راهنمای بازی

راهنمای بازی The Last of Us Part 2‌ – قسمت اول: صندوق‌های روز ۱-۲

رمزهای تک‌تک صندوق‌های موجود در بازی

در دنیای عنوان The Last of Us Part 2، داشتن مهمات کافی اعم از گلوله، بطری‌های خالی یا حتی قیچی از واجبات و بایدهای بازی است، مخصوصا اگر قصد داشته باشید این عنوان را روی درجات سختی بالاتر تجربه کنید. از بخت خوب بازیکنان،‌ گاو صندوق‌هایی در بازی وجود دارند که حاوی مهمات، مواد اولیه و بعضا سلاح بوده و به بازیکن در سفر طولانی‌اش کمک می‌کنند. اما باز کردن این صندوق‌ها، مانند هر صندوق دیگری، نیازمند یک رمز است، رمزی که قفلش را باز کند. این رموز را می‌توان‌ از طریق تزئینی‌جاتی که در گوشه کنار محیط تعبیه شده یا آیتم‌های بخصوصی دریافت. در این مقاله، ما سعی کرده‌ایم این قفل‌شکن‌ها را که شایدی پیدا کردنشان کمی مشکل باشد، برایتان همراه با راه دست‌یابی‌شان، شرح داده و کارتان را آسان‌تر کنیم. با «پیکسل‌ آرتس» در قسمت اول راهنمای The Last of Us Part 2 همراه باشید.

ابتدا، بهتر است نگاهی کلی بر صندوق‌هایی که در اولین قسمت از راهنمای The Last of Us Part 2‌ قرار است بررسی شوند، داشته باشیم. لیست گاو صندوق‌های این قسمت بدین شرح است:


مقدمه‌ی بازی:

منطقه‌ی «جکسون» (Jackson) – بخش گشت‌زنی (Patrol)

روز اول «سیاتل» (Seattle):

مرکز شهر – صندوق درون بانک، صندوق دروازه شرقی دو و صندوق درون دادگاه

تپه‌ی «کاپیتول» (Capitol) – صندوق درون فروشگاه Wellwishes

بخش تونل‌ها – رمز کمد

روز دوم «سیاتل» (Seattle):

منطقه‌ی «هیل‌کرست» (Hillcrest) – صندوق تعمیرگاه

بخش رویارویی با «سرافیت‌ها»‌ (The Seraphites) – صندوق درون آپارتمان و صندوق داروخانه‌ی «وِستن» (Weston)

بخش گشت‌زنی The Last of Us Part 2 – صندوق کارمند برتر ماه

طی قسمت «گشت‌زنی» در ابتدای بازی، جایی که وارد فروشگاهی مملو از قارچ می‌شوید، یا تخته‌ای که روی آن تصاویر کارکنان برتر هر ماه زده شده مواجه خواهید شد. مستقیم از در روبه‌رو رد شده تا صندوق مربوطه را ببینید. یادداشت مربوط به رمز صندوق روی میز است. با مطالعه آن، متوجه می‌شوید که رمز صندوق، تاریخ دقیق، یعنی روز و ماهی بوده که سگ نویسنده‌ی یادداشت، که با نام «پسر خوب» از آن یاد می‌شود، جایزه‌ی کارمند برتر ماه را دریافت کرده است. به تخته‌ی‌ جوایز رجوع کنید. عکس سگ را یافته و تاریخ آن را بخوانید. این عکس از «جولای» ۲۰۱۳ گرفته شده، لذا رمز صندوق مربوطه هم ۰۷۲۰۱۳ خواهد بود. کد را وارد کنید. درون صندوق مقداری مواد اولیه، آیتم‌های مخصوص ساخت‌وساز و کمی الکل خواهید یافت.

روز‌ اول The Last of Us Part 2 – صندوق درون بانک

این صندوق در بانک Wasteland، که منطقه‌ای فرعی در مرکز شهر «سیاتل» بوده، قابل یافتن است. بعد از پاک‌سازی فضای درون بانک و کشتن همه‌ی اشخاص آلوده شده، شما قادر خواهید بود بانک را به راحتی بگردید. به بخش ذخایر و صندوق‌های بانک بروید. کیفی را خواهید دید که در آن نقشه‌ی دزدی بانک نوشته شده است. این یادداشت به شما راهنمایی لازم جهت یافتن رمز صندوق مربوطه را می‌دهد. به صندوق مراجعه کرده و رمز ۶۰۲۳۰۶ را وارد کنید. درون این صندوق آیتم‌های ارزشمندی را خواهید یافت، از جمله «شات‌گان» قدرتمندی که در فواصل نزدیک خسارت بسیار بالایی را به دشمنان وارد می‌کند. در کنار این سلاح قوی، یادداشتی از دزد بانک، یک انگشتر قدیمی و «تروفی» مربوطه را هم بدست خواهید آورد. این صدوق بخاطر باز کردن «تروفی»‌اش در The Last of Us Part 2 از اهمیت بالایی برخوردار است.

روز‌ اول The Last of Us Part 2 – صندوق دروازه شرقی ۲

این صندوق در جنوب شرقی دادگاه و حومه‌ی شهر قرار دارد. از در نیمه‌باز عبور کرده و به داخل بروید. صندوقی را خواهید یافت به همراه یادداشتی که اشاره می‌کند رمز این صندوق روی راهنمای رموز دروازه‌های شهر که پیش‌تر پیدا می‌کنید نوشته شده است. رمز دروازه‌ی شرقی ۲، یعنی ۰۴۵۱ را وارد کنید. درون این صندوق مهمات، ابزار اولیه، کمی خرت‌وپرت و یک کارت بازی خواهید یافت.

بهترین ابعاد مانیتور برای اجرای بازی‌ها چقدر است؟
خواندن

the last of us part 2 3 191

روز‌ اول The Last of Us Part 2 – صندوق درون دادگاه

در تالار دادگاه، طبقه‌ای که چراغ‌هایش خاموش است، در قفلی را خواهید دید. شیشه‌‌‌ی اتاق کاری را با یک شی شکسته و وارد اتاق شوید. صندق در زیر جایی که از آن وارد می‌شوید قرار دارد. از طریق نوشته‌ی روی تخته‌ سفید متوجه می‌شوید که رمز این صندوق ۸۶۰۷۲۲ است. رمز را وارد کرده و صندوق را باز کنید. درون این صندوق مواد لازم برای ساخت‌وساز و موارد دیگر وجود دارد.

روز‌ اول The Last of Us Part 2 – صندوق درون فروشگاه Wellwishes

در انتهای بخش تپه‌ی «کاپیتول»، جایی که با تله‌های انفجاری روبه‌رو می‌شوید، به دو فروشگاه خواهید رسید. یکی دارای وسایل رزمی بوده و مقابل آن فروشگاه Wellwishes قرار دارد. از در پشتی فروشگاه وارد شوید. این‌گونه به تخته‌ی اعلان‌ها برمی‌خورید که روی آن یادآوری رمز صندوق نوشته شده است. مطابق نوشته‌ی پیش‌روی‌تان، می‌فهمید که رمز صندوق، شش عدد آخر یک شماره تلفن بوده اما دو رقم آخرش پاک شده است. از در سمت راست خود وارد اتاقی شوید که روی دیوارش عدد ۳۳ نوشته شده، سپس رمز ۵۵۰۱۳۳ را در قفل صندوقی که توسط یک «کلیکر» (Clicker) احاطه شده، وارد کنید. درون این صندوق مقداری مواد اولیه وجود دارد.

روز‌ اول The Last of Us Part 2 – رمز کمد

کمی بعد از اولین ملاقات شما با «شمبلرها» (Shamblers) که در بخش تونل‌ها سمت شما می‌آیند، به دو اتاق در یک راستای طولانی می‌رسید. در دورترین اتاق، روی یکی از میز‌ها، یادداشتی است که بیان می‌کند رمز کمد درون یکی از دستگاه‌های فروش نوشیدنی است. شیشه‌های دستگاه مربوطه را شکسته تا با قوطی نوشابه‌ای روبه‌رو شوید که روی آن سه رقم اول کمد نوشته شده، یعنی ۱۵۲. این یعنی دو رقم هنوز باقی مانده است. سمت کمد بروید. متوجه می‌شوید از پنج عدد موجود، دو عدد برای تعامل باقی مانده که می‌توان با آزمون‌وخطا ترتیب درست‌شان را یافت. رمز این کمد ۱۵۲۴۳ است. درون آن مقداری مهمات و مواد اولیه وجود دارد.

روز‌ دوم The Last of Us Part 2– صندوق تعمیرگاه ماشین

در انتهای بخش «هیل‌‌کرست»، شما قادر خواهید بود چند فروشگاه را قبل از دنبال کردن رد دود جلوی خود بگردید. تعمیرگاهی در گوشه‌کنار این منطقه وجود دارد که ورودی‌اش توسط یک سطل زباله اشغال شده است. هنگام تکان دادنش متوجه صداهای عجیبی از داخل تعمیرگاه خواهید شد. درون این اتاق شمار زیادی افراد آلوده حضور دارند. یک بمب یا مولوتوو آماده کرده تا آن‌ها را بصورت گروهی از پای دربیاورید. داخل تعمیرگاه صندوق را خواهید یافت. اگر از قبل یادداشت تعمیرگاه را یافته باشید، می‌دانید که رمز این صندوق ۳۰۸۲۶۵ است. آن‌ را باز کرده تا مقادیر زیادی مهمات، مواد اولیه و یک غلاف برای «شات‌گان» خود پیدا کنید.

روز‌ دوم The Last of Us Part 2 – صندوق درون آپارتمان

کمی قبل‌تر از بخش‌ رویارویی با «سرافیت‌ها»،‌ شما می‌توانید تعدادی آپارتمان را قبل از حل کردن معمای پیش‌روی خود بگردید. درون آپارتمان سمت چپ، که از طریق راه بیرونی حال ساختمان اول واردش می‌َشوید، صندوقی کنار تخت‌خواب وجود دارد. برای باز کردن این صندوق باید از تقویم درون اتاق استفاده کنید. یادداشت درون اتاق به شما می‌گوید که رمز صندوق تاریخ ازدواج زوج صاحب‌خانه است که سی سال پیش رخ داده، این یعنی از تاریخ کنونی تقویم عدد ۳۰ را کم کنید تا به ۱۰۰۸۸۳ برسید. درون این صندوق مقادیر کمی مواد اولیه وجود دارد.

روز‌ دوم The Last of Us Part 2  – صندوق داروخانه‌ی «وستن»

در بخش رویارویی با «سرافیت‌ها»، قبل آن‌که به بیمارستان برسید، باید برای ادامه‌ی مسیر مقداری شنا کرد. به محض رفتن درون آب، از لبه‌ی مقابل خود بالا رفته تا به داروخانه‌ی «وستن» برسید. یادداشت پشت میز ارجاعات داروخانه را مطالعه کنید تا متوجه شوید که رمز صندوق این مکان چیست. از سوراخ درون دیوار عبور کرده و صندوق را پیدا کنید. سپس عدد ۳۸۵۵۲۳ را وارد کنید تا از مقداری موارد اولیه بهره‌مند شوید.

قسمت اول راهنمای The Last of Us Part 2‌ به اتمام رسید. ما را در «پیکسل آرتس» دنبال کنید تا از آخرین مقالات ما، من جمله قسمت دوم راهنمای The Last of Us Part 2‌‌ با خبر شوید! شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را به قلم دانیال دهقانی در وب‌سایت «پیکسل آرتس» از طریق این لینک مطالعه کنید.

راهنمای بازی Elden Ring | راهنمای تازه‌واردین
خواندن

منبع
Eurogamer
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن