پیش‌نمایش

پیش‌نمایش بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga

حماسه اسکای‌واکر

بازی «لگو استار وارز: حماسه اسکای‌واکر ساخته» استودیو TT games قرار است بازگشتی برای سری محبوب Lego Star Wars باشد. وبسایت IGN پیش‌نمایشی از این عنوان تهیه کرده است که ما قصد ترجمه این مطلب را برای شما داریم. با پیکسل آرتس همراه باشید.

skywalkersaga

اولین چیزی که در Lego Star Wars: The Skywalker Saga نظرم را جلب کرد جلوه‌های بصری زیبای بازی است. اکثر بخش‌های بازی دقیقا همان بخش‌هایی است که در Lego Star Wars: The Complete Saga استفاده شده. با این تفاوت که تمامی این بخش‌ها با یک نگاه جدیدی دوباره ساخته شده‌اند، به‌طوری که بلافاصله متوجه پیشرفت Lego Star Wars: The Skywalker Saga نسبت Lego Star Wars: The Complete Saga می‌شوید.

تجربه ۹۰ دقیقه‌ای من در اپیزود چهارم بخشی که پرنسس لیا سعی می‌کند نقشه‌ای که از «ستاره مرگ» به دست آورده است را از دست دارث ویدر دور نگه دارد شروع می‌شود. در Lego Star Wars: The Complete Saga سفینه Corellian Corvette تشکیل شده بود از رنگ‌های سفید و خاکستری و راهروهایی بدون هیچ جزئیات خاصی. ۱۵ سال بعد، همان مرحله را می‌توان با رنگ‌های متنوع، جزئیات خارق‌العاده و کیفیت بصری جذاب‌تر تجربه کرد.

لگو استار وارز: حماسه اسکای‌واکر

همانطور که من درحال مبارزه با سربازان Stromtroper بودم می‌توان بسیاری از جزئیات خیره کننده گرافیکی بازی را دید. از رنگ‌بندی فوق‌العاده محیط گرفته تا بازتاب نور قرمز رنگ  آلارم‌های روی زمین. بدون هیچ شکی Lego Star Wars: The Skywalker Saga از لحاظ بصری از نسخه قبلی خود کیلومترها جلو می‌زند.

استودیو سازنده فقط دست به باز‌سازی جلوه‌های بصری بازی نزده است، بلکه بسیاری از صحنه‌های بازی را کاملا به یک صورت دیگر پیاده سازه کرده‌اند. برای مثال صحنه ورود دارث ویدر به یک صورت کاملا جدید پیاده‌سازی شده و ما شاهد ورود تهاجمی‌تر دارث ویدر هستیم.

پیش‌نمایش بازی EFootball Pro Evolution Soccer 2020
خواندن

غیر از کات‌سین‌های بازی طراحی بسیاری از مراحل نیز تغییر کرده است. برای مثال در بازی اصلی وقتی به بخش Mos Eisley می‌رسیم باید قبل از آماده شدن سفینه برای فرار جلوی چندین موج از دشمن‌ها را بگیریم. در Lego Star Wars: The Skywalker Saga بازیکن همراه با مبارزه با دشمن‌ها باید با حل کردن پازل به chewie کمک کند تا سفیه را تعمیر کند. همچنین این بخش از بازی بازیکن را مجبور می‌کند تا از توانایی‌های دیگر کاراکتر ها مثل توانایی Force اوبی وان استفاده کند. 

لگو استار وارز: حماسه اسکای‌واکر

مبارزات بازی نیز دچار تغییرات اساسی شده است. گان‌پلی بازی به واسطه قرار دادن دوربین روی شانه و تنظیم کردن نقاط ضعف برای دشمن‌ها عمیق‌تر و استراتژی‌تر شده است. بازیکن می‌تواند به نقاط مختلفی از دشمن‌ها شلیک کند و نتیجه‌ی متفاوتی را ببیند. برای مثال می‌توان به کلاه دشمن‌ها شلیک کردن تا کلاه‌شان بیفتد یا با شلیک به پاه‌های‌شان آن‌ها را زمین‌گیر کند. در بازی انواع اقسام Stromtroper وجود دارد، از سربازانی که سلاح‌های عادی را به دست دارند تا سربازانی که سلاح‌های تک تیرانداز و سنگین در دست دارند.

مبارزات نزدیک بازی نیر دچار تغییرات اساسی شده است. به جای پشت سر هم کلیک کردن روی دکمه حمله، بازیکن انواع اقسام حملات را باید با هم ترکیب کند. همچنین اگر از یک ترکیب بیش از حد استفاده کنید دشمن‌ها شروع به بلاک کردن حملات شما می‌کنند و شما مجبور می‌شوید دائم استراتژی خود را تغییر بدهید. این مدل سیستم مبارزه باعث می‌شود مبارزات بازی هیجان انگیز تر شوند. همچنین این مبارزات به واسطه انیمیشن‌های سینمایی زیبای بازی جذاب‌تر هم می‌شوند.

پیش‌نمایش بازی Ancestors: The Humankind Odyssey
خواندن

این مدل سیستم مبارزات ترکیبی بازی به جمع کردن امتیازهای بیشتر توسط بازیکن نیز کمک می‌کند. اگر بازیکن بتواند ترکیبات پیچیده‌تری در مبارزات پیاده کند می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد. بازیکن به واسطه همین سیستم تشویق می‌شود تا ترکیبات پیچیده‌تری پیاده کند. همچنین بازی یک مدل جدیدی از امیتازات ویژه را معرفی می‌کند به نام آجر Kyber.

آجر های Kyber یک آیتم قابل جمع‌آوری بدردنخور دیگه نیستند. بازیکن با جمع‌آوری آجر های Kyber می‌تواند از سیستم ارتقا شخصیت جدید بازی استفاده کند. سیستم ارتقا شخصیت بازی از چندین بخش تشکیل شده است، برای مثال بخش اول مربوط به تمامی شخصیت‌های بازی است و دومی مربوط به کلاس‌های خاصی مثل جدای‌ها، جایزه بگیر و دیگر کلاس‌ها است.

بازی «لگو استار وارز: حماسه اسکای‌واکر» بازی هیجان انگیزی بنظر می‌رسد، درحال حاضر باید تا ۱۶ فروردین منتظر بمانیم و ببینم آیا بازسازی  سری محبوب لگو استار وارز اونطور که باید طرفداران راضی خواهد کرد. لازم به ذکر است این عنوان در ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشت و نهم درکنار نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
هوشنگ
هوشنگ
1 سال قبل

گوتی

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x