راهنمای بازی

چگونه در Mortal Kombat 1 همه کاراکترها و کمئوها را باز کنیم

باز کردن تمامی کاراکترها و کمئوها

برخلاف بازی‌های دیگه‌ی ژانر فایتینگ مثل Street Fighter 6، استودیو Netherrealm با چندتا مبارز و کمئوی مخفی همچنان مشتاق زنده نگه داشتن دوران قدیم بازی‌های مبارزه‌ای خود هست.

به عنوان بخشی از راهنمای بازی Mortal Kombat 1، به دنبال این رفتیم تا به شما توضیح بدیم که چطور همه کاراکترها و کمئوها را باز کنید.

چگونه قفل همه شخصیت‌ها و کمئوها را در Mortal Kombat 1 باز کنید؟

mortal kombat 1 1

در مورتال کمبت ۱ تنها یک شخصیت قفل هست (البته “Shang Tsung” رو به حساب نمی‌آریم؛ چون که این شخصیت رو از طریق DLC می‌شه بازی کرد). اما ۵تا از کمئوها قفل هستن. از طریق راهنمای زیر شما متوجه می‌شید که چطور همه شخصیت‌ها و کمئوها رو آزاد کنین.

Havik

Havik

برای باز کردن هَویک شما باید بخش داستانی بازی رو به اتمام رسونده باشید. بخش داستانی شامل ۱۵ بخش هست و حدودا ۶ الی ۸ ساعت طول می‌کشه تا اون رو تموم کنین. اگه می‌خواید که قبل از انجام این کار هویک رو تست کنین، شما می‌تونید هویک رو توی بخش آموزشی بازی به عنوان کاراکتر خودتون انتخاب کنین.

اسکورپیون (کمئو)

scorpion

برای اینکه بتونید از اسکورپیون به عنوان کمئو استفاده کنین، اکانت شما باید به لول ۵ برسه. علاوه بر این دو راه خوب برای ارتقای لول توی این بازی وجود داره: بردن بازی‌های آنلاین و مود “Invasions”. اسکورپیون با ظاهر کلاسیک خودش حضور داره و می‌تونه “Fire Breath”، “Get Over Here” و “Hell Blades” رو اجرا کنه و گذشته از این، “Kameo Fatality”‌ اسکورپیون چشم شما رو نوازش می‌کنه.

Sub-Zero (کمئو)

sub zero

دقیقا عین اسکورپیون، کمئوی ساب زیرو هم با افزایش لول شما آزاد می‌شه؛ اما برای باز کردن اون باید اکانت شما به لول ۱۰ برسه. ساب زیرو هم با ظاهر کلاسیک خودش حضور داره و علاوه بر Kameo Fatalityش، می‌تونه “Arctic Armor”، “Kold Shoulder” و “Iced Out” رو اجرا کنه.

راهنمای بازی State of Decay 2
خواندن

Kung Lao (کمئو)

Kung Lao

کونگ لائو هم مثل دوتا مبارز قبلی با افزایش لول اکانت شما باز می‌شه. با رسیدن لول شما به ۱۵، قفل کونگ لائو هم باز می‌شه. علاوه بر این هم از ظاهر کلاسیک خودش الهام گرفته هم در کنار “Kameo Fatality”اش که اسمش “Klean Kut” هست، می‌تونه حرکات “Away We Go”، “Buzz Saw” و “Spin” رو هم انجام بده.

Shujinko (کمئو)

Shujinko

شاجینکو هم با افزایش لول اکانت آزاد می‌شه ولی هنوز به طور دقیق مشخص نیست که با چه لولی قفلش باز می‌شه.

Motaro (کمئو)

motaro

موتارو آخرین مبارز کمئو هستش و مشخصا مثل کمئوهای قبلی با افزایش لول شما آزاد می‌شه. لول مورد نیاز برای باز کردن قفل موتارو هنوز در دسترس نیست ولی هر زمانی که مشخص بشه، ما به شما اطلاع می‌دیم.

در کل همه کمئوها با افزایش لول شما آزاد می‌شن و بازی با اون‌ها محقق خواهد شد. نظر شما در این موضوع چیه؟ نظرتون رو با ما به اشتراک بذارید.

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
فری
فری
6 ماه قبل

Dlc یعنی چی چجوری باید شنگ سونگ رو بگیریم؟

دکمه بازگشت به بالا
1
0
Would love your thoughts, please comment.x