مقالات ترجمه‌ای

بهترین بازی‌های آنلاینی که هم‌اکنون می‌توانید تجربه کنید

در روزهای قرنطینه، با دوستانتان سرگرم شوید

در روزهایی که شاهد پاندمیک ویروس کرونا هستیم، اکثر مردم ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و خود را قرنطینه خانگی کنند؛ اما اگرچه این روزها نمی‌توانید به صورت فیزیکی کنار دوستان خود باشید، ولی این دلیل نمی‌شود که نتوانید با آن‌ها بازی کنید. بازی‌های ویدئویی مختص کودکان نیست و مطالعات نشان می‌دهند که افراد بزرگسال نیز تمایل زیادی به تجربه بازی‌های آنلاین دارند و تجربه بازی‌های ویدئویی می‌تواند به کاهش استرس در روزهایی که به شدت به آن نیاز داریم، کمک بسیاری کند. از آنجایی که این روزها باید فاصله اجتماعی را با یکدیگر رعایت کنیم، بازی آنلاین و بازی چندنفره می‌تواند گزینه مناسبی برای تجربه همراهی با دوستان و آشنایان باشد. در ادامه با بهترین بازی‌های آنلاین همراه ما شوید.

جسیکا روولو (Jessica Rovello)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار آرکادیوم (Arkadium)، می‌گوید:

بازی‌هایِ مناسب می‌توانند خانواده‌ها و دوستان را طی این روزهای خاص به شکلی مناسب گرد هم بیاورند.

او می‌گوید نوجوانانی که به خاطر شیوع بیماری کرونا از هم جدا شده‌اند، احتمالاً در بازی Fortnite با یکدیگر ارتباط دارند و کودکان نیز با تجربه Minecraft و Roblox با هم‌بازی‌های خود در تماس هستند. از سوی دیگر، بزرگسالان نیز می‌توانند با تجربه بازی‌های حدس کلمات و پیدا کردن اشیای پنهان، ذهن خود را آماده نگه دارند. روولو اضافه می‌کند که اگر به دنبال یک رقابت دوستانه‌یِ کوچک هستید، نیازی نیست که حتماً به تجربه بازی‌های چندنفره پیچیده بپردازید:

می‌توانید تنهایی بازی کنید، از امتیاز خود عکس بگیرید و آن را برای دوستان خود بفرستید و آن‌ها را به چالش بکشید تا رکورد شما را بشکنند!

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی‌های آنلاینی بپردازیم که می‌توانید به واسطه آن‌ها در روزهای فاصله اجتماعی در کنار دوستان خود سرگرم شوید.

۱. بازی Words with Friends ۲

بازی Words with Friends 2

از نام بازی پیداست که در این عنوان، همه‌چیز درباره «کلمات و با دوستان» است. می‌توانید مادر، پدر، عمو، دایی، همکار، رئیس یا همسایه خود را در خلق کلمات و اسامی با حروف مشخص شده، به چالش بکشید. هر شخصی که بیشترین امتیاز را کسب کند، به عنوان برنده انتخاب خواهد شد. یافتن کلمات برای تقویت ذهن نیز خوب است و قطعاً کلمات زیادی وجود دارند که می‌توانند مغز شما را به چالش بکشند.

۲. بازی Best Fiends Stars

بازی Best Fiends Stars

بازی آنلاین Best Fiends Stars عنوانی معمایی‌ست که از طریق معماهای سخت، گردآوری شخصیت‌های شایسته و تشکیل تیم با دوستانتان، تجربه جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در بدست آوردن گنج‌های باارزش و جمع‌آوری ستارگان، دوستان خود را به چالش بکشید و نگذارید که حلزون‌ها زودتر از شما به آن‌ها دست یابند.

معرفی بهترین شبیه‌سازهای پرواز
خواندن

۳. بازی Fortnite

بازی Fortnite

بازی چندنفره، بتل رویال و تیراندازی اپیک گیمز (Epic Games) به جذب میلیون‌ها کاربر فعال روزانه ادامه می‌دهد. اگرچه بیشتر بازیکنان روی بردن Victory Royale تمرکز دارند، اما این بازی چالش‌های زیادی را پیش روی بازی‌بازان قرار می‌دهد. کریس ارب (Chris Erb)، متخصص بازی‌های ویدئویی و بنیانگذار Tripleclix می‌گوید:

بازی با تغییرات مکرر در نقشه تکامل می‌یابد بنابراین در این وضعیت، تا هشت هفته قرنطینه شدن، این بازی تمام شدنی نیست.

وی در خصوص بازی آنلاین Fortnite ابراز داشته که گرافیک کارتونی آن برای هر رده سنی مناسب است و در این زمینه افزود:

اما لازم است آگاه باشید که باید با استفاده از اسلحه به دیگر بازیکنانِ حاضر در بازی شلیک کنید.

بازی Fortnite به صورت رایگان روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و موبایل در دسترس قرار دارد.

۴. بازی Jackbox Games

بازی Jackbox Games

شاید بتوان از بازی آنلاین Jackbox Games به عنوان بازی رسمی روزهای قرنطینه نام برد چراکه خلاقیت در این پلتفرم رو به افزایش است و افراد بیشتری فهمیده‌اند که می‌توان بازی محبوب You Don’t Know Jack را نیز با دوستانشان بازی کنند. شرکت سازنده این بازی نیز محتوای آموزشی در دسترس قرار داده است که می‌توان این حالت را تجربه کرد. این بازی، بازی‌بازان را مجبور می‌کند تا همیشه حواسشان جمع باشد زیرا سوالات مختلفی از فرهنگ پاپ، به سرعت روی صفحه ظاهر می‌شوند و بازیکن باید به آن‌ها پاسخ دهد.

۵. بازی Minecraft

بازی Minecraft

کریس ارب از این بازی به عنوان «همکاری بی‌نهایت» یاد کرده و خاطرنشان می‌کند که سال گذشته شاهد تجدید حیات آن بوده‌ایم و با هر نسلی از گیمرها نیز رشد کرده است. تا هشت بازیکن می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنند و در حالت Creative هر چیزی که به ذهنشان می‌رسد را بسازند یا در حالت Survival تا زمانی که می‌شود، دوام بیاورند. ارب اضافه می‌کند که:

و اگر والدین، جوانی در خانه دارند که تا حالا این بازی را تجربه نکرده، در روزهایی که مدارس تعطیل هستند بهترین زمان برای معرفی این بازی به آن‌ها است.

چگونه در Twitch استریم کنیم؟ | آموزش استریم کردن روی توییچ
خواندن

مکانیک‌های ساخت و ساز بازی چندنفره Minecraft، کودکان را به مهندسان ساخت و ساز جوان تبدیل می‌کند. همه افراد با هر سنی می‌توانند بازی Minecraft را روی ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و موبایل به ارزش ۲۰ دلار تجربه کنند. باید اشاره کنیم که بازی Minecraft برای سرویس گیم پس ایکس‌باکس به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

۶. بازی NBA ۲K۲۰

بازی NBA 2K20

ارب می‌گوید:

ممکن است که طرفداران NBA از تعطیلی فصل فعلی این ورزش ناراحت شده باشند اما نسخه مجازی NBA هنوز هم قابل ارزش است.

بازیکنان می‌توانند فصل را تمام کنند و تا زمانی که فصل جدید آغاز می‌شود، به تجربه بازی‌های رو در رو بپردازند. بازیکنان NBA در حال حاضر در استادیوم‌های آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند و اتفاقاتی که در دنیای واقعی ممکن است روی دهد، کاملاً شبیه‌سازی شده است.

همه سنین می‌توانند تیم خود را شکل داده و برای مسابقات آماده کنند و در آن‌ها با دیگران به رقابت بپردازند. بازی NBA 2K20 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از طریق سرویس گیم پس ایکس‌باکس به صورت رایگان تجربه کنند.

۷. بازی Decurse

بازی Decurse

باطل کردن سحرها، ساخت و ساز و کشاورزی را در سرزمین‌های سحر شده انجام دهید و ببینید آیا می‌توانید نفرین‌ها را معکوس کنید یا خیر! این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود در فیسبوک به تجربه آن بپردازید یا از طریق خود بازی، دوستان جدیدی پیدا کنید. بازیکنان می‌توانند به کلاب‌های مختلف بپیوندند و در چالش‌های ویژه با یکدیگر همکاری کنند، امتیازات کلاب را بدست آورند و نام خود را تابلوی امتیازات ثبت کرده و جوایز متعددی بدست آورند. همچنین می‌توانید برای کمک به ماجراجویی خود، اقدام به مبادله آیتم‌ها با دوستانتان کنید. بازی آنلاین Descure روی iOS و گوگل پلی و آمازون قابل دسترس است. رده سنی بازی نیز مثبت ۴ سال می‌باشد.

۸. بازی Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves

آیا به دنبال بازی‌ای هستید که شما را از وضعیت فعلی به سواحلی زیبا ببرد و یا می‌خواهید یکی از ماجراجویی‌های بزرگ دزدان دریایی را تجربه کنید؟ خُب، Sea of Thieves دقیقاً همان بازی است. این بازی یک تجربه چندنفره گسترده است که در آن در نقش یک دزد دریایی در دنیایی جهان باز (Open World) بازی می‌کنید. گیمرهای آنلاین به دنبال گنج می‌گردند و از اسکلت‌ها روی بر می‌گردانند و داستان‌های جذاب این دنیا را کشف می‌کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند درگیر نبردهای دزدان دریایی شوند و به غارت دیگر کشتی‌های حاضر در دریا بپردازند. همه سنین می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند و تا سه بازی‌باز به صورت همزمان در بخش آنلاین آن حاضر شوند و خدمه مورد نیاز کشتی خود را شکل دهند. بازی Sea of Thieves با قیمت ۵۰ دلار برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از طریق سرویس گیم‌ پس ایکس‌باکس تجربه کنید.

جالب‌ترین پیش‌بینی‌های ده سال گذشته از آینده صنعت بازی
خواندن

۹. بازی Pokemon Go

بازی Pokemon Go

در خانه، حیاط و محله خود به دنبال پوکمون‌های قایم شده بگردید و آن‌ها را پیدا کنید. این بازی آنلاین از GPS و ساعت گوشی شما استفاده می‌کند و امکان تعامل با دوستانتان را نیز فراهم می‌آورد و حتی به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت آن‌ها را در بازی پیگیری کنید. می‌توانید فهرستی از دوستان خود ایجاد نمایی و در برخی از معاملات بازی و هدیه دادن‌ها شرکت کنید. از آنجایی که این روزها شاهد شیوع گسترده بیماری COVID-19 هستیم، سازندگان این بازی تدابیری اندیشه‌اند تا به جای خارج شدن از خانه، در محل زندگی خود به دنبال پوکمون‌ها بگردید و شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به آن هستیم.

۱۰. بازی Mario Kart Tour

بازی Mario Kart Tour

ماریو لوله‌کش، شاهزاده و همه شخصیت‌های کلاسیک نینتندو در این بازی آنلاین نیز حضور دارند و می‌توانید تجربه دلنشینی از آن داشته باشید. این نسخه به خاطرات شما قلقلک می‌دهد و شما را در موقعیت‌های مختلفی نظیر زیر آب یا کوهنوردی قرار خواهد داد. نسخه موبایل این بازی این امکان را به شما می‌دهد تا دوستان خود را به رقابتی دوستانه دعوت کنید. جاستین هولمز (Justin Holmes)، یکی از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در روچستر هیلزِ ایالت میشیگان، توانسته است با استفاده از آن، ویروس کرونا را شکست دهد!

۱۱. بازی Exploding Kittens

بازی Exploding Kittens

این بازی آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود یا غریبه‌ها به صورت آنلاین بازی کنید. این عنوان کاملاً مبتنی بر اتخاذ استراتژی صحیح بوده و کاملاً از رولت روسی الهام گرفته است. با استفاده از کارت‌هایی که در اختیار دارید، باید بچه گربه موجود در این بازی چندنفره را بترسانید. هر کس زودتر بچه گربه را منفجر کند از بازی خارج می‌شود مگر کسانی که کارت خنثی در اختیار دارند و یا از ترفند‌هایی نظیر نشانگر لیزری، ساندویچ گربه یا مالش شکم آن استفاده کنند. دیگر کارت‌های موجود نیز برای خریدن زمان بیشتر کارساز هستند.

بهترین سرویس‌های اشتراکی ویدیوگیم
خواندن

۱۲. بازی Fairway Solitaire

بازی Fairway Solitaire

نسخه معمایی بازی مشهور Solitaire. در این بازی باید چالش‌های روزانه را تکمیل کنید، جوایز بیشتری بدست آورید و آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری نمایید. علاوه بر این، می‌توانید عضور کلاب‌های مختلفی شوید، دوستان جدیدی پیدا کنید، تلاش نمایید تا کلاب شما در جدول امتیازات بازی در رتبه‌های بالا قرار بگیرد و جوایز مختلفی کسب کنید. برای عضویت در یک باشگاه باید به سطح ۱۴ برسید و پس از آن است که می‌توانید در هر کلاب یا باشگاهی که می‌خواهید عضو شوید. این بازی آنلاین روی iOS، اندروید و آمازون در دسترس قرار دارد. رده‌بندی سنی این بازی بالای ۴ سال است اما میانگین سن بازیکنان آن بین ۴۰ الی ۶۵ سال می‌باشد.

۱۳. بازی Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

بازی Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

بر اساس گفته‌های فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی، World of Warcraft سلطان بی‌چون و چرای بازی‌های کلان آنلاینِ نقش‌آفرینی بازار بود اما شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) با عرضه سری محبوب و پرطرفدار Final Fantasy موفق شد تا این روند را تغییر دهد. بسته گسترش دهنده بازی مورد بحث که سال گذشته میلادی تحت عنوان Shadowbringers عرضه شد، یکی از بهترین داستان‌های MMO را در اختیار بازیکنان قرار داده است. این بازی از طریق پاداش‌های اضافه بر تجربه بهتر بازی‌های گروهی می‌افزاید و بازیکنان جدید برای دسترسی به محتوای جدید، باید سطح خود را افزایش دهند. تا هشت بازیکن می‌توانند به صورت گروهی در این بازی شرکت کنند و در سیاه‌چاله‌های عظیم آن به مبارزه با هیولاها و باس‌فایت‌ها بپردازند. بازی چندنفره Final Fantasy XIV: A Realm Reborn با قیمت ۶۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

۱۴. بازی DRL Simulator

بازی DRL Simulator

این بازی آنلاین یک عنوان مسابقه‌ای وسایل نقلیه بدون سرنشین یا Drone به صورت آنلاین است که بازیکنان می‌توانند از طریق آن، با دوستان خود رقابت کنند (این بازی را می‌توان با قیمت ۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه استیم خریداری کرد). بازیکنان می‌توانند برای رقابت با یکدیگر یک گروه تشکیل داده و برای تصاحب رتبه نخست با هم در فضای اکشن مبارزه کنند. شرکت DRL برای حمایت از دانشجویان که از راه دور در حال تحصیل هستند، خبر از عرضه DRL SIM داده است. این بخش در حقیقت شامل جلسات آموزش رباتیک در مورد پرواز و ساخت هواپیمای بدون سرنشین است. این بخش در حقیقت به عنوان بخشی از برنامه جدید STEM محسوب می‌شود که آکادمی DRL می‌باشد.

بهترین سناریوی‌های فرعی بازی Sid Meier's Civilization VI
خواندن

۱۵. بازی‌های Uno و  Cards Against Humanity

بازی Uno

تایلا بورک (Tayla Burke)، موسس Camp Conscious، گفته که در طول دوران قرنطینه مشغول تجربه این بازی کلاسیک به صورت آنلاین با دوستانش بوده است. وی می‌گوید این بازی‌های آنلاین واقعاً دوست‌داشتنی هستند و برای زنده نگه داشتن روح و مغز آدم مناسب می‌باشند. لحظات شاد و مفرح از جمله ویژگی‌های این بازی‌ها محسوب می‌شوند که بدون شک در این روزهای سخت، مفید به نظر می‌رسد.

۱۶. بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley

کریس ارب می‌گوید «این بازی مستقل کوچک، به لطف دنیای خود و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌اش، قلب بازیکنان را به تسخیر خود درآورده است». بازیکنان این بازی را به عنوان یک کشاورز جوان آغاز می‌کنند که مامور شده تا کشت خود را برداشت کند اما به زودی همه‌چیز گسترده می‌شود و شخصیت‌های پرشماری به بازی اضافه گشته که می‌توانید با آن‌ها دوست شوید و حتی ازدواج کنید. سیاه‌چاله‌های بسیاری برای کاوش وجود دارند و رازهای زیادی باید کشف شوند. یک روز در بازی معادل ۱۵ دقیقه است و محتوای داستانی این بازی معادل ۵ سال می‌باشد. بدون شک برای تمام کردن این بازی باید وقت زیادی را به آن اختصاص دهید. همه افراد با هر سنی می‌توانند این عنوان را روی یکی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و همچنین گوشی‌های هوشمند (با قیمت ۱۵ دلار) تجربه کنند.

۱۷. بازی Call of Duty Warzone

بازی Call of Duty Warzone

سری تیراندازی اول شخص اکتیویژن، بیش از یک دهه است که بر بازار بازی‌های ویدئویی پادشاهی می‌کند و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام مجموعه Call of Duty به گوشش نخورده باشد. کنترل راحت بازی و گیم‌پلی بخش آنلاین و چندنفره آن باعث شده تا روز به روز بر محبوبیت این سری اضافه شود. جدیدترین نسخه‌ای از این سری که وارد بازار شده، Warzone نام دارد که حتماً باید هر گیمری آن را تجربه کند. این بازی آنلاین و چندنفره در سبک بتل رویال است و تا ۱۵ بازیکن می‌توانند در نقشه آن حضور یابند. گیم‌پلی بازی روز به روز بهبود می‌یابد و سازندگان ویژگی‌های جدیدی برای بازیکنان آن عرضه می‌کنند. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان برای یکی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دانلود کنید.

۱۰ نکته که در مورد پلی‌استیشن ۵ می‌دانیم
خواندن

۱۸. بازی Gummy Drop!

بازی Gummy Drop

Gummy Drop! متشکل از سه بازی آنلاین معمایی سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش است که محتوای زیادی دارد و اخیراً نیز شهرهای جدیدی به آن اضافه شده است. می‌توانید با استفاده از دوستان خود در فیسبوک این بازی را تجربه کنید. یک روش جالب برای بررسی جایی که دوستانتان در بازی حضور دارند در دسترس قرار دارد که خالی از لطف نیست. می‌توانید برای دوستان خود هدیه ارسال کنید یا حتی هدیه دریافت نمایید. می‌توانید خود را برای سفر و ماجراجویی‌های بیشتری آماده کنید. این بازی با رده‌سنی مثبت ۴ سال روی iOS، گوگل پلی و آمازون در دسترس قرار دارد و حقیقتا یکی از بهترین بازی‌های آنلاین است.

۱۹. بازی Monopoly

بازی Monopoly

راشل سندرز (Rachel Sanders)، یکی از بنیان‌گذاران Rootine Vitamins توانسته با تجربه این بازی در روزهای قرنطینه همراه با دوستان خود از یک بازی رومیزی قدیمی لذت ببرد. او می‌گوید «من Monopoly را به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کردم و واقعاً سرگرم‌کننده بود. این بازی راحت است و درست مثل یک بازی رومیزی می‌باشد». شاید لقب بهترین بازی آنلاین برای این عنوان زیاده‌روی نباشد.

۲۰. بازی Rocket League

بازی Rocket League

بازی Rocket League را می‌توان به راحتی در قالب یک عبارت دو کلمه‌ای تعریف کرد «فوتبال ماشینی». شما با استفاده از یک اتومبیل در زمین بازی فوتبال قرار می‌گیرید که یک توپ بزرگ نیز در آن قرار دارد و باید در عرض پنج دقیقه مسابقه را ببرید. همه سنین می‌توانند این بازی جندنفره را تجربه کنند و تا سقف سه نفر، اقدام به تشکیل یک تیم مجازی نموده و با دیگران مسابقه دهند. در این بازی شاهد رتبه‌بندی تیم‌های مختلف نیز هستیم که بر جذابیت آن می‌افزاید. می‌توانید با گل زدن بیشتر، اقدام به شخصی‌سازی کاراکتر و ماشین خود کنید. بازی Rocket League با قیمت ۲۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

بزرگترین نقل و انتقالات صنعت بازی
خواندن

۲۱. بازی Halo

بازی Halo

الکس هافمن (Alex Hoffman)، یکی از خلبانان نیروی هوایی آمریکا در خصوص این بازی می‌گوید: «من Halo را با دوستان خود بازی می‌کنم. این بازی آنلاین جذاب است چراکه می‌توانید از طریق هدست خود با دیگران صحبت کنید و این نوعی ارتباط نزدیک محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کنترلرها آن را انجام دهید و تجربه آنلاین نیز دارد».

۲۲. بازی Grand Theft Auto V Online

بازی Grand Theft Auto V Online

بازی Grand Theft Auto V یکی از پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی در زمینه فروش محسوب می‌شود. این بازی حاوی یک حالت داستانی پنجاه ساعته است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم سازد. با این حال، بخش داستانی این بازی به نوعی در ورودی شما به تجربه‌ای به مراتب گسترده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر محسوب می‌شود، یعنی بخش آنلاین آن. در حالت آنلاین این بازی تا ۳۰ بازیکن می‌توانند در نقشه‌های آن حضور یابند و به صورت آنلاین کارهای متنوعی انجام دهند و هر کس روش و شغل مخصوص خود را داشته باشد. محتوای بازی همه مدت به‌روز می‌شود و چیزهای جدیدی به آن اضافه می‌گردد. البته بازی Grand Theft Auto V Online بیشتر عنوانی بزرگسالانه است و برای کودکان مناسب نیست. این بازی را می‌توانید با ۳۰ دلار روی یکی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دریافت کنید. این بازی به صورت رایگان برای ایکس‌باکس از طریق سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار دارد.

۲۳. بازی Cards Against Humanity/Remote Insensitivity

بازی Cards Against Humanity/Remote Insensitivity

این بازی چندنفره و گروهی که از سال ۲۰۱۱ بین مردم باب شده، عنوانی سیاسی‌ است که پر بوده از اصطلاحات و کلمات مختص دنیای سیاست و به صورت فیزیکی قابل تجربه است. با این حال، اینک می‌توانید به صورت آنلاین نیز آن را تجربه کنید! تا شش نفر می‌توانند با استفاده از PlayCards.io نسخه  Cards Against Humanity را با یکدیگر تجربه کنند. صفحه بازی را باز کنید، پایین صفحه بیایید، به قسمت «Remote Insensitivity» رفته و سپس روی گزینه «Start» کلیک کنید. البته باید بگوئیم که می‌توانید با استفاده از PlayCards.io برای تجربه دیگر بازی‌ها نظیر Go Fish ،Checkers ،Crazy Eights و Match Up نیز اقدام کنید.

به پایان مقاله بهترین بازی‌های آنلاین رسیدیم، امیدواریم که توانسته باشید بازی‌های موردنظر خود را پیدا کنید.

برچسب ها

مهرداد میرشاهی

علاقه‌مند به سینما و بازی‌های ویدئویی.
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x