راهنمای بازی

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Quality Meat بدست آوریم؟

چگونه یک Quality Meat بگیریم

Quality Meat یک عنصر ترکیبی در بازی Resident Evil 8 Village به حساب می‌آید که جهت تهیه Ciorba de Porc به آن نیاز خواهید داشت؛ در مقاله “چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Quality Meat بدست آوریم؟” به شما نشان خواهیم داد در کدام قسمت از نقشه این بازی هیجان انگیز قادر خواهید بود Quality Meat بدست آورید. تنها یک موقعیت در بازی Resident Evil 8 وجود دارد که می‌توانید از طریق آن Quality Meate بدست آورید که در ادامه به توضیح موقعیت آن پرداخته‌ایم:

پس از ترک قلعه خانم Dimitrescu، به روستا باز خواهید گشت که همزمان خواهد بود با بچه دار شدن خوک سفید! جهت مشاهده خوک سفید، خود را به حیاط کوچک خانه «لیوئیزا» (Luiza’s) برسانید.

خانه لوئیزا: پشت مزرعه‌ای که در روستا قرار دارد، خانه‌ای قرار گرفته است که در اوایل بازی، یک دختر و پیرمردی را در آن ملاقات کردید، در حیاط آن خانه خوک سفید رنگی را مشاهده خواهید کرد، آن را کشته و از بقایای آن Quality Meat را بدست آورید، سپس نزد دوک تاجر بازگشته و جهت تهیه Ciorba de Porc از Quality Meat استفاده نمایید؛ این آیتم باعث کاهش صدمات شما در زمانیکه از گارد خود استفاده می‌کنید، خواهد شد.

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Quality Meat بدست آوریم؟

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله نحوه بدست آوردن Quality Meat را توضیح دهیم. بازی Resident Evil 8 Village یک عنوان ویدئویی در سبک «ترس و بقا» (Survival Horror) است که توسط شرکت «کپکام» (Capcom) در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد؛ داستان این بازی ۳ سال پس از حوادث بازی Resident Evil 7: Biohazard در یک دهکده کوچک مرموز روی می‌دهند؛ بازیکنان بار دیگر به عنوان «ایتن وینترز» (Ethan Winters) به ایفای نقش خواهند پرداخت که در تلاش است دختر خود و «میا» (Mia) را از شر نیروهای اهریمنی خلاص کند.

بازی Resident Evil 8 Village هم اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس وان اکس و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

دیگر راهنماهای بازی رزیدنت اویل ۸ را نیز می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

چگونه حالت Mercenaries بازی Resident Evil 8 Village را فعال کنیم؟
خواندن
چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟
خواندن
چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Juicy Game بدست آوریم؟
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 8 Village
خواندن
رمزها و کدهای تقلب بازی Resident Evil 8 Village
خواندن
منبع
powerpyx
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن