مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

کدامین کامیک‌ها را قبل از عرضه Marvel’s Avengers مطالعه کنیم

کامیک‌هایی که می‌توانند شما را برای این عنوان آماده کنند

هنوز بیش از ۶ ماه تا عرضه Marvel’s Avengers باقی مانده است، اما هواداران از همین الان برای تجربه این عنوان AAA و قرارگیری در نقش قویترین قهرمانان زمین، بسیار هیجان‌زده هستند. در ماه‌های اخیر شاهد رونمایی از اطلاعات بیشتری از این عنوان بوده‌ایم، همانند رونمایی از لباس‌های مختلف به واسطه حساب کاربری توییتر این بازی یا تریلر اخیر این عنوان در New York Comic Con که از شخصیت اصلی این بازی، Ms. Marvel، رونمایی کرد. بازیکنانی که تمامی اطلاعات، مصاحبه‌ها و تریلرهای منتشر شده از این بازی را مشاهده کرده‌اند، شاید به دنبال چیزهای بیشتری برای سرگرم نگه داشتن خود در این زمستان طولانی باشند. اگر شما هم از آن دسته هواداران می‌باشید، جای نگرانی نیست، کامیک‌های مختلفی از سری Avengers وجود داشته که می‌توانند شما را سرگرم کنند.

در حالی که داستان بازی Marvel’s Avengers کاملا جدید خواهد بود، بعضی بخش‌های آن از داستان‌های قبلی سری مارول الهام گرفته شده است. بازیکنانی که به آشنایی بیشتر با دنیای مارول و مجموعه Avengers علاقه دارند، می‌توانند با خواندن کامیک‌های زیر خود را برای عرضه این بازی در ماه می سال ۲۰۲۰ آماده کنند. کامیک‌های نام برده همگی به صورت مجموعه کتاب‌های کامل دسته بندی شده‌اند، پس علاقمندان لازم نیست هر کامیک را به صورت جداگانه تهیه نمایند و می‌توانند با ذکر نام سری کامیک مورد نظر، تمام شماره‌های مربوط به آن را به صورت یکجا تهیه کنند.

Avengers Disassembled

Marvel1

یکی از مواردی که در مورد داستان Marvel’s Avengers می‌دانیم آن بوده که در ابتدای بازی تیم Avengers از یکدیگر جدا می‌شوند. با وجود آنکه این ماجرا چندین بار در دنیای ۶۱۶ کامیک‌های مارول اتفاق افتاده است، یکی از معروف‌ترین داستان‌ها در این زمینه سری کامیک‌های Avengers Disassembled از سال ۲۰۰۴ است. این کتاب بر روی جدایی بعضی اعضای تیم و تبعید شدن آن‌ها و تغییرات حاصل از این جدایی در دنیای مارول تمرکز دارد. این خط داستانی همچنین شروع مجموعه داستان‌های Avengers به نویسندگی Brian Michael Bendis بوده، که مطمئنا ارزش مطالعه را دارند.

راهنمای بازی Gears 5 - بخش Escape و فوت و فن‌های آن
خواندن

The Death of Captain America

Marvel2

در کنار جدایی گروه Avengers در مقدمه عنوان Marvel’s Avenger، ما همچنین به ظاهر شاهد مرگ رهبر قدیمی این گروه یعنی کاپیتان آمریکا هستیم. با وجود آنکه به نظر نمی‌رسد کاپیتان آمریکا واقعا مرده باشد، ظاهرا مرگ او یکی از نکات کلیدی در داستان این بازی خواهد بود. با در نظر داشتن این موضوع، سری کامیک The Death of Captain America، به نویسندگی Ed Brubaker و Steve Epting، نگاه بسیار جالبی به دنیای مارول پس از مرگ استیو راجرز دارد. این سری کامیک بیشتر بر روی دوستان صمیمی استیو (همانند باکی، سم و شارون) تمرکز داشته، اما همچنان مجموعه بسیار خوبی برای مشاهده اثرات منفی مرگ استیو راجرز بر روی سایر قهرمانان و نبود اخلاقیات او به هنگام تصمیم‌گیری در مورد وقایع مهم است.

Ms. Marvel: No Normal

Marvel3

با رونمایی از ویدیوی بسیار زیبایی از گیم‌پلی Ms. Marvel، تایید شده که کامالا ششمین شخصیت قابل بازی در این عنوان خواهد بود. با وجود محبوبیت بسیار زیاد او در کامیک‌ها، شاید این قهرمان جوان برای افرادی که زیاد اهل کامیک نیستند نیاز به معرفی داشته باشد. ما توصیه می‌کنیم تا مجموعه کامیک‌های در حال پخش این قهرمان را دنبال کرده تا با قدرت‌ها و قلب بسیار بزرگ او (و قهرمان محبوبش که Captain Marvel است) بیشتر آشنا شوید.

Demon In A Bottle

Marvel4

با وجود آنکه هنوز در ویدیوهای منتشر شده از این بازی ما اثری از تونی استارک دائم الخمر و خطرناک این مجموعه کامیک‌ها ندیده‌ایم، به نظر می‌رسد پس از وقایع A-Day دست کم تونی خود را از دنیا جدا کرده و آن ثبات شخصیتی قبلی خود را دیگر ندارد. Demon in a Bottle یک خط داستانی کلاسیک بوده که با به تصویر کشیدن مشکلات تونی، نشان می‌دهد این قهرمان چگونه زیر فشارهای شدید احساسی کنترل خود را حفظ می‌کند.

انتظارات ما از رویداد اکس باکس 20/20
خواندن

Inhumanity

Marvel5

با وجود آنکه Black Bolt و Medusa هنوز برای بازی Marvel’s Avenger معرفی نشده‌اند، وجود کامالا خان در این عنوان نشان دهنده آن است که ما شاهد حضور Inhumanها در داستان بازی خواهیم بود. این مجموعه توضیح می‌دهد که Terrigen Mist چگونه قدرت‌های غیرانسانی نهفته در بعضی اشخاص را بیدار می‌کند و احتمال دارد بازی Marvel’s Avengers نیز از انفجار A-Day برای قدرت دادن به شخصیت‌های Inhuman (همانند Terrigen Clouds در مجموعه کامیک‌ها) استفاده نمایید.

Marvels

Marvel6

سری کامیک‌های Marvels از سال ۱۹۹۴ به نویسندگی Alex Ross، دارای تصاویر بی‌نظیری بوده که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند. این مجموعه کامیک‌ها یکی از دو کتابی بوده که نویسنده و کارگردان هنری بازی Shaun Escayg، به صورت مستقیم در مورد الهام‌گیری از آن‌ها برای داستان بازی سخن گفته، پس به نظر می‌رسد این مجموعه ارزش مطالعه کردن را داشته باشد. جالب است بدانید که داستان Marvels از دید شخصیتی روایت شده که خود یک قهرمان نمی‌باشد. این کتاب داستان وقایع مختلف دنیای مارول را از دید یک عکاس دنبال می‌کند. دیدن تاثیر این داستان بر روی بازی Avengers می‌تواند جالب باشد. احتمالا تمرکز بازی بر روی رابطه گروه Avengers با مردمی بوده که با وجود تنفر از این قهرمانان، قرار است توسط آن‌ها نجات داده شوند. به نظر می‌رسد حداقل در بخش‌های ابتدایی بازی اعضای تیم با این حقیقت که نتوانسته‌اند از افراد پیرامونشان محافظت نمایند، دست و پنجه نرم خواهند کرد.

West Coast Avengers

Marvel7

دومین کامیکی که Shaun Escayg به عنوان الهامی برای داستان این بازی به آن اشاره داشته را راحت‌تر می‌تواند حدس زد: West Coast Avengers. این سری داستان‌ها معمولا شامل شخصیت‌های اصلی گروه Avengers نبوده (برعکس بازی)، پس ممکن است منظور نویسنده بازی آن باشد که با رونمایی از شخصیت‌های جدید، امکان دارد تیم‌های قهرمانی دیگری در کشور یا جاهای مختلف دنیا پدیدار شوند. ایده West Coast Avengers از آنجا نشات گرفته که تیم اصلی متوجه می‌شوند که خطرهای بیشتری در سراسر دنیا و خارج از نیویورک وجود داشته که مردم را تهدید می‌کنند. از لحاظ طراحی مراحل مختلف نیز، طبیعی به نظر می‌رسد که گروه اصلی Avengers در بازی به مناطق مختلفی از دنیا سفر کنند.

بهترین بازی‌های سری Total War
خواندن

کامیک‌های پیش‌زمینه‌ای برای بازی Marvel’s Avengers

Marvel8

این مجموعه کامیک‌های تک جلدی، قرار است پیش‌زمینه‌ای در مورد هر یک از قهرمان‌های بازی قبل از وقایع A-Day را برای هواداران فراهم کنند. در ادامه می‌توانید توضیحاتی در مورد جلد اول این مجموعه را مطالعه کنید:

«انتقام‌جویان جمع شوید! راه شما به سمت Marvel’s Avengers از اینجا آغاز می‌شود. با داستانی کاملا جدید که مستقیما شما را تا ابتدای وقایع این بازی مورد انتظار همراهی می‌کند! مرد‌آهنی، کاپیتان آمریکا، هالک و بیوه‌ سیاه گروه قدرتمند Avengers را تشکیل می‌دهند اما پس از حمله گروه Lethal Legion آن‌ها به چیزی بیشتر از کار گروهی برای شکست دادن این گروه تروریستی نیاز دارند. زمانی که تونی استارک متوجه می‌شود دشمنانش از تکنولوژی او برای انجام نقشه‌های شیطانی خود استفاده کرده‌اند، این وظیفه او بوده تا جلوی آن‌ها را بگیرد. با بیان اولین داستان در مورد شخصیت‌های عنوان جدید Avengers و نشان دادن شخصیت‌های منفی کلاسیک دنیای مارول به صورتی کاملا متفاوت، این مجموعه کامیک قرار است به یک بخش تاریخی در دنیای کامیک‌های مارول تبدیل شود.»

عنوان Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (مصادف با ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس‌وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا منتشر شود.

منبع
GameRant
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x