مقالات ترجمه‌ای

بهترین شبیه‌سازهای بازی‌های رومیزی در سال ۲۰۲۰

کدامین شبیه‌سازهای بازی‌های رومیزی بهترین هستند؟

بازی‌های رومیزی راه فوق‌العاده‌ای برای خوش‌گذرانی با خانواده و دوستانتان می‌باشند، اما متأسفانه انجام آن‌ها، به خصوص آماده‌سازی و سپس به اتمام رساندنشان، می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد. همچنین، بهترین بازی‌های رومیزی دست کم به دو بازیکن نیاز دارند، موضوعی که می‌تواند برخی اوقات مشکل ساز باشد، خصوصاً در این برهه از زمان که درگیر کرونا هستیم.

Tabletop1

از این رو اگر بخواهید بهترین بازی‌های رومیزی را انجام دهید اما امکان برآورده کردن نیازهای آن (وجود بازیکنان در یک مکان) را نداشته باشید، چه کار می‌کنید؟ جواب سؤال شما می‌تواند یک شبیه‌ساز بازی‌های رومیزی باشد. حال ممکن است سؤال دیگری برای شما پیش بیاید؛ بهترین شبیه‌سازهای بازی‌های رومیزی کدام هستند؟ در این مقاله ما بهترین شبیه‌سازهای بازی‌های رومیزی را بررسی نموده، و لیستی متنوع را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا سلایق مختلف را پوشش دهیم. در ادامه با ما در پیکسل آرتس همراه باشید.

۱۰ شبیه‌ساز برتر از بهترین بازی‌های رومیزی

Tabletop2

۱. Monopoly Plus

توسعه یافته و منتشر شده توسط شرکت معروف یوبی‌سافت، این بازی جان دوباره‌ای به عنوان کلاسیک مونوپولی (Monopoly) می‌بخشد. Monopoly Plus به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی مونوپولی استاندارد را در یک شهر سه‌بعدی تجربه نمایند و رشد و پیشرفت خیابان‌هایشان را ببینند. این بازی همچنین برای افرادی که علاقه‌ای به انجام مونوپولی در محیط سه‌بعدی ندارند، یک بخش کلاسیک داشته و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قوانین کلی و شرایط بازی چندنفره را از قبل تعیین کنند. مونوپولی بدون شک یکی از معروف‌ترین و بهترین بازی‌های رومیزی در دنیا است، و اگر شما نیز از دسته هواداران این بازی می‌باشید اما تجربه گیمینگ متفاوتی می‌خواهید، بد نیست عنوان Monopoly Plus که روی اشتراک UPlay قرار دارد را بررسی کنید.

ایکس باکس سری اس | هر آنچه که باید از این کنسول بدانید
خواندن

Tabletop3

۲. Pure Chess Grandmaster Edition

فکر نکنم گفتن این موضوع که شطرنج در زمره بهترین بازی‌های رومیزی در تاریخ بشریت قرار می‌گیرد، جمله‌ای اغراق‌آمیز به حساب آید. بدون شک نوشتن لیستی از بهترین بازی‌های رومیزی بدون قرار دادن شطرنج در آن لیست امکان‌پذیر نیست، و بازیکنان شطرنج نیز گزینه‌های متعددی برای تجربه شبیه‌ساز این بازی دارند. Pure Chess Grandmaster Edition که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، عنوانی مناسب برای تازه‌واردان و همچنین کهنه‌کاران بازی شطرنج است. Pure Chess Grandmaster Edition شامل آموزش بازی شطرنج، ۹ ست مختلف از مهره‌ها، ۶ مکان متفاوت، بخش چندنفره با قابلیت کراس‌پلی بین پلتفرم‌ها و جدول امتیازات آنلاین می‌باشد. پیدا کردن یک بازی شطرنج در این برهه از زمان کمی دشوار است، اما این شبیه‌ساز شطرنج می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که بازیکنان حرفه‌ای به دنبالش هستند.

Tabletop4

۳. UNO

یکی از بهترین بازی‌های رومیزی که شاید کمتر کسی در کشورمان آن را بشناسد. تجربه بازی UNO به صورت آنلاین یا با دوستانتان، به لطف نسخه توسعه یافته از بازی UNO توسط شرکت یوبی‌سافت برای رایانه‌های شخصی، آسان‌تر از همیشه می‌باشد. UNO دارای بخش آفلاین و آنلاین، ویژگی جدید چت صوتی و توانایی تعیین قوانین کلی جدید برای بازی است. این شبیه‌ساز راه فوق‌العاده‌ای برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش، در کنار خانواده و دوستانتان به وسیله بازی UNO خواهد بود. هرچند، متأسفانه زمانی که یک بازیکن کارت +۴ بگیرد، لذت شما به پایان می‌رسد.

Tabletop5

۴. Galaxy Trucker: Extended Edition

توسعه یافته توسط استودیوی CGE Digital، بازی Galaxy Trucker: Extended Edition یکی از همه‌جانبه‌ترین تجربه‌ها در میان شبیه‌سازهای بهترین بازی‌های رومیزی می‌باشد. در این اقتباس از بازی رومیزی Galaxy Trucker (ساخته طراح اهل کشور چک، ولادمیر شواتیل)، بازیکنان می‌توانند کشتی خود را بسازند، محموله‌شان را بردارند و تلاش کنند تا در مقابل تمام خطرهای پیش‌رویشان زنده بمانند. این عنوان کمی با عناوین رومیزی دیگری که بازیکنان این سبک با آن‌ها آشنایی دارند متفاوت است، اما اگر به بازی Galaxy Trucker علاقه دارید، بدون شک ارزش امتحان کردن خواهد داشت.

داستان Halo قسمت نوزدهم: «تبعید شدگان» و دومین جنگ برای Ark
خواندن

Tabletop6

۵. Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution

الهام‌گیری شده از بازی کارتی Yu-Gi-Oh، عنوان Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution یک شبیه‌ساز بازی کارتی و دنباله‌ای برای Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist است. Legacy of the Duelist: Link Evolution شامل یک بخش داستانی، چالش‌ها، آموزشات، کتابخانه‌ای گسترده از کارت‌ها و ویژگی جدید کارت‌های هیولای Link، که در سال ۲۰۱۷ به بازی کارتی Yu-Gi-Oh اضافه شده بودند، می‌باشد. اگر شما از هواداران بازی Yu-Gi-Oh هستید، این شبیه‌ساز می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبالش می‌گردید.

Tabletop7

۶. Tabletop Playground

Tabletop Playground که در ماه می سال جاری به صورت عرضه زودهنگام (Early Access) منتشر شد، برای آن دسته از بازیکنان که می‌خواهند تجربه‌ای بیشتر از صرفاً انجام چند بازی رومیزی را داشته باشند، مناسب است. این بازی دارای بخش تک‌نفره و چندنفره بوده و همچنین یک ویراستار بازی گسترده در خود دارد. Tabletop Playground به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با افزودن اسکریپت‌های JavaScript، جزئیات بازی را تغییر داده و به هر میزان که دوست دارند به آن بی‌افزایند. همچنین اگر یک هدست VR (واقعیت مجازی) دارید، بازی Tabletop Playground دارای تنظیمات واقعیت مجازی (Virtual Reality) نیز است، بدین معنی که شما می‌توانید تمام حرکات رخ داده در بازی را به صورتی ملاحظه کنید که انگار دقیقاً پای میز نشسته و در آنجا حاضر هستید. بدون شک Tabletop Playground شبیه‌سازی فوق‌العاده برای تجربه بهترین بازی‌های رومیزی است.

Tabletop8

۷. Classic Card Games 3D

اگر فقط به دنبال آن هستید تا تعدادی از بهترین بازی‌های رومیزی را به صورت شبیه‌سازی شده تجربه کنید، و نیازی به ریزه‌کاری‌ها ندارید، عنوان Classic Card Games 3D دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. این عنوان شامل ۱۰ نوع بازی کارتی مختلفی از Canasta و Gin Rummy گرفته تا Blackjack و Poker می‌باشد، که همگی در محیطی آرام جریان دارند. تنها نکته منفی این عنوان عدم وجود بخش چندنفره است، هرچند اگر این موضوع برای شما اشکالی ایجاد نمی‌کند، Classic Card Games 3D می‌تواند عنوانی مناسب و مقرون به صرفه برای تجربه تعدادی از بهترین بازی‌های رومیزی کارتی باشد.

نگاهی به بازی‌هایی که هفته سوم آذرماه منتشر می‌شوند ( 15 تا 21 آذرماه)
خواندن

Tabletop9

۸. Tabletop Simulator

توسعه یافته توسط استودیوی Berserk Games، عنوان Tabletop Simulator در تبلیغات خود به صورت بازیی رومیزی که نیازی نیست از قوانین آن پیروی کنید، معرفی شده است (بله، جمله قبلی را درست خواندید). نسخه عادی این عنوان شامل ۱۵ عدد از بهترین بازی‌های رومیزی مانند شطرنج، پوکر، پازل‌ها و دومینو می‌باشد. Tabletop Simulator همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با انجام اسکریپت، بازی‌های سفارشی خود را ایجاد نمایند، و شما حتی می‌توانید در طراحی آن‌ها، Assetهای خود را وارد برنامه کنید. بدین معنی که بازی ساخته شده توسط شما، دقیقاً به همان شکلی که دوست دارید نمایش داده خواهد شد. شایان ذکر است که بازی Tabletop Simulator دارای یک حالت اختیاری برای هدست‌های واقعیت مجازی نیز می‌باشد.

Tabletop10

۹. Hasbro’s Battleship

بازی رومیزی Battleship می‌تواند فوق‌العاده سرگرم‌کننده اما اعصاب‌خردکن باشد، البته از نوع خوبش. اگر به دنبال داشتن تجربه‌ای اصیل از بازی رومیزی Battleship هستید، استودیوی Marmalade Game Studio Ltd با عنوان Hasbro’s Battleship، این بازی رومیزی کلاسیک را زنده کرده است. بازیکنان می‌توانند در یکی از دو بخش کلاسیک یا Commanders به تجربه این عنوان بپردازند. در بخش Commanders، بازیکنان می‌توانند فرماندهانی با توانایی‌های ویژه را انتخاب نمایند، که می‌توانید به وسیله آن‌ها در مقابل دشمن برترهای متفاوتی را برای خود فراهم آورید. اگر به دنبال آن تجربه کلاسیک بازی Battleship هستید، و می‌خواهید دوستان خود را در یکی از بهترین بازی‌های رومیزی استراتژیک شکست دهید، Hasbro’s Battleship می‌تواند عنوان مورد نظر شما باشد.

Tabletop11

۱۰. RISK: Global Domination

ما لیست بهترین شبیه‌سازهای بازی‌های رومیزی خود را با اقتباس دیگری از بازی‌های رومیزی Hasbro به پایان می‌رسانیم: RISK: Global Domination. توسعه یافته توسط استودیوی SMG Studio، عنوان RISK یک بازی رایگان (Free to Play) بوده، که بازیکنان برای بدست آوردن تجربه کامل از یک بازی رومیزی RISK، باید تعدادی از ویژگی‌های پولی آن را خریداری کنند. در بازی RISK: Global Domination، شما همراه با حداکثر ۵ بازیکن دیگر می‌توانید برای فتح دنیا با یکدیگر متحد گردید. RISK: Global Domination که دارای یک بخش چندنفره آنلاین نیز می‌باشد، راه فوق‌العاده‌ای برای بازسازی حس تجربه این بازی رومیزی کلاسیک است.

منبع
Gamepur
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
Randy
Randy
3 سال قبل

گؤنت ویچر۳ میتونست تو لیست باشه ??

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x