پیکسل ادز

بهترین بازی‌های آنلاین در استیم

۱۰ تا از بهترین‌ها

قابلیت آنلاین بازی کردن در بازی‌های امروزی، از جمله ویژگی‌های قابل توجهی است که وجود آن در یک بازی برای بازیکنان اهمیت دارد. بازی‌های آنلاین از آن نظر که بین بازیکنان تعاملی وجود دارد و باعث دوچندان شدن لذت آن‌ها می‌شود، محبوبیتی مثال‌زدنی در میان بازیکنان دارند، زیرا حریف شما دیگر یک ربات نیست، یک انسان است که کشتن آن در میدان نبرد و یا دیدن تسلیم شدنش، احساس لذت‌بخشی را در شما پدیدار می‌کند که قابل مقایسه با احساس پیروزی در یک بازی آفلاین نیست.

تمامی بازی‌های این مقاله در پرطرفدارترین پلتفرم فروش بازی‌های کامپیوتری یعنی استیم در دسترس است که هر کسی از سراسر جهان می‌تواند طیف وسیعی از بازی‌ها را در آن خریداری کند. در فروشگاه استیم، همیشه تعداد زیادی از بازی‌ها شامل تخفیف هستند و همچنین در مناسبت‌های فصلی مختلف، استیم برای اکثر بازی‌ها تخفیف در نظر می‌گیرد. برای مشاهده بازی‌های ‏دارای تخفیف در استیم می‌توانید به بخش تخفیفات در سایت استیم کلاب مراجعه کنید. زمان دقیق ‏تخفیف‌های مناسبتی استیم نیز در این وب‌سایت قابل مشاهده است.‏

مزیت دیگری که پلتفرم استیم دارد امکان تهیه آسان بازی‌ها برای ایرانیان است. سایت‌های فروشگاهی ‏زیادی وجود دارند که امکان تهیه بازی در استیم را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. یکی از این ‏سایت‌ها فروشگاه استیم کلاب است که قیمت‌های پایین‌تری نسبت به رقبا دارد و علاوه بر بازی‌ها، ‏بسته‌های الحاقی، باندل‌‌ها و نسخه‌های مختلف هر بازی را برای فروش فهرست کرده است. همچنین اگر ‏قصد شارژ اکانت استیم خود با استفاده از استیم والت و یا آیتم را دارید می‌توانید آن را از این سایت ‏تهیه کنید.‏

در این مقاله به معرفی ۱۰ بازی برتر آنلاین رقابتی که در فروشگاه استیم موجود هستند و نسبت به قیمتشان ارزش خرید بالایی دارند می‌پردازیم. قیمت‌ها بر اساس وب‌سایت استیم کلاب درج شده‌اند. با ما همراه باشید.‏

بازی Sea Of Thieves

سازنده: Rare
تاریخ انتشار: ۲۰۲۰
قیمت: ۱,۱۷۹,۰۰۰ تومان ۵۹۰,۰۰۰ تومان (۵۰ درصد تخفیف)

بازی Sea Of Thieves شما را در نقش دزد دریایی قرار می‌دهد که لباس کاپیتانی را به تن کرده است و به سوی غارت طلا می‌رود. گرافیک بازی ممکن است در نگاه اول کمی کارتونی به نظر برسد، اما خیلی زود نسبت به نوع گرافیک بازی، قایقرانی آن و درگیری‌هایی که می‌توانید با سایر بازیکنان یا موجودات افسانه‌ای داشته باشید، عادت می‌کنید و حتی وابسته می‌شوید.

با جدیت می‌توان گفت که هیچ لحظه‌ی خسته‌کننده‌ای در دنیای این بازی وجود ندارد. در پیش روی شما اقیانوس پهناوری گسترده شده است که کافی است با کشتی خود آن را درنوردید و رازهای آن را کشف کنید. به خدمه بازیکن خود دستور دهید که بادبان‌ها را بالا ببرند، به مسیر کشتی زاویه بدهند و یا با تلسکوپ‌های خود، به اطراف خیره شوند. در بازی Sea Of Thieves، مأموریت‌ها به شما جهت می‌دهند و انجام آن‌ها بسیار لذت‌بخش است.

بازی Hunt: Showdown در استیم
بازی Hunt: Showdown در استیم

بازی Mortal Kombat 11

سازنده: NetherRealm Studios
تاریخ انتشار: ۲۰۱۹
قیمت: ۱,۹۷۶,۰۰۰ تومان

چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر از همه به چشم می‌خورد و آن نیز سری بازی‌های Mortal Kombat است. مبارزه تن‌به‌تن دو تنومند و به خاک و خون کشاندن او با حرکات خیره‌کننده، جذاب‌تر از نان‌وآب برای ما بود. این سری به‌خوبی خود را در میان موج جدید بازی‌ها حفظ کرده است و حالا شاهد Mortal Kombat 11 هستیم. سه دهه از شروع بازی مورتال کمبت گذشته است و حالا ما همراه شخصیت‌ها عمر کرده‌ایم و می‌توانیم شخصیت‌های قدیمی را همراه جدیدترین‌ها مشاهده کنیم.

بازی Northgard

سازنده: Shiro Games
تاریخ انتشار: ۲۰۱۸
قیمت: ۸۲۸,۰۰۰ تومان

بازی Northgard یک بازی استراتژی جذاب در سبک زمان واقعی (RTS) است که در آن زمستان می‌تواند تهدیدی بزرگ‌تر از ارتشی از وایکینگ‌ها باشد. هر رعیت یک‌دهان گرسنه دیگر است که شما به عنوان حاکم روستای خود، باید بتوانید از پس تهیه غذا و سیر کردن آن‌ها بربیایید. غذا در این بازی همیشه کم است و به سختی به دست می‌آید، به خصوص زمانی که برف شروع به باریدن کند و یا موش‌ها انبار غذای شما را نابود کنند.

در این بازی، زمان همیشه در حال گذر کردن است، هر لحظه ممکن است زمستان از سر برسد و بلاهای طبیعی نیز که شامل حمله موش‌ها، کولاک و زلزله می‌شود، در گوشه و کنار هستند. با وجود تمامی این دشواری‌ها، سرعت آرام و سادگی نسبی این بازی باعث شده است که بسیاری مجذوب چالش‌برانگیز بودن آن شوند.

بازی Counter-Strike: Global Offensive

سازنده: Valve
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲
قیمت پرایم: ۷۳۷,۰۰۰ تومان

کمتر کسی است که نام بازی کانتر به گوش او نخورده باشد. این بازی جذاب و چندنفره بخشی جدانشدنی از گیم نت‌ها بود و بازیکنان زیادی ساعت‌ها درگیر گیم پلی اعتیادآورش می‌شدند. این بازی که ۱۹ سال پیش پا به عرصه وجود گذاشت، در اصل یک Mod و نقشه برای بازی Half Life بود که به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که پیدا کرد، به یک عنوان مستقل تبدیل شد.

بازی Rainbow Six Siege

سازنده: Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار: ۲۰۱۵
قیمت: ۶۸۱,۰۰۰ تومان

ویژگی‌های این بازی برای طرفداران عناوین شوتر بسیار آشنا به نظر می‌رسد: یک گروه باید بمب بگذارد یا یک گروگان را از دیگری دور کند. در این بازی، شخصیت‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام با دیگری متفاوت است و توانایی‌های متفاوتی را در سطوحی با دیوارها و کف‌های قابل تخریب به ارمغان می‌آورند. تیمی که در حمله بازی می‌کند باید حمله خود را با دقت برنامه‌ریزی کند.

بازی Hunt: Showdown در استیم
بازی Hunt: Showdown در استیم

بازی Hunt: Showdown

سازنده: Crytek
تاریخ انتشار: ۲۰۱۹
قیمت: ۳۲۶,۰۰۰ تومان

این بازی یک بازی آنلاین است و دارای بخش داستانی نیست، شما در Hunt: Showdown همان‌طور که از اسمش پیداست به همراه دیگر بازیکنان به شکار هیولاها و زامبی‌ها خواهید پرداخت، بازی دارای حالت‌های مختلف هست که هر کدام از این حالت‌ها جذابیت و گیم پلی مخصوص به خود را دارند. شما در این بازی می‌توانید از انواع سلاح‌های گرم و سرد برای از پای درآوردن حریفانتان استفاده کنید.

بازی Among Us

سازنده: InnerSloth
تاریخ انتشار: ۲۰۱۸
قیمت: ۷۴,۰۰۰ تومان

بازی امانگ اس در مورد یک سفینه فضایی و دور از کره زمین است که یک سری فضانورد داخل آن، مشغول به تعمیر و نگه‌داری از آن هستند. در میان گروه، یک نفر خائن یا ایمپاستر وجود دارد که خودش را به‌جای فضانورد جا زده اما هدف اصلی‌اش، کشتن بقیه و به دست گرفتن کنترل سفینه است. بازی با حضور ۴ تا ۱۰ نفر در هر دست شروع می‌شود که هر بار یک تا دو شیاد میان گروه وجود دارند و هدف اصلی‌شان، بیرون انداختن بقیه است. سفینه فضایی برای ادامه کار نیاز به تعمیر و اتصال دوباره سیستم‌ها دارد و البته برق سفینه هم قطع‌شده که همین باعث سردرگمی تمام گروه و عدم شناسایی ایمپاستر می‌شود. مهم‌تر از همه، هسته رآکتور هم دم به دقیقه شروع به ذوب شدن می‌کند که باید جلوی تخریب هسته را بگیرید. هدف اصلی در بازی، پیدا کردن تمامی ایمپاسترهای موجود در هر دست و بیرون انداختن آن‌ها از سفینه است.

بازی Garry’s Mod

سازنده: Facepunch Studios
تاریخ انتشار: ۲۰۰۶
قیمت: ۲۳۹,۰۰۰ تومان

در این بازی هیچ‌گونه هدف یا مقصد خاصی وجود ندارد و داستان بازی کاملاً بر یک ارتباط فیزیکی برقرار است. در واقع، بازی را می‌توان به صورت یک نفر و یا آنلاین ادامه داد. شما در این بازی نقش فردی را دارید که باید در یک مپ و نقشه مشخص به مبارزه با دشمنان برود. حتی می‌توانید از ابزار و نیروهای آنان علیه خودشان استفاده کنید و موشک و بمب‌هایی را در قلمرو خودشان فعال کنید.

بازی Hell Let Loose

سازنده: ‏ Black Matter Pty Ltd
تاریخ انتشار: ۲۰۱۹
قیمت: ۱,۰۳۲,۰۰۰ تومان

این بازی در سبک اکشن و با محوریت جنگ جهانی دوم است. در این بازی شوتر، به شما امکان راندن وسایل نقلیه و مبارزه در نقشه‌‌های بزرگ به مساحت حدوداً ۴ کیلومترمربع داده شده است. در این بازی، دو گروه ۵۰ نفری از بازیکنان برای تصرف مناطق مختلف با یکدیگر مبارزه خواهند کرد تا با تصرف هر یک از مناطق یکی از سه نوع منابع موجود در بازی در اختیارشان قرار بگیرد. همچنین در بازی ۱۳ نقش نظامی مختلف وجود دارد که شما می‌‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بازی Age of Empires II: Definitive Edition در استیم
بازی Age of Empires II: Definitive Edition در استیم

بازی Age of Empires II: Definitive Edition

سازنده: ‏ Forgotten Empires
تاریخ انتشار: ۲۰۱۹
قیمت: ۵۹۰,۰۰۰ تومان ۴۱۴,۰۰۰ تومان (۵۷ درصد تخفیف)

تاریخ پر از فراز و نشیب است. از سویی انسان‌های اولیه تنها خشونت را یاد داشتند و از سویی قرون‌وسطی که خشونت را به زبانی دیگر معنی کرده بود. ما انسان‌ها از پاره‌ای گوشت به تمدن‌ها رسیده‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم و در این راه خون‌ها داده‌ایم. تماشای روند پیشرفت انسان در طول سال‌ها فوق‌العاده جالب و کاربردی است. کنترل یک قوم و پیشبرد آن‌ها به سمت آینده‌ای نو بسیار لذت‌بخش و جذاب است. استودیو Forgotten Empires بیست سال پیش باعرضه بازی Age of Empires II شور و شوق زیادی میان گیمرها ایجاد کرد و حالا بعد از دو دهه سکوت، شاهد بازگشت آن به کمک Xbox Game Studios هستیم. این بازی نغمه جنگ و حکومت‌داری زیر سایه کیفیت ۴K و جلوه‌های بصری آپدیت شده و خیره‌کننده است.

تمام بازی‌های موجود در این مقاله از وب‌سایت SteamClub.ir قابل تهیه هستند. امیدوارم این مقاله ‏به شما کمک کرده باشد تا بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید.‏

مطالب مرتبط
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x