مقالات ترجمه‌ای

مواردی که پیش از تجربه Cyberpunk 2077 بهتر است بدانید

پیش از Cyberpunk 2077، چه فیلم، بازی، کتاب و بردگیمی را تجربه کنیم

بالاخره انتظارها به پایان رسید و بازی جذاب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 با تاخیرهای فراوان عرضه شد. حالا گیمرهای سراسر جهان می‌توانند این بازی جذاب را تجربه کنند اما یکی از سوالات بسیار مهم این است که پیش از تجربه Cyberpunk 2077 چه کاری می‌توان انجام داد تا آمادگی خود را برای تجربه این بازی بالا ببریم. با پیکسل آرتس همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین آثاری که باید پیش از انجام این بازی در مدیوم‌های مختلف نگاهی به آن‌ها بیندازید، آشنا کنیم.

1

بهترین بازی‌های ویدیویی که باید پیش از Cyberpunk 2077 تجربه کرد

اگر علاقه‌مند هستید تا بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کنید، پیشنهاد می‌دهیم تا حتما پیش از تجربه این عنوان به سراغ یک بازی جذاب در ژانر سایپرپانک بروید تا بیشتر با فضای این ژانر آشنا شوید. در این بخش دو بازی بسیار مهم که تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم Deus Ex و Ghostrunner هستند. هر دو این بازی‌ها در جهان سایپرپانکی روایت می‌شوند و شما به عنوان پروتاگونیست بازی باید در جهان‌های سایپرپانکی با دشمنان خود مبارزه کنید.

سری Deus Ex مجموعه قدیمی‌تری از Ghostrunner است، با این حال پیشنهاد می‌دهیم تا هر دو بازی جذاب را تجربه کنید.

از سری بازی‌های Dues Ex تا به حال ۴ نسخه اصلی و ۲ نسخه فرعی عرضه شده است. این نسخه‌ها عبارتند از:

  • Deus Ex: رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۲
  • Deus Ex: Invisible War: رایانه‌های شخصی و ایکس باکس
  • Deus Ex: Human Revolution: رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، Wii U
  • Deus Ex: Mankind Divided: رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان
  • Deus Ex: The Fall: رایانه‌های شخصی، iOS، اندروید
  • Deus Ex Go: رایانه‌های شخصی، اندروید، iOS، ویندوز موبایل
معرفی شخصیت‌های Atriox و Escharum در بازی هیلو اینفینیت
خواندن

3 1

بازی جذاب Ghostrunner نیز امسال تولید شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته محبوبیت فوق‌العاده‌ای پیدا کند. این بازی در ژانر اکشن پلتفرمر بوده و می‌توان آن را روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی تجربه کرد.

4 1

بهترین فیلم‌هایی که پیش از خرید Cyberpunk 2077 باید دید

علاقه‌مندان به صنعت سینما می‌توانند با مشاهده فیلم‌های مختلفی خود را برای تجربه بازی جذاب Cyberpunk 2077 آماده کنند، اما بدون هیچ شکی باید گل سر سبد این فیلم‌ها را مجموعه Blade Runner نامید. مجموعه‌ای که تا به حال از آن دو فیلم سینمایی، سه فیلم کوتاه، یک سریال و دو بازی ویدیویی نیز ساخته شده است.

نسخه اول این مجموعه توسط یکی از کارگردانان بزرگ تاریخ سینما یعنی ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲ ساخته شد و هریسون فورد به عنوان نقش اصلی در این فیلم حضور داشت.

5 1

نسخه دوم Blade Runner نیز در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و دنیس ویلنوو مسئولیت کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت. از لیست بلند و بالا بازیگران مطرح این Blade Runner 2049 می‌توان به رایان گاسلینگ، هریسون فورد، آنا د آرماس، جرد لیتو و… اشاره کرد.

6 1

بهترین بردگیمی که باید پیش از خرید Cyberpunk 2077 آن را تجربه کرد

بازی Cyberpunk 2077 بر اساس یک بردگیم مشهور به نام Cyberpunk 2020 ساخته شده است. این بردگیم جذاب چندین نسخه مختلف دارد و مشابه بازی‌های مشهور D&D است. اگر چند رفیق پایه و عاشق بردگیم دارید که برای تجربه بازی Cyberpunk 2077 لحظه شماری می‌کنند، می‌توانید با آن‌ها بردگیم Cyberpunk 2020 را تجربه کنید.

نگاهی به بازی‌هایی که هفته اول دی‌ماه منتشر می‌شوند (1 تا 7 دی‌ماه)
خواندن

این بردگیم جذاب اولین بار در سال ۱۹۸۸ طراحی شد و در همان زمان توانست محبوبیت فوق‌العاده‌ای پیدا کند. تا به امروز این بازی ۴ بار باز نشر شده و آخرین نسخه آن امسال با نام Cyberpunk Red عرضه شد.

7 1

چه کتابی را قبل از تجربه Cyberpunk 2077 باید خواند

به شما پیشنهاد می‌دهیم تا پیش از خرید بازی Cyberpunk 2077، یک کتاب با حس و حال این بازی را مطالعه کنید. پیشنهاد ما در بخش کتاب، Jennifer Government است. این رمان را مکس باری در سال ۲۰۰۳ نوشت و در آن دنیایی را روایت می‌کند که شرکت‌ها تنها قدرتی هستند که در آن اهمیت دارند. افراد در جهان این کتاب برای شرکت‌ها کار می‌کنند. تمام قدرت در اختیار این شرکت‌ها بوده و تنها وظیفه دولت جلوگیری از وقوع جرم بوده و پلیس عمدتا خصوصی شده است. در همین جهان عجیب که شباهت بسیار زیادی با بازی Cyberpunk 2077 دارد، شاهد روایت‌های جذاب و هیجان‌انگیزی هستیم.

8 1

حرف آخر

در این مطلب به این موضوع پرداختیم که اگر قصد دارید تا بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کنید، پیش از آن چه کتابی بخوانید، چه فیلمی ببینید و چه بازی تجربه کنید و… اگر پیشنهاد بیشتری دارید، خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که شما پیش از تجربه بازی Cyberpunk 2077 چه کارهایی انجام می‌دهید.

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

7 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
randy
randy
3 سال قبل

و در اخر یه چند ماه شاید یکسال دیگه صبر کنید بعد cyber punk 2077 تجربه کنید

مهدی
مهدی
Reply to  مهدی داوری
3 سال قبل

به خاطر باگ ها و افت فریم ها و بهینه سازی بد بازی گفته ایشون

randy
randy
Reply to  مهدی
3 سال قبل

مرسی مهدی ?

randy
randy
Reply to  مهدی داوری
3 سال قبل

منظورم به خاطر همین باگ و افت فریم هاست و حتی گرافیک مشکل دار بازی و چیزای دیگه

دکمه بازگشت به بالا
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن