مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

هر چیزی که باید از شخصیت‌های Borderlands 3 بدانید

با شخصیت‌های بازی Borderlands آشنا شوید

تنها چند روز تا انتشار بازی Borderlands 3 باقی مانده و شمارش معکوس برای تجربه‌ی این عنوان جذاب آغاز شده است. هر چند وقت یک بار اخبار زیادی هم از این بازی در مراسم‌های مختلف منتشر می‌شوند و تریلرهای جالب آن، عده‌ی زیادی را مشتاق کرده است. به گفته‌ی سازندگان، سومین نسخه‌ی این سری بازی دارای سلاح‌ها، شخصیت‌ها و بخش داستانی بیشتر و جذاب‌تری خواهد بود. در این مقاله به بررسی شخصیت‌های مختلف نسخه‌ی سوم خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که وجود برخی از کاراکترهای نسخه‌های پیشین هنوز در این نسخه تایید نشده‌ است؛ اما با این حال نام تعدادی از شخصیت‌های آشنا که احتمال حضورشان در Borderlands 3 بیشتر از سایرین است نیز در این مقاله به چشم می‌خورد. قبل از هر چیز، گفتنی است که بازی مذکور در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. اگر از دوست‌داران سری بازی Borderlands هستید، در ادامه ما را همراهی کنید.

هشدار: اگر هنوز بازی Borderlands 2 را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که از خواندن این مطلب صرف نظر کنید؛ چرا که برای معرفی شخصیت‌های پیشین این سری بازی، به قسمت‌هایی از داستان آن نیز اشاره شده است.


Borderlands

بسیاری از بازی‌بازان با نسخه‌ی اول سری بازی فوق آشنایی دارند و این عنوان یادآور خاطرات زیادی برای آن‌ها است. این بازی اتفاقات سیاره‌ای دورافتاده و عجیب به نام Pandora را روایت می‌کند که رازهای زیادی را در خود جای داده است. شما می‌توانید از میان چهار شخصیت با ظاهر و توانایی‌های متفاوت، یکی را انتخاب کرده و به نبرد با موجودات کوچک و بزرگ بپردازید. این گروه که Vault Hunters نام دارند، برای ادامه‌ی راه و تسریع کارها با زنی به اسم Guardian Angel همکاری می‌کنند. وجود دشمنان سرسخت مانند The Destroyer، هیجان بازی را دوچندان کرده است. از نکات مثبت این بازی می‌توان به داستان جذاب اشاره کرد که مطمئنا همه‌ی علاقه‌مندان به این سبک را شگفت‌زده می‌کند.

11

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید شده است

Marcus Kincaid: ار پررنگ‌ترین چهره‌های Borderlands به شمار می‌رود که وظیفه‌ی روایت داستان و یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد. برخلاف تصوری که ممکن است بازی‌بازان در ابتدا داشته باشند، Marcus چندان هم نقش مثبتی را ایفا نمی‌کند. شغل او فروش اسلحه است و این کار را برای هر دو جناح انجام می‌دهد. با این که او فروشنده‌ای شناخته شده در سیاره‌ی Pandora است، اما این کار را به صورت غیرمجاز انجام می‌دهد. ظاهرا شخصیت ذکر شده در نسخه‌ی سوم هم وجود خواهد داشت.

نگاهی عمیق به فناوری موتور گرافیکی آنریل ۵
خواندن

Patricia Tannis: از کاراکترهای زن این بازی به شمار می‌رود و یک باستان‌شناس باتجربه از شرکتی به نام Dahl است. او برای تحقیق و بررسی اتفاقات مرموز پا به این سرزمین گذاشته و در کار شخصیت‌های اصلی خلل ایجاد می‌کند. با این حال حضور این شخصیت در نسخه‌ی اول آن قدر مهم و حیاتی بود که تیم سازنده قصد اضافه کردن آن به Borderlands 3 را هم دارند.

tannis marcus

Claptrap: از کاراکترهای جالب توجه بازی می‌توان به همین Claptrap اشاره کرد. او یک روبات است و نگاهی خوش‌بینانه نسبت به مسائل اطرافش دارد. البته سازندگان در طراحی این شخصیت به خوبی ضعف‌ها و مشکلاتش را هم به تصویر کشیده‌اند. با این همه، این روبات نقش بسزایی در روند بازی ایفا می‌کند.

claptrap

Crazy Earl: همان‌طور که از نام این شخصیت پیداست، وی واقعا فرد عجیبی به نظر می‌رسد. او که در نسخه‌ی اول و دوم این سری بازی حضور دارد، در تمام جریان بازی پشت یک درب بسته با شما ارتباط برقرار می‌کند و هرگز بیرون نمی‌آید. با وجود این شرایط، او نقش پررنگی در جریان بازی دارد. Skrappy نام سگ Crazy Earl است که بهترین دوست او نیز به حساب می‌آید.

earl

Mordecai: وی یکی از شخصیت‌های جالب و قابل بازی در این نسخه به شمار می‌رود که با کاراکتری به نام Bloodwing زندگی می‌کند. پس از مرگ Bloodwing در نسخه‌ی دوم، او زندگی‌اش را با پرنده‌ای به نام Talon ادامه می‌دهد.

mordecai

Brick: از شخصیت‌های تنومند بازی می‌توان به Brick اشاره کرد که به عنوان یکی از شکارچیان در این نسخه شناخته می‌شود. او در نبرها ضربات بی رحمانه‌ای به دشمنان وارد می‌کند؛ به گونه‌ای که مبارزه با وی یکی از سخت‌ترین چالش‌ها برای هر کاراکتری در Borderlands است.

brick

Lilith: از شخصیت‌های زن بازی فوق است که مهارت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارد. همچنین بازی‌بازان می‌توانند در بخش‌هایی از بازی، این شخصیت را انتخاب کرده و به به مبارزات خود بپردازند.

۱۰ بازی ترسناکی که نباید از دست بدهید
خواندن

th2PZTFTKI

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید نشده است

Dr. Zed Blanco: با این که این کاراکتر یک پزشک است، اما مجوز پزشکی خود را از دست می‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود که وی برای پیشرفت در زمینه‌ی پزشکی و محصولات دارویی به سیاره‌ی Pandora نقل مکان کرده و زندگی تازه و پر ماجرایی را از سر گیرد.

zed

Scooter: از شخصیت‌های عجیب این نسخه است که سازندگان در طراحی ظاهر و رفتار وی تلاش زیادی داشته‌اند. وی در مکانیکی حریف ندارد و کارش را در این زمینه به خوبی هر چه تمام‌تر انجام می‌دهد.

scooter

Commander Steele: از کاراکترهای زن بازی که وظیفه‌ی رهبری فرقه‌ی Crimson Lance را برعهده دارد. به یاد داشته باشید که راز پایان ناپذیری عمر این شخصیت در دستان The Destroyer است!

steele

The Guardian Angel: زنی ناشناخته و مرموز که شخصیت‌های اصلی را در پیشبرد اهدافشان راهنمایی می‌کند. تاکنون کسی موفق به دیدن چهره‌ی او نشده و فقط صدای او در جریان بازی شنیده می‌شود. همچنین انگیزه‌ی او از کمک به شکارچیان نامشخص است.

Roland: از سربازان قدرتمند بازی به حساب می‌آید که شما قادر به استفاده از او هستید. وی که یکی از اعضای سابق گروه Crimson Lance است، تقریبا در استفاده از تمام سلاح‌ها و تیراندازی به خوبی مهارت دارد.

roland

Borderlands 2

این بازی دقیقا وقایع پنج سال بعد از نسخه‌ی اول را روایت می‌کند. در این نسخه همه چیز پیچیده‌تر و بدتر شده و سیاره‌ی Pandora مدام مورد حمله و تجاوز عده‌ی زیادی قرار می‌گیرد. سردسته‌ی این افراد شخصی قدرتمند و مستبد به نام Handsome Jack است که طرفداران این نسخه به خوبی با وی آشنایی دارند. چهار شخصیت جدید و قابل انتخاب دیگر نیز در این بازی حضور دارند تا شما با سلیقه‌ی خود اقدام به انتخاب آن‌ها کنید. وظیفه‌ی شما در این بازی، از بین بردن Jack و نجات سیاره است. بدیهی است که بازی‌بازان در پایان داستان بازی به این اهداف دست خواهند یافت.

یکی از نکات قابل توجه بازی Borderlands 2، اضافه شدن چند شخصیت از نسخه‌ی اول به آن است. از این شخصیت‌ها می‌توان به Marcus، Zed، Scooter و Crazy Earl اشاره کرد که در اولین نسخه طرفداران زیادی پیدا کرده بودند. نکته‌ی دیگر این است که مسلما نباید انتظار حضور کاراکترهایی نظیر Roland را در Borderlands 3 داشت؛ چرا که وی در دومین نسخه توسط Handsome Jack کشته شد.

هر آنچه که از بازی Far Cry 6 می‌دانیم
خواندن

b2

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید شده است

Sir Hammerlock: وی که از شخصیت‌های اصلی بازی به حساب می‌آید، یک زیست‌شناس است که برای انجام تحقیقات مفصل وارد Pandora می‌شود. اتفاقات بسیاری در بین را برای او رخ می‌دهد که می‌تواند برای بازی‌بازان جالب باشد. لازم به ذکر است که اصلی‌ترین دشمن او، فردی با نام مستعار Old Slappy است.

hammerlock

Mad Moxxi: از کاراکترهای زن بازی است که شاهد حضور وی در قالب DLC در نسخه‌ی اول بودیم. پس از موفقیت در آن بازی، سازندگان تصمیم به ساخت و طراحی او برای Borderlands 2 گرفتند. او مادر Scooter و Ellie است و معمولا رفتار خشنی با افراد دارد.

Ellie: او در یک مکانیکی مشغول به کار شده و به دلیل علاقه‌ای که به این حرفه دارد، بعد از مدتی تبدیل به یک فرد موفق در این زمینه می‌شود. وی که دختر Moxxi است، از همان ابتدا از مادرش فاصله می‌گیرد و به به ادامه‌ی زندگی می‌پردازد.

Ellie1

Tiny Tina: این کاراکتر به همراه مادر و پدرش برای انجام آزمایش‌های فراوان به Jack فروخته می‌شوندو با این که والدین این شخصیت‌ در همان آزمایشگاه جان خود را از دست می‌دهند، اما Tina که تنها ۱۳ سال دارد موفق به فرار شده و به زندگی سخت خود ادامه می‌دهد.

tina

Zer0: از بهترین و حرفه‌ای‌ترین قاتل‌ها و مبارزهای بازی است که شغل وی نیز همین است. تقریبا هر کسی که قصد انجام چنین کاری را داشته باشد، به Zer0 مراجعه می‌کند.

zer0

Maya: یکی از کاراکترهای اصلی این نسخه است که خوشبختانه او را در Borderlands 3 نیز خواهیم دید. وی که مهارت عجیبی دارد، برای پیدا کردن راز قدرتش راهی سفری طولانی می‌شود.

maya

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید نشده است

Axton: او در این بازی نقش یک سرباز را ایفا می‌کند که رابطه‌ی مشکوکی هم با برخی از دشمنان دارد. وجود این کاراکتر در سومین نسخه‌ی سری بازی Borderlands در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

داستان بازی Horizon Zero Dawn
خواندن

Salvador: از مبارزان غول‌پیکر و قدرتمند Pandora است که در همین سیاره هم متولد و بزرگ شد. خشم و نفرت خاصی در چهره‌ی این شخصیت وجود دارد که در جریان بازی به راز آن پی خواهید برد. از قابلیت‌های وی می‌توان به حمل و استفاده از دو اسلحه‌ی سنگین به صورت همزمان اشاه کرد.

salvador

Angel: پس از موفقیت در طراحی این شخصیت در نسخه‌ی اول، سازندگان برای نسخه‌ی دوم نیز دست به کار شدند و وی را در جریان بازی قرار دادند. او دختر Jack است و ماموریت دارد تا شکارچیان اصلی را ا اهدافشان دور کند. Angel در این راه به موفقیت‌هایی هم دست پیدا می‌کند اما در نهایت کشته می‌شود.

angel

Handsome Jack: توضیح در مورد این کاراکتر در چند خط کار بسیار دشواری است. با این که وی از شخصیت‌های منفی Borderlands 2 به شمار می‌رود، اما در دل هواداران این بازی تبدیل به فردی محبوب و جذاب شد. او شخصیتی دیکتاتور و مستبد است که خود را قهرمان Pandora می‌داند. Jack در انتها جان خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین حضور او در نسخه‌ی سوم منتفی است.

jack

Gaige: او یک دختر دبیرستانی بسیار باهوش است که در جهت علم اقدام به ساخت یک روبات عجیب می‌کند. گفتنی است که به وسیله‌ی یک DLC که در گذشته توسط سازندگان بازی ساخته شد، شما می‌توانید این شخصیت را انتخاب کرده و ماجراجویی خود را آغاز کنید. طبق اطلاعاتی که از Borderlands 2 متوجه شدیم، Gaige علاقه‌ی زیادی به کیک و شکلات داغ دارد و رنگ مورد علاقه‌اش را می‌توان بنفش دانست.

gaige

Krieg: از جمله کاراکترهایی است که به وسیله‌ی DLC به بازی افزوده می‌شوند. Krieg یک راهزن است که اکثر اوقات به کسی رحم ندارد. با این که شرارت از ظاهر و رفتار این شخصیت می‌بارد، اما در جریان بازی می‌توان ریشه‌هایی از انسانیت را در وی یافت.

krieg

Borderlands: The Pre-Sequel

این بازی تبدیل به یکی از نسخه‌های محبوب سری بازی Borderlands شد؛ چرا که دقیقا ماجرای بین نسخه‌ی اول و دوم را روایت می‌کند. بسیاری از بازی‌بازان نمی‌دانستند که منشا اتفاقات نسخه‌ی دوم چه بوده است و به همین دلیل Pre-Sequel کمک زیادی برای آشکار شدن رمز و رازها به آن‌ها کرد. اصلی‌ترین ماجرای این نسخه مربوط به Jack و تبدیل شدن وی به Handsome Jack می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند شرحی از زندگی Handsome Jacl را در چند ساعت مشاهده کنند، این نسخه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. برخلاف دو نسخه‌ی گذشته، اتفاقات این نسخه در مکانی به نام Elpis رخ می‌دهد. Jack به همراه شکارچیان اصلی در تلاش هستند تا چندین سرباز و مبارز مختلف را شکست دهند. جالب است بدانید که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی هم به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

15 ویژگی جذابی که باید از بازی Ghost Recon: Breakpoint بدانید
خواندن

pre

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید شده است

 

Lady Aurelia: برخلاف نسخه‌های پیشین که چند شخصیت از آن‌ها به Borderlands 3 اضافه می‌شوند، در Pre- Sequel تنها یک کاراکتر به لیست بازی مذکور خواهد پیوست. این شخصیت که نقش پررنگی هم در این نسخه نداشت، Lady Aurelia نام دارد که خواهر Hammerlock است. به وسیله‌ی یک DLC که قبلا عرضه شده است، شما می‌توانید این کاراکتر را انتخاب کنید.

aurelia

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید نشده است

Jack: وی قبل از این که به Handsome Jack تبدیل شود، شخصیتی عجیب و بسیار ساده‌لوح بود. او در ابتدا یک برنامه‌ نویس ساده در Elpis بود که پس از اتفاقات فراوان تبدیل به یک کاراکتر تبهکار و منفی می‌شود. ماجرایی که برای او و دخترش در این نسخه رخ می‌دهد، ذهن بازی‌بازان را حسابی به چالش خواهد کشید.

jack 2

Nurse Nina: همان‌طور که از اسم این شخصیت پیداست، وی نقش یک پرستار را ایفا می‌کند که جایگزین فردی به نام Zed در Elpis می‌شود. او برخلاف Zed دارای مجوز پزشکی برای این کار است و حرفه‌ی خود را به صورت قانونی انجام می‌دهد.

nina

Janey Springs: این کاراکتر یک فروشنده‌ی بازار سیاه است که در کار خود نیز فردی موفق به حساب می‌آید. وی علاقه‌ی خاصی به نویسندگی دارد و در اوقات فراغت خود کتاب‌هایی برای کودکان می‌نویسد.

janey springs intro

Colonel Tungsteena Zarpedon: او که جزو شخصیت‌های زن بازی است، دانش فراوانی را در Elpis  می‌آموزد و سعی دارد تا آن را با سایر اشخاص به اشتراک بگذارد. او سپس رهبری فرقه‌ای به نام Lost Legion را برعهده گرفته و به شهرت می‌رسد. Zarpedon در پایان بازی توسط Jack کشته می‌شود.

15 کار احمقانه که شخصیت‌های غیر قابل‌ بازی انجام می‌دهند
خواندن

zarpedon

Athena: این فرد عضو سابق گروه Crimson Lance بوده و ششما می‌توانید در برخی از قسمت‌های بازی از او استفاده کنید. در اواسط بازی او با Jack به همکار شده و در کنار هم به مبارزه می‌پردازند.

athena

Wilhelm: وی یکی از شخصیت‌های قابل بازی در این نسخه است که از علاقه‌مندی‌های وی می‌توان به پول و کشتن اشاره کرد. او انتها تبدیل به یک روبات شده و همچنان زیر نظر Jack کار می‌کند. گفتنی است که Wilhelm یکی از باس‌های اصلی در Borderlands 2 بود.

wilhelm

Nisha: کاراکتر عجیب این نسخه که برای تفریح و سرگرمی خود اقدام به قتل انسان‌ها می‌کند. او هم در نسخه‌ی دوم این سری بازی یک باس قدرتمند بود.

nisha

Fragtrap: نسخه‌ی پیشرفته و بهبودیافته‌ی Claptrap با نام Fragtrap را می‌توانید در Pre-Sequel مشاهده کنید! تجهیزات او به صورت باورنکردنی ارتقا یافته و تا دندان مسلح است؛ بنابراین کاراکتری که پیش روی شماست زمین تا آسمان با گذشته تفاوت دارد.

fragtrap

Tales From The Borderlands

Tales From The Borderlands را هم می‌توان یکی دیگر از نسخه‌های پرطرفدار این سر بازی دانست که وظیفه‌ی ساخت آن برعهده‌ی استودیوی مشهور Telltale بوده است. وقایع این نسخه هم در سیاره‌ی Pandora اتفاق می‌افتد؛ جایی که دو شخصیت با نام‌های Fiona و Rhys به ماجراجویی پرداخته و به دنبال اهداف خود هستند. در این بین افرادی هم هستند که در پیشبرد اهداف آن‌ها خلل وارد کرده و قصد دارند تا مانع تحقق رویاهایشان شوند. جالب است بدانید که Handsome Jack در این نسخه هم حضور دارد و اگر کمی در بازی پیشروی کنید، او را خواهید دید. هر چند شخصیت‌های دیگری نظیر Moxxi، Marcus، Zer0، Janey Springs، Athena، Brick، Mordecai، Claptrap و Scooter نیز در این بازی به چشم می‌خورند. البته این نسخه اتفاقات مهم زیادی هم دارد. یکی از وقایع غم‌انگیز این نسخه، مرگ Scooter در فصل چهارم آن است. با این که Tales From The Borderlands داستان کوتاه‌تری نسبت به نسخه‌های پیشین دارد، اما برای طرفداران این سری بازی همچنان جذاب و سرگرم کننده است.

TFTB AM Pre Release 1

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید شده است

Rhys Strongfork: از شخصیت‌های اصلی این نسخه که علاقه‌ی جالبی به پوشیدن جوراب‌های رنگی دارد و مطمئنا همه‌ی بازی‌بازان او را با همان استایل همیشگی‌اش می‌شناسند. خوشبختانه این کاراکتر را تا چند وقت دیگر در Borderlands 3 مشاهده خواهیم کرد.

برترین بازی‌های سری Assassin's Creed که تا به‌حال عرضه شدند
خواندن

rhys

Vaughn: از افراد جالب این نسخه به شمار می‌رود که در ابتدا یک حسابدار ساده بود؛ اما با هوش خود توانست به مقام‌ بالاتر برسد. گفتنی است که وی بهترین دوست Rhys نیز هست.

hardwicktftb 610

شخصیت‌هایی از این نسخه که حضورشان در Borderlands 3 تایید نشده است

Fiona: او و خواهرش Sasha از هنرمندان سیاره‌ی Pandora هستند که بعدها برای اهداف مورد نظرشان با Rhys همکاری می‌کنند. Fiona همچنین یک فرد تحت تعقیب است و همین موضوع باعث نگرانی‌های بسیاری برای او و اطرافیانش خواهد شد.

fiona

Sasha: خواهر کوچک‌تر Fiona است که در برخی از جرم و جنایت‌ها با او همکار می‌شود.

sasha

Gortys: یک روبات برنامه‌ریزی شده‌ی جالب و دوست‌داشتنی که به شکارچیان برای رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند.

gortys

Hugo Vasquez: یکی از مدیرهای شرور شرکت Hyperion است که همه چیز کارش را به خوبی می‌داند و دم به تله نمی‌دهد. البته بازی‌بازان و طرفداران این سری بازی چندان دل خوشی از او ندارند.

vasquez

Commander Lilith and The Fight For Sanctuary

آخرین نسخه‌ی منتشر شده از سری بازی Borderlands، در واقع یک DLC بسیار بزرگ است که وقایع Borderlands 2 و پنج سال بعد از آن را از بعد دیگری روایت می‌کند. برای تجربه‌ی این نسخه که اوایل امسال هم در دسترس قرار گرفت، دومین نسخه‌ی این بازی را حتما باید داشته باشید. اکثر شخصیت‌های این بازی تکراری هستند و افراد جدید هم نقش پررنگی در تغییر روند آن ندارند. Roland، Jack و Scooter مرده‌اند و داستان در مورد کاراکتری به نام Hector است. او که سربازان زیادی به همراه داشته قدرت بسیاری هم دارد، برای پیشبرد اهداف خود از همه چیز گذشته و آن‌ها را فدا کرده است. شخصیت‌هایی مانند Crazy Earl هم مثل همیشه در بازی وجود دارند و نقش مهمی را هم ایفا می‌کنند. با این که این DLC هرگز مانند سایر نسخه‌ها موفق و محبوب نشد، اما شاید سرنخ‌هایی از Borderlands 3 را در خود جای داده باشد. پس Commander Lilith and The Fight For Sanctuary را به همه‌ی طرفداران سری بازی فوق‌العاده‌ی Borderlands پیشنهاد می‌کنیم.

Borderlands 2 Commander Lilith The Fight For Sanctuary 04

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن