مقالات ترجمه‌ایمنتخب سردبیر

هرآنچه در State of Play ماه دسامبر گذشت

از تاریخ عرضه Dreams تا رونمایی از بازسازی Resident Evil 3

سونی به تازگی آخرین برنامه State of Play خود در سال ۲۰۱۹ را برگزار نمود، و ما طی آن شاهد تعدادی از بهترین رونمایی‌ها از عناوین جدید و به‌روزرسانی از بازی‌های سال آینده بودیم. در این مراسم ما بار دیگر عنوان Ghost of Tsushima را مشاهده کردیم (هرچند بسیار کوتاه)، و همچنین رونمایی از بازی Resident Evil 3 را دیده و از بازگشت این عنوان در سال ۲۰۲۰ مطلع شدیم، که حال قرار است عنوان پیش از این معرفی شده Project Resistance که هم‌اکنون Resident Evil Resistance Online Mode نامیده می‌شود را، در خود داشته باشد.

اگر شما پخش زنده این برنامه را از دست داده‌اید، ما در ادامه لیست کاملی از رونمایی‌ها، اخبار و اطلاعات منتشر شده در این مراسم را برای شما فراهم آورده‌ایم.

عرضه Untitled Goose Game برای پلی‌استیشن ۴

این عنوان معروف که طی چند ماه گذشته شهرت بسیار زیادی بدست آورده، بالاخره قرار است راهی پلی‌استیشن ۴ شود. پس از عرضه بر روی رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ، عنوان Untitled Goose Game از استودیوی House House هفته آینده در تاریخ ۱۷ دسامبر برای دارندگان پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. Untitled Goose Game در مورد غازی کنترل شده توسط شما بوده که با گشت و گذار در روستا، مردم آن را مورد آزار قرار داده و هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد. بازی هدف خاصی نداشته اما در هر صورت بسیار لذت بخش است.

رونمایی از بازی Spellbreak

عنوان بتل رویال جادویی Spellbreak توسعه یافته توسط استودیوی Proletariat، قرار است سال آینده با انتشار یک بتای محدود، راه خود را به سوی پلی‌استیشن ۴ پیدا کند. برخلاف سایر بتل رویال‌های معروف که از اسلحه و تفنگ استفاده می‌کنند، تمرکز Spellbreak بر روی مبارزه و شکست دادن دشمنان با استفاده از طلسم‌های جادویی است. بتای محدود این عنوان هنوز تاریخ عرضه مشخصی نداشته، اما انتظار می‌رود در بهار سال ۲۰۲۰ انتشار یابد.

رازهای بازی GTA V که تنها بازیکنان حرفه‌ای آن‌ها را پیدا کرده‌اند
خواندن

تاریخ عرضه Dreams مشخص شد

استودیوی Media Molecule که به ساخت سری عناوین Little Big Planet شهرت دارد، بالاخره از تاریخ عرضه جدیدترین عنوان خود یعنی Dreams، رونمایی کرد. این عنوان قرار است سال آینده در تاریخ ۱۴ فبریه ۲۰۲۰، بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. در عنوان Dreams شما می‌توانید انواع بازی‌های مختلف را به وجود آورده، یا آنکه عناوین ساخته شده توسط سایر بازیکنان را به صورت آنلاین تجربه کنید. تریلر تاریخ عرضه این عنوان بازی‌های متفاوت توسعه یافته در Dreams را نشان داده که بدون شک همگان را برای تجربه آن هیجان‌زده می‌کند.

رونمایی از نسخه پلی‌استیشن ۴ عنوان Superliminal

Superliminal یک عنوان پازل ادراکی (بر اساس زاویه دید بازیکن) بوده که قرار است سال آینده برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. پس از انتشار موفقیت‌آمیز آن بر روی رایانه‌های شخصی، این عنوان در سال ۲۰۲۰ بر روی کنسول خانگی سونی عرضه شده و شما را حقیقتا حیرت زده خواهد کرد. تریلر معرفی بازی نمی‌تواند حق آن را به خوبی ادا کند، اما از همین تریلر نیز می‌توانید طرز کار بازی را ببینید. شما در نقش شخصی ناشناس قرار گرفته که پس از بیدار شدن خود را درون یک پروژه آزمایشی پیدا می‌کند، و از شما خواسته می‌شود تا با جابجا کردن اجسام، پازل‌های ادراکی را حل کنید.

معرفی عنوان Paper Beast

طی مراسم State of Play، شرکت سونی از یک عنوان کاملا جدید به نام Paper Beast برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر رونمایی کرد. این سفر واقعیت مجازی کاملا خاص، قرار است در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

نگاهی به عناصر داستانی بازی Elden Ring | حلقه الدن چیست؟
خواندن

انتشار اطلاعات جدید از بسته الحاقی Kingdom Hearts III – Re Mind

عنوان Kingdom Hearts III سال ۲۰۱۹ را آغاز نمود و حال قرار است بسته الحاقی آن با نام Re Mind نیز آغازگر سال ۲۰۲۰ باشد. اولین بسته الحاقی Kingdom Hearts III Re Mind قرار است در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شود، و شامل یک بخش داستانی کاملا جدید با شخصیت‌ها و یک عالمه محتویات تازه خواهد بود.

مشخص شدن تاریخ عرضه Predator Hunting Grounds

شرکت سونی از تاریخ عرضه عنوان مورد انتظار Predator Hunting Grounds رونمایی کرد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

رونمایی از گیم‌پلی عنوان Babylon’s Fall

شرکت Square Enix تریلر کاملا جدیدی از عنوان Babylon’s Fall را در برنامه State of Play به نمایش گذاشت. این تریلر نشان دهنده اولین تصاویر گیم‌پلی از این بازی در دست توسعه است. به گفته شرکت اسکوئر انیکس، علاقمندان می‌توانند در تابستان سال ۲۰۲۰ منتظر شنیدن اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان باشند.

بازسازی Resident Evil 3 سال آینده منتشر خواهد شد

در یک معرفی غافلگیر کننده، شرکت کپکام اعلام کرد که نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 در تاریخ ۳ آپریل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. این بازسازی در واقع بخش داستانی و تک نفره بازی Project Resistance می‌باشد، که پیش از این به عنوان یک بازی مولتی‌پلیر رقابتی ۴ بازیکن علیه یک بازیکن معرفی شده بود، و حال قرار است با نام Resident Evil Resistance به عنوان بخشی از بازی Resident Evil 3 منتشر شود.

تریلر جدیدی از Ghost of Tsushima

شرکت سونی برنامه خود را با نمایش تریلری از عنوان انحصاری و فراموش شده خود یعنی Ghost of Tsushima به پایان رساند. شما می‌توانید در ادامه این تریلر نصفه و نیمه که در انتهای State of Play نمایش داده شده بود را، مشاهده نمایید. نسخه کامل این تریلر قرار است در مراسم The Game Awards در تاریخ ۱۲ دسامبر به نمایش در آید. به گفته برگزار کننده مراسم TGA آقای جف کیلی، Ghost of Tsushima طولانی‌ترین تریلر را در این مراسم خواهد داشت.

راهنمای بازی Control - نکاتی که باید برای شروع بدانید
خواندن
منبع
GamesHedge
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x