راهنمای بازی

راهنمای گلزنی در FIFA 22 | چطور در فیفا ۲۲ گل بزنیم؟

نحوه گلزنی با وجود دروازه‌بانان قوی

گلزنی در FIFA 22 سخت‌تر از پیش شده است؛ آیا توجه کرده‌اید که تعداد گل‌های بازی FIFA 22 به‌مراتب کمتر از سال‌های گذشته است؟ دروازه‌بانان بسیار قوی دلیل این امر هستند. اما راه‌هایی نیز برای غلبه بر آن‌ها وجود دارد. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید در فیفا ۲۲ گلزنی کنید.

امسال سازنده‌های بازی در مورد دروازه‌بانان چه کرده‌اند؟ آن‌ها واقعاً هر توپی را که سر راهشان قرار می‌گیرد به دست می‌آورند. بسیار مهم است که شما مهارت‌هایی را کسب کنید تا تقریباً همیشه قادر به گلزنی باشید. در واقع ما در حال حاضر سه نکته برای شما داریم؛ این راهکارها احتمالاً موجب می‌شوند در بازی‌هایتان موفق شوید.

اجازه دهید به اولین وضعیت برسیم که در آن شما راه خود را خوب پیش می‌روید و در نهایت به دروازه می‌رسید. اکنون شما شاید فکر کنید گل زدن غیرممکن است اما اشتباه می‌کنید زیرا اگر وارد چنین صحنه‌ای شوید می‌توانید به راحتی یک گل به ثمر برسانید.

چگونه این کار را انجام می‌دهی؟ کلیدهای R1 و L1 را هم‌زمان بفشارید و سپس با نیروی عادی شوت کنید. اینطوری یک ضربه دقیق حاصل می‌شود که واقعاً در فیفای امسال قوی است. بنابراین در موقعیت تک‌به‌تک مقابل دروازه به‌سادگی R1 و L1 را علاوه بر دکمه شوت فشار دهید تا دروازه‌بان شانسی نداشته باشد.

گلزنی در FIFA 22

دومین موقعیت حالتی است که شما پانزده تا بیست متر با دروازه فاصله دارید و موقعیت خوبی برای شوت‌زنی به دست آورده‌اید. در اینجا همین‌طوری شوت نکنید و امیدوار باشید که دروازه‌بان توپ را در دست نگیرد؛ بلکه از ترکیب پایان زمان (Time finish) با R1 استفاده کنید. بنابراین شما یک شوت با R1 را با پایان زمان همراه می‌کنید.

راهنمای جامع اسلحه‌های بازی Apex Legends
خواندن

چگونه پایان زمان را انجام دهیم؟ بگذارید به شما بگویم که باید این فن را مقداری تمرین کنید تا به آن مسلط شوید. برای این کار دکمه شوت را برای مدت بیشتری فشار می‌دهید و سپس آن را دوباره فشار می‌دهید. همه این موارد خیلی سریع یکی پس از دیگری باید اتفاق افتد.

مهم این است که فاصله بین دو کلیک را خیلی سریع اما نه خیلی زیاد حفظ نکنید، بنابراین زمان‌بندی مهم است. با این حال با کمی تمرین متوجه خواهید شد که این شوت‌ها چگونه هستند. این شوت‌های از راه دور منجر به گل‌های زیادی می‌شوند.

بیایید نگاهی به آخرین فرصت شکست دادن دروازه‌بان بیندازیم. موقعیت شما این بار نزدیک محوطه جریمه است که گلزنی در آن بسیار آسان است. از گوشه دروازه با فاصله‌ای دور دکمه R1 را نگه داشته و شوت را بزنید اما آن را کمی بیشتر نگه دارید.

در این حالتِ به خصوص، توپ‌هایی که به گوشه بالایی دروازه می‌روند اغلب بهترند. یک شلیک دقیق بسیار ساده نه تنها می‌تواند ختم به پیروزی بلکه می‌تواند منجر به گل‌هایی زیبا شود.

منبع
www.earlygame.com
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x