راهنمای بازی

راهنمای بازی Escape From Darkmoor Manor

فرار از عمارتی تاریک و مرموز

هنگامی که به آرامی به هوش می‌آیید، چشمان شما شروع به تمرکز بر محیط اطراف می‌کنند. شما خود را تنها در یک اتاق نا‌آشنا می‌یابید که هیچ خاطره‌ای از چگونگی حضور در آنجا ندارید. نور ماه از طریق پنجره‌ای کوچک و حصار دار جریان هوای راکد را روشن می‌کند. پله‌های سنگی فرسوده به یک در چوبی منتهی می‌شوند، شما دسته فلزی سرد را می‌گیرید و می‌چرخانید اما در از طرف دیگر قفل شده است. آیا شما زندانی هستید؟‌ می‌توانید فرار کنید؟ برای کاوش در یک عمارتی بزرگ و مرموز که در منطقه‌ای مه آلود قرار دارد خود را آماده کنید. معما‌ها را حل کنید و دنبال سرنخ‌ها بگردید تا اسرار عمارت را کشف کرده و در نهایت راه فرار را بیابید. بازی Escape From Darkmoor Manor به طور انحصاری برای سیستم عامل‌های تلفن همراه طراحی شده است. در ادامه با ما همراه باشید و راهنمای گام به گام این عنوان را در پیکسل آرتس مطالعه کنید.

۱. روی جعبه فیوز در سمت راست ضربه بزنید. پیچ گوشتی چهارسو را برداشته و از آن برای باز کردن هر چهار پیچ استفاده کنید. توجه داشته باشید که یکی از فیوز‌ها ذوب شده است.

تصویر اول
۲. روزنامه‌ای که در نزدیکی میله‌های آهنی قرار دارد را بردارید.


۳. پایین درب سمت چپ را بررسی کنید. یک شکاف وجود دارد. روزنامه را به زیر درب بکشید.

۴. قفل و دسته درب را بررسی کنید. یک قطعه چرخان وجود دارد که قفل را پوشانده است. آن را بلند کرده و پیچ گوشتی را وارد سوراخ کلید کنید. کلید از طرف دیگر روزنامه، روی روزنامه میفتد. کلید را برداشته و با استفاده از آن قفل درب را باز کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 3 Remake
خواندن


۵. در منطقه بعدی، کلیدی در کوزه بزرگ وجود دارد، اما شما نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. پس از پله‌ها به طبقه بالا رفته، کشو را باز کرده و کتاب را بردارید و به طبقه پایین برگردید.


۶. راهرو را ادامه دهید تا ردیفی از کتاب‌ها را پیدا کنید. کتابی که پیدا کردید را در میان آنها قرار دهید و به صورتی کتاب‌ها را جابجا کنید که تصویری ایجاد شود. دسته‌ را از کشویی که باز می‌شود بردارید.


۷. به اتاق بعدی رفته و چسب را از داخل کاناپه پیدا کنید.


۸. یک قیچی در کنار پنجره آویزان است، اما اگر سعی کنید آنرا بردارید، شیشه دست شما را خواهد برید. بنابراین فعلا آن را نادیده گرفته و به سمت آشپزخانه ادامه دهید. به نقشه روی میز نگاه کنید.


۹. چاقو را از کنار سینک ظرفشویی بردارید.


۱۰. دسته‌ای که از پازل کتاب پیدا کردید را روی کشو تست کنید. دسته میفتد، پس از چسب استفاده کنید. سپس کشو را باز کرده و چکش را بردارید.


۱۱. از چکش استفاده کنید تا تمامی میخ‌های روی تخته‌های درب را بردارید. سپس به کوزه برگردید و با استفاده از چکش آنرا شکسته و کلید آراسته (Ornate Key) را بردارید.


۱۲. در سمت چپ پله‌ها، نقاشیی وجود دارد. با استفاده از چاقو آنرا ببرید. در پشت آن صندوقی است که دارای قفل می‌باشد. سرنخ آن کلیسای کاج هرون است. رمز آن از کلمات و اعداد تشکیل شده که می‌توانید آنرا در نقشه‌ی داخل آشپزخانه پیدا کنید. هر کدام از علامت‌های پرنده، کاج و کلیسا را روی نقشه یافته تا رمز صندوق را پیدا کنید. رمز صندوق A7B2D9 است. یاقوت سرخ را از داخل صندوق بردارید.

راهنمای بازی Rage 2 – نکاتی که پیش از شروع بهتر است بدانید
خواندن


۱۳. کلید آراسته را برای باز کردن درب سمت چپ قفسه کتاب استفاده کنید. این اتاق پوست‌آرایی نام دارد و دارای برخی حشرات است. لوله شلنگ را از روی میز بردارید.


۱۴. یاقوت سرخ را در یکی از چشم‌های ببر گذاشته و کلید بزرگ نقره‌ای را از دهان آن بردارید.


۱۵. کلید بزرگ نقره‌ای را برای باز کردن در آشپزخانه که به سمت بیرون راه دارد استفاده کنید.


۱۶. دستکش‌های باغبانی را از روی ساعت آفتابی برداشته و به زمان ساعت آفتابی توجه کنید.


۱۷. به قیچی آویزان برگردید و با استفاده از دستکش‌ها شیشه‌های شکسته را تمیز کرده و قیچی را بردارید.


۱۸. به بیرون خانه بروید. با استفاده از پیچ گوشتی قفل روی درب سمت چپ ساعت آفتابی را بردارید. به داخل رفته و با استفاده از قیچی، شاخه‌هایی که راه گلخانه را بسته‌اند را از بین ببرید.


۱۹. به داخل گلخانه بروید و سطل را بردارید. گلدان را کنار بگذارید تا عنکبوت نگین‌دار را بدست آورید.


۲۰. به سمت ساعت آفتابی برگردید و به درب سمت راست بروید. شلنگ را به شیر‌آب ببندید و طرف دیگر آنرا در سطل بگذارید. سطل را با آب پر کرده و آنرا بردارید.


۲۱. به ساعت آفتابی برگردید. در جلوی آن، میله‌های آهنی هستند که چیزی در انتهای آن‌ها دیده می‌شود که از دسترس شما خارج است. سطل پر آب را خالی کنید تا کلید پلاستیکی بالا بیاید و سپس آنرا بردارید.


۲۲. به اتاق پوست‌آرایی برگردید و عنکبوت نگین‌دار را در میان دیگر حشرات بگذارید و کلید برنز کوچک را بردارید.

راهنمای بازی NBA 2K22
خواندن


۲۳. به آشپزخانه رفته و با استفاده از کلید برنز کوچک درب کابینت را باز کنید. لوله بازکن را بردارید.


۲۴. لوله بازکن را در سینک ظرفشویی استفاده کنید و سپس دیلم را بردارید.


۲۵. به قفسه کتاب برگشته و فرش را کنار بزنید. با استفاده از دیلم، تخته چوبی زیر فرش که سست‌تر از بقیه است را باز کنید. جعبه‌ای پیدا خواهید کرد که قفل است.


۲۶. به شیر آب برگردید. صفحه‌ی فلزی کنار درب سمت چپ را باز کنید. با معمایی روبرو خواهید شد. قطعه‌های قرمز را جابجا کنید تا قطعه زرد بتواند به سمت چپ رفته و در را باز کند.


۲۷. به داخل رفته و هندل را از کنار انبر قفلی بردارید.


۲۸. با استفاده از کلید پلاستیکی، کابینت سمت راست را باز کرده و فیوز را بردارید.


۲۹. انبردست و تراشه‌های چوب را از جعبه‌های سمت چپ بردارید.


۳۰. به اتاق اول بازی برگردید و به سمت جعبه فیوز بروید. با استفاده از انبردست فیوز سوخته را برداشته و با فیوز جدید جایگزین کنید.


۳۱. به پله‌ها برگردید و همانطور که مشاهده می‌کنید، چراغ‌ها روشن شده‌اند.


۳۲. درب را باز کرده و وارد دستشویی شوید. کابینت سمت راست وان حمام را باز کرده و گریس را بردارید.


۳۳. به سمت انتهای راهرو پیشروی کنید. در سمت چپ شما ساعتی است که باید زمان آنرا با ساعت آفتابی یکی کنید (ساعت ۹ شب) و سپس دکمه سوم را فشار دهید تا ساعت بچرخد و به حالت عادی خود برگردد. کلید گرد را که در بخش پایین ساعت پدیدار می‌شود بردارید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 8 Village
خواندن


۳۴. از درب سمت راست وارد اتاق خواب شوید. از کمد، آویز لباس را بردارید. به زیر تخت نگاه کنید و دم‌دهنده را بردارید.


۳۵. از اتاق خارج شوید. با استفاده از کلید گرد، درب سمت چپ را باز کرده و وارد اتاق بچه شوید.


۳۶. هندل را روی جعبه روی میز استفاده کنید و تا زمانی که عروسکی بیرون بیاید، آنرا بچرخانید. سپس چسبی که یکی از چشمان آنرا بسته است را بگیرید.


۳۷. به اتاق خواب برگردید و چسب را برای تعمیر کابل تلفن استفاده کنید. اگر می‌خواهید می‌توانید به ۹۱۱ زنگ بزنید.


۳۸. به کلبه‌ای که از آن هندل را برداشته‌اید برگردید. گریس را روی انبر قفلی استفاده کنید. سپس هندل را روی انبر قفلی استفاده کنید. آچار را بردارید.


۳۹. به دستشویی برگردید و سپس آچار را روی آب گرم استفاده کنید. بخار ایجاد شده سبب می‌شود تا اعدادی روی آینه ظاهر شوند.


۴۰. به تلفن بروید و به شماره‌ای که روی آینه پدیدار شده، زنگ بزنید. توجه داشته باشید که برای تماس، باید همانند یک تلفن واقعی، اعداد را بچرخانید. به پیامی که پخش می‌شود گوش دهید: FOXTROT LIMA ALPHA MIKE ECHO


۴۱. به اتاق بچه برگردید و به معمای مکعب نگاهی بیندازید. اولین حرف هر کلمه از پیام تلفن (FLAME) را در ردیف دوم این معما استفاده کنید. دیگر مکعب‌ها را نیز تبدیل به اشکال هندسی کنید. سپس کبریت را بردارید.


۴۲. از گلخانه رد شده و وارد خانه درختی شوید. زنبور‌ها جلوی شما را گرفته‌اند. با استفاده از تراشه‌های چوب و کبریت، آتش درست کنید و با استفاده از دم دهنده، دود درست کنید تا زنبور‌ها فرار کنند.

راهنمای بازی Two Point Hospital - نکاتی که تجربه شما را بهتر می‌کنند
خواندن


۴۳. اکنون راه شما به خانه درختی باز شده است. چتر قرمز را از داخل آن برداشته و از تلسکوپ استفاده کنید. فعلا نمی‌توانید چیزی ببینید.


۴۴. به عمارت بازگشته و به طبقه بالا بروید. با استفاده از چتر، دریچه اتاق زیر شیروانی را باز کرده و وارد آن شوید.


۴۵. به نقاشی دقت کنید. سپس معما‌ی صندوق را حل کرده و کلید سنجاقک (Dragonfly Key) را بردارید. برای حل کردن این معما، از وسط آن به ۵ قطعه بیرونی، راه درست کنید.


۴۶. به منطقه‌ای که در آن شیر آب وجود دارد برگردید. با استفاده از کلید سنجاقک، در آنجا را باز کنید.


۴۷. به سمت ماشین و آب بروید. با استفاده از آویز لباس، در سمت راننده ماشین را باز کنید. آفتابگیر سمت سرنشین را به پایین برگردانید تا کلید‌های ماشین را بگیرید.


۴۸. با استفاده از کلید ماشین، صندوق آنرا باز کرده و رقیق‌کننده رنگ را بردارید.

۴۹. به نقاشیی که در اتاق زیر شیروانی دیدید برگردید و رقیق‌کننده رنگ را روی آن استفاده کنید. تصویری از اتاق پوست‌آرایی نمایان می‌شود که خبر از شی مخفی پشت گوزن می‌دهد.


۵۰. به اتاق پوست‌آرایی برگردید و کاغذ دیواری کنار گوزن را کنده، و لنز تلسکوپ را بردارید.


۵۱. به خانه درختی برگردید و با استفاده از لنز تلسکوپ، آنرا تعمیر کنید. سپس با استفاده از تلسکوپ، دنبال قسمتی از کلمه‌ی FORTUNA باشید.


۵۲. به عمارت برگردید. زمان آن رسیده که جعبه‌ای که از زیرزمین اتاقی که در آن قفسه کتاب بود را باز کنید. کلمات روی جعبه را به FORTUNA تغییر دهید و کلید زنگ زده را بردارید.

چگونه در بازی Resident Evil 8 Village ماهیگیری کنیم؟
خواندن


۵۳. به سمت چاه برگردید و به جای اینکه سمت ماشین بروید، به سمت ساختمان حرکت کنید. کلید زنگ زده را استفاده کرده و وارد آن شوید.


۵۴. پتک و سطل را بردارید. سپس شیر را از بشکه شراب بردارید.


۵۵. اگر سعی کنید با سطل از چاه آب بردارید، سطل داخل چاه گیر خواهد کرد.


۵۶. به دستشویی عمارت بازگشته و با استفاده از پتک، کف زمین را بشکنید. سپس وارد اتاق زیرین شوید.


۵۷. به این نقاشی نگاه کنید. سپس دنبال نامه‌ای روی میز باشید که داخل آن کلید میز قرار دارد. کلید را گرفته و کشوی میز را باز کنید تا چراغ قوه را پیدا کنید.


۵۸. به اولین اتاق بازی برگردید. شیر را روی بشکه بگذارید و بچرخانید تا بشکه خالی شود. سپس با حرکت دادن بشکه، راهی مخفی باز می‌شود.


۵۹. از چراغ قوه استفاده کنید و به سمت جلو بروید. سطل روی زمین را بردارید. (اگر دوباره داخل چاه بیندازید، می‌توانید آنرا از اینجا بردارید)


۶۰. از نردبان بالا رفته و وارد کلیسا شوید. کلید کلیسا را از انجیل برداشته و از آن برای باز کردن در استفاده کنید.


تبریک می‌گویم! شما بازی Escape From Darkmoor Manor را به اتمام رساندید.

شما می‌توانید بازی Escape From Darkmoor Manor را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS دریافت کنید.

منبع
Appunwrapper
عضویت
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
اووکادویی
اووکادویی
1 سال قبل

دمت گرم عالی عالی عالی

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
بستن
بستن