راهنمای بازی

کدهای تقلب بازی Starfield

آموزش استفاده از دستورات کنسولی و کدهای تقلب بازی Starfield

بازی استارفیلد این روزها طرفداران زیادی دارد؛ اما تا به حال به تجربه بازی با کدهای تقلب فکر کرده‌اید؟ در این راهنما تمام رمزهای بازی Starfield را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید رمزهای بازی استارفیلد را تست کنید. دستورات کنسولی در بازی Starfield به شما اجازه می‌دهند تا به نامیرایی، اسکیل پوینت‌ها و هر آیتمی که دوست دارید دست پیدا کنید. اگر دوست دارید تا به راحتی و بدون سر و کله زدن با چیزهایی مثل انتخاب اسکیل (با کد تقلب می‌توانید همه آنها را داشته باشید) و health point ها فانتزی فضایی خودتان را در استارفیلد تجربه کنید این کدها به شدت مفید خواهند بود.

ما تمامی دستورات کنسولی شناخته شده در Starfield را در ادامه لیست کرده‌ایم، فقط توجه داشته باشید که دستورات فقط در نسخه PC کار می‌کنند مگر اینکه شما از قابلیت “Play anywhere” برای اجرای بازی روی PC و انتقال سیو خود به Xbox استفاده کنید.

Starfield concept art e1639904727994

چطور از دستورات کنسولی در بازی Starfield استفاده کنیم

برای استفاده از دستورات کنسولی در ابتدا باید خود کنسول را با فشردن دکمه ” ` “ در کیبوردهای بریتیش و دکمه ~ در کیبورد های آمریکایی اجرا کنید. این دکمه در پایین دکمه ESC در گوشه چپ هردو کیبورد بریتیش و آمریکایی قرار دارد.

کنسول به صورت یک منوی پاپ‌آپ باز خواهد شد و بعد شما می‌توانید به نوبت دستورات را وارد کنید. نگران بزرگ یا کوچک بودن حروف نباشید زیرا در هر دو صورت دستور اجرا می‌شود.

بعد از اینکه دستور خود را وارد کردید، دکمه اینتر را بزنید. بعد می‌‌توانید دستور بعدی را وارد کرده و مانند دفعه قبل با زدن دکمه اینتر دستور را اعمال کنید.

راهنمای بازی Gears 5 - نکاتی برای شروع بخش داستانی
خواندن

لیست کدهای تقلب و دستورات کنسولی بازی Starfield

بسیاری از دستورات کنسولی در بازی Starfield مانند سری Elder Scrolls و Fallout هستند، پس اگر به تکرر در بازی‌های دیگر بتسدا از کدهای تقلب استفاده می‌کنید، این دستورات را نیز به راحتی متوجه خواهید شد.

با اینکه ورود این دستورات آسان است، با احتیاط این دستورات را وارد کنید، به دلیل اینکه اگر دفعات زیادی از آنها استفاده کنید این دستورات فشار زیادی به کامپیوترها وارد می‌کنند و حتی بعضی از آنها ممکن است فایل سیو فعلی شما را خراب کنند.

 

کاری که انجام می‌دهد کدهای تقلب کنسولی
خاموش و روشن کردن گاد مود – نامیرایی و تیر بی‌نهایت را فعال می‌کند tgm
ظرفیت حمل بار را تغییر می‌دهد – کلمه (carryweight number) را با مقدار وزنی که می‌خواهید جایگزین کنید. player.setav carryweight (carryweight number)
آیتم اضافه می کند – اقلام مشخص شده به جای “(Item ID)” به موجودی شما اضافه می‌شوند (لیست آیدی آیتم‌ها). additem (Item ID) (Value)
خاموش و روشن کردن حالت نامیرایی – شما دمج می‌خورید، اما سلامت شما هرگز به ۰ نمی‌رسد. tim
Player Spellbook – تمام قدرت های موجود را باز می‌کند. psb
حالت نامیرایی را خاموش و روشن می‌کند – اکسیژن، سلامت و مجیک می‌توانند کاهش یابند اما هرگز به ۰ نمی‌رسند. ToggleImmortalMode
حذف اسکیل‌ها، تریت‌ها یا پس‌زمینه‌ها – اسکیل، تریت یا پس‌زمینه مشخص‌شده با «(Perk ID)» حذف می‌شود. player.removeperk (Perk ID)
اضافه کردن اسکیل‌ها، تریت‌ها یا پس‌زمینه‌ها – اسکیل، تریت یا پس‌زمینه مشخص‌شده با «(Perk ID)» اضافه می‌شود. برای اینکه این دستور کار کند به حداقل یک پوینت در اسکیل مورد نظر نیاز دارید. player.addperk (Perk ID)
خاموش و روشن کردن دیتکت – NPC ها دیگر شما را شناسایی نمی‌کنند. tdetect
خاموش و روشن کردن هوش مصنوعی حمله – هوش مصنوعی دشمنان دیگر شما را هدف قرار نمی‌دهند. برای فعال و غیرفعال کردن کد را دوباره وارد کنید. tcai
خاموش و روشن کردن نوکلیپ – برخورد کاراکترها غیرفعال می‌شود و به شما این را امکان می‌دهد تا از میان دیوارها، کف‌ها و سایر اشیا عبور کنید. برای فعال و غیرفعال کردن کد را دوباره وارد کنید. tcl
خاموش و روشن کردن منوها – منوهای رابط کاربری را روشن و خاموش کنید. tm
خاموش و روشن کردن دوربین Freefly – دوربین از بازیکن جدا می‌شود، بنابراین شما می‌توانید در نقشه پرواز کنید. tfc
همه NPC ها را بکشید – همه NPC های موجود در منطقه کشته می‌شوند. killall
کشتن همه NPCهای متهاجم- تمام NPC های متهاجم در منطقه کشته می‌شوند. kah
زنده کردن NPC – NPC انتخاب شده زنده می‌شود. NPC را در منوی کامند کنسول انتخاب کنید تا Reference ID آنها نوشته شود، سپس کامند را وارد کنید. resurrect
باز کردن قفل درها و کانیترها – قفل درب یا کانتینر مورد نظر خود را باز کنید. وقتی که در منوی کنسول هستید، در را انتخاب کنید و سپس دستور را وارد کنید. unlock
جنسیت کارکتر شما را تغییر می‌دهد. sexchange
منبع
یوروگیمر | Eurogamer
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x