نقش فناوری بلاکچین در برگزاری کمپینهای دیجیتال سالم
پس از طرحریزی و طراحی، برگزاری موفق و بدون تقلب کمپینهای دیجیتال، جزو بزرگترین دغدغههای کسب و کارهاست. کوچک و بزرگ، در دنیای امروز همه کسب و کارها نیازمند برگزاری کمپینهای تبلیغاتی هستند و برگزاری بهینه آنها از اولویت بالایی برخوردار است.
پیرو این موضوع، گفتوگویی در برنامه رادیویی «بارکد» به میزبانی رادیو اقتصاد برگزار شد. در جریان این گفتوگو، محمد سلیمانیفر، همموسس و مدیر فنی کوییز آو کینگز از تجربههای خود در حوزه بلاکچین و ترکیب آن با دانش فنی مدیریت کمپینها گفت.
طبق گفته سلیمانیفر میتوان با استفاده از بلاکچین و ترکیب آن با هوش مصنوعی، سناریوهای نظارت بر کمپینهای دیجیتال را بیش از قبل سالمسازی و بهینه کرد. به این ترتیب میتوان از مواردی چون تقلب یا تستهای طولانی جلوگیری کرد و محصول فنی و البته خروجی بهینهتری داشت.
توضیحات سلیمانیفر تنها به دنیای بازیها محدود نمیشود و تجارب او در این سالها در فضای استارتآپی باعث شده تا دید خوبی نسبت به کسبوکارهای مشابه داشته باشد.
این برنامه رادیویی و مصاحبه سلیمانیفر، مدیر فنی و همموسس کوییز آو کینگز، روی وبسایت رسمی آرشیو رادیو اقتصاد در دسترس و قابل شنیدن است.