راهنمای بازی

راهنمای بازی Elden Ring | راهنمای تازه‌واردین

هر چیزی که نیاز است در شروع بازی انجام دهید

راهنمای بازی Elden Ring برای تازه‌واردین به شما می‌گوید که چه نکاتی را باید در هنگام تجربه بازی برای اولین‌بار رعایت کنید. نکاتی که می‌تواند تجربه شما را در دنیای بی‌رحم الدن رینگ بهبود ببخشد.

بازی جدید استودیو FromSoftware تاکنون با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است و موفق شده که رضایت طرفداران را به دست بیاورد. بازی Elden Ring تفاوت‌ها و شباهت‌های خود را دارد و فرقی نمی‌کند که با دیگر عناوین این استودیو آشنا باشید یا خیر، این بازی یک تجربه جدید و چالش‌ برانگیز است و شما را در دنیای دلهره آور خود غرق می‌کند.

هنگامی که شخصیت خود را طراحی و کلاس مورد نظر را انتخاب کردید، به همراه چند آیتم ابتدایی وارد منطقه شروع دنیای Limgrave می‌شوید و می‌‌توانید به هر نقطه از جهان بازی که می‌خواهید سفر کنید. از کشف غارهایی مخوف با دانجن‌های خطرناک گرفته، تا اژدهای بزرگ، ترول‌های بد ذات و دیگر موجودات اسرار آمیز و قدرتمند که در این سرزمین نفرین شده پرسه می‌زنند.

در بازی مقصدی مشخص وجود دارد که بخشی از داستان اصلی بازی است و می‌توانید فورا به سمت مراحل داستانی بروید، اما امروز در این راهنما از وب سایت پیکسل آرتس، ما توصیه می‌کنیم که فورا به سمت داستان نروید و در عوض، سعی کنید که در جهان بازی پرسه بزنید تا چگونگی تقویت کاراکتر خود و کارکرد هر چیزی در دنیای بازی را درک کنید.

در ابتدای بازی Elden Ring چه کار کنیم؟

ابتدا باید به سمت Castle Stormveil که خط داستان در آن آغاز می‌شود بروید. این مکان زمانی برای شما مشخص می‌شود که اولین Grace را روشن کنید. Sites of Grace در بازی Elden Ring مشابه با مکان‌های استراحت در بازی Dark Souls است که Bonfires نام دارند. با نوری که از این مکان به بالا می‌آید، مسیر بعدی شما مشخص می‌شود. شخص به نام Varre در آن مکان قرار دارد که به شما می‌گوید قلعه Stormveil اولین مقصد شما است که اگر به سمت غرب نگاه کنید، می‌توانید آن را روی صخره‌ها مشاهده کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring (قسمت دوم)
خواندن

راهنمای بازی Elden Ring

مسیر داستانی شما را به سمت ارتقاءهای ضروری می‌برد که می‌تواند در ادامه بازی بسیار کمک حال شما باشد، اما فراموش نکنید که ما قصد داریم قبل از ورود به داستان اصلی بازی و مبارزه با باس‌های قدرتمند، به خوبی به جستجوی جهان بازی بپردازیم. اکنون در ادامه راهنما، کارهایی که قبل از ورود به این مسیر و در ابتدای بازی باید انجام دهید را توضیح می‌دهیم.

ابتدا به Church of Elleh در شمال جایی که بازی را آغاز کردید بروید (حتما از نگهبان درخت قدرتمند که در مسیر قرار دارد دوری کنید) تا تاجری به نام Kale، که Crafting Kit و Cookbooks می‌فروشد را پیدا کنید. بعد از آن، به وسیله یک مشعل از غارها و دانجن‌های اطراف آن مکان بازدید کنید.

به احتمال زیاد، اولین مکانی که به آن برخورد خواهید کرد Gatefront Ruins است. این مکان در امتداد مسیر اصلی بازی و کنار یک دروازه قرار دارد که مسیر ورود شما به قلعه Stormveil است. این قلعه دو آیتم مفید دارد که می‌تواند در ادامه بازی کمک حال شما باشد. آیتم اول یک نقشه برای منطقه‌‌ای است که در حال حاضر درون آن قرار دارید و این در واقع اولین نقشه‌ای است که در دنیای بازی پیدا می‌کنید. آیتم دوم یک چاقوی Whetstone است که توانایی استفاده از سلاح‌های Ash of War را به شما می‌دهد.

راهنمای بازی Elden Ring

در این مرحله از بازی، سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که چگونه کاراکتر خود را لول آپ کنید. برای این کار، ابتدا به Grace‌های شرق و غرب Gatefront Ruins بروید و آن‌ها را روشن کنید. زمانی که سه Grace منطقه را روشن کرده باشید، توسط Melina ملاقات می‌شوید که در شما به لول آپ شدن کمک خواهد کرد. به Church of Elleh برگردید، در میان مه و مکانی که تاجر، Kale مشغول استراحت است، زنی آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد که در گوشه‌ای نشسته است. زن آبی رنگ Ranni نام دارد که یک جادوگر است. با اون صحبت کنید تا Spirit Bell را به دست بیاورید و Spirit Ash summons را باز کنید، این توانایی به شما اجازه می‌دهد که در نبردها تعدادی از موجودات دنیای بازی را خبر کنید که به کمک شما بیایند.

راهنمای بازی Borderlands 3 - نکاتی برای تازه‌واردان
خواندن

اگر می‌خواهید چند مبارزه چالش برانگیز در دانجن‌ها داشته باشید، به غارهای محلی اطراف منطقه‌ ابتدایی بازی بروید. دقت کنید که برای کاوش این غارها به مشعل نیاز دارید. Demi Human Chief ،Beastman of Farum Azula و Erdtree Burial Watchdog سه باسی هستند که در این دانجن‌ها با آن‌ها مبارزه خواهید کرد و چندین جایزه دریافت خواهید کرد.

شما قطعا در دیدارهایی که با کاراکترهای مختلف در بازی داشتید، به شما اخطار داده شده که از بازدید Agheel Lake در شرق خودداری کنید. با این حال، ارزش آن را دارد که اطراف این مکان را کاوش کرده، پس برای این کار به امتداد رودخانه بروید. بعد از پیروزی در مبارزه پیش روی خود، شما به ملاقات Patches می‌روید، شخصی که آیتمی به همراه دارد که در مبارزه با باس پیش رو در مراحل اصلی می‌تواند بسیار موثر عمل کند. همچنین می‌توانید از این شخص یک Stonesword Key خریداری کنید که به شما اجازه می‌دهد وارد مناطق قفل شده خاص شوید.

همچنین در رودخانه Agheel می‌توانید سلاحی کارآمد به نام Twinblade را پیدا کنید که در ابتدای بازی می‌تواند بسیار نتیجه بخش باشد. برای این که بتوانید آن را داشته باشید، باید به اندازه کافی لول آپ کرده باشید، پس پیشنهاد می‌شود که در مسیر خود به این مکان حتما به خوبی کاوش کرده باشید و به اندازه کافی Rune فارم کرده باشید. روون‌های بازی Elden Ring مشابه با سری بازی‌های Dark Souls است و از طریق شکست دادن دشمنان یا برداشتن آیتم‌ها به دست می‌آید. فراموش نکنید که در صورت مردن، تمام روون‌هایی که جمع کرده و استفاده نکرده‌اید را از دست می‌دهید.

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟
خواندن

راهنمای بازی Elden Ring

اسلحه‌های درون بازی را می‌توان از طریق Smithing Stone ارتقا داد و این می‌تواند در شروع بازی برتری خوبی به شما بدهد. در منطقه ابتدایی بازی دو مکان حاوی Smithing Stone وجود دارد؛ سنگ اول در Limgrove (مکانی مشابه با دانجن‌های بازی) قرار دارد که در شمال غربی دریاچه‌ای واقع شده است. مکان دوم در میدانی مملو از ترول‌های سنگی در نزدیکی Stormhill قرار دارد که چندان از قلعه واقع در Stormhill دور نیست.

اگر می‌خواهید که زیاد با صفحه معروف YOU DIED برخورد نداشته باشید، باید Flaskهای خود را پر نگه دارید که خوشبختانه هر زمان که در Site of Grace استحرات کنید پر خواهد شد. در بازی دو نوع Flask وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. از Flask of Crimson Tears که در رنگ قرمز است می‌توانید برای بازیابی سلامت کاراکتر خود استفاده کنید و از Flask of Cerulean Tears که در رنگ آبی است می‌توانید برای بازیابی FP کاراکتر خود استفاده کنید. FP مخفف کلمه Focus Points است که برای استفاده از تونایی‌های سلاح و summoning ash spirits استفاده می‌شود. شما در ابتدای بازی با چهار Flask شروع می‌کنید که در مکان‌های مختلف ابتدای بازی می‌تواند Flask‌های بسیاری پیدا کنید.

در این مرحله از بازی، شما قطعا یک اسلحه خوب، یک شخصیت ارتقا یافته و درک بهتری از بازی به دست آورده‌اید و می‌دانید که بسیاری از مکانیسم‌های بازی چگونه کار می‌کنند. نکات گفته شده تنها بخش کوچکی از محتوای جهان بازی است و هر چه جلوتر بروید، با چالش‌های جدی‌تری روبه‌رو خواهید شد و هر بار متعجب‌تر از قبل خواهید بود. با خیال راحت در جهان بازی پرسه بزنید و در هر زمان که خواستید و آمادگی آن را داشتید، به مسیر داستانی بازی برگردید و سرنوشت خود را در سرزمین Limgrave رقم بزنید.

راهنمای بازی Call Of Duty: Modern Warfare - نکاتی برای تازه‌کاران
خواندن

چگونه به Castle Stormveil برسیم؟

elden ring where to go first beginners guide 7

وقتی که آماده شده باشید که به مسیر داستانی برگردید، رسیدن به قلعه Stormveil چندان دشوار نخواهد بود. برای این کار باید از دروازه Gatefront Ruins به سمت غرب بروید و مسیر پر پیچ و خم تپه را دنبال کنید تا به قلعه برسید. فراموش نکنید که دشوار نبودن رسیدن به این قلعه، به معنی نبود دشمن نیست. در مسیر خود و در جای جای دروازه به دشمنان زیادی برخورد خواهید کرد. شما می‌توانید در صورت تمایل به وسیله Torrent (اسب بازیکن در الدن رینگ) به سادگی از کنار دمشنان رد شوید و خود را به قلعه برسانید. هیچ شرمی در فرار از دشمنان وجود ندارد، به خصوص اگر به صورت گروهی به شما حمله کنند.

قبل از رسیدن به قلعه Stormveil، شما با اولین باس بازی که Margit the Fell Omen نام دارد روبه‌رو خواهید شد. این مبارزه بسیار چالش‌ برانگیز است و نیاز به یک کاراکتر با لول معقول (تقریبا لول ۲۰) دارد. اگر قبل از ورود به مسیر داستانی بازی به خوبی دنیای Limgrave را کاوش کرده باشید، نباید مشکلی در مبارزه با این باس داشته باشید و در این مرحله از بازی باید مجموعه‌ای از تکنیک‌های مبارزه و جادو (مانند احضار موجودات دنیای بازی برای کمک به شما) را در اختیار داشته باشید.

با این حال، اگر به اندازه کافی قوی نبودید و توانایی مبارزه با اولین باس بازی را نداشتید، پیشنهاد می‌شود که بیشتر به کاوش در دنیای Limgrave مشغول شوید تا کاراکتر شما قوی‌تر شده و باعث دلسردی شما از بازی نشود. بر خلاف دیگر بازی‌های استودیو FromSoftware که باس‌های زیادی مسیر داستانی و اصلی شما را مسدود می‌کنند، در بازی Elden Ring مانعی برای گشت و گذار در دنیای بازی وجود ندارد و می‌توانید به راحتی با کاوش در دنیای بازی، خود را قوی‌تر کنید و به مسیر داستانی برگردید.

راهنمای بازی Apex Legends – یازده نکته و ترفندی که بهتر است پیش از شروع بدانید
خواندن

در پایان از شما دعوت می‌شود دیگر مطالب مرتبط با بازی الدن رینگ را نیز مطالعه کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring

چگونه از بخش چند نفره بازی Elden Ring استفاده کنیم؟

منبع
Elden Ring beginner's guide: What to do first in Elden Ring
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x