تحلیل‌ها و یادداشت‌ها

آیا خرید گسترش‌دهنده‌های Forza Horizon 5 ارزش دارد؟

نگاهی به گسترش‌دهنده‌‌های (Expansion) گران‌قیمت فورتزا هورایزن ۵

سری Forza Horizon بهترین تجربه ممکن را در ریسینگ آرکید ارائه می‌کند. همواره شاهد عرضه گسترش دهند‌ه‌های مختلفی نیز در این سری بوده‌ایم و Forza Horizon 5 هم از قضیه جدا نیست؛ اما آیا خرید این باندل ارزش دارد؟ برای بررسی این موضوع در ادامه با پیکسل آرتس همراه شوید.

یک معمای گران قیمت

بر هیچ کس پوشیده نیست که Forza Horizon 5 هنگام عرضه محتوای زیادی را با خود به عرصه می‌آورد، از جمله نقشه و جهانی مملو از فرصت‌هایی برای گشت و گذار و کاوش کردن، انجام دادن فعالیت‌های مختلف و موارد دیگر. با این حال، Playground Games برنامه های بلندپروازانه ای برای توسعه Forza Horizon 5 پس از عرضه دارد، این برنامه‌ها عبارتند از؛ آپدیت‌های رایگان و دو افزونه بزرگ. با اینکه این افزونه‌ها با پیش خرید  Forza Horizon 5بهتان ارائه نمی‌شوند، شما می‌توانید Expansions Bundle DLC را خریداری کنید تا در زمان عرضه در ابتدای صف قرار گیرید.

با این حال، Forza Horizon 5 Expansions Bundle DLC نسبت به سایر DLC ها نسبتاً گران قیمت است – دیگر DLC ها دقیقا در زمان عرضه خود مزایای خود را نشان می‌دهند- در حالی که هیچ چیز در مورد آنچه در دو افزونه FH5 یا حتی زمانی که ممکن است آن‌ها عرضه شوند، مشخص نیست. این بدان معناست که ارزش Expansions Bundle در بهترین حالت شک برانگیز است. اگر مطمئن نیستید که در لحظه عرضه این افزونه‌ها را می خواهید، بهتر است فعلا برای خرید این DLC خاص دست نگه دارید.

علاوه بر این، اگر شما یک بازیکن دوآتیشه Forza Horizon 5 هستید و می دانید که تمایل به استفاده از افزونه‌ها دارید، ممکن است بیشتر بهForza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle علاقه مند باشید، که شامل بسته افزونه‌ها و تعداد زیادی DLC و محتوای اضافی می‌باشد و هزینه آن فقط ۱۵ دلار از بسته قبلی بیشتر است. این DLC در همان لحظه‌ای که برای اولین بار بازی Forza Horizon 5  را شروع می‌کنید مزایای خودش را به شما نشان می‌دهد، و به شما امکان استفاده از افزونه‌ها در هنگام عرضه آن‌ها را می‌دهد.

آیا بازی‌های بتسدا و زنیمکس انحصاری مایکروسافت خواهند بود؟
خواندن

تا زمانی که Playground جزئیات یک یا هر دو افزونه‌های Forza Horizon 5 را اعلام نکند، بسیاری از بازیکنان ممکن است بخواهند قبل از خرید Forza Horizon 5 Expansions Bundle  دست نگه دارند یا کمی بیشتر هزینه کنند و بسته Premium  را با محتوای بیشتر خریداری کنند. با در نظر گرفتن اینکه ممکن است Expansions Bundle در آینده تخفیف بخورد و کمی از قیمت بالای آن کم شود این مساله دور از ذهن نیست .

Forza Horizon 5
Forza Horizon 5

محتوا

در ادامه همه مواردی که باید در مورد بسته Forza Horizon 5 Expansions Bundle بدانید آمده است:

  • Forza Horizon 5 Expansion One یکی از افزونه‌هایی است که در بسته Forza Horizon 5 Expansions Bundle قرار دارد و یکی از دو DLC هایی اضافه‌ای است که در آینده به Forza Horizon 5 افزوده می‌شوند.

 

  • هنوز توضیحاتی برای Forza Horizon 5 Expansion One اعلام نشده است اما می‌دانیم که این افزونه در Forza Horizon 5 Expansions  قرار می گیرد.

 

  • Forza Horizon 5 Expansion One از طریق Forza Horizon 5 Premium Edition ، Premium Add-Ons Bundle  و Expansions Bundle  در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر امکان خرید آن به صورت مستقل وجود ندارد.

 

  • Forza Horizon 5 Expansion Two دومین افزونه Forza Horizon 5 Expansions و یکی از دو DLC است که قرار است در آینده به Forza Horizon 5 اضافه شوند.

 

  • هنوز توضیحاتی برای Forza Horizon 5 Expansion Two اعلام نشده است اما می‌دانیم که این افزونه در Forza Horizon 5 Expansions  قرار می گیرد.

 

  • Forza Horizon 5 Expansion Two از طریق Forza Horizon 5 Premium Edition ، Premium Add-Ons Bundle  و Expansions Bundle  در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر امکان خرید آن به صورت مستقل وجود ندارد.
چرا اسکوئر انیکس سری بازی Tomb Raider رو مُفت فروخت؟!
خواندن
Forza Horizon 5
Forza Horizon 5

چیزهایی که این بسته شاملشان نمی‌شود:

Forza Horizon 5 Expansions شامل هیچ DLC یا افزونه دیگری برای FH5 نمی شود؛ مواردی مانند عضویت VIP ، بسته خوش آمدگویی، پاس خودرو و یا نقشه گنج.
برای کاملترین مجموعه افزونه ها باید به سراغ بسته Forza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle بروید.

در پیش نمایش  Forza Horizon5، دیدیم که تقریباً تضمین شده است که FH5 یکی از بهترین بازی های مسابقه ای Xbox باشد. Forza Horizon 5 به طور رسمی در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۵ نوامبر با دسترسی اولیه) منتشر می شود و اکنون برای پیش سفارش در دسترس است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x