مقالات ترجمه‌ای

بهترین بازی‌های چندنفره آفلاین

بهترین عناوینی که می‌توانید با دوستان صمیمی خود بازی کنید

بازی‌های چند نفره کوآپ آفلاین معمولا فضای صمیمانه تری نسبت به بازی‌های رقابتی چند نفره دارند. هنگامی که تنها شما و  دوستانتان در حال بازی باشید، چیزهای بیشتری برای یادگیری و جذب کردن پیدا خواهید کرد. در حینی که بازی‌های چند نفره رقابتی باید به قدری در دسترس باشند تا بتوان به آن‌ها را در یک مکان عمومی دسترسی داشت، بازی‌های چندنفره کوآپ آفلاین می‌توانند کاری کنند که در طی چند روز عاشقشان شوید. هیچ بازی‌ با قابلیت بازی کردن با دیگران، به اندازه بازی‌های کوآپ جذاب و مفرح نیست. برخی بازی‌های چندنفره حسی مانند بازی‌های تک نفره‌ای داشته که افراد دیگری هم در آن شرکت دارند، اما هنگام بازی کردن بازی‌های کوآپی که به خوبی طراحی شده‌اند، احساسی جادویی خواهید داشت. فهرست زیر شامل بازی‌های کوآپ با مضامین متفاوت هستند، بازی‌هایی که همگی فوق‌العاده می‌باشند.

بازی Overcooked

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ

تعداد بازیکنان: ۲ تا ۴ نفر

مناسب برای این که بفهمید چه کسی گوردون رمسی جمعتان است.

در یک آشپزخانه بامزه با یکدیگر همکاری کنید تا سفارش‌ها را آماده نمایید. Overcooked هرج و مرجی لذتبخش دارد. در راستای تقلیدی ماهرانه از آشپزخانه‌های حرفه‌ای، یک بازیکن شروع به فریاد زدن بر سر بازیکنان دیگر در نقش سرآشپز می‌کند.

qgeaq2yzjuckakluwjgi

بازی Snipperclips

پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ

تعداد بازیکنان: ۲ تا ۴ نفر

مناسب برای حل پازل‌های مفرح قابل حمل.

بازی Snipperclips یک بازی معمایی شاد است که در آن شما و دوستانتان به ظاهر اشکال عجیب در می‌آیید. بازی خلاقانه و بامزه‌ای است که در آن می‌توانید با تفکر هوشمندانه خود در بازی پیش بروید.

بهترین بازی‌های تلگرام
خواندن

nosy4lucqovcsmp0nedl

بازی Divinity: Original sin 2

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۲ بازیکن

مناسب برای کسانی که وقت زیادی با هم می‌گذرانند و همبازی‌های D&D.

بازی Divinity: Original sin و دنباله آن، معمولا به عنوان بازی‌های چند نفره آفلاین، نادیده گرفته می‌شوند. احتمالا دلیل آن این است که بازی کردن این عنوان با کسی دیگر و به شکل صحیح مستلزم این است که با آن فرد زندگی کنید. بازی به بازیکن دوم اجازه می‌دهد به صورت کامل، از مبارزه گرفته تا مکالمه با دیگران، در نقش آفرینی انعطاف پذیرش مشارکت کند تا بازیکن احساس اضافه بودن نداشته باشد.

zgsicfywr1kptmzai9z4

بازی Spelunky

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس ۳۶۰، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۴ نفر

مناسب برای تمام کسانی که به بازی‌هایی با طراحی غنی علاقه‌مند هستند.

این بازی ممکن است قدیمی باشد، اما بهبودی پیدا نکرده است. سفر به اعماق غارهای این بازی به همراه دوستانتان بسیار مفرح‌تر از تنهایی سفر کردن به این مکان‌ها می‌باشد؛ البته به این شرط که دوستانتان در این بازی استعداد کافی داشته باشند. تجربه چند نفره کوآپ این بازی خاطرات زیبایی از نجات دادن یکدیگر و فرار کردن با هم برایتان رقم خواهد زد… یا خاطراتی از زمانی که به دلیل یک اشتباه از لبه‌ای به عمق غار سقوط می‌کنید.

dmamudk9m3fisfe3tkz7

بازی Lovers in a dangerous spacetime

پلتفرم‌ها: مک، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴

تعداد بازیکنان: ۲ تا ۴ نفر

مناسب برای کسانی که با کسی که تیربار دارد درگیر نمی‌شوند.

در بازی Lovers in a dangerous spacetime بازیکنان وظیفه دارند یک سفینه صورتی رنگ را با کمک یکدیگر در کهکشان‌های خطرناک هدایت کنند و از سپرها و سلاح‌های متنوع استفاده نمایند. بازی هرج و مرج زیادی دارد، اما با همکاری می‌توان آن را کنترل کرد. چینش مراحل با هر بازی تغییر می‌کند، این بدین معناست که تیم شما باید در طی بازی خود را با شرایط وفق دهد. بازی نوآورانه‌ایست که تجربه تازه‌ای از هدایت یک سفینه فضایی به همراه دوستانتان به ارمغان می‌آورد.

معرفی بهترین کلاس بازی Demon's Souls | راهنمایی برای تازه‌واردان
خواندن

بازی Rock band 4

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۴ نفر

مناسب برای علاقه مندان به موسیقی که می‌خواهند مقداری پول خرج کنند.

مدتی از زمانی که بازی Rock band در تمام اتاق‌های نشیمن جهان حضور داشت می‌گذرد، اما چیزی از ارزشی که ۱۰ سال پیش داشت کم نشده است. چه در حال آواز خواندن باشید، چه در حال نواختن درام یا گیتار، بازی به شما احساس خدا بودن می‌دهد. انجام این بازی یکی از شادترین و مفرح ترین کارهایی است که می‌توانید با ۴ انسان در یک اتاق نشیمن انجام دهید.

بازی Brothers: A tale of two sons

پلتفرم‌ها: اندروید، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰ و iOS

تعداد بازیکنان: ۲

مناسب برای اشک ریختن.

Brothers یک داستان غم انگیز و زیبا است که بدون گفتن یک کلمه روایت می‌شود، کاری که تنها یک بازی ویدیویی می‌تواند انجام دهد و تجربه آن با دو بازیکن بسیار تاثیرگذارتر است. این بازی یکی از پرمعناترین بازی‌های کوآپ موجود است و تا سال‌ها خاطره آن در ذهنتان خواهد ماند. این بازی باید با یک دسته بازی شود و این باعث ایجاد تجربه‌ای نو در بازی‌های کوآپ می‌شود.

بازی Lara Croft and the temple of Osiris

پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۴ نفر

مناسب برای کسانی که به دنبال یک فیلم ایندیانا جونز قابل بازی به همراه عناصر ماورا الطبیعه هستند.

بازی‌های ایزومتریک Tomb Raider، که عبارتند از Temple of Osiris و Guardian of light، بازی‌های کوآپ کلاسیکی بوده که آنطور که باید و شاید مورد قدردانی قرار نگرفته‌اند. کاراکترهای مختلف نقش‌های متفاوتی به بازیکنان می‌دهند. پازل‌ها می‌توانند گاهی وابسته به یک نقش باشند و این بازی‌ها شخصیت‌های لارا کرافت و همراهانش را در حد الگوهای کامیک بوکی پایین می‌آورند؛ اما آن‌ها خوش ساخت و به شکل ساده‌ای لذت‌بخش هستند. باید بازی‌های کوآپ بیشتری با این الگو ساخته شوند.

راهنمای قدم به قدم بازی Hapland
خواندن

zv8040b484cbhc8yurhi

بازی Rayman legends

پلتفرم‌ها: ویتا، نینتندو سوییچ، اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، رایانه‌های شخصی و Wii U

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۴ نفر

مناسب برای کسانی که به دنبال تفریحات سالم و خنده هستند.

برای بودجه من، Rayman Legends بهترین بازی کوآپ سکوبازی است. بله، حتی از Super Mario Bros جدید هم بهتر است. این عنوان مراحل متنوعی دارد، موزیکال و زیبا است و اوقات خوشی را برایتان رقم می‌زند. Rayman Legends لذت خالص است.

n1msh00jtwwhayssutry

بازی Super Mario 3D world

پلتفرم‌ها: Wii U

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۴ نفر

مناسب برای جمع‌هایی که سلایق و گروه‌های سنی متنوع دارد.

این بسیار فوق‌العاده است که یک بازی ماریوی سه بعدی کامل وجود دارد که می‌توان آن را ۴ نفره بازی کرد. با این که بازی ‌جدید Super Mario bros می‌تواند به اندازه سرگرم کننده بودنش شما را عصبانی کند، مخصوصا وقتی با کسانی که سن کمتری دارند هم‌بازی می‌شوید، ۳D world کمی بخشنده‌تر است. مشخصا در هنگام طراحی برخی مراحل تیپ‌های مختلف بازیکنان در نظر گرفته شده‌اند. این تنها بازی ماریو است که تجربه بهتری هنگام بازی کردن با دوستانتان ارائه می‌دهد.

pgoeihrcznfpfucbuiyy

بازی Keep talking and nobody explodes

پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۴، مک، ویندوز و اندروید

تعداد بازیکنان: ۲ تا ۴ نفر

مناسب برای بالا بردن ضربان قلب بازیکنان.

این بازی یک بازی چند نفره کلاسیک است که در آن یکی از بازیکن تلاش می‌کند یک بمب را خنثی کند و دیگران با استرس دفترچه راهنمایی را ورق می‌زنند که می‌توانند روی لپتاپ یا تلفن همراه نمایش آن را بخوانند یا چاپش کنند. اگر هدست VR دارید، فرد خنثی کننده می‌تواند هدست را استفاده کند و دیگران در دنیای واقعی به دنبال دستورالعمل خنثی کردن بمب باشند.

انتظارات ما از Far Cry 6
خواندن

بازی Salt and sanctuary

پلتفرم‌ها: ویتا، مک، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۲ نفر

مناسب برای کسانی که طرفدار سری Souls هستند.

بازی Salt and sanctuary نزدیک‌ترین بازی کوآپ به سری Dark souls است، البته با صرف نظر از این نکته که این بازی دو بعدی می‌باشد. در نوع خود بازی خوبی است، اما الگوبرداری مشخص آن از سری Souls بدین معنی است که بابت مقایسه این بازی با آن سری حس بدی نخواهم داشت. این بازی برای کسانی که به دنبال بازی‌های چالش برانگیز هستند بسیار ایده‌آل است.

بازی Portal 2

پلتفرم‌ها: مک، پلی‌استیشن ۳، اکس‌ باکس ۳۶۰ و رایانه‌های شخصی

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۲ نفر

مناسب برای کسانی که به دنبال بازیی هستند که طراحی آن را ستایش کنند.

این بازی قدیمی، اما شاهکار است. هیج بازی معمایی کوآپی بهتر از Portal 2 وجود ندارد. این بازی داستانی داشته که مخصوص حالت دو نفره طراحی شده است و آزمایشات چالش برانگیز آزمایشگاه به اندازه کافی پیچیده هستند که با تمام کردن هر کدام حس موفقیت به شما دست دهد. پیروزی در این بازی از راه شانس غیر ممکن است، پس به جای تلف کردن وقتتان برای انجام کارهایی به صورت مداوم به امید این که نتیجه دهند، مغزتان را به کار بی‌اندازید و سعی کنید راه حل را پیدا کنید.

c92phg8dnghw5dozuchd

بازی Minecraft

پلتفرم‌ها: هرچیزی

تعداد بازیکنان: ۱ تا ۴ نفر به صورت محلی

مناسب برای ماجراجویی، ساختن و کاوش با دوستانتان و ساکت نگه داشتن کودکان برای سال‌ها.

Minecraft بی دلیل محبوب ترین بازی دنیا نشده است. این بازی، بسته به این که با چه کسی بازی می‌کنید، تجربه تازه‌ای به شما ارائه خواهد داد: با دخترتان یک بازی ماجراجویی زامبی کشی، با پسرتان یک بازی لگوی سندباکس خلاقانه و با مادرتان یک بازی خانه سازی می‌شود. تلاش زیادی شده است تا بازی به صورت محلی روی تمام دستگاه‌ها به خوبی کار کند.

منبع
Kotaku
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
مهدی
مهدی
4 سال قبل

بازی a way out رو یادتون رفت یکی از بزرگ ترین و بهترین باری های این سبک

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x