مقالات ترجمه‌ای

معرفی بهترین بازی‌های جنگی که هم اکنون در دسترس شما قرار دارند

12 بازی اکشن که نباید آن‌ها را از دست داد

در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های جنگی که هم اکنون در دسترس شما قرار دارند می‌پدازیم. تاکنون شده است که در زمان تماشای فیلم‌های «ماموریت غیر ممکن» (Mission Impossible) و «جیمز باند» (James Bond) خواسته باشید که جای «تام کروز» (Tom Cruise) یا «دنیل کرگ» (Daniel Craig) بوده و در نهایت خوش شانسی از درون افنجاری مهیب جان سالم به در ببرید یا با جدیدترین برند موتور سیکلت یا ماشین سواری به تعقیب و گریز مجرمان در جاده‌های بیابانی یا خطرناک کوهستانی بپردازید؟ یا شاید دوست داشته‌اید که با جدیدترین و مدرن‌ترین سلاح‌های روز دنیا به نبرد با خلافکاران و گروه‌های تبهکاری بروید؟ یا شاید هم علاقه داشته باشید کنترل هلیکوپتری را در نزدیک‌ترین ارتفاع ممکن به زمین در اختیار گرفته و مانع از نابودی آن شوید؟ مطمئناً انجام چنین اعمالی در زندگی روزمره غیر ممکن است و «ایتن هانت» (Ethan Hunt) و مامور ۰۰۷ نیز تنها در دنیای فیلم‌های سینمایی می‌توانند دست به چنین اعمالی بزنند و جان سالم به در ببرند. خوشبختانه مدتی است که به لطف ارتقاء قابل توجه موتورهای گرافیکی، سازندگان بازی‌های ویدئویی توانسته‌اند تا هم‌پا با سازندگان فیلم‌های هالیوود، به خلق صحنه‌های مهیج و حیرت انگیزی دست زده و بازیکنان را قادر سازند تا دنیای به مراتب هیجان انگیزتری نسبت به دنیای فیلم‌های ماموریت غیر ممکن و جیمز باند را تجربه کنند و بدون آن که خطری آن‌ها را تهدید نماید، خود را در میان نبرد عظیمی با گروه‌های تبهکاری، موجودات شیطانی، زامبی‌ها و … قرار دهند. در ادامه با ما همراه باشید و به بررسی لیستی از بهترین بازی‌های جنگی موجود در بازار بپردازید.

معرفی بهترین بازی‌های جنگی

حضور در نبردهای باشکوه جنگ‌های جهانی، قهرمانی بی‌رقیب، استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها، تعقیب و گریز، زنده ماندن از انفجارهای مهیب، بجا ماندن خراش‌ها و آثار مربوط به اصابت گلوله یا نبردهای تن به تن و …، از جمله ویژگی‌‎های حیرت انگیز ژانر اکشن یا اکشن ماجراجویانه‌ی صنعت بازیسازی امروزی به حساب می‌آیند؛ سازندگان سبک‌های گفته شده تلاش می‌کنند تا از طریق قدرتمندترین موتورهای گرافیکی موجود در بازار و همچنین با استفاده از قدرتی که کنسول‌ها و پیشرفته‌ترین سیستم‌های کامپیوتری در اختیارشان قرار می‌دهند، به خلق جهان‌های علمی تخیلی فوق العاده، چشم اندازهای حیرت انگیز، ماجراجویی‌های حماسی و… بپردازند و به تمام نیازهای بازیکنان و مخاطبین خود پاسخ دهند.

در حال حاضر بازی‌های بی‌شمار و فوق العاده‌ای در بازار وجود داشته که امکان اجرای آن‌ها روی پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد. در کنار بازی‌های جدیدی که تحت عنوان نسل هشتم به بازار عرضه شده‌اند، بازی‌های قدیمی‌ای نیز وجود دارند که سازندگان آن‌ها اقدام به ارائه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌شان (Remaster یا Remake) نموده‌اند و کار ما را در ارائه‌ی یک لیست کامل سخت کرده‌اند؛ بنابراین در اینجا تلاش نموده‌ایم تا تعدادی از بهترین بازی‌های جنگی که هم اکنون در دسترس شما قرار دارند و همچنین تمام جنبه‌های یک بازی اکشن و مهیج را ارائه می‌نمایند را به شما معرفی کنیم.

از نسخه‌ی بعدی بازی Batman چه انتظاراتی داریم
خواندن

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

معرفی بهترین بازی‌های جنگی

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را می‌توان یک عنوان باشکوه، گیج کننده و هیجان انگیز دانست که توسط یکی از معروف‌ترین چهره‌های صنعت بازیسازی یعنی «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) ساخته شده است. Metal Gear Solid 5 یک بازی در سبک ماجراجویانه است و بازیکنان جهت پیشرفت در مراحل آن، یا باید از المان‌های مخفی کاری موجود در دنیای بازی استفاده نمایند یا از طریق مبارزه با دشمنان، راه خود را باز کنند.

Metal Gear Solid 5 از یک دنیای «جهان باز» (Open World) برخوردار است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای رسیدن به هدف خود، از مسیرهای مختلفی عبور کرده و تجربه‌های متفاوتی را کسب کنند؛ دوست دارید که خود را بصورت مخفی، از پشت سر به دشمنان نزدیک کرده و گردن آن‌ها را بشکنید؟ یا آنکه افراد دشمن را بوسیله‌ی یک سلاح تک تیرانداز و از فاصله‌ای بسیار دور نابود کنید؟ شاید هم دوست داشته باشید که تله‌های انفجاری‌ای را در مسیر حرکت دشمنان قرار داده و آنان را با انفجاری مهیب نابود کنید؟ ذهن خلاق طراح این بازی یعنی آقای کوجیما، امکان انجام تمام این کارها را در کنار بسیاری دیگر از امکانات در دسترس شما قرار داده است؛ اما یادتان باشد، در دنیا هر عملی یک عکس العملی دارد و در این بازی نیز شاهد این موضوع خواهید بود؛ زمانی که دشمنان را با روش‌های مورد علاقه‌ی خود نابود می‌کنید، آن‌ها به مرور زمان با روش‌های شما آشنا شده و خود را با آن‌ها سازگار می‌کنند و در نتیجه، از اواسط بازی به بعد قادر نخواهید بود که آنان را همچون مراحل ابتدایی، به آسانی نابود نمایید، در واقع می‌توان گفت که دشمنان شما در این بازی از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند. در Metal Gear Solid 5 با یک داستان فوق العاده عجیب اما واقع گرایانه و کامل روبرو خواهید بود که اشتیاق زیادی را در شما جهت ادامه‌ی داستان آن ایجاد خواهد کرد.

کوجیما همچون هر بازی دیگر خود، در The Phantom Pain مرزهای نبوغ و دیوانگی را در هم آمیخته و دنیایی را خلق کرده است که نظیر آن را در هیچ عنوان ویدئویی دیگری ندیده‌ایم.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End

معرفی بهترین بازی‌های جنگی

استودیوی «ناتی داگ» (Naughty Dog) در هر یک از قسمت‌های بازی حماسی Uncharted تلاش کرده است که المان‌های سینمایی اکشن ماجراجویانه‌ی آن را افزایش دهد و در عین حال دست به خلق مکانیزم‌های عجیب و هیجان انگیز در دنیای این فرانچایز زده است؛ مجموعه بازی Uncharted را بگونه‌ای می‌توان اقتباس از فیلم‌های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) دانست که از صحنه‌های تیراندازی بیشتری برخوردار است و همچنین سازندگان آن بطور جدی‌ای قانون جاذبه را به چالش کشیده‌اند.

داستان Halo قسمت شانزدهم: بازگشت مسترچیف و آشنایی با دیداکت
خواندن

توجه داشته باشید که خلق یک دنیای عجیب و بزرگ در صنعت بازیسازی، شاید خیلی دشوار نباشد اما خلق شخصیت‌هایی که بازیکنان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، امری زمان‌بر و دشوار است که طراحان استودیوی ناتی داگ توانسته‌اند بخوبی از پس آن برآیند.

در آخرین قسمت از فرانچایز محبوب Uncharted، شاهد تمام آن چیزی هستیم که بازیکنان از یک عنوان ویدئویی در ژانر اکشن و ماجراجویانه انتظار دارند؛ در این بازی می‌توانید راهزنان و مزدورانی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند را با شلیک مستقیم گلوله از پای درآورده یا آن که آن‌ها را بصورت آهسته و از طریق المان‌های مخفی کاری نابود کنید. در حالی که در بازی Uncharted 4 شاهد مبارزات نفس گیر و مراحل پیاپی هستیم، اما سازندگان فرصت‌هایی را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند تا آن‌ها بتوانند بصورت آزادانه به کاوش در دنیای این بازی دست بزنند.

این بازی بطور انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است؛ توجه داشته باشید که بجای خرید تکی بازی Uncharted 4: A Thief’s End، می‌توان امکان اجرای آن را با خرید Uncharted: The Nathan Drake Collection یا Uncharted: The Lost Legacy نیز بدست آورد.

بازی Rise of the Tomb Raider

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

در Rise of the Tomb Raider نسبت به عناوین پیشین این فرانچایز، با یک «لارا کرافت» (Lara Croft) به مراتب باهوش‌تر، دقیق‌تر و بی‌پرواتر روبرو هستیم؛ در دنیای این بازی معابد بیشتری جهت اکتشاف وجود دارند و همچنین محیط‌های برفی موجود در بازی، موجب تقویت المان‌های «بقا» (Survival) شده‌اند.

سازندگان این عنوان نبردهای بزرگ و فوق العاده‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند؛ برای پیروزی در این نبردها، چاره‌ای جز استفاده از نارنجک‌های دست‌ساز لارا و تیرهای کشنده‌ی کمان او نخواهید داشت، گرچه افراد دشمن تنها یکی از نگرانی‌های شما جهت پیشروی در دنیای این بازی خواهند بود و به مرور زمان با حیوانات وحشی‌ای نظیر گرگ‌ها، شیرهای کوهی و خرس‌ها مواجه خواهید شد که برای زنده ماندن باید آن‌ها را نابود کنید؛ وجود حیوانات وحشی در دنیای Rise of the Tomb Raider موجب شده تا بازیکنان با آزادی کامل و بدون نگرانی نتوانند در موقعیت‌های مختلف حرکت کرده و مجبور خواهند بود که همواره مراقب اطراف خود باشند تا به ناگاه توسط موجودی مورد حمله قرار نگیرند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد بازی Rise of the Tomb Raider که موجب تمایز آن با سایر عناوین ویدئویی شده است، وجود مناظر و چشم اندازهای بی‌همتا و بی‌نظیر در دنیای آن است و اگر این بازی را از طریق کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو یا ایکس‌باکس وان اجرا کنید، بیشتر متوجه زیبایی و درخشندگی مناظر موجود در دنیای آن خواهید شد. بجز مبارزات سخت و نفس گیر موجود در Rise of the Tomb Raider، در این عنوان باید به کاوش در نقاط مختلف پرداخته و معماهای متفاوتی را حل کنید.

راهنمای بازی پارک ژوراسیک ۲ | آموزش نحوه بازی Jurassic World Evolution 2
خواندن

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی؛ توجه داشته باشید که بجای خرید تکی بازی Rise of the Tomb Raider، می‌توان امکان اجرای آن را با خرید باندل Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration نیز بدست آورد.

بازی Doom

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

یک Remake از یک بازی کلاسیک قدیمی که اکنون با گرافیکی خیره کننده و کیفیت ۴K بازگشته است تا بازیکنان را بار دیگر در برابر شیاطینی قرار دهد که قصد دارند کنترل جهان انسان‌ها را در اختیار بگیرند. در بازی Doom جدید شاهد هیولاهایی وحشی، سلاح‌های متفاوت و بسیار ویران کننده و محیط‌های متنوعی خواهید بود. گرچه این بازی از المان‌های داستانی برخوردار است، اما سازندگان آن توجه اصلی خود را روی خلق نبردهایی ویران کننده معطوف کرده‌اند و بازیکنان بایستی از طریق سلاح‌های موجود، دست به نابودی گروه‌های بزرگ و متفاوت شیاطین زده و هر چیزی که بر سر راه خود می‌بینند را نابود کنند.

از ویژگی‌های اصلی بازی Doom می‌توان به سرعت بسیار بالای آن و همچنین برخورداری از مکانیک کشتار فوق العاده‌ای اشاره کرد که بازیکنان را قادر می‌سازد پس از ضعیف شدن دشمنان (وضعیتی که از طریق درخشان شدن بدن دشمنان مشخص می‌شود) آن‌ها را به شکل‌های متنوع و جذابی نابود کنند. Doom جدید را می‌توان عنوانی بسیار خشن، گُنگ (از نظر داستانی) و سرگرم کننده (بدلیل سرعت بسیار بالای آن، فرصت استراحت زیادی نخواهید داشت) دانست که یک دنیای اکشن واقعی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی.

بازی Batman: Arkham City

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

هر دو بازی ابتدایی فرانچایز Batman که توسط استودیوی محبوب «راک‌استدی» (Rocksteady) تحت عناوین Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City ساخته شدند، عملکردی بسیار خوب و یا حتی می‌توان گفت که فوق العاده داشته‌اند؛ هر دو بازی گفته شده از المان‌های داستانی و گیم‌پلی هیجان انگیری بهره‌مند هستند. تنها علتی که بازی Batman: Arkham City را در لیست بهترین بازی‌های جنگی خود قرار داده‌ایم و اسمی از Batman: Arkham Asylum نبرده‌ایم، این بوده که Batman: Arkham City از جهان بازتری نسبت به Batman: Arkham Asylum برخوردار است.

موضوع دیگری که Batman: Arkham City را نسبت به نسخه‌ی پیشین آن هیجان انگیزتر می‌کند، وجود قابلیت Gliding Down در این بازی است که از طریق آن، بازیکنان می‌توانند در حالی که روی پشت‌بام قرار دارند، به سمت مجرمانی که روی زمین (خیابان یا کوچه یا پشت‌بامی که ارتفاع کمتری دارد) قرار گرفته‌اند حمله کنند و این کار حس «شوالیه‌ی تاریکی» (Dark Knight) بودن را بخوبی منتقل می‌کند؛ همچنین در این بازی شاهد لحظات جذاب دیگری نظیر حمله به آقای «پنگوئن» (Penguin) در موزه و نبرد با «آقای منجمد» (Mr. Freeze) خواهید بود.

راهنمای بازی Euro Truck Simulator 2
خواندن

استودیوی راک‌استدی در بازی Arkham City تلاش کرده است تا بجای آن که شهر «گاتهام» (Gotham) را به بزرگ‌ترین شکل ممکن طراحی کند، توجه بیشتری به طراحی ساختمان‌ها و جزئیات موجود در هر موقعیت دنیای این بازی کرده و اطمینان حاصل نموده است که این طراحی‌ها سازگاری کاملی با ماموریت‌های اصلی و فرعی بتمن دارند و مشکلی را برای بازیکنان ایجاد نخواهند کرد. بازی‌های مشابه دیگری وجود داشته که از المان‌های مخفی کاری و مبارزات (بلوکه کردن حملات و ضربه زدن‌ها) موجود در Arkham City استفاده کرده‌اند اما شاید به جرات بتوان گفت که هیچ یک از آن‌ها نتوانسته‌اند موفقیتی که این بازی بدست آورده است را کسب کنند. علت این موضوع آن است که المان‌های مخفی کاری و مبارزاتی موجود در Arkham City (و سایر عناوین این فرانچایز) سازگاری کاملی با شخصیت بتمن داشته و حس کاملی از بتمن بودن را به بازیکنان منتقل می‌کنند؛ بدون تردید می‌توان مجموعه فرانچایز Batman استودیوی راک‌استدی را یکی از بهترین مجموعه بازی‌های ابر قهرمانی خواند که تاکنون ساخته شده است.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی؛ توجه داشته باشید که بجای خرید تکی بازی Batman: Arkham City، می‌توان امکان اجرای آن را با خرید مجموعه بازی Return to Arkham نیز بدست آورد.

بازی Gears of War 4

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

در حالی که «اپیک گیمز» (Epic Games) با ساخت بازی Gears of War توانست موفقیت بسیار بزرگی کسب کرده و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد، اما عملکرد بد این استودیو در ساخت و توسعه‌ی نسخه‌های بعدی این بازی، فرانچایز Gears of War را با یک بحران و بازخوردهای منفی بسیاری روبرو کرد. در حالی که طرفداران Gears of War امید چندانی به احیای آن نداشتند، استودیوی «کوالیشن» (Coalition) که از زیر مجموعه‌های «ایکس‌باکس گیم استودیوز» (Xbox Game Studios) به حساب می‌آید، حقوق فرانچایز Gears of War را از اپیک گیمز خریداری کرد و سپس خود، اقدام به ساخت نسخه‌ی بعدی این فرانچایز تحت عنوان Gears of War 4 نمود، و توانست خون تازه‌ای را بر رگ‌های مرده‌ی این مجموعه بازی به جریان بیندازد.

بازی Gears of War 4 توانست از میراث عناوین ابتدایی این فرانچایز دفاع کند و گام بلندی را جهت کسب موفقیت‌های جدید برداشت. بنظر می‌رسد که طراحان حاضر در استودیوی کوالیشن، درک بهتری از نیازها و خواسته‌های طرفداران Gears of War نسبت به سازندگان اصلی این مجموعه بازی داشتند و توانستند ریتم اصلی را به این مجموعه بازگردانند؛ شما در همان ابتدای بازی و پیش از هر چیز، خود را درون یک طوفان صاعقه‌ای و در نبردی با موجوداتی به نام «سُوارم» (Swarm) خواهید یافت (سُوارم‌ها موجوداتی شبیه به «لوکاست» (Locust) هستند) که شما را به یاد نبردهایی می‌اندازند که در نسخه‌های ابتدایی Gears of War شاهد آن‌ها بودید.

۱۰ بازی نقش‌آفرینی برتر سال ۲۰۱۹
خواندن

در بازی Gears of War 4 شاهد حالت‌های مختلفی نظیر حالت چند نفره، حالت افسانه‌ای Horde و … خواهید بود؛ بدون تردید می‌توان گفت که کوالیشن توانست با یک داستان سرایی مناسب و یک گیم‌پلی طرفدار پسند، بار دیگر فرانچایز Gears of War را به میدان رقابت بازگرداند.

این بازی بطور انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

بازی Prey

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

از بازی System Shock گرفته تا عناوینی چون Bioshock ،Deus Ex ،Dishonored و نسخه‌های بعدی آن‌ها، سازندگان تلاش کرده‌اند تا المان‌های مخفی کاری و نبوغ فردی را جایگزین المان‌های تیراندازی و نابودی اهداف با شلیک مستقیم به آن‌ها کنند؛ بازی Prey استودیوی «آرکین» (Arkane) از همین سبک عناوین به حساب می‌آید و بازیکنان را در یک ایستگاه فضایی قرار داده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در محیط‌های مختلف بازی کاوش کرده و سلاح‌ها و «نیروهای» (Powers) موجود در آن را پیدا نموده و سپس از آن‌ها برای بقای خود استفاده کنند.

در بازی Prey می‌توانید سلاح‌هایی را پیدا کنید که دشمنان شما را بی حرکت کرده و به شما در ساخت مسیرهایی (نظیر ساخت یک پل حبابی) کمک نمایند؛ همچنین می‌توانید از توانایی‌های بیگانگان استفاده کرده و از طریق آن‌ها دست به کنترل ذهن دیگران زده یا حتی نیروی جاذبه را دستکاری کنید و در نهایت، از این توانایی‌ها در نابودی دشمنان استفاده نمایید. اگر بدنبال یک عنوان اکشن جذاب هستید، بازی Prey یکی از بهترین بازی‌های جنگی لیست ما به حساب می‌آید.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی.

بازی The Last of Us: Remastered

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

اگر به عناوینی با داستان آخر الزمانی علاقه دارید، بازی The Last of Us انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود؛ این بازی از دنیایی وحشی، ترسناک و ناخوشایند بهره‌مند است و چشم اندازی دلهره آور از پایان جهان را به تصویر می‌کشد. شما به عنوان مردی به نام «جول» (Joel) وظیفه دارید که دختر جوانی به نام «الی» (Ellie) را به یکی از آزمایشگاه‌های گروهی شبه نظامی به نام «فایرفلایس» (Fireflies) منتقل کنید؛ در مسیر انتقال الی، شما با موجودات جهش یافته‌ی بسیار گرسنه و وحشی، نیروهای دولتی و دسته‌های تبهکاری روبرو خواهید شد، و در صورت امکان باید از مواجه شدن (نبرد) با این گروه‌ها خودداری کنید و به ادامه‌ی مسیر خود بپردازید اما در غیر اینصورت، باید از روش‌های مختلفی (نظیر استفاده از سلاح یا کشتن دشمنان بصورت مخفی) جهت نابودی دشمنان استفاده نمایید.

۵ راه برای بهتر بازی کردن در قرنطینه
خواندن

نکته‌ی قابل توجه در خصوص بازی The Last of Us این است که یک تعادل میان لحظات خشونت آمیز و لحظات دراماتیک وجود دارد، و هیچ یک از آن‌ها بر دیگری غلبه نخواهند کرد. با وجود آن که نسخه‌ی دوم این بازی در حال حاضر در دسترس بازیکنان قرار دارد، اما اجرای نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این عنوان خالی از لطف نخواهد بود.

این بازی بطور انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است.

بازی Bloodborne

12 بازی جنگی که نباید آن‌ها را از دست دهید

بدون اغراق می‌توان Dark Souls را یکی از بهترین بازی‌هایی دانست که تاکنون ساخته شده است، اما اگر بدنبال نسخه‌ی اکشن آن هستید، بازی Bloodborne را به شما پیشنهاد می‌کنیم، که «هیده‌تاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده داشته است. داستان این عنوان در شهری به نام Yharnam روی می‌دهد و درحالی که بیماری عجیبی منجر به تبدیل شدن سکنه‌ی این شهر به موجوداتی وحشی شده، بازیکنان باید تلاش کنند که برای بقا و زنده ماندن، با این موجودات به نبرد بپردازند. در Bloodborne شاهد مبارزات بسیار سریعی خواهید بود و همچون بازی Doom، رویکرد اصلی شما باید حمله باشد نه دفاع.

در Bloodborne کنترل سلاح‌های منحصر بفردی را در اختیار خواهید داشت که در صورت انتخاب مناسب و به موقع آن‌ها، قادر خواهید بود که از وارد شدن آسیب‌های جدی به شخصیت اصلی بازی خودداری کنید. به نوعی می‌توان بازی Bloodborne را ترکیبی از دو بازی Dark Souls و Devil May Cry در یک دنیای بسیار وحشت‌آور و کابوس‌وار دانست و در صورتی که مرتکب اشتباهی شوید، به شکل وحشتناکی کشته خواهید شد، یا به عبارت دیگر، اولین اشتباه شما، آخرین اشتباهتان خواهد بود.

این بازی بطور انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است.

بازی GTA 5

برترین بازی‌های جنگی

بازی GTA 5 را به روش‌های مختلفی می‌توان اجرا نمود، از گشت و گذار در «لوس سانتوس» (Los Santos) گرفته تا مسابقات «آف‌رود» (Off-road) و پرواز با جت‌های سرقت شده؛ مطمئناً اگر تنها یک بار این بازی را اجرا نمایید، اذعان خواهید نمود که GTA 5 یکی از بهترین و شگفت انگیزترین بازی‌های اکشن ساخته شده است. GTA 5 این امکان را برای استودیوی «راک‌استار» (Rockstar) فراهم نمود تا مشکلات مربوط به تیراندازی این فرانچایز را برطرف نموده و سپس به سراغ طراحی مراحل و شخصیت‌هایی برود که به خشونت موجود در بازی معنی بیشتری می‌دهند.

بازی GTA 5 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های «سندباکس» (Sandbox) جهان دانست که بازسازی‌ها و آپدیت‌های ارائه شده برای آن، موجب جذاب‌تر شدن این عنوان برای بازیکنان شده و این اطمینان را برای طرفداران ایجاد کرده است که مهم‌ترین بازی نسل گذشته، هنوز هم جزو برترین بازی‌های نسل جدید است.

هرآنچه که باید از نسل نهم بدانید
خواندن

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی.

بازی Titanfall 2

برترین بازی‌های جنگی

Titanfall 2 هرگز نتوانست موفقیتی که شایسته‌ی آن بود را بدست آورد؛ این بازی همچون نسخه‌ی پیشین (Titanfall) خود، یک عنوان در سبک شوتر چند نفره است و مبارزات بازیکنان با جوخه‌هایی از ربات‌هایی که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردارند، حسی نظیر حضور در میادین نبرد آینده را به بازیکنان منتقل می‌کند؛ یکی دیگر از ویژگی‌های این عنوان که حس نابود کنندگی بسیار زیادی را به بازیکنان منتقل می‌نماید، برخورداری از ابزار ضد Titan است.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های Titanfall 2، وجود یک حالت تک نفره‌ی فوق العاده در این عنوان بوده که در ساخت آن توجه بسیار زیادی به حالت تک نفره‌ی بازی‌های Half Life 2 ،Super Mario و Call of Duty: Modern Warfare شده است. گرچه Titanfall 2 یک عنوان ویدئویی بی‌همتا نیست اما فکر می‌کنیم که اجرای آن توسط شما خالی از لطف نخواهد بود و در نتیجه، یکی از جایگاه‌های لیست بهترین بازی‌های جنگی خود را به آن اختصاص داده‌ایم.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی؛ این بازی برای افراد دارای اشتراک EA Access و EA Origin Access شرکت الکترونیک آرتز رایگان است.

بازی Battlefield 1

برترین بازی‌های جنگی

عناوین فرانچایز Battlefield همواره بدلیل برخورداری از حالت چند نفره‌‌ی بی نظیرشان شهرت داشته‌اند. بدنبال بازی‌ای هستید که در آن شاهد میادین نبرد بزرگی با حضور تعداد زیادی از سربازان باشید؟ میادین نبردی که دیوارهای موجود در آن‌ها بر اثر شلیک بی‌امان مسلسل‌ها یا در جنگ میان تانک‌ها نابود شده‌اند؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ بازی Battlefield 1 بروید. سازندگان Battlefield 1 بار دیگر سراغ جنگ جهانی اول رفته‌اند و تجربه‌ی منحصر بفرد و هیجان انگیز جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان آورده‌اند؛ این بازی از میادین نبرد بسیار بزرگ، طبیعتی بی‌نظم، پر هرج و مرج و هیجان انگیز برخوردار است.

اصلی‌ترین ویژگی Battlefield 1 این است که سازندگان آن به بازیکنان اجازه داده‌اند تا به عنوان شخصیت‌های مختلفی، در میادین نبرد متفاوتی در طول جنگ جهانی اول حاضر شوند؛ بطور مثال شما می‌توانید به عنوان یکی از اعضای تیم Harlem Hellfighters یا یکی از خلبانان نیروی هوایی انگلستان یا یکی از سربازان همراه «توماس ادوارد لورنس» (Thomas Edward Lawrence) در این بازی به ایفای نقش بپردازید. Battlefield 1 را می‌توان یک عنوان بی‌نظیر دانست که هیچیک از هیجانات یک بازی کلاسیک اکشن را از دست نداده و تلاش کرده است که به آن‎ها پایبند باشد.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها در دسترس است: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی.

منبع
gamesradar
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x