راهنمای بازی

راهنمای بازی Tricky Doors | راهنمای کامل مراحل بازی

راهنمای قدم به قدم حل معماهای این بازی محبوب

بازی Tricky Doors چند وقتی هست که خیلی‌ها رو مشغول به خودش کرده. توی این مقاله راهنمای بازی Tricky Doors رو برای شما قرار دادیم و سعی کردیم به‌صورت کامل آموزش بازی Tricky Doors رو آماده کنیم. با ما همراه باشین.

خب برای اینکه کارتون راحت باشه، ویدیوهای آموزشی برای هر مرحله از بازی انجام شده که هرجای بازی Tricky Doors گیر کردین، سری به این راهنماهای ویدیویی بزنین و کامل متوجه بشین که از چه راهی باید معماهای این بازی محبوب رو حل کنین.

سعی می‌کنیم هر زمان که مرحله جدیدی به بازی اضافه شد راهنمای اون مرحله رو قرار بدیم. در حال حاضر آخرین مرحله این راهنما، مرحله ۱۲ بازی Tricky Doors هست.

بازی Tricky Doors رو می‌تونین از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنین، نسخه ویندوز و مک این بازی هم وجود داره که قابل دریافت هست. این بازی درحال حاضر بیش از یک میلیون نصب فعال داره که خبر از محبوبیت بالاش و نمره بالای ۴ از ۵ اون در استورهای مختلف هم خبر از خوش‌ساختیش می‌ده.

در ادامه می‌تونین آموزش این بازی رو ببینین که مرحله به مرحله، به‌صورت ویدیویی از ابتدای کار براتون قرار دادیم. این ویدیوها رو از کانال یوتیوب AngelGames برداشته شده که می‌تونین سری به کانالش برای دیدن ویدیوهای بیشتر این سبک بازی بزنین.

بریم سراغ راهنمای قدم به قدم این بازی محبوب:

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله اول

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله دوم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله سوم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله چهارم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله پنجم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله ششم

 


الان تقریبا نصف مراحل بازی رو گذروندی و آماده تجربه ادامه مراحل بازی هستی، خسته نباشی!

پیشنهاد می‌کنیم حتما اگر جایی رو متوجه نشدی دوباره ویدیوش رو تماشا کنی، توی این ویدیوها هم به‌ترتیب مراحل کار انجام شده و بازی به اتمام رسیده پس تو هم مطمئنا می‌تونی دقیقا مثل ویدیو جلو بری و به پیروزی برسی. هرجا که به مشکل خوردی یا حس کردی بازی اونجور که در ویدیوها جلو می‌ره، برای تو جلو نمی‌ره، بازی رو ریست کن و از دوباره بازش کن. اگر باز هم مشکل داشتی می‌تونی سری به بخش کامنت‌هامون بزنی. اگه به‌سلامت بازی رو به اتمام رسوندی پیشنهاد می‌شه باز هم سری به کامنت‌هامون بزنی و پاسخ بقیه گیمرها رو بدی تا اون‌ها هم بتونن مثل تو به پیروزی برسن.

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله هفتم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله هشتم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله نهم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله دهم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله یازدهم

 

 

راهنمای بازی Tricky Doors | مرحله دوازدهم

 

 

به پایان آموزش‌ مراحل بازی Tricky Doors رسیدیم. امیدواریم که از این آموزش لذت برده باشین و تونسته باشین به‌خوبی این بازی رو به اتمام برسونین.

این دست بازی‌های یافتنی اخیرا خیلی محبوب شده، شما می‌تونین دیگر راهنماهای این سبک بازی‌ها رو هم در بخش دسته‌بندی راهنمای بازی پیکسل آرتس مطالعه کنین. امیدواریم که این پست به‌درد شما کاربران عزیز خورده باشه.

بازی تریکی دُرز هر یکی دو ماه بروزرسانی تازه‌ای هم می‌ده که شامل مراحل جدید برای بازی معمایی محبوبشه. ما سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن این پُست رو با انتشار مراحل تازه بروزرسانی کنیم تا هیچ‌وقت پُشت درهای قفل این بازی گیر نکنین و به‌راحتی به پایان برسونینش.

اگر همچنان سوالاتی درمورد نحوه جلو بردن این بازی دارین، توی کامنت‌ها باهامون در میون بذارین و مطمئن باشین یه‌نفر پیدا می‌شه که پاسخ سوالتون رو بده.

پیشنهاد می‌کنیم وب‌سایت پیکسل آرتس رو به وب‌سایت محبوب خودتون اضافه کنین و همیشه سری بهش بزنین. اینجا بخش‌های جذابی مثل داستان بازی‌ها، مقالات جذاب و بررسی جدیدترین بازی‌های ویدیویی داره که می‌تونه ساعت‌ها شما رو سرگرم خوندن و تماشای محتوای جذاب گیمینگ کنه.

عضویت
اطلاع از
guest

2 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
Samira
Samira
1 سال قبل

تو مرحله یازدهم این دلقت و رمزش داره دیوونم میکنه

زینب
زینب
1 سال قبل

توی مرحله نهم معمای ساعت چیه

دکمه بازگشت به بالا
2
0
Would love your thoughts, please comment.x