مقالات ترجمه‌ایE3 2019

احتمالات و انتظارات از کنفرانس بتسدا در E3 2019

کنفرانسی بدون سورپرایز؟

امسال نیز همانند چند سال گذشته، بتسدا قصد دارد کنفرانس خبری خود را در E3 برگزار کند. چه اتفاق‌هایی قرار است در نمایش بتسدا بیوفتد؟ با ما همراه باشید.

در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه‌ی عناوینی همچون Fallout 76 و Rage 2 از سوی استودیوی بتسدا (Bethesda) بودیم که نتوانستند آن‌طور که باید رضایت بازی‌بازان را جلب کنند. حال باید دید که آیا سازندگان در ساخت دو نسخه جدید از سری بازی‌های Doom و Wolfenstein موفق خواهند بود یا خیر.

از میان تمام کنفرانس‌ها و رویدادهایی که در خصوص E3 2019 رخ می‌دهند، شاید پیش‌بینی عناوین بتسدا و جزئیات آن کار ساده‌ای باشد. البته این بدان معنا نیست که این شرکت برنامه‌ای برای شگفت‌زده کردن بازی‌بازان ندارد. احتمالا در افتتاحیه مراسم، همانند هرساله کلیپ مختصری برای تیم و خانواده بزرگ بستدا به منظور قدردانی از آن‌ها صورت خواهد گرفت که عملی زیبا و قابل تقدیر به حساب می‌آید. در ذیل نگاهی به اتفاقاتی که ممکن است در این مراسم رخ دهد خواهیم انداخت.

Doom Eternal
امیدواریم که بازهم شاهد یک اجرای لایو راک در مراسم E3 بتسدا باشیم!

Doom Eternal

Doom Eternal را می‌توان تنها عنوان مورد انتظار و تایید شده توسط بتسدا در E3 2019 دانست. علاقه‌مندان به سری بازی Doom خیلی وقت است که خبری از این نسخه دریافت نکردند اما این روزها اطلاعات زیادی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که تمایلشان برای تجربه‌ی این بازی را دوچندان می‌کند. در این عنوان شما با در دست داشتن کنترل شخصی با نام مستعار Doom Slayer باید با شیاطینی که از جهنم پا به زمین می‌گذارند مبارزه کرده و مانع نفوذ و رسیدن آن‌ها به اهدافشان شوید.

بازی Doom 2016 برای بسیاری از بازی‌بازان یک شگفتی به تمام معنا بود. عده زیادی اعتقاد دارند که نسخه سال ۲۰۱۶ نسبت به نسخه‌های قبلی با دارا بودن ویژگی‌های گیم‌پلی بیشتر و گرافیک بسیار بهتر، کامل و مهیج بود. از دیگر دلایل محبوبیت آن می‌توان به حفظ ویژگی‌های مثبت و پرطرفدار نسخه‌های پیشین اشاره کرد و وقایع جالب و بامزه‌ی آن به شدت مورد استقبال بازی‌بازان قرار گرفت.

بزرگترین اشخاص صنعت کمیک از 20 سال گذشته و آینده آن سخن می‌گویند
خواندن

این قضیه باعث شده است تا علاقه‌مندان به این سری بازی، توقع بالایی از Doom Eternal داشته باشند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که تیم سازنده‌ی این عنوان برای زیرپا گذاشتن استانداردهای پیشین خود روزهای دشواری را سپری کرده باشد. جالب است بدانید که در نسخه‌ی جدید به خشونت و مهارت بیشتری برای پیروزی احتیاج خواهید داشت. مسلما نسخه‌ی ذکر شده کیفیت و هیجان به مراتب بیشتری را هم در خود جای داده است و همه‌ی این‌ها باعث می‌شوند تا احتمالا با عنوانی نفس‌گیر و جذاب سر و کار داشته باشیم.

Doom Eternal ۱
Doom Eternal

در مراسمی که سال گذشته برگزار شد، شاهد ویدیویی چند دقیقه‌ای از بازی Doom Eternal بودیم. بدیهی است که بتسدا باید برای بزرگ‌‌ترین عنوان خود در این مراسم اقدامات شگفت‌انگیز و جذابی را رقم بزنند. مسلما طرفداران هم انتظار دارند تا با تماشای ویدیوها و تصاویر کامل و جامع از این بازی، اطلاعات لازم را دریافت کرده و جای هیچ علامت سوالی باقی نماند.

Elder Scrolls Online
طبق گفته بتسدا جامعه‌کاربران TESO بسیار رضایت بخش است

Elder Scrolls Online

بازی Elder Scrolls Online را می‌توان یکی از موفق‌ترین عناوین بتسدا دانست که در سال ۲۰۱۴ در دسترس قرار گرفت و خیلی زود خود را در دل بازی‌بازان جا کرد. از آن‌جایی که این شرکت هر ساله اطلاعاتی در خصوص این بازی در مراسم E3 منتشر می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که آن‌ها امسال هم زمان کوتاهی را صرف معرفی جزئیات جدیدی بکنند تا باعث شادی بیشتر هوادارن شوند.

به تازگی بسته‌ی الحاقی جدیدی از این بازی تحت عنوان Elsweyr برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و مک عرضه شد و قرار است در آینده‌ای نزدیک برروی کنسول‎‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم در دسترس قرار گیرد. ممکن است بتسدا در بخشی از مراسم خود به معرفی و تبلیغ بیشتر این بسته بپردازند تا عده‌ی بیشتری با آن آشنایی پیدا کنند.

۹ بازی آینده که زامبی‌ها مرکز توجه هستند
خواندن

این روزها شایعات متعددی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از سری بازی Elder Scrolls به گوش می‌رسد و به همین دلیل پرداختن به هر یک از نسخه‌های آن در این مراسم می‌تواند حرکتی جالب و هدف‌مند از سوی سازندگان باشد. همچنین احتمال معرفی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی دیگر این بازی در مراسم نیز وجود دارد.

Elder Scrolls Blade
Elder Scrolls Blade

Elder Scrolls Blade

احتمالا Elder Scrolls Online تنها نسخه‌ای از این سری بازی نخواهد بود که در E3 به آن پرداخته می‌شود. Elder Scrolls Blade نیز یکی دیگر از نسخه‌های آن است که طرفداران بسیاری دارد. ممکن است اتفاقات زیادی در خصوص این نسخه در مراسم ذکر شده رخ دهد که در این خصوص می‌توان به عرضه‌ی کامل بازی برروی سیستم عامل‌های اندروید و IOS اشاره کرد. گفتنی است که این عنوان هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شده است. بنابراین گفته می‌شود که این استودیو به روایت داستان و وقایع هیجان‌انگیز این بازی نیز خواهد پرداخت. حتی احتمال می‌رود که آن‌ها از انتشار این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ نیز خبر دهند چرا که همین اتفاق دقیقا برای Fallout Shelter رخ داده بود.

Wolfenstein Youngblood 1
Wolfenstein: Youngblood

Wolfenstein: Youngblood

اگر چه اطلاعات بسیاری به همراه چند تصویر و ویدیو از عنوان جذاب و مورد انتظار Wolfenstein: Youngblood منتشر شده است اما طرفداران این سری بازی همچنان مشتاق به دریافت جزئیات و لحظات بیشتری از گیم‌پلی آن هستند. این بازی در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. عنوان فوق به سبک تیراندازی، داستان ماجراجویی خواهران دوقلویی با نام‌های Jessica  و  Sophia را روایت می‌کند که برای یافتن پدر خود به شهر پاریس سفر می‌کنند و در این راه باید افراد زیادی را از میان ببرند.

بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) اندروید
خواندن

سازندگان اعلام کرده‌اند که تلاش زیادی برای داستان بازی شده است و هرچه بازی‌بازان به جلو حرکت کنند، پیچیدگی و جذابیت آن را درک خواهند کرد. ممکن است در مراسم E3 شاهد بخش‌های ویژه و همچنین یک یا چند ویدیو از این عنوان باشیم.

Rage 2
دنیای Rage 2 با وجود عظمت، از فعالیت‌های کمی برخوردار است، پویاتر کردن این دنیا مطمئنا از اهداف بتسدا است.

Rage 2

کمتر از یک ماه از عرضه‌ی بازی Rage 2 می‌گذرد و این عنوان در همین مدت کم توانسته عده زیادی را به خود سرگرم کند. با این همه به نظر می‌رسد که خواسته‌ی سازندگان در زمینه‌ی استقبال بازی‌بازان از این عنوان آن طور که انتظار می‌رفت برآورده نشده و آن‌ها برنامه‌های جذابی برای آینده‌ی آن دارند. در این بازی شما با استفاده از سلاح‌های مختلف می‌توانید تجربه‌ی یکی از جذاب‌ترین عناوین به سبک تیراندازی را برای خود رقم بزنید.

قرار است تا آخر امسال دو بسته‌ی الحاقی از این بازی برروی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار گیرد. یکی از این بسته‌ها the Rise of Ghosts نام دارد که در تاریخ هشتم شهریورماه ۱۳۹۸ عرضه خواهد شد. همچنین احتمال انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ نیز برای آن وجود دارد.

Fallout 76
آیا بتسدا سعی به‌درست کردن اشتباهات خود می‌زند یا به‌کلی آن را به فراموشی می‌سپارد؟

Fallout 76

شاید بتوان عملکرد بتسدا در ساخت بازی Fallout 76 را نوعی شکست دانست. از زمان عرضه‌ی بازی تاکنون موج انتقادها به سوی سازندگان روانه شد؛ اما با این حال عده‌ی زیادی خود را طرفدار آن می‌دانند. این بازی که برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده است، نواقص و باگ‌های متعددی در بخش گیم‌پلی دارد. بازی‌بازان انتظار دارند که این نواقص هرچه سریع‌تر رفع شوند و همچنین شاهد آیتم‌های جذابی در آن باشند.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید
خواندن

این استودیو در گذشته اعلام کرده بود که برنامه‌های زیادی برای این نسخه در آینده دارد تا دل هواداران سری بازی Fallout را دوباره به دست آورد. چند به‌روزرسانی قرار است امسال و سال آینده در اختیار طرفداران قرار گیرد و احتمال می‌رود که تیم سازنده در E3 به معرفی آن‌ها بپردازد.

نسخه‌های پیشین Fallout

اعتبار سری Fallout با عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آن یعنی Fallout 76 به خطر افتاد و انتقادات بسیاری کسب کرد. اعضای این شرکت می‌توانند برای جلب رضایت دوباره‌ی هواداران نسبت به این سری بازی، دست به اقدامات جذابی بزنند تا آن‌ها دوباره هیجان‌زده شوند. مثلا یکی از این راه‌ها می‌تواند عرضه‌ی یک مجموعه از نسخه‌های پیشین و یا در دسترس قرار دادن نسخه‌ای بازسازی شده است. این اقدام علاوه‌بر سرگرم کردن و تجدید خاطره‌ی بازی‌بازان، نگاه آن‌ها نسبت به Fallout 76 را هم تا حدودی عوض می‌کند و بتسدا به قول معروف با یک تیر دو نشان خواهد زد.

Fallout New Vegas
بازگشت به New Vegas تقاضای بسیاری از کاربران بوده است

یکی از درخواست‌های هواداران از این استودیو، انتشار مجموعه‌ای از دو نسخه‌ی Fallout 3 و Fallout: New Vegas است؛ اتفاقی که حتی اگر برروی نینتندو سوییچ رخ دهد، خوشایند خواهد بود. دلیل این درخواست از سوی طرفداران کاملا واضح است چرا که آن‌ها قبلا شاهد مجموعه‌ای به نام Elder Scrolls: Skyrim Special Edition از سوی سازندگان بودند. حتی مجموعه‌ای از نسخه‌های پیشین قبلا برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. همه‌ی این‌ها فقط در حد حدس و گمان هستند و باید دیدی که آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر.

skyrim switch.0
Skyrim

عناوینی که ممکن است برروی نینتندو سوییچ پورت شوند

از گذشته‌ تاکنون بازی‌های مختلفی از سوی استودیوی بتسدا برروی نینتندو سوییچ عرضه شده‌اند که رضایت و شادی دارندگان این کنسول را به همراه داشته است.  از این عناوین می‌توان به Skyrim، Doom و یا Wolfenstein اشاره کرد که به فروش خوبی هم دست پیدا کردند؛ عرضه عناوینی چون Doom Eternal و Wolfenstein: Youngblood در روز انتشار برای سوییچ، مهر تاییدی بر وضعیت خوبی بازی‌های بتسدا برروی کنسول نینتندو است.

سرمایش فلز مایع پلی‌استیشن ۵ | مشکل یا راه‌حلی تضمین شده؟
خواندن

از آن جایی که نینتندو سوییچ را می‌توان خانه‌ای برای عناوین قدیمی دانست، هواداران انتظار عرضه‌ی بازی‌هایی همچون نسخه‌های مختلف Dishonored، Fallout 3، Fallout: New Vegas، Evil Within و یا حتی Rage 1 را از این شرکت دارد. به دلیل این که آن‌ها سابقه‌ی چنین کاری را در سال‌های گذشته داشتند، پس احتمال تکرار آن در مراسم امسال بسیار قوی است.

Starfield
دو بازی که احتمالا نوه‌های‌مان امکان تجربه‌شان را خواهند داشت!

Elder Scrolls 6 / Starfield

Elder Scrolls 6 و Starfield را می‌توان دو عنوان جذابی دانست که استودیوی بتسدا به شدت مشغول ساخت آن‌ها هستند. در مراسم سال گذشته، سازندگان تنها اعلام کردند که در تلاش برای ساخت و عرضه‌ی این دو بازی به خوبی هرچه بیشتر خواهند بود و در این خصوص حرف دیگری زده نشد. در طی این یک سال شایعات و اخبار بسیاری در مورد دو عنوان مذکور منتشر می‌شود و طبیعتا بسیاری از بازی‌بازان برای تجربه‌ی آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنند.

از آن‌جایی که روند ساخت Starfield و Elder Scrolls 6 نیاز به زمان زیادی دارد، احتمال این که سازندگان در E3 حرفی در این خصوص بزنند بسیار کم و تقریبا صفر است. بنابراین آن‌ها تمرکز بیشتری برروی معرفی سایر بازی‌ها، بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی خواهند داشت.

ما نیز مانند بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی امیدوار هستیم که معرفی عناوین مختلف در این مراسم به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. مراسم مربوط به استودیوی بتسدا در E3 2019 در تاریخ ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) ساعت ۵:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x