مقالات ترجمه‌ای

۵ راه برای بهتر بازی کردن در قرنطینه

از این زمان اضافی نهایت استفاده را ببرید

برای اولین بار در زندگی بسیاری از ما، به بخش قابل توجهی از مردم دستور داده شده است که در خانه‌هایشان قرنطینه شده، چه مردم در خانه کار کنند چه کارشان را از دست بدهند. بیشتر مردم به این مقدار وقت آزاد در خانه عادت ندارند، بنابراین زمان خوبی است تا این مقدار وقت آزاد را تجربه کنید. ممکن است کنار آمدن با این شرایط سخت باشد، به همین دلیل برای شما پنج نکته را آماده کرده‌ایم تا به شما در مشغول بودن در خانه کمک کنند. با پیکسل آرتس همراه شوید.

game tips 1 768x432 1

سرویس‌های گیم‌پس و پلی‌استیشن Now

سرویس‌های اشتراک بازی شروع سختی داشتند و سرویس‌هایی مانند Onlive نتوانستند از PS now جلو بزنند و مانند آن در اول کار عمل کنند. کمی بعد Xbox Game Pass وارد صحنه شد و با بازی‌های فوق‌العاده‌ و متنوعی که در طی زمان بهتر شدند و تنها در ازای ۹.۹۹، همه چیز را تغییر داد. در حال حاضر قیمت  Game Pass Ultimate به همراه Gold نزدیک به ماهانه ۱۵ دلار است. بازی‌های این سرویس را می‌توان دانلود کرد، که با وجود تخفیف‌ها و قراردادهایی که شرکت‌های خدمات اینترنت ارائه می‌دهند، نباید مشکل بزرگی باشد. PS Now هم کمی بهبود پیدا کرده است و به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های خاصی را دانلود کنید و قیمتش را از ۱۹.۹۹ دلار در ماه به ۹.۹۹ دلار کاهش داده، که برابر با قیمت Game Pass است. هر دوی این سرویس‌ها برای استفاده از زمانی که در خانه حبس شده‌اید انتخاب خوبی هستند، اما بهتر است قبل از مشترک شدن نگاهی به بازی‌هایی که ارائه می‌دهند بیندازید. اگر تا به حال از آن‌‌ها استفاده نکرده‌اید، هر دوی آن‌ها باید به شما مدت زمانی برای امتحان رایگان این سرویس‌ها ارائه دهند. پس زمانی را صرف امتحان کردنشان کنید و بازی‌هایش را بررسی نمایید.

۱۰ نکته که در مورد پلی‌استیشن ۵ می‌دانیم
خواندن

واقعیت مجازی

بر خلاف زمانی که به خاطر یک گردباد در خانه می‌مانید، در حال حاضر می‌توانید از خانه بیرون بروید. هر چند نباید به جاهای زیادی بروید زیرا باید تا حد امکان از مردم دوری کنید. برای این که کمی حس بیرون از خانه بودن و حضور در محیط‌های مختلف را داشته باشید، استفاده از VR گزینه خوبی است. چه از PSVR استفاده کنید، چه از Oculus ،Vive و یا هر دستگاه دیگری، بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را در دنیای خودشان غرق کنند. Oculus Quest جدید می‌تواند بسیار کارآمد باشد، زیرا برای کار کردن نیازی به PC ندارد. اما اگر آن را هنوز نخریده‌اید، خریدنش می‌تواند کمی دشوار باشد.

e2d9e46b9855a058ddbe696f54b6b624 scaled

بازی با رایانه شخصی

این گزینه بستگی زیادی به این موضوع دارد که قطعات لازم را تهیه کرده‌اید یا خیر. آمازون در حال حاضر اقلام غیرضروری را ارسال نمی‌کند و فروشگاه‌های دیگر مانند Best Buy هم ممکن است چیزی را که می‌خواهید نداشته باشند و یا ساعت کاریشان محدودی باشد. در هر حال در صورتی که قطعات لازم را خریداری کرده‌اید و منتظر فرصت مناسب برای سرهم کردن کامپیوترتان بوده‌اید، اکنون همان فرصت مناسب است. یک روز را وقت بگذارید و سیستمتان را سر هم کنید تا یک رایانه شخصی به روز داشته باشید و با آن بازی کنید.

2019 04 25 image 8

نینتندو سوییچ

زمانی که نینتندو سوییچ وارد بازار شد، دنیای کنسول‌های بازی را تغییر داد. زیرا خاصیت دومنظوره بودنش باعث می‌شد بتوان از آن هم به عنوان کنسول دستی و هم کنسول خانگی استفاده کرد. حضور تمام افراد در خانه ممکن است باعث دعوا بر سر تلویزیون شود، به خصوص در خانواده‌های بزرگ. نینتندو سوییچ راه حل خوبی برای این مشکل است. تبدیل این کنسول به یک دستگاه قابل حمل بسیار آسان است و این موضوع باعث می‌شود تا این ابزار یک وسیله اجباری برای این شرایط باشد. نینتندو سوییچ به شما اجازه می‌دهد به بازی کردن ادامه دهید، در حالی که فرد دیگری فیلمی در تلویزیون می‌بیند و یا بازی دیگری می‌کند.

نگاهی به روایت و روایتگری در بازی‌های ویدئویی
خواندن

reddit discord

استفاده از Discord و Reddit برای بازی‌های چند نفره

در حال حاضر با وجود حالت‌هایی که بازی‌ها ارائه می‌دهند تا بتوانید با دوستان خود بازی کنید، بازی‌های چند نفره از همیشه بزرگ‌تر شده‌اند. اگر برای بازی کردن به دنبال افراد خاصی هستید و به چیزی بیشتر از Matchmaking تصادفی نیاز دارید، انجمن‌هایی که در دیسکورد و ردیت وجود دارند می‌توانند بسیار مفید باشند. معمولا بهترین روش این است که Subreddit رسمی بازی موردنظرتان را پیدا کنید؛ آن گاه معمولا می‌توانید Thread مچ میکینگ را بیابید. به علاوه، تمام این بازی‌ها سرور دیسکورد هم دارند که می‌توانید آن را در ردیت پیدا کنید و تجربه خود را بهبود ببخشید. همچنین می‌توانید از دیسکورد برای مکالمه صوتی با دوستانتان حین بازی کردن استفاده نمایید.

منبع
Attack of the fanboy
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x