راهنمای بازی

راهنمای بازی Marvel Snap

کارت بازی در دنیای مارول!

در راهنمای بازی مارول اسنپ سعی کردیم هرآنچه که باید از این بازی محبوب کارتی بدانید را به شما آموزش دهیم. با راهنمای بازی Marvel Snap همراه با ما باشید.

بازی کارتی Marvel Snap یک بازی ساده‌ای برای انتخاب کردن و بازی کردن است، ولی این راهنما به شما کمک می‌کند که هرچه سریعتر cubes‌های خود را زیاد کنید.

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

Marvel Snap یک بازی کارتی دیجیتالی fast paced است که از شخصیت‌های مارول و جهان‌های مولتی ورس مارول ساخته شده است. بازی Marvel Snap قوانین ساده‌ای دارد. ولی هر دست کاملا غیرقابل پیش‌بینی است.

در حالی که بازی Marvel Snap برای بازیکنان جدید خیلی ساده به‌نظر می‌رسد، ترفند‌هایی در بازی وجود دارند که فقط از راه تجربه می‌توان متوجه آن شد. از نکات زیر برای بهبود دادن هرچه بهتر گیم‌پلی خود حتی قبل از اولین مسابقه استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن به Infinite League صعود کنید.

۶: از کارت‌های رندوم اجتناب کنید

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

در بازی Marvel Snap اتفاقات زیادی می‌افتد که نمی‌توان برای همه آن‌ها برنامه‌ریزی کرد. دیر یا زود بعضی اتفاقات از کنترل شما خارج می‌شود و شما را غافلگیر می‌کند. با این حال، می توان با اجتناب‌کردن از کارت هایی‌که باعث ایجاد اثرات تصادفی می‌شود، خطر این اتقاقات را کاهش داد.

کارت های که باعث ایجاد اثرات تصادفی می‌شوند گاهی اوقات بسیار خوب عمل می‌کنند. ولی می‌توانند اثرات مخربی هم داشته باشند. بهتر است از یک ترکیب مشخص استفاده کنید که به ترتیب آن چه را می‌خواهید انجام می‌دهد.

۵: از قابلیت مکان‌ها استفاده کنید

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

هر مکانی روی تخته بازی قابلیت های مخلفی دارد و حتی پتانسیل تغییر نتیجه‌ی بازی را هم دارد. در حالی که کارت‌هایی را که در ترکیب خود چیده‌اید استراتژی کلی گیم‌پلی شما را مشخص می‌کند، دانستن این که چگونه از مناطق مختلف به نفع خود در مسابقه استفاده‌ کنید بسیار ضروری است و اغلب برنده و بازنده را مشخص می‌کند.

راهنمای استفاده از کنترلرهای پلی‌استیشن و اکس‌باکس بر روی دستگاه‌های اپل
خواندن

هنگامی که یک مکان جدید منتشر شد، در نطر بگیرید که چگونه می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و نتیجه مسابقه را تغییر دهید. ممکن است مکان‌های جدید به شما گزینه‌هایی‌ را بدهد که قبلا به آن دسترسی نداشتید و یا باعث می‌شود که در رابطه با تاکتیک‌های خود تجدید نظر کنید.

۴: ترتیب بازی با کارت‌ها مهم است

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

کارت‌ها به ترتیبی که چیده شده‌اند بازی می‌شوند. اگر مطمئن هستید که یک قابلیتی به کارت خاصی برخورد می‌کند، آن را در ترکیب درست بچینید. در بیشتر موارد انجام این کار بسیار سادست، ولی در برخی مواقع بسیار پیچیده‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد می‌شود.

برای مثال قابلیتی مانند Lemuria نمایش یک کارت را تا نوبت بعدی به عقب می‌اندازد، باعث می‌شود که کارتی که الان وقت آن است که وارد بازی‌شود به تعویق بیفتد و ترکیب‌ را به طور‌کامل بهم بریزد.

۳: اولین کارت در سمت راست استفاده کنید

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

بازی کردن کارت در یک مکان نامشخص می‌تواند خطرناک باشد. اما در اولین نوبت انجام این کار ممکن است برای شما سودمند باشد. بازی کردن اولین کارت خود در زمین سمت راست باعث می‌شود که از حریف جلو بیفتید و معمولا نیز به نفع شما خواهد بود.

یکی از دلایل دیگر برای بازی کردن اولین کارت خود در سمت راست این است که Rocket Raccoon یک آغاز کننده است که معمولا در اول بازی از آن استفاده می‌شود مانند دیگر کارت‌های نگهبانان کهکشان در این بازی، اگر Rocket در همان سمتی بازی کند که طرف مقابل بازی می‌کند پاداش می‌گیرد. از این رو که اکثر بازیکنان کارت شروع کننده خود را در زمین وسط یا سمت چپ می‌گذارند، با گذاشتن کارت شروع کننده خود در سمت راست آن‌ها را از‌ گرفتن این پاداش محروم می‌کنید.

راهنمای قدم به قدم مراحل بازی Resident Evil 5 (قسمت دوم)
خواندن

۲: از Hulk Test استفاده کنید

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

به طور معمول، کارت‌هایی که به شش انرژی نیاز دارند‌ در آخر بازی از آن‌ها استفاده می‌شود. زمانی که قدرت زیاد آن‌ها باعث پیروزی شما در مسابقه می‌شود. این بدین معناست که شما فقط می‌توانید یکی از این کارت‌ها‌ را انتخاب کنید و از آن استفاده‌ کنید. در این شرایط هالک بسیار قدرتمند است که با توجه به داشتن قدرت دوازده می‌تواند شما را برنده بازی کند.

توانایی هالک برای استفاده در مقابل اکثر بازیکن‌ها و اکثر ترکیب‌ها بسیار موثر واقع می‌شود؛ اما بازکنان حرفه‌ای که از ترکیب های پیچیده استفاده می‌کنند از comboهایی استفاده می‌کنند که باعث می‌شوند که کارت‌های پرقدرت بی‌اثر واقع شوند. هنگامی که یک کارت جدید دریافت می‌کنید که دارای قدرت بالایی است، از آن Hulk test بگیرید و از خود بپرسید که آیا احتمال بردن شما با ارسال هالک بیشتر است یا خیر. این کار را برای کار‌ت‌هایی که دارای قدرت پایین‌تری هستند هم می‌توان انجام داد؛ ولی همیشه به خاطر داشته باشید که آخرین نوبت در اکثر موارد مهمتر از بقیه نوبت‌هاست.

۱: در هر بازی از Snap استفاده کنید

راهنمای بازی Marvel Snap
راهنمای بازی Marvel Snap

درست مانند نام بازی، مارول اسنپ به بازیکنان در هنگام مسابقه اجازه می‌دهد تا از قابلیت Snap استفاده کنند. عمل Snapping باعث می‌شود که cubesهای بدست آمده دو برابر شود و در رنکینگ با استفاده از Snapping می‌توانید خیلی سریع صعود کنید یا خیلی سریع سقوط کنید.

فقط در صورتی که گیم پلی بازی به صورت وحشتناکی به ضرر شما بود از این قابلیت استفاده نکنید. وقتی حتی کوچک‌ترین روزنه امیدی پیدا کردید هرچه سریعتر Snap کنید. این ممکن است برای امتیاز گرفتن از حریف کافی باشد؛ اما اگر این اتفاق نیفتاد باز هم به شما در درک بهتری از شیوه بازی کردن می‌دهد و اگر حریف عقب نشینی کرد نشان می‌دهد که به برد خود اطمینان ندارد.

راهنمای بازی Deathloop
خواندن

هم شما و هم حریفتان می توانید با Snapping بلوف بزنید. در صورت بلوف زدن انتظار فاش شدن آن را هم داشته باشید.

به پایان راهنمای بازی Marvel Snap رسیدیم. امیدواریم که این راهنما نکات خوبی را به شما آموزش داده باشد.

منبع
The Gamer
عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x