مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

بهترین بازی‌های اپل آرکید

در سرویس اشتراک بازی جدید اپل چه بازی‌هایی ارزش زمان شما را دارند؟

همان‌طور که در جریان هستید، شرکت اپل به تازگی از سرویس جدید خود تحت عنوان اپل آرکید رونمایی کرد. شما در این سرویس در ازای پرداخت حق اشتراک ماهانه می‌توانید به مجموعه‌ای از بازی‌های جذاب و پرطرفدار فروشگاه اپل دسترسی داشته باشید و از تجربه‌ی آن‌ها نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید که تاکنون بیش از ۱۰۰ بازی با سبک‌های مختلف برروی این سرویس عرضه شده‌اند تا رضایت افراد با سلیقه‌های متفاوت را جلب کنند. البته شاید مانند عده‌ی زیادی از دارندگان این سیستم عامل تمایل داشته باشید تا برترین عناوین را از میان این ۱۰۰ بازی گلچین کنید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با ۸ بازی برتر سرویس اپل آرکید آشنا کنیم. پس اگر از دارندگان سیستم عامل iOS هستید، در ادامه ما را همراهی کنید.

Exit The Gungeon

حتما تاکنون نام نسخه‌ای از این سری تحت عنوان Enter The Gungeon را شنیده‌اید. متاسفانه آن بازی آن طور که باید و شاید نتوانست رضایت دوست‌داران بازی‌های موبایلی را جلب کند. همین قضیه باعث شد تا سازندگان این سری اقدام به ساخت و انتشار نسخه‌ای دیگر با نام Exit The Gungeon کنند. این بار گیم‌پلی این نسخه از کیفیت بالاتری برخوردار است؛ به گونه‌ای که می‌تواند عده‌ی زیادی را به خود جذب کند. در این عنوان دوبعدی به سبک ماجراجویی، شما در نقش شخصیت‌های مختلف باید اهداف خاصی را دنبال کرده و دشمنانی که قصد نابودی‌تان را دارند را از بین ببرید. از نکات مثبت این بازی می‌توان به تنوع بالای سلاح‌ها اشاره کرد؛ چرا که شما در هر مرحله و ماموریت با سلاح‌های مختلفی سر و کار خواهید داشت. در ادامه می‌توانید ویدئوی این بازی را تماشا کنید.

راهنمای استریم در Mixer | راهنمایی برای تازه‌واردین
خواندن

Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm

بدون شک نسخه‌های سری Zelda را به خاطر دارید. شما در این سری بازی باید با شخصیت محبوب و مشهور آن همراه شده و به سفری طولانی بپردازید. هر چند موجودات عجیب و غریبی هم در آن وجود داشتند که دلشان نمی‌خواست به هدف خود دست پیدا کنید. اگر از علاقه‌مندان به Zelda و یا عناوین مانند آن هستید، خبر خوبی برایتان داریم. در بازی سه‌بعدی و با کیفیت Oceanhorn 2، شما دقیقا باید به همان کارهای مشابه پرداخته و یک ماجراجویی حسابی را آغاز کنید. مهارت‌های مختلف شخصیت اصلی، گیم‌پلی مهیج و جهان‌باز بودن این بازی را می‌توان از دلایل جذابیت آن دانست که باعث می‌شوند تا ساعت‌ها به موبایل خود خیره شوید. ضمنا Oceanhorn 2 از نگاه بازی‌بازان به عنوان یکی از برترین بازی‌های iOS شناخته شده است.

Frogger In Toy Town

عده‌ی زیادی از بازی‌بازان هنوز هم به بازی‌های قدیمی علاقه دارند و برای تجدید خاطرات خود آن‌ها را تجربه می‌کنند. مطمئنا نسل گذشته با سری Frogger در کنسول‌های قدیمی آشنایی دارد. حال جالب است بدانید که استودیوی Konami بازی Frogger In Toy Town را ساخته است که سبکی مشابه با عناوین کلاسیک دارد. شما در این بازی باید از موانع عبور کرده و قورباغه‌ها را نجات دهید تا ماموریت خود را به درستی در هر مرحله به پایان برسانید. بازی مذکور به افرادی که عاشق عناوین کلاسیک هستند و با آن‌ها بزرگ شده‌اند، توصیه می‌شود.

Grindstone

Grindstone را می‌توان از سری بازی‌های به سبک فکری و پازلی دانست که در هر گوشه‌ای از آن معماهای پیچیده‌ی زیادی نهفته است. از آن جایی که سازندگان Grindstone تجربه‌ی ساخت عناوین خوش‌نامی نظیر Below and Sword و Swords and Sworcery را دارند، تجربه‌ی این بازی جدید نیز خالی از لطف نخواهد بود. گیم‌پلی این بازی تلفیقی از عناوین کلاسیک و جدید است تا رضایت تمامی بازی‌بازان علاقه‌مند به این سبک جلب شود. البته هیولاهای بسیاری هم در این بازی دشمن شما به حساب می‌آیند و باید با ترفندهای متفاوت، مانع دستیابی آن‌ها به خواسته‌هایشان شوید.

همه آنچه که باید پیش از عرضه بازی Resident Evil 3 Remake بدانید
خواندن

Skate City

بدون شک دوست‌داران عناوین ورزشی در سراسر دنیا کم نیستند. در این بین، بازی‌های اسکیتی نیز از محبوبیت بالایی نزد بازی‌بازان برخوردار هستند. Skate City مثال خوبی برای این عناوین است که توقع شما را برای اجرای ورزش اسکیت برآورده خواهد کرد. در این بازی شما باید کنترل اسطوره‌های این رشته نظیر Tony Hawk را برعهده گرفته و در زمین‌های مختلف به انجام این ورزش بپردازید. در ابتدا با حالت آموزشی مواجه می‌شوید و باید نحوه کنترل بازیکن و انجام حرکات مختلف را به خوبی یاد بگیرید. پس از اتمام این حالت، در منوی بازی بخش‌های مختلف و سرگرم کننده‌ای پیش روی شما خواهند بود که در ویدئوی زیر می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

Rayman Mini

حتما سری بازی Rayman با آن مراحل جذاب و منحصربه‌فردش را به یاد دارید. هنوز هم افراد زیادی هستند که به تجربه‌ی نسخه‌های این سری پرداخته و خود را با آن سرگرم می‎‌کنند. اگر از دوست‌داران بازی Rayman Legends هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی نسخه‌ی بی‌پایانی از این بازی تحت عنوان Rayman Mini برروی iOS عرضه شده است که در آن باید با Rayman و دوستانش همراه شده و به هدف خود دست پیدا کنید. در بین راه نیز موانع و دشمنانی وجود دارند که با کمی تفکر می‌توانید از آن‌ها عبور کنید. گیم‌پلی روان و موسیقی‌های شنیدنی این بازی را هرگز نباید نادیده گرفت.

Spidersaurs

ممکن است تاکنون نام استودیوی WayForward را شنیده باشید. این استودیو پس از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی سری Shantae و بازی River City Girls برروی کنسول‌ها، اکنون دست به انتشار عنوان جذابی به نام Spidersaurs برای سیستم عامل iOS زده است. در این بازی شوتر سوم شخص، شما باید از بین دو شخصیت به انتخاب یکی پرداخته و با سیل عظیمی از دشمنان مبارزه کنید. در جریان بازی هم سلاح‌ها و مهارت‌های مختلف و جالبی به دست می‌آورید که به وسیله‌ی آن‌ها، از بین بردن دشمنان ساده‌تر خواهد بود. خوشبختانه در این بازی هم موسیقی‌های هیجان‌انگیزی را خواهیم شنید.

نگاهی به بازی Prey، دنباله معنوی بازی Half Life 2
خواندن

Sayonara Wild Hearts

اگر دلتان یک بازی اکشن بی نقص را می‌خواهد، Sayonara Wild Hearts می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب در موبایلتان باشد. در این بازی قادر هستید تا کنترل شخصیت‌های مختلف را به دلخواه برعهده گرفته و به نبرد با دشمنان خطرناک و قدرتمند خود بپردازید. این بازی از لحاظ کیفیت هم چیزی کم ندارد و بدون شک آن را می‌توان در لیست برترین‌های اپل آرکید قرار داد. گفتنی است که استودیوی Annapurna Interactive وظیفه‌ی ساخت آن را به عهده داشته است.

 

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x