مقالات ترجمه‌ای

بهترین پس‌زمینه‌های (تم‌های) رایگان برای پلی‌استیشن ۴

حال و هوای پلی‌استیشن خود را تغییر دهید

قطعا شخصی‌سازی وسایل شخصی، یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ی هر گیمری است. از دیوار اتاق گرفته تا پد موس و طرح تی‌شرت و نهایتا، شاید نمادین‌ترین این موارد، پس‌زمینه‌ی گوشی یا کنسول. از همین رو امروز تصمیم گرفتیم تا با یکدیگر به سراغ زیبا‌ترین پس‌زمینه‌هایی برویم که می‌توانید برای کنسول پلی‌استیشن ۴ خود انتخاب کنید و در عین حال که از آن لذت می‌برید، بتوانید کنسولتان را با شخصیت‌ها و بازی‌هایی که دوست دارید تزیین نمایید. پس با من، پیکسل آرتس و بهترین پس‌زمینه‌های رایگان پلی‌استیشن ۴ همراه باشید.

خب در ابتدا لازم است که توضیحات کوچکی در رابطه با لیست امروز خدمت شما دوستان عزیز ارائه بدهم. اولین نکته آن که امروز تنها قرار است به سراغ پس‌زمینه‌های رایگان پلی‌استیشن ۴ برویم. این پس‌زمینه‌ها خود به دو دسته‌ی کاملا رایگان و رایگان برای مشترکین پلاس تقسیم می‌شوند که به ترتیب به آنان خواهیم پرداخت. نکته‌ی دیگر نیز آن که اصلا رتبه‌بندی در این لیست وجود ندارد و ممکن است برای هر فرد به نسبت سلیقه، یک گزینه بیشتر از گزینه‌های دیگر مورد توجه قرار بگیرد. بدون حرف اضافه، برویم به سراغ اولین پس‌زمینه‌ی رایگان.

نام بازی: Crash Team Racing: Nitro-Fueled

نام پس‌زمینه: The Race Is On

Capture

شک دارم کسی ادعای گیمر بودن بکند و تا به حال نسخه‌ای از سری Crash را تجربه نکرده باشد. یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این سری که اتفاقا طرفداران زیادی داشته و هنوز هم بازیکنان زیادی مشغول آن هستند، Crash Team Racing: Nitro-Fueled نام داشته که در زمان عرضه توانست رکوردهای عجیبی از خودش به جا بگذارد. در این پس‌زمینه شاهد شخصیت‌های مختلف این سری هستیم و البته انیمیشن‌های مختلفی را برای هر یک از شخصیت‌ها نظاره‌گر خواهیم بود. هیجان و رنگ‌بندی این پس‌زمینه نیز باعث می‌شود که حس شادی و نشاط به شما القا شود و برای یک روز کاملا خوب با بازی‌هایتان آماده شوید.

داستان Halo قسمت سوم: جنگ‌ آغازین و شکل‌گیری کاوننت‌ها
خواندن

نام بازی: Assassins Creed Odyssey

نام پس‌زمینه: Assassins Creed Odyssey

Capture 1

شاید بتوان این پس‌زمینه را به ۲ دلیل جزو برترین‌ها انتخاب کرد. اول آن که بدون شک سری Assassins Creed طرفداران زیادی دارد که تقریبا هر چیز مربوط به آن را می‌پرستند. درست است که شاید این سری کمی از ریشه‌های خود دور شده باشد و خیلی از ما به آن خرده بگیریم، ولی بیایید روراست باشیم؛ بعد از انتشار نسخه‌ی جدیدی از این سری، چند نفر از ما آن را خریداری می‌کنیم و از تجربه‌ی آن لذت می‌بریم؟ تعداد زیادی از ما بر خلاف انتقادهای وارده به این سری، همچنان عاشق آن هستیم و از آن نهایت لذت را می‌بریم. پس این پس‌زمینه برای هوادارن این سری می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. دلیل دوم، می‌تواند علاقه‌ی بسیاری از بازیکنان به دوره‌ی زمانی این بازی باشد. حتی اگر کاملا قبول کنیم که Assassins Creed Odyssey یک بازی کاملا جدا شده از ریشه‌ها است و نباید نام Assassins Creed را یدک بکشد، با این حال نمی‌توان تکذیب کرد که این عنوان یکی از برترین بازی‌هایی بود که ما را به دوران یونان و اساطیر یونانی برده و مبارزات آن‌ زمان را برای ما به بهترین شکل ممکن تداعی می‌کند. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که از یونان باستان لذت می‌برید و به آن علاقه دارید، بدون شک این پس‌زمینه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نام بازی: Destiny

نام پس‌زمینه: Destiny

Capture 2

بازی Destiny را شاید بتوان از خاص‌ترین عناوین تاریخ دانست. یک بازی شوتر اول شخص سرویس محور که با وجود شباهت‌هایی غیرقابل انکار به ساخته‌ی قبلی استودیوی سازنده (سری Halo)، حسی کاملا جدید و نو به بازیکن می‌دهد. اگر می‌خواهید شالوده‌ی نسخه‌ی اول این سری را بدانید، تنها کافی است به سراغ همین پس‌زمینه بروید. مبارزات شلوغ، کلاس‌های مختلف برای هر سلیقه، محیط‌هایی گاها مرده و بیابانی، وسایل نقلیه‌ی عجیب، طراحی بی‌نظیر هنری و … این پس‌زمینه به صورت کامل نمایان‌گر آن چیزی بوده که اگر بازی Destiny را خریداری کنید، به انتظار شما نشسته است. هرچند اگر این پس‌زمینه ثابت نبود و جزو پس‌زمینه‌های پویا قرار می‌گرفت، می‌توانست جذابیتی دوچندان داشته باشد.

هر آنچه که باید از بازی Gears 5 بدانید
خواندن

نام بازی: Far Cry 5

نام پس‌زمینه: Far Cry 5

Capture 3

اصلا هیچ حرفی از خود بازی Far Cry 5 نزنیم. تنها به همین پس‌زمینه نگاه کنید. چند پس‌زمینه هستند که بتوانند یک محیط زیبا و دل‌نشین را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند ولی شما در آن‌ها حس غم و اندوه را دریافت کنید؟ در نگاه اول این پس‌زمینه روستایی را نشان می‌دهد که همه چیز در آن عالی است، ولی زمانی که بیشتر به آن دقت کنید، متوجه ساختمان‌های آتش گرفته در عقب‌، دودی که به آرامی به اسمان کشیده می‌شود و ویرانه‌های بیشتری خواهید شد. پس‌زمینه‌ی Far Cry 5 همچنین موسیقی بسیار دل‌نشینی دارد که پارادوکس زیبایی با مفهوم تصویر به وجود می‌آورد. یکی از پس‌زمینه‌هایی که شاید بیشترین تاثیر را روی احساسات یک فرد بگذارد، همین پس‌زمینه‌ی Far Cry 5 است.

نام بازی: Cyberpunk 2077

نام پس‌زمینه: Mercenary of the Dark Future

Capture 4

انتظار برای بازی Cyberpunk 2077 تمامی ندارد! از وقتی که یادم می‌آید منتظر این بازی بودیم و هنوز هم کسی نتوانسته به آن دست یابد. با این حال، شکی نیست که یکی از بازی‌های مورد انتظار تاریخ، همین Cyberpunk 2077 است. افراد زیادی طرفدار محیط سایبرپانکی آن هستند، افراد بسیاری علاقه‌مند به ساخته‌های استودیوی سی دی پراجکت رد بوده و بعضی دیگر نیز تنها به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارند و منتظر Cyberpunk 2077 می‌باشند. همان‌طور که می‌بینید، دلایل زیادی وجود دارد که منتظر Cyberpunk 2077 باشیم و همه وسایلمان را با تصویر این بازی تزیین کنیم… پس چرا اینکار را با پس‌زمینه کنسول انجام ندهیم؟ پس‌زمینه‌ی Cyberpunk 2077 به خوبی می‌تواند عطش شما را برای این بازی بیشتر کند و ظاهری زیبا به کنسولتان بدهد. همچنین به واسطه‌ی این پس‌زمینه، رابط کاربری کنسول شما ظاهری سایبرپانکی به خود می‌گیرد که به نوع خود کاملا جذاب است.

مایکروسافت و بازی‌های ابری
خواندن

نام بازی: Final Fantasy XIV

نام پس‌زمینه: Heavensward

Capture 5

اگر هنوز ذره‌ای به قدرت طراحی سازندگان ژاپنی شک دارید، می‌توانید این پس‌زمینه را دانلود کنید تا متوجه قدرت واقعی شرقی‌های با استعداد شوید. کاری ندارم که Final Fantasy XIV یک عنوان فوق‌العاده است، ولی پس‌زمینه‌ی آن نیز همانقدر می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد. پس‌زمینه‌ای که شهرهای زیبایی را در آسمان نشان می‌دهد، زییایی را در دل جنگ به تصویر می‌کشد، ترکیب رنگ‌هایی فوق‌العاده دارد و به صورت کلی، هر آنچه که از یک پس‌زمینه‌ی تمام و کمال انتظار می‌رود، در آن شاهد هستیم. شکی نیست که همیشه سری Final Fantasy در حیطه‌ی طراحی از هم نسلان خود جلوتر بوده و مدرک این حرف نیز می‌تواند همین پس‌زمینه‌ی Final Fantasy XIV باشد.

نام بازی: Life Is Strange

نام پس‌زمینه: Life Is Strange

Capture 6

شاید این پس‌زمینه برای کسانی که بازی Life Is Strange را تجربه نکرده‌اند، تنها یک تصویر عادی و بدون هیچ مفهومی باشد. ولی قضیه برای کسانی که داستان بازی را به اتمام رسانده‌اند، کاملا متفاوت خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، قدرت مکس با نگاه کردن به تصاویر و جابجایی و تغییر زمان عملی می‌شود و در این پس‌زمینه نیز تقریبا شاهد تمام تصاویر مربوط به بازی هستیم. این موضوع چه معنایی دارد؟ یعنی این که اگر بازی را تمام کرده باشید، تنها با دانلود این پس‌زمینه می‌توانید تمام خاطرات خود را در جای جای تصاویر پیدا کرده و لذت ببرید. بدون شک، برای کسانی که عاشق بازی‌های داستانی هستند، Life is Strange یک شاهکار و این پس زمینه یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها است.

15 ویژگی جذابی که باید از بازی Ghost Recon: Breakpoint بدانید
خواندن

نام بازی: The Last of Us Part 2

نام پس‌زمینه: The Last of Us Part 2 Grunge

Capture 7

دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که  The Last of Us 2 چه شاهکار بزرگ و خارق‌العاده‌ای است. نمی‌خواهم از آن بت بسازم و بگویم که هیچ ایرادی ندارد، ولی باید قبول کنیم که در انتقال یک تجربه‌ی غم‌ناک و خشن، یکی از برترین‌های ممکن می‌باشد. به هر حال، عاشقان این بازی نیز علاقه دارند تا تصویر شخصیت مورد علاقه خود را روی کنسولشان داشته باشند. خیلی‌ها به سراغ جوئل می‌روند، بعضی به سراغ الی و شک دارم کسی به سراغ ابی برود! خب چه پس‌زمینه‌ای بهتر از دختر ۱۹ ساله‌ی خشن داستان The Last of Us 2 و رنگ‌بندی تیره که هر چه بیشتر به اعماق خشونت او و بازی پی ببریم؟ این پس‌زمینه علاوه بر موسیقی زیبا و احساس خشم، می‌تواند برای هوادران The Last of Us 2 یک تصویر شاهکار و به یادماندنی باشد.

نام بازی: The Witcher 3: Wild Hunt

نام پس‌زمینه: The Witcher 3: Wild Hunt Expansion

Capture 8

باز هم یک بازی دیگر که محبوبیت شخصیت اصلی آن به تنهایی باعث می‌شود بخواهید پس‌زمینه‌ی کنسول شما متعلق به آن باشد. درست است که در بازی Witcher 3 شخصیت سیری نیز طرفداران زیادی دارد، ولی قبول کنید که محبوبیت گرالت در سطح دیگری قرار داشته و تقریبا غیر قابل مقایسه با دیگر شخصیت‌های سری Witcher است… البته اگر از ینفر و تریس صرف‌نظر کنیم. برای بازی Witcher 3 دو پس‌زمینه‌ی زیبا وجود دارد که تصمیم گرفتیم پس‌زمینه‌ی مربوط به دی‌ال‌سی بازی را در لیست بیاوریم؛ به دلیل آن که اولا شخصیت محبوب گرالت در تصویر مشاهده می‌شود و دوما، طراحی این پس‌زمینه به مراتب زیباتر از دیگری است. خون‌آشامی که بالای سر گرالت خیز برداشته است، جام شرابی که در دست گرالت بوده و می‌تواند البته نمایان‌گر خون در بازی باشد، حالت موها و شمشیری که در دست دارد، همگی نشان‌دهنده‌ی طراحی بی‌نظیر این پس‌زمینه هستند.

۱۴ فیلم‌ برتر که براساس بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند
خواندن

نام بازی: Bloodborne

نام پس‌زمینه: City of Yharnam

Capture 9

اصلا اگر حتی خود بازی شاهکار Bloodborne را نیز نشناسیم، طراحی بی‌نظیر این پس‌زمینه شما را مجاب می‌کند که به آن رو بیاورید. پیش از این نیز از شهر یارنام به عنوان یکی از زیباترین شهرهای تاریخ بازی‌های ویدئویی نام برده بودم، پس چطور انتظار دارید که این شهر در پس‌زمینه‌ای حضور داشته باشد و آن پس‌زمینه جزو زیباترین‌های دسته‌ی خود نباشد؟ علاوه بر طراحی مخوف، زیبا و تاریک شهر یارنام، شکارچی تنهای ما که اسلحه به دست و آماده‌ی مبارزه ایستاده است نیز ابهت خاصی به این پس‌زمینه می‌دهد که می‌تواند هر کسی را شیفته‌ی خود کند.

نام بازی: Persona 5

نام پس‌زمینه: Dancing in Starlight

Capture 10

متاسفانه سبک مبارزات نوبتی و البته نقش‌آفرینی ژاپنی در کشور ما چندان طرفدار زیادی ندارد، ولی نباید از یاد برد که این سبک یکی از قدیمی‌ترین‌ها و البته برای هواداران آن، یکی از لذت‌بخش‌ترین‌ها است. یکی از پرچمداران این سبک نیز بدون شک سری Persona محسوب می‌شود که اگر از طرفداران آن هستید، بدون هیچ درنگی باید این پس‌زمینه را دانلود کنید. اگر حتی از بازی خوشتان نمی‌آید، به شما اطمینان می‌دهم که کم‌تر پس‌زمینه‌ای را پیدا می‌کنید که چنین رنگ‌بندی شاد، زیبا و چشم‌نوازی داشته باشد. محوریت رنگ‌بندی با قرمز است ولی با توجه به شخصیت‌های مختلفی که در تصویر قرار دارند و حرکات آنان، بدون شک این پس‌زمینه یکی از برترین‌ها، زیبا‌ترین‌ها و البته جذاب‌ترین‌ها برای انتخاب است.

البته که بررسی تمام پس‌زمینه‌ها در حوصله‌ی این مقاله نمی‌گنجد، ولی هدف ما آن بود که شما با هر سلیقه‌ای بتوانید یک یا چند پس‌زمینه‌ی مناسب برای کنسول خود پیدا کنید که به آن علاقه داشته باشید. نظر شما در رابطه با این پس‌زمینه‌ها چیست؟ آیا موردی سراغ دارید که بتوانید در لیست امروز ما باشد و طرفداران یک سبک یا سری را خوشحال کند؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x