راهنمای بازی

راهنمای بازی Insurgency: Sandstorm | بهترین اسلحه‌های بازی

راهنمای Outpost Mode در بازی Insurgency: Sandstorm

راهنمای بازی Insurgency: Sandstorm به شما آموزش کاملی از این بازی می‌دهد. در این راهنما، ما به شما نکات کاملی در مورد اینکه چگونه در حالت Outpost بازی Insurgency: Sandstorm بر تروریست‌ها غلبه کنید و به پیروزی برسید را آموزش خواهیم داد. در ادامه با پیکسل آرتس همراه باشید.

همانطور که می‌دانید در Outpost Mode شما در یک یا چند پایگاه دفاعی مستقر می‌شوید و با همکاری و هماهنگی تیمی از آنها در برابر موج‌های پی در پی دشمنان که بی رحمانه به سمت شما یورش می‌آورند تا آخرین قطره‌ی خون‌تان دفاع می‌کنید. تیم شما متشکل از ۸ بازیکن است و شما باید در هر موج، در برابر ۱۵ تا ۲۰ دشمن که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند از پایگاه خود دفاع کنید. در مجموع، دشمنان در ۷ موج به شما حمله می‌کنند و شما با پیروزی در هر موج ۲ امتیاز دریافت می‌کنید.

میدان جنگ | راهنمای Insurgency: Sandstorm

 

سرباز‌های موفق یک وجه مشترک دارند. آن هم این است که میدان جنگ را مثل کف دستشان می‌شناسند؛ و شما هم بی‌شک باید با محیط اطراف خود آشنا شوید و مانور دادن در دور و بر آن را بلد باشید، چون به آن نیاز خواهید داشت. برای مثال نقشه‌ی پرطرفدار New Sinjar:

Insurgency: Sandstorm

همانطور که در عکس بالا می‌بینید، نقاط آبی A و B، مربوط به پایگاه‌های دفاعی شماست و نقاط قرمز هم به مکان‌های ورودی دشمنان اشاره دارد. در این نقشه، نقطه‌ی B از نظر استراتژیک، به دلیل سختی نفوذ در آن توسط دشمنان از حالت دفاعی بهتری برخوردار بوده و پیشنهاد می‌دهم که بیشتر تمرکز خود را بر روی دفاع از این نقطه بگذارید. در جنگ، همیشه بهتر است که یک قدم از دشمن خود جلوتر باشید تا بتوانید بهترین راه را برای مقابله با آنها را پیدا کنید؛ این موضوع در Insurgency: Sandstorm هم صدق می‌کند و شما برای اینکه آمادگی کامل را در برابر حمله داشته باشید، باید نقاط ورودی دشمن را شناسایی کنید و نسبت به ورودی آنها، در محل مناسب مستقر شوید.

در عکس بالا نشان می‌دهد که دشمنان بیشتر ( ۵۰% ) در اطراف خانه‌های مخروبه ظاهر می‌شوند. همچنین ۳۰% از آنها بصورت متوسط حوالی تپه و ۲۰% دیگر هم بصورت نادر در خیابان یافت می‌شوند. همچنین به یاد داشته باشید که مدام سربازان دشمن را که می‌بینید آنها را برای هم‌تیمی‌های خود هم Spot کنید تا اعضای تیم هم از مکان آنها آگاه باشند.

دشمنان در Insurgency: Sandstorm

 

شورشی‌های ضعیف (Weak Insurgents):

 

این دشمنان صرفا مجهز به یک کلت Molotov هستند و جلیقه ضد گلوله‌ هم ندارند که آنها را تبدیل به یکی از راحت ترین دشمنان بازی می‌کند. این نوع از شورشی‌ها معمولا بین راند‌ (Wave) های ۱ تا ۳ به شما حمله می‌کنند. همچنین در ۸۰% مواقع با کشتن آنها می‌توانید از آنها Molotov لوت کنید که خیلی به بستن ورودی‌ها کمک می‌کند و به شما فرصت یک خشاب‌گذاری امن را می‌دهد.

‌انتحاری‌ها (Suicide Bomber):

فکر می‌کنم که نیازی به توضیح برای این نوع از دشمن وجود ندارد و مسلما وقتی در بازیی صحبت از مقابله با تروریسم است، حتما در آنجا چندین انتحاری هم وجود دارد. در Insurgency: Sandstorm هم این موجودات خطرناک وجود دارند و آنها بدترین آفت در میدان جنگ هستند که باید در اولویت قرار بگیرند و هرچه سریع‌تر با یک گلوله در مغز بی ارزششان نابود شوند. آنها در تمام راند‌های بازی وجود دارند و به شما حمله خواهند کرد پس  اگر تفنگتان به اندازه‌ی کافی برای هدشات کردن‌شان قوی نیست، حتما تفنگ‌های قوی‌تر بگیرید.

شورشی‌های عادی (Normal Insurgents):

سربازان شورشی که معمولا مجهز به AK-M و Mosin Nagant هستند. از آنجایی که زره پوش نیستند می‌توان گفت که از پای درآوردنشان کار راحتی‌ است اما در صورتی که از هم جدا باشند و تک به تک با آنها درگیر شوید. این نوع از دشمنان از راند اول تا هفتم در میدان جنگ میزبان شما هستند.

شورشی‌های آموزش دیده (Militants):

این نوع از دشمنان را معمولا از لباس آبی رنگی که بر تن دارند خواهید شناخت؛ این گونه از دشمنان به‌دلیل پوشیدن جلیقه‌های ضد گلوله‌ و مجهز بودن به تفنگ‌های RPG، Uzi و AKM تهدیدی متوسط محسوب شده و باید در درگیری با آنها از فواصل نزدیک مخصوصا در فضا‌های بسته احتیاط کنید. آنها در راند‌های ۴ تا ۷ با شما درگیر خواهند شد.

شورشی‌های ویژه (Elite Insurgents):

و در آخر بزرگترین خطری که تیم شما را در Insurgency: Sandstorm تهدید می‌کند، آنها همیشه لباس قرمز و ماسک هاکی ( مثل Jason در فیلم Friday the 13th ) بر تن دارند؛ و همچنین رادیوی شما همیشه ورود آنها را قبل شروع راند با گفتن ” Grenadier , Rocketman  و Blaster ” به شما اخطار می‌دهد. از آنجایی که این نوع از شورشی‌ها تا دندان به زره‌ سنگین و سلاح‌هایی مثل Famas، RPG و MG3 مجهز هستند، باید قبل از درگیری با آنها سلاح‌هایی با کالیبر قوی تهیه کنید چون کلت‌ها در برابر آنها عملا آب پاش هستند مگر اینکه به سر آنها تیر بزنید.

اسلحه‌های پیشنهادی Insurgency: Sandstorm و مزایای آنها:

 

راهنمای بازی Insurgency: Sandstorm

۱ – M16A2

این تفنگ با کالیبر ۵.۵۶ به دلیل کم هزینه بودن ( ۱ امتیاز ) گزینه‌ی خوبی برای شروع می‌باشد اما از بین بردن اهداف در فواصل متوسط تا بالا بدون دوربین مناسب کار دشواری‌ خواهد بود.

insurgency: sandstorm

۲ – Makarov

این سلاح رایگان گزینه‌ی مناسبی برای درگیری در راند‌های اولیه می‌باشد اما باید بخاطر کمبود ظرفیت خشاب سعی کنید تا تمامی شلیک‌های‌ خود را به سمت سر دشمن ببرید.

insurgency: sandstorm

۳ – Mosin Nagant

ارزانی این سلاح ( ۱ امتیاز ) آن را به یک انتخاب خوب برای نبرد‌هایی با فاصله‌ی طولانی می‌کند، اما در درگیری‌های نزدیک باید محتاط باشید تا با هر‌ شلیک یک نفر را از پای در آورید چون Mosin Nagant از نرخ شلیک تقریبا پایینی برخوردار است.

insurgency: sandstorm

۴ – Browning HP

قدرت، قیمت خوب ( ۱ امتیاز ) و کارایی آسان این سلاح را به یک انتخاب خوب در Outpost Mode می‌کند.

insurgency: sandstorm

۵ – M16A4

این سلاح ورژن ارتقا یافته‌ی M16A1 محسوب می‌شود و قیمت آن یکی از ورژن قبلی خود بیشتر است ( ۲ امتیاز ). شاسی و لوله‌ی ارتقا یافته آنرا به یک انتخاب مطلوب برای نبرد‌هایی در تمام فواصل تبدیل می‌کند.

insurgency: sandstorm
۶ – TOZ 194

سلاح مخصوص یک مهاجم. با قیمت ۲ امتیازی و قدرت خوب، این سلاح در دستان یک سرباز کاربلد، به یک ماشین کشنده در فضا‌های بسته تبدیل می‌شود.

insurgency: sandstorm

۷ – SKS DMR

یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرفه جویی در مهمات در کنار کارایی خوب در تمام فواصل. اگر به تفنگ‌های تک‌ تیر علاقه دارید SKS را امتحان کنید.

insurgency: sandstorm
۸ – AK-M

سلاح معروف و محبوب با کالیبر ۷.۶۲ در ۵۱mm. اما کمی گران ( ۳ امتیاز )

insurgency: sandstorm
۹ – M249 SAW ( Squad Assist/Auto Weapon )

سلاحی با قیمت معقول ( ۳ امتیاز ) و خشاب ۲۰۰ عددی که برای سرکوب دشمنان از فواصل دور کارآمد می‌باشد.

insurgency: sandstorm

۱۰ – PKP Pecheneg / PKM

لگد زیاد و خشاب کم ظرفیت اما پرقدرت باعث برتری PKM نسبت به دیگر سلاح‌ها در فاصله نزدیک تا متوسط می‌شود ولی زمان خشاب گذاری طولانی آن باعث آسیب پذیر بودن شما خواهد شد پس قبل از رسیدن خشاب‌تان به آخر، برای خود Cover جور کنید.

insurgency: sandstorm

۱۱ – G3A3

 گران (۴ امتیاز) اما کارامد در برابر دشمنان زره پوش مانند Elite‌ها. به دلیل لگد فوق العاده زیاد و ذخیره‌ی مهمات کم، پیشنهاد می‌شود از حالت تک تیر این سلاح برای نهایت بازدهی و دقت استفاده کنید

insurgency: sandstorm

۱۲ – M110 SASS

گزینه‌ای گران و قدرتمند برای افرادی که می‌خواهند از غافله دور باشند و اهداف را یکی پس از دیگری حذف کنند.

insurgency: sandstorm
ریلود به سبک دیوید کاپرفیلد!
۱۳ – QTS 11

 نسخه‌ی جایگزین M4A1 با قیمت تقریبا گران و دقت بهتر از رقیبش. از QTS 11 نا امید نخواهید شد.

insurgency: sandstorm

۱۴ – F1 FAMAS

 شما می‌توانید این سلاح را بصورت رایگان از جنازه سرباز‌های Elite لوت کنید اما برای خرید آن، باید مبلغ فوق العاده گران ۶ امتیاز را بپردازید. همچنین با خرید/ برداشتن این سلاح، شما به یک نارنجک انداز دسترسی خواهید داشت که بسیار کارامد خواهد بود.

insurgency: sandstorm

۱۵ – MG3

 این سلاح که ملقب به ارّه‌ی هیتلر نیز هست را می‌توانید از Militant و Elite Insurgent‌ها لوت کنید یا از فروشگاه به قیمت ۴ امتیاز بخرید.

insurgency: sandstorm

۱۶ – Sterling SMG ( MP18 )

 سلاحی ارزان (۱ امتیاز ) و به صرفه که البته با دوربین OKP-1X و خشاب Extended به یک سلاح کارامد و کشنده تبدیل می‌شود.

insurgency: sandstorm

۱۷ – M1 Garand

 گزینه‌‌ی ارزانی دیگر که با قیمت ۲ امتیازی و به دلیل داشتن یک نارنجک انداز ( که البته ۱۰ ثانیه طول می‌کشد که آنرا سرهم کنید و روی تفنگ بیندازید ) یک ترکیب خوب برای شروع محسوب می‌شود.

insurgency: sandstorm

۱۸ – M3 SMG/ Grease Gun

دقت خوب و نرخ شلیک معقول که اگر با یک Supressor و لیزر ترکیب شود سلاح بسیار کارامدی خواهد بود. البته قابل ذکر است که این سلاح را همچنینی می‌توانید با کشتن Elite‌ها بدست آورید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x