مقالات ترجمه‌ای

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

معرفی پانزده بازی تک تیرانداز برتر برای اندروید

اجرای بازی‌های ویدئویی به یکی از سرگرمی‌های امروزه‌ی ما تبدیل شده است، سرگرمیی که به لطف سازندگان خلاق صنعت بازیسازی، امکان حضور در هر زمان و مکانی را فراهم می‌کند و به ما اجازه می‌دهد تا به عنوان هر شخصیتی به ایفای نقش بپردازیم. عناوین ویدئویی از سبک‌های مختلفی بهره می‌برند و هر یک از آن‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند؛ یکی از انواع این سبک‌ها، سبک شوتر و تک تیرانداز است و اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌‎ها هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا پایان بخوانید، چراکه تلاش کرده‌ایم تا به معرفی بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید بپردازیم که هم اکنون در دسترس شما قرار دارند.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱- بازی Hitman: Sniper – بهترین بازی در سبک شوتر

بازی Hitman: Sniper

بازی Hitman: Sniper یکی از بهترین عناوین ویدئویی در سبک شوتر و تک تیرانداز است که امکان اجرای آنلاین و آفلاین آن را روی دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید خواهید داشت؛ در این عنوان، بازیکنان ماموریت دارند تا اهداف مورد نظر خود را بدون جلب توجه و به صدا درآمدن آلارم نابود کنند. این بازی در مجموع دارای ۱۵۰ ماموریت است که امکان تکمیل آن‌ها به روش‌های مختلفی وجود دارد. در بازی Hitman: Sniper با ویژگی‌های مختلفی نظیر تابلوی امتیازات، تجهیزات متفاوت اسلحه‌های تک تیرانداز و «ایستر اگ‌های» (Easter Eggs) مختلفی روبرو خواهید بود؛ Hitman: Sniper همچنین به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شوتر مخفی کاری شناخته می‌شود.

جهت دریافت و نصب بازی Hitman: Sniper روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه «گوگل پلی» (Google Play) مراجعه کنید؛ این بازی جزو عناوین «یکبار پرداخت» (Pay Once) است و جهت اجرای آن، باید در ابتدا پولی را پرداخت کنید، گرچه جهت پیشرفت سریعتر و بهتر در دنیای این عنوان، می‌توانید از قابلیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن نیز استفاده کرده و مبالغی را جهت ارتقاء بازی خود پرداخت کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۲- بازی Bullet Force – یک بازی منحصر بفرد در سبک شوتر و تک تیرانداز

بازی Bullet Force

اگر بدنبال یک عنوان شوتر ساده برای دستگاه اندروید خود هستید، بازی Bullet Force را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ این عنوان از ویژگی‌های مختلفی بهره‌مند است که بخشی از آن‌ها عبارتند از:

  • پشتیبانی از میادین نبردی با حضور ۲۰ بازیکن.
  • برخورداری از حالت‌های محبوبی نظیر Team Deathmatch ،Conquest ،Free-For-All و Gun Game.
  • امکان اجرا به هر دو صورت آنلاین و آفلاین.
  • تنوع بالای سلاح‌ها (بیش از ۲۰ سلاح) و قابلیت شخصی سازی بازی.
شش ویژگی منحصر بفرد دو کنسول پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری‌ایکس
خواندن

برخورداری از گرافیک خیره کننده، یکی‌دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد بازی Bullet Force به حساب می‌آید که لذت اجرای آن را بیش از پیش کرده است. جهت دریافت و نصب بازی Bullet Force روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۳- بازی Unkilled – بهترین بازی تک تیرانداز با حضور زامبی‌ها

بازی Unkilled

ترجیح می‌دهید که وقت خود را با دیدن فیلم‌هایی در مورد زامبی‌ها و قهرمانانی که آن‌ها را نابود می‌کنند سپری کنید یا آنکه خودتان دست بکار شده و زامبی‌ها را نابود کنید؟ اگر به مورد دوم علاقه دارید، بازی Unkilled می‌تواند تجربه‌ی منحصر بفردی را برای شما رقم زند؛ در این عنوان شما وظیفه دارید تا با استفاده از سلاح‌های گوناگونی که سازندگان آن در اختیارتان قرار داده‌اند، گروه‌های مختلفی از زامبی‌ها را نابود کنید. جهت افزایش اشتیاق بازیکنان به اجرای این عنوان هیجان انگیز و پرهیز از تکراری شدن مراحل آن، سازندگان، مراحل بازی را بگونه‌ای طراحی کرده‌اند که جهت اجرای برخی از آن‌ها، نیاز به سلاح‌ها و ابزارهای خاصی خواهید داشت و بدون آن‌ها، امکان اجرای مراحل وجود ندارد. نکته‌ی قابل توجه در خصوص بازی Unkilled این است که آپگرید‌ها و سلاح‌های بسیار زیادی در آن قرار دارند که در صورت انجام وظایف و ماموریت‌ها، بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

جهت اجرای بازی Unkilled دو حالت Campaign و Skirmish Ops در دسترس شما قرار دارند. در حالت Skirmish Ops، شما و پایگاهتان مورد هجوم بازیکنان دیگر و زامبی‌ها قرار خواهید گرفت؛ در این حالت، دو راه در پیش‌رو خواهید داشت، یا از خود دفاع کنید، یا حالت تهاجمی گرفته و پیش از حمله‌ی مهاجمین، شما به آن‌ها حمله کنید؛ فرقی نمی‌کند که کدامیک از دو راه گفته شده را انتخاب نمایید، با نابودی زامبی‌ها و مهاجمین، شاهد افزایش امتیاز و جایگاه خود در تابلوی امتیازات خواهید بود.

جهت دریافت و نصب بازی Unkilled روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۴- بازی Dead Trigger 2 – یک عنوان تک تیرانداز خارق العاده

بازی Dead Trigger 2

بازی Dead Trigger 2 تجربه‌ی حضور در دنیایی مملو از زامبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به همین دلیل آن را در لیست بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید قرار داده‌ایم. این عنوان از گرافیک خیره کننده‌ای برخوردار است که تجربه‌ی اجرای بازی را لذت بخش‌تر از هر زمان دیگر کرده است. در این عنوان هر یک از بازیکنان مخفیگاه مربوط به خود را خواهند داشت و خدمه‌ی آن مخفیگاه بنا به خواست بازیکنان اقدام به ساخت چیزهای مختلفی برای آن‌ها خواهند کرد. بازی Dead Trigger 2 از مراحل بسیار زیادی برخوردار است و یکی از ویژگی‌ها اصلی و مهم آن، امکان استفاده از کلیه‌ی سلاح‌ها و قابلیت‌های موجود در دنیای بازی بصورت رایگان است، بنابراین شما می‌توانید این بازی هیجان انگیز را بدون پرداخت حتی یک ریال اجرا نمایید و از آن لذت ببرید.

ده بازی انحصاری برتر نینتندو سوییچ
خواندن

جهت دریافت و نصب بازی Dead Trigger 2 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۵- بازی Dead Plague – بهترین بازی تک تیرانداز برای موبایل

بازی Dead Plague

بازی Dead Plague را می‌توان یکی از برجسته‌ترین و بهترین عناوین در سبک شوتر و تک تیرانداز برای سیستم عامل اندروید دانست؛ این بازی از گرافیک بسیار جذابی بهره‌مند است که اشتیاق شما جهت اجرای آن را بیشتر می‌کند. لازم به ذکر است که امکان اجرای Dead Plague را به هر دو صورت آنلاین و آفلاین خواهید داشت. در این بازی شما به عنوان عضوی از یک تیم ضربت به ایفای نقش خواهید پرداخت که وظیفه دارد تا با عبور از گروه بزرگی از زامبی‌ها، خود را به نمونه‌های DNA برساند که تنها شانس بشریت جهت یافتن درمانی برای ویروس منتشر شده در جهان است. ویژگی‌های مهم این بازی عبارتند از:

  • تنوع بسیار زیاد دشمنان.
  • باس فایت‌های حماسی.
  • بهره‌مندی از طیف بسیار متنوع سلاح جهت نابودی زامبی‌ها.
  • امکان اجرای بازی بصورت انفرادی یا به همران دوستان.

جهت دریافت و نصب بازی Dead Plague روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۶- نسخه‌ی موبایل بازی PUBG – یک بازی در سبک شوتر تک تیرانداز

بازی PUBG

بازی PUBG یا PlayerUnknown’s Battleground یک عنوان «بتل رویال» (Battle Royale) و یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید که قابلیت اجرای بازی را برای ۱۰۰ بازیکن بصورت همزمان امکان‌پذیر می‌سازد. نحوه‌ی اجرای این عنوان ویدئویی بدین شکل است که بازیکنان در ابتدا سلاحی در اختیار ندارند و پس از فرودشان در یکی از نقاط نقشه‌ی بازی، جهت بدست آوردن سلاح، باید به سرعت نزدیک‌ترین ساختمان به خود را لوت کرده تا سلاح‌هایی را بدست آورند. نقشه‌ی بازی PUBG بسیار بزرگ و گسترده بوده و برای جابجایی در آن نیاز به ماشینی خواهید داشت تا خود را به شهر دیگری رسانده و اسرار موجود در آن را کشف کنید.

بازی Shadow Warrior 3 و ۱۲ نکته درباره آن
خواندن

امکان اجرای بازی PUBG بصورت انفرادی (از طریق حالت Solo) و یا بصورت گروهی (از طریق حالت Duo یا Squad) وجود دارد. نکته‌ی قابل توجه در مورد PUBG، رایگان بودن آن است، گرچه قابلیتی جهت پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی وجود دارد اما این قابلیت صرفاً جهت آپگرید و سفارشی‌سازی لباس شخصیت بازی است و هیچگونه مزیتی (جهت پیروزی در مبارزات) در زمان اجرای بازی ایجاد نخواهد کرد.

جهت دریافت و نصب بازی PUBG روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۷- بازی Critical Ops – بهترین بازی تک تیرانداز

بازی Critical Ops

بازی Critical Ops یکی از محبوب‌ترین و بهترین عناوین تک تیرانداز برای اندروید به حساب می‌آید که از گرافیک مناسبی برخوردار بوده و امکان اجرای آن را به هر دو صورت آنلاین و آفلاین خواهید داشت. دسترسی به سلاح‌های متنوع و کلیدهای کنترلی نسبتاً کامل، از ویژگی‌های این بازی به حساب می‌آیند. با پیشرفت در بازی Critical Ops متوجه خواهید شد که همواره نکات قابل توجهی در دنیای این عنوان هیجان انگیز وجود دارند که باید آن‌ها را یاد بگیرید، اما اگر این یادگیری به طول انجامید، خیلی نگران نشوید، زمان همه چیز را به شما خواهد آموخت.

جهت دریافت و نصب بازی Critical Ops روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۸- بازی Modern Combat 5 – بهترین بازی در سبک شوتر و تک تیرانداز برای موبایل

بازی Modern Combat 5

بازی Modern Combat 5 یکی از عناوین شوتر محبوب به حساب می‌آید که توسط استودیوی «گیم‌لافت» (Gameloft) برای گوشی‌های هوشمند ساخته شد؛ این بازی در کنار گرافیک قابل قبول، از یک حالت تک نفره و همچنین یک حالت چند نفره‌ی رقابتی برخوردار است. جهت اجرای این بازی، در ابتدا باید یکی از شش کلاس موجود را انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصر بفرد مربوط به خود را دارند. بازی Modern Combat 5 از تعداد مراحل بسیار زیادی برخوردار بوده و در حال حاضر کلیه‌ی سلاح‌ها و قابلیت‌های آن بصورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار دارند؛ بیشتر سلاح‌های موجود در این بازی از Red Dot Scopes بهره‌مند هستند که نشانه‌گیری و شلیک به اهداف را بسیار ساده و سرگرم‌ کننده کرده است.

جهت دریافت و نصب بازی Modern Combat 5 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

چرا بازی‌های ورزشی نباید سالانه عرضه شوند
خواندن

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۹- بازی Fortnite – بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید

بازی Fortnite

بازی Fortnite یکی از جدیدترین و بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید به حساب می‌آید و مطمئناً در گذشته اسم این بازی را شنیده‌اید؛ شما این بازی را در حالی شروع می‌کنید که ابتدا از آسمان به زمین سقوط کرده و سپس بلافاصله باید اقدام به جمع آوری آیتم‌های مختلفی نموده و همزمان، سایر بازیکنان را نابود کنید تا در نهایت تنها یک نفر (که امیدواریم شما باشید) در نقشه‌ی بازی باقی بماند و آن فرد به عنوان پیروز نقشه‌ی بازی اعلام خواهد شد. تیم سازنده‌ی بازی Fortnite بسیار فعال بوده و بصورت مستمر آپدیت‌هایی را برای آن ارائه می‌نماید و اجازه نمی‌دهد که دنیای این عنوان برای بازیکنان خسته کننده شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد بازی Fortnite، قابلیت Voice Chat آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به شکل ساده‌ای با هم‌تیمی‌هایشان ارتباط برقرار کنند. آپدیت‌های اخیر Fortnite برای اندروید منجر به بهینه‌سازی قابل توجه مموری دستگاه‌های دارای این سیستم عامل شده است؛ بطور مثال جدیدترین آپدیت این بازی، زمانی که مموری دستگاه تحت فشار قرار دارد، از عملکرد بد آن جلوگیری خواهد کرد.

جهت دریافت و نصب بازی Fortnite روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه «اپیک گیمز» (Epic Games) مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱۰- بازی NOVA Legacy

بازی NOVA Legacy

مجموعه بازی NOVA را می‌توان یکی از موفق‌ترین مجموعه عناوین در سبک شوتر دانست که تمرکز سازندگان آن روی خلق یک دنیای علمی تخیلی معطوف شده است؛ برخی از افراد این مجموعه بازی را ترکیبی از عناوین موفق Halo و Call of Duty می‌دانند. بازی NOVA از گرافیکی قابل قبول و دو حالت Campaign (جهت اجرای بازی بصورت انفرادی) و چند نفره‌ی آنلاین برخوردار است؛ در این بازی همچنین شاهد رویدادهای ویژه، مکانیک ساخت و ساز و چندین قابلیت دیگر خواهید بود که در پیشروی در دنیای این عنوان به شما کمک خواهند کرد. یکی از نکات قابل توجه در خصوص NOVA رایگان بودن آن است.

جهت دریافت و نصب بازی NOVA Legacy روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱۱- بازی Overkill 3

بازی Overkill 3

بازی Overkill 3 یک عنوان ویدئویی شوتر (با زاویه دید سوم شخص) پر سرعت (نظیر Doom با زاویه دید اول شخص) است و زمانی برای استراحت و بررسی محیط اطراف به بازیکنان نداده و آن‌ها را با سرعت بسیار بالایی به مراحل و قسمت‌های مختلف نقشه‌ی بازی منتقل می‌کند؛ در واقع تنها کاری که در این بازی فرصت انجام دادن آن را دارید، کشتن دشمنان و مهاجمین است؛ در ابتدا شاید سپری کردن مراحل بازی آسان بنظر برسد اما هر چقدر بیشتر در دنیای این بازی پیشروی کنید، با سخت‌تر شدن مراحل و لول آن روبرو خواهید شد، گرچه در ابتدای شروع بازی نیز باید سختی مورد نظر خود را تعیین کنید که به طبع هر چقدر لول سخت‌تری را انتخاب نمایید، با دشواری بیشتری نیز روبرو خواهید شد. یکی از قسمت‌های سخت بازی Overkill 3 زمانی است که با باس‌های مراحل روبرو می‌شوید، به شما اطمینان می‌دهیم که در چنین لحظاتی افزایش دمای بدن خود را کاملاً احساس خواهید کرد. این بازی را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید دانست.

داستان Halo قسمت دهم: رفومی حقیقت اشعه‌های Halo را کشف می‌کند
خواندن

طراحی مربوط به باس فایت‌های بازی Overkill 3 را می‌توان خارق العاده خواند، چراکه در این مراحل باید واکنش‌های بسیار سریعی جهت شکست باس‌ها داشته باشید. با بررسی Overkill 3 متوجه خواهید شد که با یک بازی تک تیرانداز واقع بینانه روبرو هستید که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و تجربه‌ی بسیار خوبی از یک بازی شوتر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به جرات می‌توان این عنوان را بهترین بازی تک تیرانداز برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید خواند.

جهت دریافت و نصب بازی Overkill 3 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱۲- بازی Dead Effect 2

بازی Dead Effect 2

بازی Dead Effect 2 یکی‌دیگر از عناوین شوتر فوق العاده‌ی اندروید به حساب می‌آید که موفقیت نسخه‌ی ابتدایی خود را ادامه داده است؛ خالی از لطف نیست که بگوییم بازی Dead Effect را می‌توان یکی از اولین عناوین شوتر برای سیستم عامل اندروید دانست. سازندگان نسخه‌ی دوم بازی، دست به تقویت و افزایش کیفیت تمام آن چیزی زده‌اند که در نسخه‌ی ابتدایی شاهد آن‌ها بوده‌ایم. بازی Dead Effect 2 از گرافیکی فوق العاده، داستانی شگفت انگیز و گیم‌پلیی منحصر بفرد برخوردار است و تجربه‌ی حیرت انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اجرای یک بازی در سبک ترسناک، بهترین راه برای سپری کردن وقت آزادتان است و بازی Dead Effect 2 بخوبی این کار را برای شما انجام خواهد داد؛ در این عنوان ویدئویی به ابزار و سلاح‌های متنوعی دسترسی خواهید داشت و قادرید تا بیش از ۲۰ ساعت خود را در دنیای جذاب آن سرگرم کنید. اگر بدنبال یک بازی همه چیز تمام هستید که بتوانید آن را بصورت آفلاین روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید، ما بازی Dead Effect 2 را به شما توصیه می‌کنیم.

ظهور و سقوط کدهای تقلب
خواندن

جهت دریافت و نصب بازی Dead Effect 2 روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱۳- بازی Kill Shot Bravo

بازی Kill Shot Bravo

بازی Kill Shot Bravo را می‌توان یک عنوان تک تیرانداز خارق العاده و رقیبی سرسخت برای سری بازی Hitman خواند؛ این بازی از قابلیت انتخاب سلاح و تکنیک منحصر بفردی در نابودی افراد بهره‌مند است و به شما اجازه می‌دهد تا همچون یک آدمکش حرفه‌ای، مخفی شده و همچنین به پایگاه‌های نظامی و ساختمان‌هایی که از امنیت بسیار بالایی برخوردارند نفوذ کرده و اهداف مورد نظر خود را نابود کنید. در این عنوان ویدئویی قادرید تا با استفاده از مهارت‌های فوق العاده تک تیرانداز، اهداف و دشمنان خود را (از نیروهای چریک حاضر در رشته کوه‌ها گرفته تا نیروهای جدایی طلب مجموعه جزایر مدیترانه) نابود کنید؛ این بازی همچنین امکان استفاده از وسایل نقلیه را برای شما امکان‌پذیر کرده است که در کمتر بازی موبایلی شاهد چنین قابلیتی هستیم. بطور کلی می‌توان بازی Kill Shot Bravo را یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید خواند؛ اگر از بازی‌هایی که باید در آن‌ها به عنوان یک آدمکش حرفه‌ای به ایفای نقش بپردازید، لذت می‌برید، به شما توصیه می‌کنیم که این بازی را از دست ندهید.

جهت دریافت و نصب بازی Kill Shot Bravo روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱۴- بازی Lone Wolf

بازی Lone Wolf

بازی Lone Wolf یک عنوان ویدئویی بسیار خشونت آمیز است که به هیچوجه مناسب افراد زیر ۱۸ سال نیست؛ این بازی از یک داستان غنی و همچنین قابلیت تک تیرانداز خارق العاده برخوردار است و تجربه‌ی هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گیم‌پلی این عنوان هم لذت بخش است و هم بسیار چالشی و ترکیب آن با داستان بازی، فکر شما را به خود درگیر خواهد کرد. خود را آماده کنید تا از طریق بازی Lone Wolf تجربه‌ی جدیدی را در دنیای بازی‌های شوتر بدست آورید و خود را از جهات مختلفی (اخلاقی و معنوی) محک بزنید؛ اگر بدنبال یک عنوان ویدئویی شوتر دیوانه‌وار و خشن هستید که بتوانید آن را بصورت آفلاین اجرا کنید، بازی Lone Wolf را به شما توصیه می‌کنیم؛ البته توجه داشته باشید پیش از آنکه بتوان Lone Wolf را یک بازی شوتر خواند، می‌توان آن را بازیی معرفی کرد که واقعیات زندگی را بیان می‌کند. بار دیگر متذکر می‌شویم که این بازی برای افرادی با سن کم مناسب نیست.

۱۰ بازی نقش‌آفرینی برتر سال ۲۰۱۹
خواندن

جهت دریافت و نصب بازی Lone Wolf روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

۱۵- بازی Cover Fire

بازی Cover Fire

بازی Cover Fire یکی از بهترین عناوین شوتر اندروید است و می‌توان آن را بصورت آفلاین اجرا نمود؛ در این بازی امکان انتخاب شخصیت‌های مختلفی را داشته و همچنین به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از آن‌ها بر علیه دشمنان استفاده نمایید. عنوان Cover Fire از گرافیک بی‌نظیری بهره‌مند است، بگونه‌ای که فکر می‌کنید در حال اجرای آن را روی یک دستگاه کنسول هستید، نه یک دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید.

در این عنوان ویدئویی به سربازان متعددی دسترسی خواهید داشت که هر یک از آن‌ها دارای مهارت‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود است و به شما در پشت‌سر گذاشتن مراحل مختلف بازی کمک شایانی خواهند کرد. نیروهای خود را بسوی پیروزی هدایت کرده و جهان را از شر نیروهای شیطان خلاص کنید. بازی Cover Fire یکی از بهترین عناوین تک تیرانداز اندروید در سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آید.

جهت دریافت و نصب بازی Cover Fire روی دستگاه اندروید خود می‌توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

سخن پایانی

بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید

هر زمان که به اینترنت دسترسی نداشتید یا بصورت کلی دوست نداشتید که بازی‌های شوتر را بصورت آنلاین اجرا کنید، به شما توصیه می‌کنیم که یکی از ۱۵ بازی ذکر شده در بالا را بصورت آفلاین اجرا نمایید؛ این‌ها بهترین بازی‌های آفلاین شوتری هستند که تاکنون برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید عرضه شده‌اند و رضایت شما را به ارمغان خواهند آورد. کیفیت ساخت این بازی‌ها بقدری است که شما احساس حضور در دنیای بازی‌های ویدئویی (حسی که بیشتر از طریق کنسول‌ها به بازیکنان منتقل می‌شود، نه یک دستگاه موبایل یا تبلت) را خواهید کرد.

توجه داشته باشید که جهت اجرای ۱۵ بازی معرفی شده، نیازی به قدرت سخت افزاری بالایی نداشته و در نتیجه، شما قادر خواهید بود که با یک سخت افزار معمولی نیز به اجرای آن‌ها بپردازید. اگر بجز عناوین ویدئویی معرفی شده در این مقاله، عناوین ویدئویی دیگری با این مشخصات می‌شناسید، لطفاً آن را از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
phoneworld
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x