مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

کدامیک از شخصیت‌های مارول در بازی Spider-Man 2 حضور خواهند داشت؟

در بازی Spider-Man 2 شاهد حضور دو مرد عنکبوتی خواهیم بود؟

اگر موفقیت بازی Spider-Man، استودیوی «اینسومنیاک گیمز» (Insomniac Games) را متقاعد به ساخت دومین نسخه‌ی آن کرده باشد، و همچنین با توجه به حوادثی که پیرامون این استودیو روی داده‌اند، بنابراین سازندگان این بازی قابلیت طراحی و ارائه‌ی محتوا و شخصیت‌های فوق العاده‌ای را در آن خواهند داشت.

بازی Spider-Man اینسومیناک گیمز در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 شرکت سونی عرضه شد و همانطور که انتظار می‌رفت، عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان داد؛ اکنون و با توجه به خریداری این استودیو از سوی سونی در اوایل سال ۲۰۱۹، آن‌ها قادر خواهند تا بدون هیچ نگرانی‌ای تمرکز کامل خود را برروی ساخت دومین نسخه از بازی Spider-Man بگذارند؛ همچنین با توجه به پشتیبانی شرکت مارول و منابع بسیار زیادی که در اختیار استودیوی اینسومنیاک گیمز قرار دارد، بنظر می‌رسد که آن‌ها چکی سفید امضاء برای ساخت بازی Spider-Man 2 در اختیار دارند!

در داستان بازی Spider-Man شاهد حضور شخصیت‌هایی چون «پیتر پارکر» (Peter Parker)، «مایلز مورالز» (Miles Morales) و «مری جین واتسون» (Mary Jane Watson) و همچنین اعضای گروه «شش شرور» (Sinister Six) به رهبری «دکتر اختاپوس» (Doctor Octavius) بودیم. با دستگیری و کنار گذاشته شدن دکتر اختاپوس از رهبری افراد شرور در پایان بازی، فرصت برای شخصیت «کله چکشی» (Hammerhead) فراهم شد تا در بسته‌ی الحاقی این بازی به نام The City That Never Sleeps رهبری افراد شرور را در دست بگیرد. حوادث بازی اول و همچنین بسته‌ی الحاقی آن، نور امیدی مبنی بر احتمال ساخت دومین نسخه از آن را برای طرفداران روشن نگه داشته، نسخه‌ای که براساس شایعات میزبان شخصیت‌های بسیاری همچون «ونوم» (Venom) و «گرین گابلین» (Green Goblin) خواهد بود.

چگونه در Mortal Kombat 11 شخصیت Frost را آزاد کنیم؟
خواندن

بازی Spider-Man

مایلز مورالز

با توجه به وقایعی که در بازی اول برای مایلز روی می‌دهند، انتظار می‌رود که در بازی دوم شاهد حضور قدرتمندتر و پر رنگ‌تر او باشیم. نیش زدن مایلز از سوی یک عنکبوت، یکی از صحنه‌های اصلی بازی Spider-Man محسوب می‌شود، نیشی که توانایی‌ها و قدرت‌هایی را به مایلز منتقل کرده، که او آن‌ها را چند ماه پس از حوادث بازی به پیتر پارکر نشان می‌دهد؛ همچنین در یکی از دیالوگ‌های بسته‌ی الحاقی بازی، مایلز پیتر را مجاب می‌کند تا توانایی‌های مرد عنکبوتی را به او آموزش دهد؛ در این دیالوگ، پیتر به وضوح از آموزش مایلز طفره رفته و در نهایت به او یاد می‌دهد که چگونه صبر و حوصله داشته باشد. شاید دور از انتظار نباشد که در نسخه‌ی دوم Spider-Man قابلیت اجرای بازی را از طریق مایلز بدست آوریم، قابلیتی که براساس انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse به ما امکان می‌دهد تا از توانایی‌های منحصر بفرد او (نظیر نامرئی شدن) که در این انیمیشن شاهد آن‌ها بوده‌ایم، استفاده کنیم؛ البته نباید از ذکر این موضوع غافل ماند که استودیویی همچون اینسومنیاک گیمز به عنوان خالق بازی‌هایی چون Ratchet and Clank و Sunset Overdrive و کلیه‌ی سلاح‌های عجیب و غریب و پیچیده‌ای که در آن‌ها قرار دارند، می‌داند که چطور یک بازی مبارزه‌ای با گیم‌پلی‌ای سرگرم کننده خلق کند، بنابراین باید در انتظار توانایی‌های قابل توجهی از سوی مایلز باشیم، بطور مثال، توانایی نامرئی شدن و پنهان کاری مایلز، می‌تواند سازندگان را قادر سازد تا گیم‌پلی‌ای مشابه با بازی بتمن خلق کنند.

با توجه به متن بالا، اگر قابلیت اجرای بازی از طریق مایلز امکان‌پذیر شود، بنابراین در دنیای Spider-Man 2 شاهد حضور دو مرد عنکبوتی خواهیم بود، اما چگونه؟ شاید پیتر پارکر به گونه‌ای متقاعد شود که برای کنترل بهتر شهر، نیاز به یک همکار خواهد داشت! یا شاید دوست داشته باشد بخشی از زندگی ابر قهرمانی را کنار گذاشته و کمی هم به زندگی شخصی خود برسد! یا شاید هم دشمنان این نسخه از بازی به قدری سرسخت باشند و تهدید بالایی را برای شهر ایجاد نمایند، که حضور دو مرد عنکبوتی بصورت همزمان متقاعد کننده باشد؛ گرچه در رابطه با حضور دو مرد عنکبوتی، در انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse شاهد حضور شش مرد عنکبوتی و عملکرد نااُمید کننده‌ی آن‌ها بودیم!

هرآنچه که باید از بازی Borderlands 3 بدانید
خواندن

بازی Spider-Man

ونوم و گرین گابلین

در پایان بازی شاهد حضور «نورمن آزبورن» (Norman Osborn) در آزمایشگاه مخفی خود بودیم؛ آزمایشگاهی که مری جین در اوایل بازی وارد آن شده و همان عنکبوتی را آزاد می‌کند که در نهایت مایلز را نیش می‌زند. صحنه‌ی مربوط به حضور آزبورن در آزمایشگاه خود، به وضوح خبر از تاثیر قابل توجه آن بر حوادث نسخه‌ی دوم بازی می‌دهد؛ در این صحنه، آزبورن محفظه‌ی مملو از مایعی سبز رنگ را باز می‌کند که در آن شاهد حضور بدن معلق شده‌ی پسرش (هری آزبورن) در میان لوله‌های متعددی هستیم. در زمان حضور مری جین در این آزمایشگاه، او به نقشه‌های مربوط به تجهیزات گرین گابلین دست یافت و این نظریه را ایجاد کرد که در نسخه‌ی دوم بازی، شاهد حضور نورمن و هری آزبورن، به ترتیب به عنوان گرین گابلین و ونوم خواهیم بود.

بازی Spider-Man

احتمال حضور «انتقام جویان» (Avengers) در Spider-Man 2

زمانیکه با مرد عنکبوتی در حال گشت و گذار در شهر نیویورک هستید، با کمی دقت شاهد حضور «برج انتقام جویان» (Avengers Tower) و Seventh Sanctum خواهید بود؛ از سوی دیگر، در سال‌های اخیر شاهد تاثیر پذیری قابل توجه داستان انتقام جویان بر مرد عنکبوتی و بلعکس بوده‌ایم و به تازگی هم پیتر پارکر بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگشته است؛ بنابراین احتمال می‌رود که در نسخه‌ی دوم بازی Spider-Man، شاهد حضور و همکاری انتقام جویان با مرد (یا مردان) عنکبوتی باشیم.

با وجود آنکه استودیوی اینسومنیاک گیمز یا شرکت سونی هنوز ساخت بازی Spider-Man 2 را تایید نکرده‌اند، اما براساس شایعات این عنوان در دست ساخت قرار دارد.

برچسب ها
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x