راهنمای بازی

راهنمای حالت چندنفره بازی Armored Core 6

حالت چندنفره در بازی Armored Core 6 در ابتدا نیاز به فعال سازی دارد

بازی چندنفره با دوستان کاری بسیار سرگرم‌کننده است که در مورد عنوان Armored Core 6 نیز صدق می‌کند. این اثر تحسین شده از FromSoftware کمپین فوق‌العاده‌ای دارد اما دارای حالت چندنفره آنلاین نیز هست که تعداد کمی از مردم از آن خبر دارند. دلیل اصلی این عدم آگاهی آن است که باید قفل این بخش را باز کنید تا فعال شود. خوشبختانه دسترسی به این حالت بازی چندان دشوار نیست. در ادامه نحوه انجام این کار را به همراه سایر نکات مفید به اطلاع شما می‌رسانیم.

نحوه فعال کردن حالت چند نفره

FromSoftware با ارایه بازی‌های استثنایی یکی پس از دیگری موفق به انجام کارهای غیر قابل تصوری شده است و بازی Armored Core 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک تجربه هیجان انگیز و کم نقص است و کاش از همان اول بازی آنلاین را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌داد. به هر حال بازیکنان قبل از دسترسی به این حالت باید چند چالش را پشت سر بگذارند. داستان بازی دارای پنج فصل است و تنها پس از اتمام فصل دوم می‌توان به بازی آنلاین دسترسی داشت. فصل دوم در مجموع دارای سه ماموریت است. پس از انجام ماموریت نهایی که Ocean Crossing نام دارد بازیکنان باید به گاراژ بازگردند. حالا شما به NEST دسترسی خواهید داشت. NEST در بازی Armored Core 6 به شما امکان می‌دهد تا به نبرد با سایر افراد آنلاین دسترسی داشته باشید. در واقع تمام رویدادهای PVP فقط در NEST قابل دسترسی هستند.

Armored Core 6

نحوه دسترسی به رویدادهای PVP از طریق NEST

پس از دسترسی به NEST بازیکنان می‌توانند در رویدادهای PVP از سراسر جهان شرکت کنند که خود دو حالت یک در برابر یک و سه در برابر سه دارد. صرف‌نظر از حالت چندنفره‌ی انتخاب شده، بازیکنان باید به این دو مورد توجه داشته باشند. نخست این که شما فقط یک جان در میدان نبرد دارید و بهبود سلامتی به طور پیش‌فرض غیرفعال است. دوم این‌که با نزدیک شدن به پایان نبرد، تیمی که بیشترین تعداد HP باقیمانده یا حضور بیشتری در میدان نبرد را داشته باشد برنده خواهد شد. پس از انتخاب حالت چندنفره در بازی Armored Core 6 باید به دنبال پیدا کردن بازیکنان دیگر باشید. بازیکنان می‌توانند دوستان خود را دعوت کنند یا یک لابی تشکیل دهند. همچنین می‌توانید به یک لابی باز بپیوندید تا با غریبه‌ها رقابت کنید. شایان ذکر است بازیکنان این اختیار را دارند که هر مسابقه را بر اساس نیازها و علایق خود تغییر دهند. در واقع کسانی که یک رویداد PVP را میزبانی می‌کنند می‌توانند نقشه‌ها، حالت‌های بازی و سایر قوانین را به‌دلخواه تغییر دهند.

منبع
gamerant.com
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x