راهنمای بازی

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

در بازی State of Decay 2 پیروزی بر زامبی‌ها به دو عامل مهارت و سلاح مناسب وابسته است

در بازی State of Decay 2 همان‌طور که معمولاً در اکثر بازی‌های زامبی بقا رایج است، بازیکنان باید برای زنده ماندن یک پایگاه محافظت شده، چند بازمانده‌ی به درد بخور و تعدادی سلاح مناسب به دست آورند. به هر حال، هیچ چیز بدتر از انتخاب سلاحی نیست که تمام توان بدنی شخصیت بازی را مصرف می‌کند یا به نظر برسد که فقط گلوله‌های پفکی شلیک می‌کند که به یک بادکنک هم نمی‌تواند آسیب برساند! خوشبختانه در این بازی چند سلاح وجود دارند که احساس ناتوانی را متوقف کرده و به بازیکن و همراهانش اجازه می‌دهند تا به‌راحتی و بدون نگرانی بابت از دست دادن مهمات یا توان بدنی، زامبی‌های غول‌آسا و دیگر دشمنان را شکست دهند. تنها کاری که باید انجام شود پیدا کردن آن‌هاست.

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

SWAT 416

SWAT 416 که شباهت زیادی به یک مسلسل AR-15 دارد، سلاح تهاجمی فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند به اکثر زامبی‌هایی که بازیکن در نهایت با آن‌ها برخورد می‌کند، آسیب جدی برساند. این تفنگ دقت عالی ۹۰ درصدی دارد و به همان اندازه که زیبا است، با داشتن قدرت و دقت کافی تضمین می‌کند که بازیکنان هرگز تیرشان به خطا نرود. وقتی با این سلاح شلیک می‌کنید معمولاً زامبی‌های کوچک‌تر با چند گلوله از بین می‌روند. SWAT 416 را می‌توان با تکمیل ماموریتِ از بین بردن دوازده مرکز آلودگی پیدا کرد. با این حال اگر بازیکنی دوست ندارد این کار را انجام دهد همیشه می‌تواند آن را در خودروی ونThe Bounty Broker با ۱۲۷۵ امتیاز نفوذ خریداری کند.

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

شمشیر Belleau Wood

این شمشیر به‌عنوان یکی از کمیاب‌ترین سلاح‌های سرد در بازی State of Decay 2 که قدرت عجیبی دارد. این سلاح می‌تواند با یک ضربه اکثر دشمنان معمولی را از بین ببرد و موجودات سرسخت‌تر هم با سهولت بیشتری شکست می‌خورند. سرعت فوق‌العاده، حرکات مرگبار و توانایی تکه‌تکه کردن دشمن از خواصی هستند که به‌ویژه زمانی مفیدند که بازیکنان خواهان دفع سریع و بی‌صدای خطر باشند. از آنجایی که این سلاح کمیاب است پیدا کردن آن آسان نخواهد بود. بازیکن برای یافتن این شمشیر مرگبار باید در جعبه‌های سلاح که در اطراف نقشه قرار دارند جستجو کند.

راهنمای بازی Assassin's Creed Valhalla | نکاتی برای تازه‌واردین
خواندن

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

کمان صلیبی سریع Echo-X3

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی State of Decay 2 میزان صدا است. هیچ چیز بدتر از داشتن یک سلاح قدرتمند نیست که هنگام شلیک صدای آن مانند رعد و برق باشد. این هر زامبیی را از شعاع چند کیلومتری به محل شما می‌کشاند که اغلب می‌تواند مرگبار باشد. به همین دلیل است که سلاح‌هایی مانند کمان‌ها بسیار قدرتمند هستند، به‌خصوص کمان صلیبی سریع Echo-X3. این کمان بی‌صدا و کشنده است و به سرعت شلیک می‌کند و هرگز نمی‌شکند. یعنی می‌توانید با تلاش بسیار کمی دسته بزرگی از زامبی‌ها را ناکار کنید. بازیکنان برای گرفتن این کمان صلیبی یا باید تاجری را پیدا کنند که آن را می‌فروشد یا باید ماموریت قاتل اسرارآمیز را در خط ماموریت Mysterious Broacasts تکمیل کنند. اگر بازیکنان قاتل را بکشند کمان او را به دست می‌آورند.

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

Prepper’s 10/22

این تفنگ دارای چند ضمیمه بسیار مفید و یک چشمی مناسب برای شلیک‌های دقیق است. علاوه بر چشمی شکار شما صدا خفه کن، ماشه نرم و خشاب حلزونی هم در اختیار دارید که قدرت سلاح را کم می‌کنند اما این‌طوری گلوله‌ها سریع و بی‌صدا شلیک می‌شوند. همچنین احتمال خراب شدن این سلاح نسبتاً کم است. این اسلحه‌ای سبک، قابل اعتماد و مؤثر است که بسیاری در ماجراجویی خود به دنبال آن هستند. شما با انجام ماموریت My Prepper Aunt’s Campsite در پایگاهتان این اسلحه را پیدا خواهید کرد.

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

RTX Stormbringer

این اسلحه قدرت، دقت و کنترل زیادی را برای هرکسی که می‌خواهد این تفنگ تهاجمی عالی را پیدا کند به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید مازل این تفنگ را سفارشی‌سازی کنید که موجب افزایش صدای آن می‌شود. از این روی باید زامبی‌ها را قبل از اینکه حتی فرصت واکنش به صدا داشته باشند از بین ببرید. برای پیدا کردن RTX Stormbringer بازیکنان باید در جعبه‌های نظامی یا کانتینرها جستجو کنند. از طرف دیگر آن‌ها می‌توانند فروشنده سلاحی را در گروه Red Talon پیدا کنند و امیدوار باشند که این تفنگ را بفروشد.

راهنمای پرتاب کردن در بازی NBA 2K21
خواندن

State of Decay 2

Spec Ops Vector SMG

این اسلحه مدرن یک مسلسل سبک برای هر بازیکنی است که می‌خواهد گلوله‌های زیادی را با سرعت بالا شلیک کند. با این حال این تفنگ بیشتر از یک ماشین گلوله خودکار عادی است. صدای کم آن توانایی مخفی‌کاری به شما می دهد و دقت، کنترل راحت و نرخ آتش بالا امکان بارها شلیک دقیق را فراهم می سازند. همچنین می‌توانید به این تفنگ پیوست‌های مختلفی را متصل کنید و ساعت‌ها با آن به بازی ادامه دهید. اگر Spec Ops Vector SMG انتخاب شما باشد به طور معمول می‌توانید آن را از فروشندگان و تجار اسلحه درون بازی خریداری کنید.

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

SP101 Tassie Devil

این تفنگی کم قدرت اما قابل اتکا است. اغلب بهترین اسلحه‌ها در بازی‌هایی مانند State of Decay 2 لزوماً قوی‌ترین سلاح‌ها نیستند، بلکه آنانی هستند که زود خراب نمی‌شوند و می‌توان به کارایی آنان اعتماد داشت. این چیزی است که SP101 Tassie Devil را از بقیه متمایز می‌کند زیرا هرگز گیر نمی‌کند، خراب نمی‌شود و با توجه به جثه‌اش قدرت شلیک نسبتاً مناسبی دارد. SP101 Tassie Devil در دستان فیونا دیویس که با نام عمه فی شناخته می‌شود قرار دارد. خوشبختانه او یک شخصیت قابل بازی است بنابراین نیازی به متوسل شدن به خشونت ندارید.

بهترین اسلحه‌های بازی State Of Decay 2

M99X1 Timberwolf

در حالی که هر سلاح در بازی State of Decay 2 نقاط قوت و ضعف خود را به همراه دارد، برخی از آن‌ها بسیار بهتر از سایرین هستند. این کاملاً برای M99X1 Timberwolf صادق است. سلاحی تک‌تیر که می‌توان با آن خودی نشان داد و در عین حال آسیبی‌هایی جدی به دشمنان وارد کرد. این اسلحه‌ی بزرگ، قدرت غیر قابل انکاری را برای هر کسی که از آن استفاده می‌کند فراهم می‌آورد. در نهایت این تک‌تیراندازِ ایده‌آلی برای حملات دوربرد است و تقریباً به‌محض اینکه به آن دست پیدا کنید جذبش می‌شوید. بازیکنان می‌توانند M99X1 Timberwolf را به‌عنوان پاداشی برای تکمیل ماموریت Eagle Eye دریافت کنند. همچنین می‌توانید داخل کانتینرهای نظامی و موجودی برخی از دلالان اسلحه آن را بیابید.

منبع
gamerant.com
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x
بستن