راهنمای بازی

راهنمای بازی Back 4 Blood

بیشتر تلاش کنید تا شاید زنده برگردید!

راهنمای بازی Back 4 Blood هرآنچه که نیاز است در ابتدا از این بازی بدانید را به شما می‌گوید. بازی Back 4 Blood یک شوتر اول شخص زامبی محور بر پایه همکاری یا Co-Op است که توسط استدیوی Turtle Rock توسعه یافته است؛ استدیویی که همچنین، عناوین Left 4 Dead و Evolve را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. Back 4 Blood به عنوان یک جانشین لایق برای پدر خود یعنی Left 4 Dead بازگشته تا طرفداران باتجربه‌ی این مجموعه و هم تازه‌کارها را با مکانیزم‌های مدرن‌ و جدیدتر به چالش بکشد و این یعنی شما بدون داشتن تیمی هماهنگ، حتی روی پایین‌ترین درجه‌ی سختی هم زیاد دوام نخواهید آورد. در این راهنما، به شما نحوه‌ی استفاده از Copper، خرید کارت‌ها از فروشگاه بازی و تغییر درجه‌ی سختی را آموزش خواهیم داد. با پیکسل آرتس همراه باشید

Back 4 Blood Cleaners

نکته‌ی طلایی در Back 4 Blood: به یکدیگر نزدیک باشید

از آنجایی که هسته‌ی گیم‌پلی Back 4 Blood بر پایه‌ی همکاری می‌چرخد، شما همیشه ۳ هم‌تیمی دیگر را علیرغم اینکه روی چه حالتی به بازی کردن می‌پردازید، به‌همراه خواهید داشت. پس حواس خود را جمع کنید تا از تیم خود زیادی دور نشوید زیرا در دنیای Back 4 Blood هیچوقت یک نفر حریف یک لشکر نمی‌شود؛ مخصوصا اگر در بین آنها Tallboy یا Stinger وجود داشته باشد. حتی اگر مجبور به جدا شدن از تیم هستید، به گروه‌های دونفره تقسیم شوید که در صورت افتادن در تله‌ها و مواجه شدن با یک لشکر، شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشید.

Back 4 Blood Cards

قبل از خرید کارت‌ها، آنها را در بخش Solo امتحان کنید

 

راهنمای بازی Rise of Kingdoms | آموزش نکات مهم
خواندن

همانطور که قبلا در بررسی این بازی گفته شد، Back 4 Blood برای بازیکنانی که به تنهایی به تجربه‌ی این عنوان می‌پردازند، حالت Solo را در نظر گرفته است. با بازی کردن این بخش شما هیچ‌گونه پاداش به‌دست نخواهید آورد اما می‌توانید بدون نیاز به خرید کارت، از آنها استفاده کنید. پس توجه داشته باشید که قبل از خرج کردن منابع خود بر روی کارت‌ها، به بخش Solo بروید و آنها را تست کنید. شاید آنقدر‌ها هم که فکر می‌کردید خوب یا بد نیستند!

کارت‌ها مثل قابلیت‌های کوچکی هستند که می‌توانند به شما توانایی‌های جدیدی بدهند و یا سبک بازی شما را بهبود ببخشند. مثلا، کارتی می‌تواند باعث شود که شما بتوانید یک نارنجک بیشتر حمل کنید یا میزان سلامتی کاراکتر شما با کشتن زامبی‌ها توسط سلاح‌های سرد بیشتر شود؛ البته هر بازیکن توانایی حمل بیشتر از ۱۵ کارت را ندارد. برای استفاده کردن از کارت‌ها در بخش Co-Op، شما می‌توانید آنها را از فروشگاه “Supply Chain  ”  بخرید؛ اما در بخش Solo، بازیکنان هیچ نیازی به خرید کارت ندارند و تمام کارت‌ها از ابتدا در دسترس هستند و بازیکنان می‌توانند فهرست منتخب خود را امتحان کنند.

راهنمای بازی Back 4 Blood

هدفمند خرید کنید!

 

تنها راه بازیکنان برای بازکردن کارت‌ها و موارد تزئینی جدید و استفاده‌ از آنها در کلکسیون خود، خرید کردن از فروشگاه Supply Chain می‌باشد که بازیکنان برای بدست آوردن منابع مورد نیاز برای خرید، بایستی مراحل بازی را در حالت Co-Op به اتمام برسانند. در این فروشگاه، آیتم‌ها بصورت ردیف‌های متشکل از مواردی همچون کارت‌های مختلف، لباس کاراکتر‌ها و دیگر موارد تزئینی چیده شده‌اند و بازیکنان می‌توانند آنها را بخرند.

راهنمای بازی Call of Duty: Mobile - هفت نکته برای رسیدن به آخرین حلقه در بخش بتل رویال
خواندن

هر ردیف تم مخصوص خودش را دارد و هنگامی که ردیفی را کامل بخرید، فروشنده آنرا با ردیف دیگری که دارای آیتم‌های جدیدتر و تم متفاوت تر می‌باشد را جایگزین قبلی می‌کند. با پیشرفت شما در هر ردیف، کارت بعدی گران‌تر می‌شود و بهتر است قبل از رفتن به ردیف بعدی، ردیف فعلی را کامل خریداری کنید. اگر نیاز دارید فهرست خود را صرفا پر کنید، می‌توانید کارت‌های اولیه‌ی هر ردیف را بخرید. اما اگر قصد دارید کارت‌های خود را هدفمند‌تر انتخاب کنید و به آن تنوع ببخشید و در این راه موارد تزئینی خوبی به‌دست آورید، ردیف فعلی را کامل بخرید.

Back-4-Blood-Copper

تمام Copper خود را خرج کنید!

 

شاید در لا‌به‌لای نبرد با زامبی‌ها متوجه Copper ( سکه‌های مسی ) که در مکان‌های مختلف نقشه پیدا می‌شوند شده باشید، شما می‌توانید با خرج کردن Copper در خانه‌های امن شروع هر مرحله، برای خود موارد مختلفی مثل کیت کمک‌های اولیه، سلاح‌های مختلف، انواع نارنجک و… خریداری کنید. Copper به‌راحتی به‌دست نمی‌آید اما نباید در خرج کردن آن صرفه جویی کرد. Copper هیچ استفاده‌ای خارج از مراحل ندارد و صرفا برای خرید کردن در کمپین به‌کار می‌رود. پس از آن نهایت استفاده را در جهت کمک به خود و هم تیمی‌هایتان ببرید.

Back 4 Blood Cabinet

فداکار باشید!

 

مهم‌ترین چیز در Back 4 Blood، تیم شماست. اگر شما خودخواهی کنید و تمام داروها و بانداژ‌ها را مصرف کنید شاید بیشترین درجه‌ی سلامتی را داشته باشید، اما وقتی اعضای تیم‌تان بخاطر کمبود سلامتی مردند، شما به تنهایی دوام نخواهید آورد. شما می‌توانید با زدن کلید L2/LT در کنسول و Right Click در PC، سلامتی هم‌تیمی خود را پر کنید. پس کمی فداکاری به خرج دهید و قبل از استفاده کردن وسایل فکر کنید که چه کسی بیشتر از من به این نیاز دارد.

راهنمای بازی Need for Speed Unbound
خواندن

Back 4 Blood Difficulty

درجه‌ی سختی را تغییر دهید!

 

Back 4 Blood بازی آسانی نیست و شما بدون داشتن تیمی که بتوانید هرلحظه با آنها ارتباط برقرار کنید، احتمالا نتوانید روی درجه‌‌ی سختی متوسط زنده بمانید. پس هنگام بازی کردن با بازیکنان دیگر، درجه‌ی سختی را روی Recruit ببرید که حداقل برای خریدن کارت‌ها بتوانید کمی منابع جمع کنید. اگر هم بازی برایتان زیادی آسان شد، می‌توانید درجه‌ی سختی برای شروع مرحله‌ی بعدی، تغییر دهید. البته اگر در اواسط مرحله‌ای هستید اول تمامش کنید زیرا، با تغییر درجه‌ی سختی در اواسط مرحله، باید آنرا از اول شروع کنید.

Back-4-Blood-Ping

موارد مهم را مارک کنید!

 

بازی Back 4 Blood همچنین دارای یک سیستم Ping کارآمد می‌باشد که کمک می‌کند که آیتم‌ها و حتی دشمنان را برای دوستان خود، مارک کنید. مثلا می‌توانید هم‌تیمی‌های خود را از جای یک Stalker باخبر کنید یا به آنها جای سلاح مورد علاقه‌شان را نشان دهید. اما اگر در حالت Solo و به تنهایی بازی می‌کنید، این قابلیت کاملا بی‌ استفاده می‌شود؛ چون هوش مصنوعی بازی، علاقه‌ای به برداشتن آیتم‌ها ندارد.

Back 4 blood title screen

فرار کنید!

 

مسلما لذت Back 4 Blood، به تیر بستن یک لشکر ناتمام از زامبی‌هاست. اما در بعضی مواقع بهتر است فرار را بر قرار ترجیح دهید و با یک فرار به موقع، از مهلکه بگریزید تا حداقل یکی از بازیکنان زنده بماند و مرحله را به اتمام برساند.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x