مقالات ترجمه‌ای

معرفی بهترین کلاس بازی Demon’s Souls | راهنمایی برای تازه‌واردان

با انتخاب یک کلاس مناسب، بازی خود را به آسان‌ترین شکل ممکن به پایان برسانید

اکنون که نسل جدید کنسول‌ها به بازار عرضه شده‌اند، باید چشم انتظار نسل جدیدی از بازی‌های ویدئویی نیز باشیم که سازندگان آن‌ها با بهره‌گیری از قدرت خارق‌العاده‌ی دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری‌ ایکس، نوآوری‌های جدیدی را ابداع و به صنعت بازیسازی ارائه خواهند کرد. یکی از مورد انتظارترین عناوینی که همزمان با انتشار کنسول پلی‌استیشن ۵ به بازار عرضه شد، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Demon’s Souls بود که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۰۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شده بود.

Demon’s Souls یک بازی کلاسیک در سبک اکشن نقش آفرینی است و درحالیکه نسخه‌ی اصلی آن توسط استودیوی «فرام‌سافتور» (FromSoftware) ساخته شده بود، وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن را استودیوی «بلوپوینت گیمز» (Bluepoint Games) برعهده داشت. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Demon’s Souls که برای جدیدترین نسل از کنسول‌ها طراحی شده است، از گرافیک بسیار خیره کننده و نرخ فریم ۶۰ برخوردار بوده و این امکان را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد تا تجربه‌ی منحصر بفردی را در دنیای بازی Demon’s Souls بدست آورند؛ با وجود کیفیت تصویری بالا و چشم اندازهایی بی‌نظیر، اما این بازی از گیم‌پلی هیجان انگیز و دلچسبی برخوردار نبوده و وجود کلاس‌های متنوع و گیج کننده‌ی ابتدایی این عنوان، اجرای آن را برای بازیکنان (مخصوصاً افراد مبتدی) با دشواری همراه کرده است. بنابراین لازم دیدیم که این مقاله را تحت عنوان معرفی بهترین کلاس بازی Demon’s Souls برای آشنایی بازیکنان با این عنوان هیجان‌انگیز آماده کنیم، تا آن‌ها بتوانند بازی خود را به ساده‌ترین شکل ممکن آغاز، و به پایان برسانند.

هر آنچه که باید از دنیای بازی Assassin's Creed Valhalla بدانید
خواندن

معرفی بهترین کلاس بازی Demon's Soulsدقایق ابتدایی بازی Demon’s Souls به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکنان به دلایل مختلفی کشته شده و بدین شکل با The Nexus و محیط این بازی آشنایی پیدا خواهند کرد؛ توجه داشته باشید که دشواری مراحل ابتدایی، نباید این فکر را در ذهن شما ایجاد کند که در ادامه با مراحل آسان‌تری روبرو خواهید شد؛ این احتمال وجود دارد که با ادامه‌ی بازی و پیشروی در دنیای آن، به مرور زمان شاهد سخت‌تر شدن شرایط نسبت به دقایق ابتدایی باشید. یکی از راه حل‌هایی که می‌توانید از طریق آن، از سختی مراحل Demon’s Souls کاسته و از کشته شدن‌های پیاپی اجتناب کنید، انتخاب یک کلاس مناسب است که باعث می‌شود بازی خود را به سادگی هر چه تمام‌تر به اتمام برسانید.

در بازی Demon’s Souls شاهد ده کلاس خواهید بود که عبارتند از:

  1. «بربر» (Barbarian)
  2. «شکارچی» (Hunter)
  3. «شوالیه» (Knight)
  4. «جادوگر» (Magician)
  5. «کشیش» (Priest)
  6. «سلطنت طلب» (Royalty)
  7. «سرباز» (Solider)
  8. «شوالیه معبد» (Temple Knight)
  9. «دزد» (Thief)
  10. «سرگردان» (Wanderer)

در هر یک از کلاس‌های گفته شده، بازیکنان با سلاح‌ها، تجهیزات و توانایی‌های منحصر بفردی روبرو خواهند شد که وجود هر کدام از آن‌ها در ابتدای بازی، می‌تواند کمک شایانی برای پیشروی در مراحل باشد. به‌یاد داشته باشید که بازیکنان قادر خواهند بود تا توانایی‌ها و وضعیت شخصیت بازی را به مرور زمان ارتقاء دهند، بنابراین نگرانیی در خصوص قدرت شخصیت بازی نداشته و تنها به فکر انتخاب بهترین کلاس در بازی خود باشید.

تعداد کمی از کلاس‌های معرفی شده باعث می‌شوند که شما بتوانید مراحل بازی خود را نسبتاً ساده‌تر (نسبت به سایر کلاس‌ها) پشت سر بگذارید، این کلاس‌ها عبارتند از:

  • شوالیه معبد: این کلاس تجهیزات منحصر بفردی را در دسترس بازیکنان قرار داده و آن‌ها را قادر خواهد ساخت که به شکل مناسبی از خود در برابر دشمنان محافظت کنند.
  • سلطنت طلب: توانایی‌های منحصر بفردی را در اختیار بازیکنان قرار داده و آن‌ها را قادر خواهد ساخت تا از فاصله‌ی مناسبی به دشمنان حمله کنند.
  • شوالیه: یک کلاس بسیار پایه‌ای است و از همان ابتدا، بازیکنان را به یک شمشیر و زره مجهز خواهد کرد. در این کلاس بازیکنان مجبور خواهند شد که با مکانیک بازی آشنایی پیدا کرده و بدین شکل، از اضطراب آن‌ها کاسته خواهد شد.
نگاهی به بازی‌هایی که هفته چهارم دی ماه منتشر می‌شوند (۲۰ تا ۳۰ دی ماه)
خواندن

اگر به سلاح‌هایی که در ابتدای بازی از طریق کلاس‌های گفته شده در اختیار شما قرار می‌گیرند علاقه‌ای نداشتید و آن‌ها را مناسب سبک بازی خود ندیدید، می‌توانید به یکی از راهنماهای مختلف موجود در رابطه با سلاح‌های این عنوان مراجعه کرده، و سلاحی که با سبک بازیتان همخوانی دارد را پیدا کنید.

معرفی بهترین کلاس بازی Demon's Soulsبصورت کلی، سه کلاس گفته شده در بالا، فرصتی را برای بازیکنان (مخصوصاً بازیکنان مبتدی) فراهم خواهند کرد تا از کشته شدن‌های پیاپی اجتناب نموده و در میادین نبرد، حرفی برای زدن داشته باشند و از خود در برابر دشمنان محافظت کنند؛ اما به یاد داشته باشید که حقیقتاً نمی‌توان هیچ کلاسی را به عنوان بهترین کلاس بازی Demon’s Souls معرفی کرد و کلاس‌های معرفی شده نیز تنها باعث می‌شوند که آمار مرگ بازیکنان کاهش یابد.

بازیکنان در Demon’s Souls پیش از هر چیز باید به مهارت‌ها و توانایی‌های خود تکیه کنند و با دشمنان و باس‌های بسیار سخت‌جان این بازی به مبارزه بپردازند؛ یادتان باشد که نکته‌ی مهم و اساسی در این بازی، صبوری و پشتکار است، بنابراین نفس عمیقی کشیده و پیش از هر حمله‌ی خود، شرایط را بخوبی بسنجید و تنها در زمان‌های مناسب به دشمنان حمله کنید و از حملات شتاب‌زده پرهیز نمایید؛ در ضمن نگران مرگ‌های پیاپی نباشید و اجازه ندهید که این موضوع، مانع از پیشرفت شما در دنیای بازی Demon’s Souls شود؛ یادتان باشد که انسان با زمین خوردن‌های پیاپی، راه رفتن را می‌آموزد.

بازی Demon’s Souls هم اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۵ قابل دسترسی است.

منبع
GAMERANT
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x