راهنمای بازی

راهنمای بازی Immortals of Aveum

نکاتی برای تازه‌واردان

در راهنمای بازی Immortals of Aveum سعی کرده‌ایم که تمامی نکاتی که باید از نحوه تجربه این بازی بدانید را بگوییم. این عنوان که توسط استودیو Ascendant ساخته و منتشر شده است، یکی از بازی‌های دشوار به شمار می‌رود که ممکن است در ابتدای بازی شما را گیج کند؛ بنابراین برای گذراندن راحت‌تر بازی و درک بهتر آن نیاز به دانستن نکات و ترفندهای بازی Immortals of Aveum دارید، نکات و ترفندهایی که همه نوع قدرت، تجهیزات و دیگر آیتم‌های جانبی را شرح می‌دهد و به کاربرد هر یک از آن‌ها می‌پردازد. علاوه بر این، شما به انواع مختلفی از سلاح‌ها دسترسی خواهید داشت که مهم است بدانید هر یک چه کاربردی دارد و چطور می‌تواند در مبارزات به سود شما عمل کند.

در راهنمای بازی Immortals of Aveum از وب‌سایت پیکسل آرتس، به شرح و معرفی تعدادی از نکات آموزشی و مواردی که باید بدانید پرداخته‌ایم تا با درک و دانش کافی از عملکرد ویژگی‌ها و آیتم‌های درون بازی، بهتر و راحت‌تر به پیروزی برسید.


راهنمای بازی Immortals of Aveum
راهنمای بازی Immortals of Aveum

نکات جامع بازی Immortals of Aveum که باید بدانید

در این بازی راه‌های گوناگونی برای ارتقا طلسم‌ها و ویژگی‌های شخصیتی شما وجود دارد. اولین مورد از این راه‌ها، سیستم استعداد (Talents System) بازی است. در این سیستم وقتی که شما یک لِوِل بالا می‌روید، چند امتیاز عروج (Ascension) دریافت می‌کنید که می‌توانید برای طلسم و جادوهای مختلف در خصوص شخصیتتان استفاده شود. این امتیازات عروج در حالی که قدرت شما را افزایش می‌دهند، حملات شما با جادو را نیز تقویت می‌کنند. به عنوان مثال، بخش جادوی آبی (Blue Magic) می‌تواند سلامت زره (Shield) شما را در همان اوایل بازی تا ۲۰ درصد افزایش دهد. این بخش در واقع به طلسم دفاعی شما مرتبط است که می‌تواند جلوی حملات قدرتمندی همچون نفس اژدها را بگیرد. از طرفی دیگر جادوی قرمز (Red Magic) به افزایش قدرت زره شما کمک می‌کند، اما تمرکز اصلی آن بر قدرت حملات تن‌به‌تن (melee) شما و شکستن سپرهای دشمن است.

راهنمای بازی Mortal Kombat 11 | ترفندها و نکات بازی Mortal Kombat 11
خواندن

در این بازی تمرکز صرفاً بر روی یک بخش جادو کار چندان صحیحی نیست و بهتر است که در طول بازی همراه با بالا رفتن لِوِل‌تان، تمامی بخش‌های مرتبط به عروج و جادو را بررسی کنید و حداقل تا بخشی از هر کدام را پیش بروید. همچنین این بازی این امکان را به شما داده است تا با پرداخت ۱۰ هزار طلا، بخش استعدادها و جادوی خود را بازگردانی کنید و از اول به سراغ جادوها و توانایی‌های جدید بروید. به طور ساده‌تر، بازی این امکان را به شما داده است تا بتوانید با پرداخت مبلغی مشخص از طلای بازی، بتوانید بخش‌های استعداد دیگر را دنبال کنید و به توانایی‌ها و جادوهای شخصیتتان شکل دیگری بدهید.

در بازی Immortals of Aveum، اگر می‌خواهید که کاراکتر جک (Jak) که کاراکتر قابل کنترل توسط بازیکن است، قوی‌تر شود، باید مستقیم به سراغ کوره آهنگری (Forge) بروید. کوره آهنگری در هر مکانی که از آن بازدید می‌کنید وجود دارد و پیدا کردن آن چندان کار دشواری نیست. کوره در نقشه به صورت یک تبرِ زرد رنگ و درخشان نمایش داده می‌شود. پس از رسیدن به کوره آهنگری، شما می‌توانید هر سلاح و وسیله جانبی‌ای که می‌خواهید را ارتقا بدهید یا از اول بسازید. اگر با کمبود منابع مواجه هستید، خیلی راحت می‌توانید وسایلی که قصد استفاده از آن را ندارید را تجزیه و در برابر آن طلا و اسانس (Essence) دریافت کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای هر عنصر سه نوع سلاح مختلف وجود دارد. برای مثال، با استفاده از تجهیزات عنصر قرمز (Red Element)، تفنگ بورست‌فایر (Burstfire) شما بیشتر شبیه به یک نارنجک‌انداز عمل می‌کند تا یک سلاح شات‌گان مانند.

راهنمای انتخاب ترکیب در بخش FUT بازی FIFA 20
خواندن

راهنمای بازی Immortals of Aveum
راهنمای بازی Immortals of Aveum

چگونه گیم‌پلی خود در بازی Immortals of Aveum را بهبود ببخشید

بر اساس تجربه‌ی سایر بازیکنان، به نظر می‌رسد که حساسیت کنترل (Sensitivity) بازی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس (Xbox) و پلی‌استیشن (PS5) بسیار پایین است. این مورد اگرچه می‌تواند سلیقه‌ای باشد، اما به همان اندازه می‌تواند برای سایر بازیکنان ناخوشایند باشد. برای تغییر حساسیت بازی، کافی است که به بخش گیم‌پلی (Gameplay) در تنظیمات بازی بروید و گزینه‌های افقی (Horizontal) و عمودی (Vertical) حساسیت کنترل را مطابق میلتان تغییر دهید. تغییرات پیشنهادی ما برای این بخش حساسیت افقی ۱.۲۵ و حساسیت عمودی ۱.۴۵ است، اما همان‌طور که گفته شد، این بخش را باید آن‌طور که راحت هستید تغییر دهید. همچنین لازم به ذکر است که شما در این بخش می‌توانید درجه سختی (Difficulty Level) بازی را نیز تغییر دهید، دقت کنید که هر چه درجه سختی پایین‌تر باشد، احتمال اینکه شما یکسری از تروفی‌ها را از دست بدهید بیشتر است.

کاری که احتمال می‌رود در هنگام تجربه بازی Immortals of Aveum به دفعات زیادی فراموش کنید، استفاده از ترکیب حملات خاص است. کاراکتر شما در این بازی به جز انجام حملات معمولی، امکان زدن ضربات خاص را دارد که مهم‌ترین نکته‌ای که به هر کسی می‌توان گوشزد کرد همین استفاده از حملات خاص به خصوص حملات خشم (Furies) خود است. حمله‌ی موج‌انفجاری (Blastwave) شما یک موج انفجار قدرتمند حاصل از جادو به اطراف پرتاب می‌کند و هر دشمنی که در اطراف شما قرار دارد را از بین می‌برد. حمله‌ی خاص دیگر شما درهم‌کوبش (Shatter) است که می‌تواند به راحتی به دشمنی که در پشت سپرش پناه گرفته است آسیب جدی وارد کند. به طور کلی، دسترسی به کریستال‌های مانا که برای جادو استفاده می‌شود راحت است، پس نباید در استفاده از طلسم‌های خشم خود درنگ یا صرفه‌جویی کنید.

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village یک Juicy Game بدست آوریم؟
خواندن

علاوه بر استفاده‌ی مکرر از حملات طلسم خشم خود، استفاده از سپر را نیز فراموش نکنید. هر زمانی که یک حمله قدرتمند به سمت شما روانه شد، خیلی راحت سپرتان را بالا بگیرید و حمله آن را دفع کنید. درست مانند حملات خشم، استفاده از سپر نیز واجب است و بهتر است برای کاهش آسیب وارده به خود به طور مکرر از آن استفاده کنید. همچنین اگر علاقه‌مندید که بدانید هر یک از جملات جادویی شما چه‌کار می‌کنند، کافی است که به بخش طلسم‌ها (Spells) در بازی مراجعه کنید و به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید.


راهنمای بازی Immortals of Aveum
راهنمای بازی Immortals of Aveum

اکتشاف، اکتشاف و اکتشاف

لازم نیست که همیشه آن نقطه سفید روی مخ که در رابط کاربری بازی نمایش داده می‌شود را دنبال کنید. هرازگاهی از مسیر تعیین شده خارج شوید و به کاوش در اطراف سرزمینی که قرار دارید بپردازید، شاید در طول مسیر به گنجینه‌ها و وسایل خاص برخورد کردید. بازی جهان باز نیست، اما برای کاوش خارج از مسیر مشخص شده به شما پاداش می‌دهد و شما را با موارد مخفی مواجه می‌کند. برای مثال، در مراحل ابتدایی بازی شما وظیفه‌ی پیدا کردن سه کلید (switches) خاص را دارید که به شما مکان یک گنجینه را نشان می‌دهد. پیدا کردن کلید‌ها و رسیدن به گنجینه ساده است و بازی معماهای دشواری ندارد، فقط کافی است که چشم تیزبینی داشته باشید.

این بود تمام نکات مهمی که شما باید در ارتباط با بازی جذاب Immortals of Aveum بدانید، این نکات می‌تواند به شما در سفر پرماجرا و خطرناکتان در این بازی کمک کند و مسیر را برایتان هموار کند. اگر جای نکته‌ی به خصوصی در این راهنما خالی است، می‌توانید در بخش نظرات همین راهنما آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این راهنما نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x