راهنمای بازی

کدهای تقلب و ترفندهای بازی جنگ‌های صلیبی ۱ و ۲

کدها و نکات مهم برای بازی راحت در هر دو نسخه جنگ‌های صلیبی

بازی جنگ‌های صلیبی یکی از ده‌ها بازی خاطره‌انگیز بود که با دوبله فارسی آن سرگرم شدیم و ساعت‌ها لذت بریم، عنوانی که در زمان خودش فوق العاده بود و هرگر بازی به مانند آن تکرار نشد. بازی Stronghold: Crusader ساخته استودیو Firefly برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و بعد از آن در سال ۲۰۱۴ نسخه دوم این بازی تحت عنوان Stronghold Crusader II روانه بازار شد. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به تمام کدهای تقلب و ترفندهای موجود در این دو عنوان که می‌توانید در بازی از آن‌ها استفاده کنید.در ادامه با پیکسل آرتس همراه شوید.

نحوه وارد کردن کدها در بازی Stronghold: Crusader

برای وارد کردن کدهای تقلب بازی جنگ‌های صلیبی دو روش وجود دارد: (تنها یک روش ممکن است در بازی شما عمل کند)

  1. بازی را اجرا کرده و در منوی اصلی کلیدهای SHIFT + ALT + A را همزمان فشار دهید تا بتوانید از کدهایی که در زیر به شما می‌دهیم استفاده کنید. بعد از آن یک بازی شروع کنید و بر اساس نیاز خود از هر کدی که می‌خواهید استفاده کنید.
  2. بازی را اجرا کرده و در منوی اصلی با یک دست خود کلید CTRL را فشار داده و با دست دیگر خود TRIBLADE2002 را تایپ کنید، بعد از آن CTRL را رها کرده و به بازی بپردازید. لازم به ذکر است که صفحه‌ای جهت تایپ نشان داده نمی‌شود اما نگران نباشید، واژه وارد خواهد شد و کدها در نهایت عمل خواهند کرد.

در روش اول تمام کدهای زیر کار خواهند کرد اما در روش دوم تنها چهار کدی که با زیرخط مشخص شده‌اند کار خواهد کرد.

راهنمای بازی FIFA 20 - معرفی بهترین مهاجمان جوان
خواندن

اثر کد تقلب

کد تقلب

محبوبیت را ۱۰۰ و پول را ۱۰۰۰ مقدار افزایش می‌دهد
ALT + X
تمام ماموریت‌ها را باز می‌کند (در منوی اصلی استفاده شود)
ALT + C
همه ساختمان‌ها آزاد می‌شوند (ALT را نگه دارید و فقط روی K ضربه بزنید)
ALT + K
اسکرین شات
ALT + Q
دشمن انتخاب شده را نابود می‌کند
ALT + Z
قلعه اصلی را نابود می‌کند
ALT + G
فعال‌سازی حالت debug
ALT + D
لول شخصیت را افزایش می‌دهد
ALT + P
تغییر زمان
ALT + F
سریع‌تر شدن بازی
ALT + S
تمام دشمنان روی صفحه نابود می‌شوند
ALT + Y
بازی Stronghold: Crusader
بازی Stronghold: Crusader

ترفندها و نکات مهم بازی Stronghold: Crusader

رعیت بیشتر

با استفاده از این ترفند می‌توانید از تعداد رعیت بیشتری (حتی بیشتر از ۲۴ نفری که دور کمپ جمع می‌شوند) برای خرید هر نوع نیرویی که می‌خواهید استفاده کنید. برای اینکار، معادن سنگ خود و Ox Tether را در حالت Sleep قرار دهید. وقتی که به بخش خرید نیرو بروید متوجه خواهید شد که تعداد نیرویی که می‌توانید درخواست دهید از ۲۴ عدد فراتر رفته و این یک برتری بزرگ برای شما خواهد بود؛ بعد از خرید می‌توانید معادن را از حالت Sleep خارج کنید تا به کار خود ادامه دهند.

مدیریت غذا

ساخت، مدیریت و تأمین کاروانسراها به جای غذا بسیار آسان‌تر است زیرا ماندگاری الکل بیشتر است و همین موضوع باعث می‌شود که شما محبوبیت بهتر و بیشتری را داشته باشید. شما می‌توانید بخش کوچکی از مزارع خود را به غذا، و بخش اعظم را به ساخت مزارع Hop اختصاص دهید، همچنین می‌توانید از فضای اضافی موجود در مزرعه برای ساخت مزارع گندم و آسیاب برای تهیه آرد استفاده کنید. پس از داشتن آرد، می‌توانید آن را برای سکه بفروشید یا می‌توانید نان درست کنید و مالیات خود را افزایش دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring (قسمت اول)
خواندن

فروش اسلحه

شما می توانید کراس‌بو‌ها را به قیمتی بیشتر از چوب و شمشیرها را به قیمتی بیشتر از آهن بفروشید.

کمانداران

خرید کمان‌های کماندار و ساختن کمانداران صلیبی از Barracks بسیار ارزان‌تر از خرید کمانداران عرب از Mercenary Post است. سرعت حمله، سرعت دفاع، سرعت حرکت و دامنه دید هر دو یکسان است.

بازی Stronghold: Crusader
بازی Stronghold: Crusader

نکات کلی

با ساخت دیوار از منابع درآمدزایی خود (غذا، سنگ، آهن، مزارع، یا سلاح) محافظت کنید تا همیشه در امنیت باشند و بتوانید هر موقع که خواستید به آن‌ها یک دسترسی آسان و ایمن داشته باشید.

لایه‌هایی از دیوارها را در اطراف یا جلوی برج‌های مهم و اهدافی که دشمن بر تخریب آن‌ها تمرکز دارد ایجاد کنید.

Horse archer‌ها در بازی بسیار مهم هستند و اگر در ترکیب خود آن‌ها داشته باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از شمشیرزنان عرب یا صلیبی به قلعه دشمن نفوذ کنید، همچنین می‌توانید با اسپم کردن شیلد و مخفی کردن هورس آرچرهای در لابه‌لای آن از آن‌ها در برابر کمان دشمن محافظت کنید.

بلافاصله با شروع بازی گروهی از کلبه‌های چوب‌بر را در اطراف پایگاه دشمن قرار دهید و سپس آن‌‎ها را در حالت Sleep قرار دهید. شما با این کار منطقه دشمن را مسدود کرده و و از ساختن Barracks یا Mercenary Post جلوگیری خواهید کرد. این ترفند به تعداد بسیار زیادی چوب نیاز دارد، اما این بدان معنی است که دشمن نمی‌تواند سربازی تولید کند و شکست دادن آن مانند آب خوردن خواهد بود. توجه: این در مورد Pig کار نمی‌کند.

هنگام حمله به یک قلعه، بر روی تخریب Barracks و Mercenary Post دشمن تمرکز کنید؛ بعد از تخریب، سعی کنید با قرار دادن نیرو روی بقایای آن، مانع از ساخت مجدد آن شوید. در این روش هم شما مانع از تولید مجدد نیرو توسط دشمن شده‌اید که همین موضوع شکست آن را آسان می‌کند.

راهنمای بازی Bleeding Edge - نکاتی که قبل از شروع باید بدانید
خواندن

در چندین نقشه از بازی، زمین زراعی بسیار کم است، اما شما همیشه حداقل یک منبع (سنگ یا آهن) در دسترس دارید؛ بر معادن خود تمرکز کنید و آن را در بازار در مقابل غذا بفروشید.

برای داشتن یک دفاع خوب، هم کمانداران و هم Crossbowmen را در برج‌ها (هر کدام ۵ نفر) داشته باشید؛ یک Ballista را هم روی برج اضافه کنید تا دفاع شما تکمیل شود. Ballista طیف وسیعی را پوشش می‌دهند و حتی می توانند Trebuchets دشمن را از فاصله دور هدف قرار دهند.

برای محافظت از مزارع و غیره در خارج از دیوارهای خود، یک برج و یک دروازه در کنار یکدیگر بسازید. با این کار می توانید کمانداران را در آن قرار دهید و از آنها در برابر ورود سربازان دشمن به برج محافظت کنید. همچنین می‌توانید پله‌های برج را به محض ورود، از بین ببرید، به عنوان یک راه حل دوم.

Pikemenها به دلیل ترکیب سرعت، دفاع و حمله بهترین نیروها هستند. شوالیه‌ها در حمله خیلی کند عمل می‌کنند، اما برای دفاع بهترین هستند.

زمان در هنگام حمله بسیار مهم است، اگر تنها با یک گروه حمله کنید، این احتمال وجود دارد که گروه شما بعد از درگیری از بین برود و دشمن این فرصت را پیدا کند که به سرعت خود را بازسازی کند، شما نباید همچین اجازه‌ای بدهید؛ به همین دلیل باید به صورت گروه به گروه حمله کنید، برای خود زمان بندی کنید و در وقت مناسب گروه دوم را به عنوان پشتیبانی از گروه اول ارسال کنید و این رویه را به همین شکل ادامه دهید تا دشمن شکست بخورد.

راهنمای بازی Elden Ring | بهترین کلاس برای شروع کدام است؟
خواندن
بازی Stronghold: Crusader 2
بازی Stronghold: Crusader 2

کدهای تقلب بازی Stronghold: Crusader 2

متاسفانه نسخه دوم جنگ‌های صلیبی از کد تقلب درون بازی پشتیبانی نمی‌کند و تنها راه موجود استفاده از ترینر می‌باشد. با این حال این بازی دارای چند ترفند جالب می‌باشد.

Darth Vader نامیده شوید!

در منوی اصلی، بخش “Options” را انتخاب کنید، سپس روی graph logo کلیک کنید. “Vader” یا “Lord Vader” را در قسمت نام شخصیت خود وارد کنید. کاتب خواهد گفت: “Obi won شما را به خوبی آموزش داده است، اما شما هنوز یک Jedi نیستید!”

Wolf نامیده شوید!

در منوی اصلی، بخش “Options” را انتخاب کنید، سپس روی graph logo کلیک کنید. در قسمت character’s name، نام شخصیت خود “Wolf” را وارد کنید. کاتب خواهد گفت: “سلام، می‌بینیم که گرگ هنوز نمرده است اعلیحضرت”.

آیا در وارد کردن کدها به مشکلی برخورد کردید؟ ترفند و یا یک نکته مهمی در مقاله جا افتاده؟ حتما آن را برای ما کامنت کنید تا ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

عضویت
اطلاع از
guest

14 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
نیما
نیما
2 سال قبل

سلام من نسخه انگیلیسی جنگه ها صلیبی ۱رو دارم
کد دومی رو راحت میزنم ولی وقتی کد اول سه تا دکمرو نگه میدارم بعدش میرم تو بازی کار نمیکنه کدا
ممنون میشم راهنمایی کنید

مسعود
مسعود
Reply to  نیما
2 سال قبل

بنده نیز دقیقا مشکل شما رو دارم.

amirali
amirali
2 سال قبل

چرا نمیشه از من

بنیامین
بنیامین
Reply to  amirali
2 سال قبل

باید نسخه فارسی نباشه

Player
Player
1 سال قبل

واس من اینگیلیسیه ولی هیچ کدوم کار نمیکنه
چکار کنم؟؟
و اینکه منوی اصلی منظورتون کجاست؟؟؟

امیر
امیر
1 سال قبل

یه چیزی چرا خب رو صلیبی های فارسی کار نمیکنه

مبین
مبین
1 سال قبل

کد های تقلب جدید اومده حاجی بزار دیگه

مبین
مبین
1 سال قبل

جهت اجرا در جنگ های صلیبی ۱ نسخه ی فارسی باید این مود رو داشته باشید http://zimpley.gigfa.com/stronghold1mod11.html

مبین
مبین
1 سال قبل

این کد رو هم اضافه کنید Alt + E کشتن همه ی حیوان ها

Araz
Araz
7 ماه قبل

سلام چطوری به لرد های بازی سکه دونیت کنیم؟؟

علیرضا
علیرضا
1 ماه قبل

داداش به جز اولی هیچ کدوم کار نمیکنه حتی نسخه انگلیسی هم هست

رعنا
رعنا
Reply to  علیرضا
25 روز قبل

مال منم فقط پول کار میکنه

رامین
رامین
2 سال قبل

ان دارم

مبین
مبین
Reply to  رامین
1 سال قبل

بیتربیت

دکمه بازگشت به بالا
14
0
Would love your thoughts, please comment.x