راهنمای بازی

رمزها و کدهای تقلب بازی Resident Evil 8 Village

آموزش بازکردن مهمات بی‌نهایت

سرانجام جدیدترین قسمت سری بازی‌های Resident Evil تحت عنوان Resident Evil Village توسط استودیو Capcom منتشر شد! در سال ۲۰۱۷ بود که بازی Resident Evil 7: Biohazard منتشر شد و توانست به لیست عناوین موفق کپکام اضافه شود، تغییر دوربین بازی از سوم شخص به اول شخص موفقیت بزرگی برای این استودیو به دنبال داشت و آنها به پاس این موفقیت تصمیم گرفتند که بازی بعدی را هم در سبک اول شخص بسازند و همچنین، داستان بازی قبلی را در Resident Evil Village ادامه دهند.

در چنین بازی شاید یکی از بزرگترین چالش‌هایی که می‌توانیم داشته باشیم کمبود مهمات باشد، اما در بازی Resident Evil 8 Village شما می‌توانید مهمات سلاح‌های به خصوصی را به صورت بی‌نهایت در اختیار داشته باشید که ما در این آموزش چگونگی انجام آن را به شما نشان خواهیم داد، ناگفته نماند که این ویژگی تنها در صورتی در دسترس است که شما یکبار داستان اصلی را تمام کرده باشید و بخواهید یک بازی مجدد داشته باشید.

کدهای تقلب بازی Resident Evil Village
کدهای تقلب بازی Resident Evil Village

آموزش استفاده از مهمات بی‌نهایت در بازی Resident Evil Village

در بازی ۱۵ اسلحه وجود دارد که می‌توان مهمات آنها را بی‌نهایت کرد؛ پس از پایان داستان به منوی اصلی بروید و بر روی Bonuses و سپس Extra Content Shop کلیک کنید؛ Extra Content Shop تنها بعد از پایان داستان قابل دسترسی خواهد بود. این فروشگاه از ارزی به نام CP استفاده می‌کند که با انجام چالش‌های خاص در بازی می‌توان آن را بدست آورد (با ارز Lei که برای Duke تاجر استفاده می شود اشتباه گرفته نشود). هنگام بازی می‌توانید چالش‌ها را در هر زمان که می‌خواهید از منوی بازی بررسی کنید.

راهنمای بازی Rise of Kingdoms | آموزش نکات مهم
خواندن

برای اینکه مهمات بی‌نهایت جهت خرید در دسترس قرار گیرد، باید تمام قسمت‌های قابل شخصی سازی سلاح (۲-۳ قسمت برای هر سلاح) را باز کنید و همچنین تمام Gunsmithy Upgradesها را از Duke خریداری کنید. اکثر سلاح‌ها و قطعات قابل شخصی سازی را می توان از Duke نیز خریداری کرد، اما برخی قابل خرید نیستند و باید در بازی پیدا شوند. انجام تمام این‌ها هزینه بالایی دارد و برای برخی از سلاح‌ها به بیش از ۱ میلیون Lei نیاز است.

با این حال، یک ترفند ساده در این مورد وجود دارد: یک ذخیره دستی ایجاد کنید، تمام آپگریدها و قطعات یکی از ۱۵ سلاح ذکر شده در پایین را بخرید، سیو را در اسلاتی دیگر ذخیره کنید و به منوی اصلی بروید. اکنون اگر به فروشگاه بروید می‌توانید ببینید که مهمات بی‌نهایت باز شده و قابل خرید است. آن را از فروشگاه با استفاده از ارز CP خریداری کنید؛ برای ادامه بازی سیوی را که به صورت دستی ذخیره کردید را باز کنید. از این طریق شما تمام پولی که خرج کردید را پس گرفته‌اید و در کنار آن می‌توانید از سلاحی که مهمات آن را بی‌نهایت کردید لذت ببرید. برای استفاده از مهمات بی‌نهایت لازم نیست که حتما سلاح به صورت کامل آپگرید شده باشد، شما فقط باید یک بار آن را به طور کامل آپگرید کنید تا قفل باز شود، بعد از آن می‌توانید از اسلحه آپگرید نشده به صورت بی‌نهایت استفاده کنید. این ترفند را می‌توانید بر روی این ۱۵ سلاح استفاده کنید. فراموش نکنید که Treasures خود را برای Lei بفروشید و همچنین توجه داشته باشید که در درجه سختی بالاتر دشمنان بعد از شکست Lei بیشتری خواهند داد.

راهنمای بازی Rainbow Six Siege
خواندن
کدهای تقلب بازی Resident Evil Village
کدهای تقلب بازی Resident Evil Village

تمام سلاح‌های بازی Resident Evil Village که از مهمات بی‌نهایت پشتیبانی می‌کنند

  1. LEMI (Handgun)
  2. M1911 (Handgun)
  3. V61 Custom (Handgun)
  4. M1897 (Shotgun)
  5. W870 TAC (Shotgun)
  6. SYG-12 (Shotgun)
  7. F2 Rifle (Sniper)
  8. GM 79 (Grenade Launcher)
  9. M1851 Wolfsbane (Magnum)
  10. S.T.A.K.E. (Magnum)
  11. WCX (Assault Rifle)
  12. USM-AI (Handgun)
  13. Dragoon (Assault Rifle)
  14. Handcannon PZ (Magnum)
  15. Rocket Pistol (Special)

شاید فکر کنید که با بازی با مهمات بی‌نهایت دیگر نمی‌توانید اچیومنت و تروفی‌های بازی را دریافت کنید اما اینطور نیست! این روش به هیچ عنوان آنها را غیرفعال نمی‌کند‌ و می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

اسلحه GM 79 (Grenade Launcher) هیچ‌گونه آپگریدی ندارد و مهمات بی‌نهایت آن بلافاصله پس از پایان داستان در دسترس خواهد بود. با این حال اگر اسلحه را در طول داستان پیدا نکرده باشید باید آن را از Duke خریداری کنید. همچنین می‌توانید محتویات inventory و Leiهای خود را در بازی مجدد حفظ کنید؛ کافی است که سیوی را که بعد از پایان داستان ذخیره کردید را لود کنید، سپس مشاهده می‌کنید که بازی از شما می‌خواهد درجه سختی را برای بازی مجدد انتخاب کنید.

اگر قصد بازی در بیشترین درجه سختی را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم که حتما مهمات بی‌نهایت سلاح S.T.A.K.E. را باز کنید. این سلاح بهترین Magnum بازی است و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی سخت‌ترین درجه بازی را هم به سرانجام برسانید.

ناگفته نماند که مهمات بی‌نهایت را می‌توانید فعال و یا غیرفعال کنید، برای اینکار باید به منوی اصلی و سپس Options رفته و در آنجا از بخش Game Settings آن را فعال یا غیرفعال کنید، دقت کنید که ارز CP شما که در فروشگاه قابل استفاده است به شما بازنمی‌گردد، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب بهترین بازیکنان جوان بازی FIFA 21
خواندن

امیدوارم که از تجربه مجدد بازی با استفاده از این روش نهایت لذت و استفاده را ببرید. همچنین اگر در مرحله‌ای از بازی به مشکلی برخورد کردید، به شما پیشنهاد‌ می‌کنم که راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 8 Village را مطالعه بفرمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

13 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
آرش
آرش
2 سال قبل

سلام من تازه بازی رو تموم کردم فوق العاده بود، ممنون از راهنمایی تازه میخوام برم برای بینهایت کردن مهمات زیباترین مود بازی

محمد
محمد
Reply to  آرش
2 سال قبل

سلام عزیز کجای بازی باید رمز رو وارد کنیم؟
اون گزینه رو نداره؟

پرهام
پرهام
2 سال قبل

عععععععععععااااااااااااللللللللللللییییییییییییی بوووووووووودددددددد

مالک
مالک
2 سال قبل

سلام،در بازی resident evil 2کدی داره که بشه اسلحه ها رو بی نهایت کرد؟

اهورا
اهورا
Reply to  مالک
2 سال قبل

بله فقط باید بازی رو روی هادکور با رنک s تموم کنی و اگر با لیان تمام کنید بهتون راکت لانچر بینهایت میده و با کلیر تموم کنی مسسل بی نهایت
اگه رو استند هارد تموم کنی با رنک s بهتون کلت بینهایت میده

Amir
Amir
2 سال قبل

من یک سوال داشتم درباره لازم نیست حتما تفنگ خودمونه تا انتها ارتقا بدیم منظورتون اینه که لازم نیست لوازم تفنگ رابخریم

آریان
آریان
Reply to  Amir
2 سال قبل

ن تفنگتون ی بار کامل ابگرید باشه و بینهایتش رو بخرین من هنوز بازی رو نبردم اما از حرفاش فهمیدم بای ی بار کامل ابگرید کنید و بینهایتشو بخرید مثل اویل ۵ و بعدا میتونی ابگرید شده رو بفروشی و همین تفنگ ابگرید نشده رو بینهایت داری

نیما
نیما
2 سال قبل

کارتون حرف ندارع

محمد رضا
محمد رضا
2 سال قبل

سلام ممنون من تونستم با کمک شما سلاح بینهایت رو بگیرم

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام میخواستم بدونم بازی رو روی چه درجه سختی باید تمام کرد تا مهمات رو بینهایت کرد

Amir sh
Amir sh
8 ماه قبل

سلام . چرا بعد اینکه بازی رو تموم کردم نیو گیم پلاس نیاورد تو لیست؟؟؟????

مهدی
مهدی
Reply to  Amir sh
8 ماه قبل

امیر جان the last of بازیا

Amir sh
Amir sh
Reply to  مهدی
8 ماه قبل

????????. حاجی آره منتظرش بودم. خب پس چطور میشه با گانایی که دستمونه بازی رو دوباره شروع کنیم؟؟ یا کلا نمیشه اصلا؟؟

دکمه بازگشت به بالا
13
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن