مقالات ترجمه‌ای

داستان بازی Halo Infinite چگونه پیش خواهد رفت؟

پایان رمزآلود بازی Halo Infinite احتمالات جذابی برای ادامه داستان به وجود آورده است

پایان رمزآلود بازی Halo Infinite ممکن است در بخش‌هایی بر پایه نوستالژی و عناوین قدیمی بوده باشد، اما این پایان اسرارآمیز بازی مطمئناً شما را به این فکر واداشته است که ادامه این سری به چه شکل خواهد بود.

شایعات اخیر حاکی از آن است که دیگر بازی جدیدی از سری Halo در کار نخواهد بود و فصل‌های داستانی جدید بازی در قالب DLC یا به‌روزرسانی برای بازی Halo Infinite منتشر خواهد شد. با این حال، این شایعات همچنان تائید نشده‌اند اما همه ما می‌دانیم که مایکروسافت و استودیو ۳۴۳ Industries به نحوی داستان Halo Infinite را ادامه خواهند داد.

اکنون در این مقاله از وب‌سایت پیکسل آرتس، می‌خواهیم به چندین نظریه گفته شده برای ادامه داستان بازی Halo Infinite بپردازیم و ببینیم که تا چه اندازه می‌توانند محتمل باشند، پس با ما باشید با ادامه این مقاله.

endless haloinfinite 01.jpg

گروه The Endless دشمنان جدید مستر چیف

ابهامی در این موضوع وجود ندارد که گروه The Endless نقش مهمی در ادامه داستان بازی Halo Infinite خواهد داشت. در واقع، لازم به ذکر است که شایعات منتشر شده حاکی از آن است که قسمت بعدی بازی The Endless نام خواهد داشت.

اما سؤال بزرگ‌تر این است که The Endless چه نقشی خواهد داشت و چگونه می‌تواند به عنصر بسیار مهمی در داستان بعدی تبدیل شود؟ لازم به ذکر است که می‌توان از The Endless به عنوان دشمن دشمنان مستر‌ چیف (Master Chief) عنوان کرد و مستر چیف در گذشته اتحادهای عجیبی با دیگران ایجاد کرده است. با این حال، این موضوع تغییری نمی‌کند که اکنون گروه The Endless به لیست بلند کسانی که می‌خواهند مستر‌ چیف را بکشند اضافه شده است. همچنین به نظر می‌رسد که گروه The Endless با گروه The Banish اتحاد نوپایی ایجاد کرده‌اند. با توجه به پایان بازی Halo Infinite، فراموش نکنید که گروه The Banish همچنان از Cortana به دلیل نابودی سرزمینشان خشمگین هستند.

بازی‌های کنسل‌شده‌ای که دیگر نمی‌توانیم بازی کنیم
خواندن

halo infinite leaks time travel theory

سفر در زمان؟

یک صحنه جذاب در پایان بازی Halo Infinite وجود دارد که در آن مستر چیف به همراه شخصیت The Weapon در حال ورود به پورتال هستند تا از Silent Auditorium در حال فروپاشی فرار کنند. آن دو سپس به Zeta Halo تلپورت می‌شوند اما The Weapon به مستر چیف می‌گوید که همه چیز کاملاً درست نیست و پورتال آن‌ها را به سه روز آینده تلپورت کرده است.

این پرش زمانی کوتاه مدت می‌تواند بخشی از داستان سرایی منحصر به فرد بازی باشد، اما لازم به ذکر است که مفهوم زمان در صحنه پس از تیتراژ بازی Halo Infinite به گونه‌‌ای ارجاع داده شده است که نشان می‌دهد این سفر در زمان می‌تواند کنترل شود، دست‌کاری شود و حتی به سلاح تبدیل شود. در واقع یک تئوری وجود دارد که‌ می‌گوید صحنه پس از تیتراژ بازی شخصیت Atriox نشان داده می‌شود که در حال سفر در زمان است.

سفر در زمان همیشه یک ایده پیچیده و در عین حال عجیب بوده است که در بسیاری از سری‌های دنباله‌دار دیده شده است. به نظر می‌رسد که گروه The Endless به نحوی توانایی دست‌کاری زمان را دارد که این موضوع نام عجیب این گروه را هم توجیه می‌کند. اگر توسعه‌دهندگان قصد داشته باشند که ایده سفر در زمان را جدی‌تر دنبال کنند، می‌توان به جرئت گفت که قسمت بعدی بازی Halo می‌تواند مربوط به گذشته Zeta Halo باشد.

Spartansهای دیگر

مستر چیف در طول داستان بازی Halo Infinite، مدام به یاد سربازان پروژه Spartans می‌افتد که در Zeta Halo کشته شدند. تعداد زیادی سرباز اسپارت کشته شدند و این می‌تواند جرقه این تئوری باشد که مستر چیف باید افراد جدیدی برای عضویت در پروژه Spartans پیدا کند، افرادی که بتواند به آن‌ها اعتماد کند.

راهنمای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War
خواندن

با این حال، تئوری سفر در زمان می‌تواند این احتمال را ایجاد کند که گروهی از اسپارت‌هایی که در Zeta Halo کشته شدند به زندگی بازگردند. این اتفاق نه تنها می‌تواند باعث بالا رفتن روحیه مستر چیف شود، بلکه می‌تواند مکانیسم squad-based را به گیم‌پلی بازی اضافه کند.

استودیو ۳۴۳ Industries در گذشته اعلام کرده بود که بازی Halo Infinite متمرکز بر داستان مستر چیف خواهد بود، اما تئوری بازگشت سایر یاران مستر چیف هنوز هم می‌تواند یک تئوری قابل اجرا باشد.

offensivebias haloinfinite 03

Offensive Bias باز می‌گردد؟

به نظر می‌رسد که استودیو ۳۴۳ Industries در تلاش است تا به نحوی Offensive Bias را به سری بازگرداند. Offensive Bias هوش مصنوعی قدرتمند گروه Forerunner است که فرماندهی نیروهای این گروه در نبرد‌های نهایی علیه گروه The Flood را بر عهده داشته است.

فعال شدن مجدد این هوش مصنوعی قدرتمند می‌تواند ایده جذابی برای مبارزه با گروه The Endless باشد. چرا که این موضوع نه تنها گروه Forerunner را در یک سناریو مبارزه مقابل گروه Banished و The Endless قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند Offensive Bias را به یک شخصیت جدید پرطرفدار تبدیل کند چرا که حضور این هوش مصنوعی می‌تواند توازن قدرت در جهان این سری را بر هم بزند.

Will the Flood be in Halo Infinite

بازگشت گروه The Flood

سخت است که از سفر در زمان، گروه The Forerunners و هوش مصنوعی Offensive Bias صحبت کنیم و گروه The Flood را از قلم بیندازیم؛ گروه The Flood قطعاً نقش بسیار بزرگ‌تری در قسمت‌های آینده بازی Halo Infinite دارد.

از سفر در زمان گروه The Flood برای ورود به دوران مدرن گرفته تا سفر مستر چیف به دورانی که دو گروه The Flood و The Forerunners همچنان در حال جنگ با یکدیگر بودند، تمام این‌ نظریه‌های عجیب و جذاب می‌تواند ثابت کند که استودیو ۳۴۳ Industries بیشتر از هر زمان دیگری آماده است تا این سری محبوب را به ریشه‌های قدیمی خود بازگرداند.

راهنمای بازی پارک ژوراسیک ۲ | آموزش نحوه بازی Jurassic World Evolution 2
خواندن

به نظر شما کدام یک از این نظریه‌ها می‌تواند ادامه داستان بازی Halo Infinite باشد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
Amin
Amin
2 سال قبل

بشدت منتظر مقاله داستانی از halo infinite هستیم?

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن