راهنمای بازی

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟

چگونه یک Finest Fish بگیریم

ماهی یا به عبارت دیگر Finest Fish یک عنصر ترکیبی در بازی Resident Evil 8 Village به حساب می‌آید که جهت تهیه Sarmale de Peste به آن نیاز خواهید داشت؛ در مقاله “چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟” به شما نشان خواهیم داد در کدام قسمت از نقشه این بازی هیجان انگیز قادر خواهید بود Finest Fish بدست آورید. تنها یک موقعیت در بازی RE8 وجود دارد که می‌توانید از طریق آن Finest Fish بدست آورید که در ادامه به توضیح موقعیت آن پرداخته‌ایم:

گام اول: از کلید Crank روی Drawbridge استفاده کنید که در شمال غربی روستا (منطقه Lone Road) قرار دارد. کلید Crank را بصورت خودکار در زمان مبارزه با باس Moreau بدست خواهید آورد و امکان ندارد آن را از دست دهید. زمانیکه برای چهارمین بار پای به روستا گذاشتید (بعد از کشتن Moreau)، قادر خواهید بود که از کلید Crank برای دسترسی به Drawbridge استفاده کنید.

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟

گام دوم: در پشت Drawbridge یک قایق پیدا خواهید کرد؛ سوار قایق شده، آن را چرخانده (جهت حرکتش را تغییر دهید.) و سپس به سمت پایین دست (نه بالادست) رودخانه حرکت کنید؛ به پلی خواهید رسید، قایق را کنار آن متوقف کرده و پیاده شوید.

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟ 3

گام سوم: در سمت چپ سکوی قایق، حوضچه‌ای را خواهید دید که درون آن ماهی زرد رنگی در حال شنا است، این همان Finest Fish است؛ این ماهی زرد را کشته و آن را به فهرست دارایی‌های خود اضافه کنید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله نحوه بدست آوردن Finest Fish را توضیح دهیم. بازی Resident Evil 8 Village یک عنوان ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپکام در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و هم اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس وان اکس و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

دیگر راهنماهای بازی رزیدنت اویل ۸ را نیز می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

چگونه حالت Mercenaries بازی Resident Evil 8 Village را فعال کنیم؟
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 8 Village
خواندن
چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Juicy Game بدست آوریم؟
خواندن
چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Quality Meat بدست آوریم؟
خواندن
رمزها و کدهای تقلب بازی Resident Evil 8 Village
خواندن
منبع
powerpyx
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن