نقد و بررسی

بررسی بازی Ghost Recon Breakpoint

گوست‌ در برابر گوست...

دوباره به زمانی از سال رسیدیم که شرکت یوبی‌سافت یکی از عناوین جهان‌باز خود را راهیِ بازار می‌کند و این بار نوبت به سری Ghost Recon رسیده است. Breakpoint دنباله مستقیمِ نسخه Wildlands است که در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد. از منظر گیم‌پلی، بازی تلفیقی از سبک‌های عناوین نام آشنای یوبی‌سافت است: جهان پهناوری که در آن می‌توان کارهای بسیاری انجام داد، مراحل اصلی که خود به ماموریت‌های کوچک‌تر تقسیم می‌شوند، المان‌های نقش آفرینی پررنگ‌تر نسبت به قبل و سیستم کلاس‌بندی کاراکتر و تجهیزات. با بررسی بازی همراه پیکسل آرتس باشید.

داستان بازی چهار سال پس از وقایع Ghost Recon Wildlands اتفاق می‌افتد. Auroa جزیره‌ای خیالی در جنوب اقیانوس آرام و مقر شرکت Skell Technology است. این شرکت توسط نابغه حوزه تکنولوژی Jace Skell در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۶ جزیره Auroa را به عنوان مرکز و خانه خود معرفی نمود. کار آن‌ها تولید تجهیزات پیشرفته در زمینه نظامی و اجتماعی است و اخیرا پهبادهای این شرکت سر و صدای بسیاری راه انداخته و قرار است راه و روش زندگی انسان‌ها را به کلی تغییر دهد. ماموریت و چشم انداز اِسکِل تبدیل کردن دنیا به مکانی بهتر است، اما همانطور که تکنولوژی در این شرکت روز به روز به سمت پیشرفته‌تر شدن قدم برمی‌دارد خطر آن نیز برای بشریت بیشتر می‌شود و فکر این را بکنید که اگر به دست افراد نادرست بیوفتد چه فجایعی می‌تواند رقم بخورد. پهبادهایی که به گفته جیس اِسکِل پس از بمب هسته‌ای می‌توانند خطرناک‌ترین و کشنده‌ترین سلاح موجود در جهان تلقی شوند! بازی از جایی آغاز می‌شود که تمام راه‌های ارتباطی با جزیره و شرکت اِسکِل قطع شده و دولت آمریکا ۳۲ نفر از ماموران زبده گوست را در قالب چهار تیم به رهبری Anthony “Nomad” Perryman راهی جزیره می‌کند تا علت را بررسی کنند. پس از ورود نیروهای گوست به جزیره و اتفاقاتی که در پِی آن رخ می‌دهد Nomad متوجه می‌شود گروهی تحت عنوان Wolves که متشکل از ماموران اسبق گوست است به رهبری Cole D. Walker (که نقش وی را جان برنتال – بازیگر نقش شِین در سریال The Walking Dead و فرانک کَسِل در سریال The Punisher – ایفا می‌کند) که هم‌اکنون به یک یاغی تبدیل شده، کنترل جزیره و تاسیسات اِسکِل را به دست گرفته‌اند. علاوه بر Wolves گروهی دیگر به نام Sentinel (که پیش‌تر حافظ امنیت شرکت اِسکِل و جزیره بودند) به رهبری واکر، مامور برقرار کننده نظم یا به عبارتی حکومت نظامی در جزیره هستند.

کول دی واکر کیست؟

اگر Operation Oracle را در نسخه Wildlands تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که وی در گذشته یکی از اعضای گوست بوده و شما نیز با او به صورت نزدیک همکاری داشته‌اید. این عملیات به عنوان یک بروزرسانی رایگان در تاریخ ۲ مِی ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت و ۲ ماموریت جدید را به بازی اضافه می‌کرد. شما توسط Bowman فراخوانده می‌شوید تا یکی از مهندسین شرکت اِسکِل (فردی که دارای اطلاعات محرمانه و مهمی از ایالات متحده است) را که توسط واحد عملیاتی Unidad اسیر شده نجات دهید. در همین راستا بازیکنان با کول دی واکر فرمانده تیم گوست و خصوصیات اخلاقی او آشنا خواهند شد. اما هم‌اکنون واکر شما را هدف خود قرار داده و از انجام هیچ کاری برای حفظ کنترل Auroa دریغ نخواهد کرد. در جریان پیشروی در بازی خواهید فهمید که چه اتفاق‌هایی سبب شده تا او از یک سرباز وفادار به رهبر یک گروه مزدور تبدیل شود. Breakpoint سعی دارد به چالش کشیده شدن گروه گوست توسط یکی از ماموران سابق خود را به تصویر بکشد.

نمایی از مناطق کوهستانی در فضای شب. واقعا زیباست

اولین موردی که پس از ورود به بازی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد این است که در این نسخه خبری از هم تیمی‌هایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند نیست. در واقع یکی از ارکان اصلی سری Ghost Recon وجود هم تیمی‌هایی است که در همه جا همراه شما هستند و از دستورات پیروی می‌کنند. تیم سازنده در این نسخه با حذف آن‌ها به نوعی سعی کرده تا تاکید بیشتری برروی بخش بقای بازی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این ویژگی در آینده‌ای نزدیک به بازی خواهد آمد، چرا که پس از معرفی رویکرد جدید بازی توسط یوبی‌سافت و تشویق بازیکنان به تجربه کوآپ (co-op)، کاربران زیادی به آن اعتراض کردند و در نتیجه شرکت سازنده اعلام کرد که این مورد مجدد به سری بازخواهد گشت.
یکی از تغییرات عمده‌ای که در بخش گیم‌پلی پدید آمده کلاس‌بندی کاراکتر است. پس از کمی بازی کردن و ارتقای سطح، منو یا بهتر بگویم درخت مهارت در دسترس شما قرار می‌گیرد که شامل چهار کلاس Panther ،Assault ،Field Medic و Sharpshooter می‌شود. هرکدام از این کلاس‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که در طول تجربه بازی به کمک بازیکنان خواهد آمد. به عنوان مثال اگر اهل مخفی‌کاری هستید بهترین کلاس برای شما Panther خواهد بود و یا اگر می‌خواهید با استفاده از تک تیرانداز از فواصل دور مبارزه را پیش ببرید Sharpshooter کلاس مناسب شماست. نکته مورد توجه در این بخش این است که بازی شما را محدود به استفاده از یک کلاس نمی‌کند و بازیکن می‌تواند در طول تجربه خود به تناسب شرایط و علایق خود از کلاس‌های متعددی استفاده کند. شرکت سازنده بازی نیز اعلام کرده که پس از انتشار بازی کلاس‌های بیشتری برای بازی منتشر خواهند شد. از این بحث که بگذریم به درخت مهارت‌ بزرگ و پرجزئیات بازی می‌رسیم. این درخت پرجزئیات به بازیکن اجازه می‌دهد هرطور که صلاح می‌داند کاراکتر خود را ارتقا داده و پیشروی کند. در لابلای این درخت هم مهارت‌ (perk)های بسیاری در نظر گرفته شده‌اند که علاوه‌بر توانایی‌های خریداری شده، قابلیت‌های خاصی را به بازیکن می‌دهند و شما می‌توانید با ارتقای کاراکتر خود حداکثر تا سه عدد از این مهارت‌ها را به صورت همزمان همراه خود داشته باشید. به عبارت دیگر تیم سازنده سعی کرده تا حد امکان آزادی عمل زیادی به بازیکنان بدهد و آنان متناسب با سبک بازی کردنشان توانایی‌ و مهارت‌ها را خریداری و کاراکتر خود را به آن‌ها تجهیز کنند. بازی در خلال انجام ماموریت‌ها هیچگاه دست شما را نمی‌بندد و بازیکن را مجبور به انجام کاری نمی‌کند، از این‌رو اگر دوست دارید مراحل را به صورت مخفی‌کاری پیش ببرید و یا اینکه با سر و صدای فراوان نظر دشمنان را به خود و تیم‌تان جلب کنید، هیچ چیز جلودارتان نخواهد بود. همچنین وسایل نقلیه متفاوتی نظیر هلیکوپتر، اتومبیل و موتورسیکلت در دسترس قرار دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نحوه پیشبرد مراحل را انتخاب کنید. در بخش سلاح و تجهیزات هم بازی هیچ کم و کاستی ندارد و با مجموعه‌ای بزرگ و متنوع روبرو هستیم. اسلحه و تجهیزات درست مثل Far Cry New Dawn به وسیله رنگ‌ها کلاس‌بندی می‌شوند و مجموع اعداد اقلام همراه شما Gear Score کاراکتر را تعیین می‌کنند. اما مشکلی که در این میان مطرح می‌شود این است که کلاس‌بندی تجهیزات در بازی به درستی تعریف نشده و عملکرد آن‌ها تنها در حد عدد و رقم است، به خصوص در مورد سلاح‌ها. به عنوان مثال یک اسلحه با امتیاز ۱۵ همان کاری را می‌کند که اسلحه Legendary امتیاز ۱۳۰ انجام می‌دهد، یعنی با استفاده از هردوی این سلاح‌ها می‌توانید تنها با یک گلوگه دشمن را هدشات کنید و تنها تفاوت آن‌ها یکی دو درجه لگد کمتر، خوش دستی بیشتر و… است که تاثیر محسوسی برروی تجربه شما نخواهند داشت. در مورد لباس‌ها نیز این مورد صدق می‌کند.

بررسی بازی Stranger Things 3
خواندن
همانطور که گفتم سطح‌بندی سلاح و تجهیزات بیشتر جنبه نمایشی دارد و خبری از تفاوت فاحش نیست

Breakpoint یک بازی کوآپ چهارنفره در سبک شوتر تاکتیکی و با تاکید برروی همکاری تیمی است و شما برای تجربه آن نیازمند اتصال دائم به اینترنت هستید. البته در این بازی المان‌های نقش‌ آفرینی، بقا، ماجراجویی و به نوعی لوتر شوتر هم به چشم می‌خورد که همین مورد سبب شده تا بازی از اصالت خود فاصله گرفته و عده‌ای نیز آن را عنوانی بلاتکلیف و فاقد هویت در نظر بگیرند. اگر پیش‌تر آخرین نسخه از عناوین The Division ،Assassin’s Creed و Far Cry را تجربه کرده باشید، در جای جای بازی رد پایی از آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. یکی از موارد منفی بازی در کنار نقشه‌ای پهناور و وسیع، عدم القای حس زندگی و پویایی است. هیچگاه در طول تجربه‌تان در جاده‌ها و خیابان‌ها افراد بومی و ساکنین جزیره را مشاهده نخواهید کرد و تنها در خلال انجام ماموریت‌ها با ربات‌هایی انسان نما مواجه خواهید شد که تحرک و خلاقیتی از خود ندارند. از طرف دیگر تنوع حیوانات نیز در حد تعداد انگشتان یک دست است و طی حدودا ۳۰ ساعت تجربه من از بازی بیشتر از سه چهار نوع گونه حیوانی در محیط‌هایی با اکوسیستم‌ متفاوت مشاهده نکردم. در عوض اگر بخواهید گشتی در این جزیره بزنید و آیتم‌هایی جدید لوت کنید در وجب به وجب خاک جزیره نیروهای دشمن به صورت گروه‌های کوچک حضور دارند (غیر از کمپ‌ها و پایگاه‌ها) و سبب می‌شوند کاربر دائما در مبارزه و یا فرار باشد. از همین سو احتمالا کاوش در جزیره و لوت کردن خیلی زود برای بازیکنان به امری خسته کننده و تکراری بدل خواهد شد. تعداد ماموریت‌ها و مراحل فرعی بازی با اینکه بالاست اما روند انجام اکثر آن‌ها مشابه یکدیگر است. هوش مصنوعی دشمنان وضعیت چندان جالبی ندارد. به عنوان مثال تا زمانی که به صورت مستقیم روبروی دشمنان قرار نگرفته‌ باشید آن‌ها نه متوجه حضورتان شده و نه عکس العملی نشان خواهند داد، می‌توانید در چند قدمی یک دشمن دوستانش را سلاخی کنید و او همچنان به راهش ادامه دهد و یا در بهترین حالت گیج و سردرگم بماند که چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده. دشمنان پهباد شما را تا زمانی که آن را روبروی صورتشان قرار ندهید نخواهند دید و می‌توانید بدون اینکه متوجه شوند تمام پایگاه را بررسی کنید. اما این قضیه تنها به همین موارد ختم نمی‌شوند؛ در جریان نبردها هم دشمنان هیچ خلاقیتی از خود بروز نداده و همه آن‌ها رفتاری یکسان دارند. تا یادم نرفته این نکته را ذکر کنم که گان‌پلی بازی یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. گان‌پلی‌ای روان و لذت بخش که تلاش می‌کند مشکلات گیم‌پلی بازی را تا حدودی بپوشاند و حس خستگی را از کاربر دور کند. در بازی شلیک هر اسلحه حس و حالی مختص به خود را دارد و سعی شده تا حد امکان برروی واقع گرایانه بودن آن‌ها تمرکز شود.

Breakpoint مکانیزم‌هایی برای بقا دارد. در بازی قمقمه‌ای همراه خود دارید که می‌توان آن را با آب دریاچه‌ و رودخانه‌ها پر کرده و برای هیدراتاسیون کاراکتر در زمان‌هایی که آب بدن وی کم شده استفاده کنید. این مورد احتمالا به دلیل استفاده مکرر از وسایل نقلیه خیلی به ندرت برای شما پیش خواهد آمد (برای خود من در طول تجربه بازی فقط یکبار این اتفاق افتاد و در این حالت کاراکتر شما به طرز عجیب و غریبی راه می‌رود که خودتان متوجه آن خواهید شد). نوار سلامتی به مرور زمان به صورت خودکار بازیابی می‌شود، اگر جراحت وارده سطحی بود می‌توانید چند ثانیه‌ای را برای بازیابی خودکار صبر کنید و یا از سرنگ استفاده کنید. اما اگر جراحت وارده عمیق باشد در این صورت نوار سلامتی به صورت خودکار بازیابی نمی‌شود و باید یا از بانداژ استفاده کنید و یا از سرنگ. زمانی که کاراکتر شما دچار جراحت عمیق شد برروی راه رفتن، نفس کشیدن و نشانه‌گیری‌اش تاثیر می‌گذارد و بازیکن را در جریان نبردها دچار مشکل می‌کند. در جای جای نقشه بازی کمپ‌هایی (Bivouacs) هستند که می‌توانید از آن‌ها برای fast travel، استراحت، خرید و ساخت و ساز استفاده نمائید. در این کمپ‌ها بخشی وجود دارد که می‌توانید با خوردن، نوشیدن و تیراندازی ارتقاهای جزئی در کاراکتر خود ایجاد و به صورت محدود (یک ساعته) استفاده کنید. همچنین بازی دارای یک هاب است که در آن می‌توانید بازیکنان آنلاین دیگر در سراسر دنیا را ملاقات کرده، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و ماموریت‌های روزانه و هفتگی دریافت کنید.
اما یکی از بخش‌هایی که از زمان دسترسی زودهنگام اعتراض‌های زیادی به آن شد و خشم بسیاری از کاربران را برانگیخت، بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی بود. شرکت یوبی‌سافت هرچیز قابل مشاهده و استفاده در بازی را به صورت فروشی با پول واقعی در فروشگاه مخصوص بازی گردآوری کرده است. بازی دو نوع واحد پولی دارد، یکی Skell Credit که پول درون بازی است و می‌توانید آن را با لوت کردن و انجام ماموریت‌ها کسب کنید. کاربرد آن خرید مواردی مثل ‌اسلحه‌ و تجهیزات به صورت محدود (بهتر است به جای سر زدن به فروشگاه بازی مشغول لوت کردن دنیای بازی شوید، تجهیزات بهتری نصیبتان خواهد شد) و موارد تزئینی در ابعاد خیلی جزئی است. اما نوع دوم Ghost Coin نام دارد که با پول واقعی قابل خرید می‌باشد. همانطور که بالاتر گفتیم با استفاده از Ghost Coin به مجموعه مفصل‌تری از موارد تزئینی، سلاح‌ها و تجهیزات دسترسی خواهید داشت. حتی فروشگاه بازی یک بخشی به نام Time-Savers (صرفه جویی در زمان) دارد که در آن مواردی مثل بروزرسانی برای سلاح‌ها و منابع ساخت و ساز به چشم می‌خورند. حتی در روز اول دسترسی زودهنگام نیز مواردی مثل Skill Point و XP Booster هم وجود داشت که پس از چند ساعت از روی فروشگاه حذف شدند و در پی آن یوبی‌سافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد اشتباهی از سوی آنان رخ داده و این موارد برای افرادی در نظر گرفته شده‌اند که پس از عرضه بازی به جمع کاربران ما اضافه می‌شوند و می‌خواهند خیلی زود به سطح بازیکنان قدیمی‌تر برسند تا کوآپ لذت بخش‌تری را تجربه کنند و هدف آن‌ها ایجاد شرایط pay-to-win نیست و مجدد پس از عرضه بازی به فروشگاه اضافه خواهند شد. تهیه و استفاده از تمامی موارد داخل فروشگاه سلیقه‌ای است و تاثیری برروی روند بازی شما نخواهد گذاشت و چیزی به نام pay-to-win وجود ندارد، پس با خیال راحت به سراغ بازی بروید.

گرافیک و جلوه‌های بصری بازی با اینکه روی هم رفته مناظر زیبا و چشم نوازی را پدید آورده‌اند اما بافت‌ها در اکثر اوقات به خودیِ خود از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و حالتی مسطح و تخت دارند. در میان‌ پرده‌ها و در شرایط مختلف نمی‌توان حس خاصی را از صورت کاراکترهای بازی دریافت کرد، طراحی انیمیشن‌‌ها در بازی نیز خشک و بی‌روح هستند. میان پرده‌های بازی گاهی اوقات دچار افت فریم می‌شوند و همچنین داخل بازی و هنگام درگیری‌های شلوغ و گاهی در مناطق پرجزئیات و بسته افت فریمی داریم که مستقیما برروی تجربه بازیکن اثر می‌گذارد. باگ‌ها از دیگر مواردی هستند که در طول تجربه بازی همیشه همراه شما خواهند بود؛ از ظاهر شدن با تاخیر کاراکتر و سلاح گرفته تا فرو رفتن در زمین، حرکت ناگهانی و عجیب اتومبیل‌ها در عبور از مکان‌های خاص، پدید آمدن پیکسل‌های رنگی در بالای صفحه نمایش و… صداگذاری و جلوه‌های صوتی هم با اینکه در سطح قابل قبولی انجام شده‌اند اما دارای مشکلاتی هستند. بعضی اوقات و در حین تجربه بازی افکت‌های صوتی مثل تیراندازی و صدای وسایل نقلیه قطع می‌شود و تنها صدای پس زمینه و راه رفتن به گوش می‌رسد و پس از چند ثانیه مجدد به حالت اولیه باز می‌گردد. در کل بخش فنی بازی نیازمند توجه ویژه سازندگان است و امیدواریم این مشکلات به زودی رفع و یا تا حدودی مرتفع شوند.

بررسی بازی Vaporum
خواندن

بخش چندنفره (PvP):

این بخش از بازی که با نام Ghost War شناخته می‌شود در زمان عرضه تنها شامل دو حالت Elimination و Sabotage بهمراه پنج نقشه خواهد بود. در هر دوی این حالت‌ها بازیکنان در تیم‌های چهارنفره (در مجموع ۸ نفر) مقابل هم قرار می‌گیرند. بخش چندنفره تمرکز ویژه‌ای بر رویکرد تاکتیکی دارد و اگر بخواهید به مانند بازی‌های Call of Duty و Battlefield به دل دشمن زده و آن‌ها را از پا درآورید نه تنها کشته می‌شوید بلکه تیم‌تان را هم دچار مشکل خواهید کرد، از این‌رو صبر و حوصله یکی از ارکان مهم این بخش تلقی می‌شوند. حالت‌های کوآپ و چندنفره با اینکه از هم جدا هستند اما هردوی آن‌ها از یک سیستم برای سطح‌بندی و ارتقای بازیکن استفاده می‌کنند. یعنی آیتم‌ها، تجهیزات، امتیازها و ارتقای سطح کاراکتر شما در هردو حالت PvE و PvP مشترک است و به موازات هم پیش می‌روند. اما نکته مهمتر این است که برای بالانس بخش چندنفره و منصفانه کردن آن تجهیزات و سلاح‌ بازیکنان فارغ از سطح و قدرت آن‌ها همگی در یک سطح قرار دارند و تاثیر گلوگه بر تمامی بازیکنان به یک اندازه است. از این‌رو موارد گفته شده در بخش چندنفره صرفا حالتی تزئینی داشته و کم یا زیاد بودن قدرت آن‌ها تاثیری بر روند مبارزات نخواهد گذاشت.
نکته دیگر استفاده از سرورهای اختصاصی برای بخش چندنفره است و همین امر موجب شده تا بازیکنان تجربه‌ای روان، بدون لَگ، مشکلات اتصال و قطعی داشته باشند. تیم سازنده قول این را داده که در اولین سال انتشار بازی حالت‌ها و نقشه‌های جدیدی را به صورت مرتب به آن اضافه کند. در نهایت با اینکه Ghost War تجربه‌ای متفاوت و جذاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما در زمان عرضه با کمبود محتوا مواجه است.

یکی از نقاط قوت بازی بخش Ghost War است. اگر در زمان انتشار محتوای بیشتری داشت همه چی تمام می‌شد

سخن پایانی:

Ghost Recon Breakpoint با اینکه مجموعه‌ای از مشکلات ریز و درشت است اما خیلی به ندرت پیش می‌آید که از اصلی‌ترین رسالت خود یعنی سرگرم کردن باز بماند. در کنار ناکامی‌ها و ایرادات فنی، بازی همچنان نقاط قوت زیادی دارد که بازیکن را به ادامه دادن تشویق می‌کند. Breakpoint را شاید نتوان Ghost Reconای اصیل به شمار آورد اما همچنان می‌توان رد پایی از المان‌های قدیمی آن را در بازی مشاهده کرد. بخش کوآپ بازی تجربه‌ای لذت بخش خواهد بود که می‌تواند شما و دوستانتان را ساعت‌ها به خود مشغول کند، در کنار آن نیز بخش چندنفره‌ جذابی را داریم که در کمتر عنوانی آن را مشاهده و تجربه کرده‌اید. با تمامی این اوصاف اگر به دنبال بازی‌ای هستید که ساعت‌ها با آن سرگرم شوید Ghost Recon Breakpoint می‌تواند جزو یکی از گزینه‌های پیش رویتان باشد. امید است پس از انتشار بازی شرکت سازنده با ارائه بروزرسانی‌های متعدد بخشی از مشکلات فنی آن را رفع نماید.

Ghost Recon Breakpoint

Breakpoint به عنوان جدیدترین نسخه از Ghost Recon نتوانست آنطور که باید از میراث سری دفاع کند. میراثی که اثرات آن نسخه به نسخه کمرنگ‌تر می‌شود و شاید در نهایت روزی به دست فراموشی سپرده شود. یوبی‌سافت نیز جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که سعی دارد فرمول موفق بازی‌هایش را به تمامی پروژه‌هایش تزریق کند، اما خب نتیجه همیشه موفقیت آمیز نخواهد بود. با تمام این صحبت‌ها نمی‌توان گفت با اثری ضعیف روبرو هستیم. بخش کوآپ و چندنفره بازی همچنان جذابیت بالایی دارند که می‌توانند بازیکنان را ساعت‌ها در خود غرق کنند.

درخت مهارت پر جزئیات
گان‌پلی جذاب
آزادی عمل کامل بازیکن در انجام مراحل
تجربه لذت بخش کوآپ
دنیایی خشک و خالی از سکنه
باگ‌ها و مشکلات فنی متعدد
وضعیت نامناسب هوش مصنوعی
تمرکز بالای بازی برروی لوت کردن
سیستم کلاس‌بندی اسلحه و تجهیزات توجیه منطقی ندارد
تلفیق بیش از اندازه سبک‌های متفاوت هویت بازی را مخدوش کرده است
6.5 خوب
برچسب ها

1
نظر شما چیست ؟

avatar
1 تعداد نظرات
0 رشته نظرات
0 دنبال میکنند
 
داغ ترین نظرات
داغترین نظرات
1 نویسندگان نظرات
جواد صانعی نویسندگان نظرات اخیر
  عضویت  
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
اطلاع از
جواد صانعی
میهمان
جواد صانعی

عالی بود

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
بستن