوم به حساب می‌آید، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که بخش‌هایی از آن، به شکل قابل توجهی ناامید کننده باشند؛ بجز قسمت‌هایی از بازی که جهت اجرای آن‌ها نیاز به پرداخت پول خواهد بود، باقی قسمت‌های بازی NOVA Legacy عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و در نتیجه، تجربه‌ی آن را به شما توصیه می‌کنیم.

جهت دریافت و نصب بازی NOVA Legacy روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱۳- بازی PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite

قیمت: رایگان

بازی PUBG Mobile عنوان بتل رویال دیگری به حساب می‌آید که نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. نحوه‌ی اجرای بازی بدین شکل است که بازیکنان در جزیره‌ای فرود آمده و سپس باید اقدام به جمع آوری سلاح، تجهیزات و ماشین (نقشه‌ی بازی بقدری بزرگ است که برای رفتن به شهرهای مختلف آن نیاز به ماشین خواهید داشت.) نمایند؛ آخرین فرد زنده مانده در نقشه بازی به عنوان فرد پیروز معرفی خواهد شد. در نسخه‌ی معمولی این بازی شاهد حضور ۱۰۰ بازیکن در هر نقشه خواهید بود اما در نسخه‌ی Lite آن، تعداد بازیکنان به ۵۰ نفر محدود می‌شود تا بازی عملکرد بهتری داشته باشد.

بازی PUBG نسبت به بازی Fortnite نقطه ضعفی دارد و آن نقطه ضعف، بهره‌مندی بازی Fortnite از یک سیستم ساخت و ساز بسیار جذاب و محبوب است که هم در دفاع و هم در تهاجم به بازیکنان کمک می‌کند؛ گرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که بازی بتل رویالشان جنبه‌ی واقع گرایانه‌تری (همچون بازی PUBG) داشته باشد و در نتیجه از عنوان PUBG استقبال می‌کنند.

داستان Halo قسمت یازدهم: نبرد زمین و تولد یک آربیتر
خواندن

جهت دریافت و نصب بازی PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱۴- بازی Sky Force Reloaded

قیمت: رایگان

بازی Sky Force Reloaded یکی از بهترین عناوین شوتر از بالا به پایین در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید؛ همچون هر بازی دیگری در سبک مشابه، در Sky Force Reloaded شما نقش خلبان هواپیمایی را برعهده خواهید داشت و باید راه خود را از میان دشمنان باز کرده و در داستان بازی به پیش بروید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت ارتقاء سلاح‌ها و تجهیزات
  • وجود اهداف فرعی در کنار اهداف اصلی
  • گرافیک فوق العاده
  • کنترل‌های حرکتی بسیار عالی
  • وجود آیتم‌هایی که به افزایش امتیاز و شانس شما جهت پیروزی در مراحل مختلف کمک می‌کنند.

اگر بدنبال یک بازی شوتر سرگرم کننده هستید، بازی Sky Force Reloaded را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ جهت دریافت و نصب این بازی روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید

۱۵- بازی Zombie Gunship Survival

قیمت: رایگان

بازی Zombie Gunship Survival یکی از منحصر بفردترین عناوین در لیست بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید ما به حساب می‌آید؛ از نظر تکنیکی، Zombie Gunship Survival یک بازی شوتر اول شخص است اما در عمل، شما سوار هلیکوپتری خواهید شد و از طریق مسلسلی که روی آن قرار دارد، گروه‌های بزرگ زامبی‌ها را نابود خواهید کرد. گرافیک سیاه و سفید بازی به همراه گیم‌پلی عجیب اما رضایت بخش آن، المان‌هایی هستند که بازی Zombie Gunship Survival را به عنوانی سرگرم کننده و متفاوت در سبک خود تبدیل کرده‌اند؛ از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود انواع گروه‌های زامبی
  • وجود برج‌های دفاعی جهت نابودی زامبی‌ها
  • وجود المان‌های سبک استراتژیک
  • قابلیت باز کردن و فعالسازی آیتم‌های مختلف

این بازی در زمان عرضه با مشکلاتی روبرو بود اما با گذشت زمان، بنظر می‌رسد که اکنون جایگاه واقعی خود را در میان رقبا بدست آورده است. جهت دریافت و نصب بازی Zombie Gunship Survival روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

منبع
androidauthority
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x