راهنمای بازی

راهنمای بازی Gods Unchained

وقتی خدایان باستان بر سر پول می‌جنگند

اگر به بازی‌های کارتی علاقه دارید، حتما بازی Gods Unchained را امتحان کنید. بازی Gods Unchained یک بازی Blockchain محور با سبک کارتی است که به شما اجازه‌ی جمع کردن یا خریدن کلکسیون بزرگی از کارت‌های دیجیتالی و حتی فروش و تبدیل آن‌ها به پول واقعی را با استفاده از سیستم NFT اش می‌دهد! و نکته‌ای که این بازی را جذاب‌تر می‌کند F2P2E ( Free to Play to Earn) بودنش است که یعنی شما بدون هیچ سرمایه‌ای می‌توانید بازی را شروع کنید و با بدست آوردن ارز رایج بازی که GODS نام دارد، از آن درامد کسب کنید. چیزی که در اکثر بازی‌های Blockchain و NFT محور وجود ندارد. در ادامه‌ی این راهنما با پیکسل آرتس همراه باشید.

راهنمای بازی Gods Unchained

چطور شروع کنیم؟

 

  1. وارد سایت بازی Gods Unchained شوید و حساب کاربری خود را بسازید.

 

  1. نرم افزار Immutable موجود در سایت را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 

  1. با بازکردن لینکی که به ایمیل شما فرستاده شده، حساب کاربری خود را تایید نمایید.

 

  1. برنامه‌ی Immutable را اجرا کنید و با حساب کاربری خود وارد شوید.

راهنمای بازی Gods Unchained

چطور بازی کنیم؟ | راهنمای بازی Gods Unchained

 

وقتی برای اولین بار وارد Gods Unchained می‌شوید، بازی شما را به یک مرحله‌ی آموزشی ساده می‌برد تا قوائد خود را به شما آموزش دهد و با اتمام این مرحله، حالت‌های مختلف بازی برای شما باز می‌شود تا نسبت به شرایط و سلیقه‌ی خود در آن‌ها به رقابت بپردازید. البته اگر در گذشته بازی‌های کارتی اینچنینی همانند Hearthstone،  Legends of Runeterra و Magic: The Gathering را انجام داده باشید احتمالا آشنایی و روی غلتک افتادن در Gods Unchained برای شما آسان خواهد بود؛ اما اگر تا به حال تجربه‌ی بازی‌های کارتی را نداشته‌اید، این راهنما را دنبال کنید تا با گیم‌پلی و مکانیک‌های آن، آشنا شوید.

راهنمای بازی Kena: Bridge of Spirits
خواندن

 

در حال حاضر ۳ حالت مختلف در این بازی وجود دارد:

 

  • حالت Solo یا تک‌نفره که بصورت انفرادی با هوش مصنوعی تمرین می‌کنید

 

  • حالت Ranked که حالت اصلی این بازی است و شما در رقابت با بازیکنان دیگر برای خود مقام کسب می‌کنید و جوایز‌ متعددی را برای خود کسب می‌کنید.

 

  • حالت Direct Challenge که به شما اجازه‌ی ایجاد یک مسابقه‌ی سفارشی شده و دعوت مستقیم دوستان یا حریف‌هایتان را برای ایجاد یک رقابت دوستانه را می‌دهد.

راهنمای بازی Gods Unchained

دسته‌ی کارت‌های خود را بچینید!

 

بازیکنانی که برای اولین بار وارد این بازی می‌شوند ۷۰ کارت متنوع دریافت می‌کنند که ۲ عدد از هرکدام به آن‌ها تعلق می‌گیرد؛ که سرجمع تعداد کل ‌آن‌ها به ۱۴۰ عدد می‌رسد. شما می‌توانید از آن‌ها برای چیدن دسته‌ی کارت‌های خود استفاده کنید. هر دسته شامل ۳۰ کارت می‌شود و باید آن‌ها را به یکی از خدایان بازی که جمعا ۶ عدد با نام‌های ” نور، مرگ، جنگ، طبیعت، جادو و فریب” هستند اختصاص دهید.

همچنین شما فقط مجاز به استفاده‌ی ۲ عدد از یک کارت در دسته‌ی خود هستید و اگر هم درجه‌ی کارت Legendary بود فقط یکی از آن را می‌توانید در دسته‌ی خود بچینید که البته بد نیست چون تعداد بسیار زیادی کارت متنوع وجود دارد که کاملا می‌توانید آن‌ها را با سبک بازی خود وفق دهید؛ در آخر با زدن روی “Choose Deck”  دسته‌ی کارت‌های خود را چیده و آن‌ها را مدیریت کنید.

البته اگر هنوز نمی‌دانید چطور یک دسته‌ی قوی برای خود بسازید اصلا نگران نباشید؛ بازی بصورت پیش‌فرض ۶ عدد دسته‌ی ” تازه کاران ” را برای شما فراهم کرده که هرکدام بر روی یکی از خدایان بازی تمرکز دارند و شما می‌توانید با الهام از آن‌ها دسته‌های آینده‌ی خود را بسازید. با زدن گزینه‌ی “Select” و انتخاب دسته‌ی مورد نظر، دکمه‌ی “Play” برای شما فعال می‌شود و می‌توانید مستقیم به رقابت بشتابید!

راهنمای بازی Insurgency: Sandstorm | بهترین اسلحه‌های بازی
خواندن

 

یک قدرت از میان خدایان انتخاب کنید.

 

هرکدام از خدایان در Gods Unchained تعداد ۴ قدرت مخصوص خودشان را دارند و شما می‌توانید در شروع هر Match، فقط یکی را انتخاب کنید که در طول بازی قابل تغییر نخواهد بود و هرکدام هم بسته به قدرت و کارایی‌شان، “Mana” یا تعداد انرژِی خاص خود را نیاز خواهند داشت. شما می‌توانید یکی از خدایان مورد نظر خود را قبل از شروع بازی برای خود انتخاب کنید.

 

کارت‌های بی استفاده را جایگزین کنید

 

شما در شروع هر Match چهار کارت را می‌توانید با توجه به شرایط و حریفتان تعویض کنید. کارت‌های تعویضی به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و پیشنهاد می‌شود کارت‌هایی که “Mana” یا انرژی بیشتری می‌خواهند را با کارت‌های کم قدرت تر تعویض کنید چون در راند‌های اولیه انرژی زیادی نخواهید داشت که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

راهنمای بازی Gods Unchained

دوئل را شروع کنید!

 

برای استفاده از کارت‌های موجودات مختلف ، کارت آن‌ها را بکشید و روی زمین بازی که در وسط صفحه قرار دارد بیندارید تا آن‌ها را ظاهر کنید و برای بهره‌گیری از کارت‌های جادو و قدرت، روی کارت مورد نظر خود نگه دارید و آن را به سمت هدف خود بکشید. طریقه استفاده از قدرت خدایان هم فرقی با کارت‌ها ندارد اما فقط یک بار در هر راند مجاز به استفاده‌ی از ان خواهید بود.

شما تنها می‌توانید حداکثر ۶ موجود را در زمین بازی ظاهر کنید و همچنین تنها مجاز به داشتن ۹ کارت در دست خود هستید. هر کارت برای استفاده نیاز به مقداری “Mana” یا انرژی دارد که در گوشه‌ی چپ بالای کارت مورد نظر شما نمایش داده شده است. همچنین قدرت و سلامتی هر کارت هم در بخش پایینی آن نوشته شده است. “قدرت” میزان ضربه‌ای است که کارت شما به حریف خود در هنگام حمله یا دفاع وارد می‌کند و “سلامتی” هم میزان ضرباتی‌است که کارت می‌تواند قبل از نابودی تحمل کند.

راهنمایی تروفی و اچیومنت‌های بازی Resident Evil 2 Remake
خواندن

 

“Mana” یا انرژی

 

هر بازیکن ۹ عدد سنگ “Mana” دارد که بعضی از آن‌ها به دو قسمت تقسیم شده‌اند و از ابتدا قفل هستند. با پیش روی در بازی و شروع هر راند، قفل یکی از آن‌ها باز می‌شود و تمام “Mana” یا انرژی آن‌ها باز می‌گردد و به ازای هر سنگی که کامل پر شود، آن‌ها یک انرژی اضافه دریافت خواهند کرد و همچنین ۵ سنگ اول تک قسمتی بوده و ۴ تای بعدی ۲ یا چند قسمت خواهند داشت. البته به یاد داشته باشید که “Mana” به راند‌های بعدی انتقال پیدا نخواهد کرد پس سعی کنید تا در راند فعلی از آن نهایت استفاده را بکنید.

 

کیسه‌ی حقه‌ها!

 

کیسه‌ی حقه‌ها مکانیزمی است که بازی برای بالانس کردن گیم‌پلی و از بین بردن نابرابری‌ای که بر اثر نوبت‌های شروع بازیکنان بوجود می‌آید استفاده می‌شود. بازیکنی که اولین نوبت برایش بیافتد، یک کیسه و بازیکنی که دوم بیافتد سه کیسه دریافت خواهد کرد. با استفاده از هر کیسه، بازیکنان یک “Mana” دریافت خواهند کرد و همچنین یکی از قفل‌های “Mana” باز خواهد شد. البته قابل ذکر است که اگر انرژی فعلی شما پر باشد “Mana” اضافی را دریافت نخواهید کرد.

 

نشانگر نوبت

 

در سمت راست صفحه شما نشانگر نوبت را مشاهده خواهید کرد. جهت پیکان نشان دهنده‌ی نوبت شماست؛ همچنین هنگامی که حرکات شما به پایان رسید و یا میل به حرکت نداشتید می‌توانید با زدن بر روی این نشانگر، از حرکت خود‌ بگذرید یا آنرا “Skip” کنید.

 

برزخ یا The Void

 

راهنمای بازی Borderlands 3 - نکاتی برای تازه‌واردان
خواندن

Void یا “خلاء” مکانی است که کارت‌ها و جادوهای شما در هنگام از بین رفتن به آنجا می‌روند و همچنین این مکان به قبرستان کارت‌ها نیز معروف است. البته چیز‌های مهم‌تری هم در مورد این بخش وجود دارد؛ مثلا شما و یا بعضی از خدایان بازی قادر هستید تا تعدادی از کارت‌های وارد برزخ شده را به زمین بازی برگردانید؛ البته این در صورتی است که کارت‌ها به طور کامل نابود نشده باشند چون در این صورت این کارت‌ها بصورت کامل از بازی حذف خواهند شد.

 

درجه سلامتی خدایان

 

کارت خدای هر بازیکن، نهایتا ۳۰ عدد HP دارد و شما با کشیدن کارت‌ خود روی آن می‌توانید به او ضربه وارد کنید. بازیکنی که بتواند درجه سلامتی کارت خدای حریف خود را به ۰ برساند برنده خواهد شد.راهنمای بازی Gods Unchained

افکت‌ها یا Status Effects

 

همانند بقیه‌ی بازی‌های کارتی، در بازی Gods Unchained هم با تعدادی افکت سروکار خواهید داشت که می‌توانید با ترکیب‌های مختلف با کارت‌های یکدیگر و یا سرکار گذاشتن حریفتان به اندازه‌ی کافی، برد را نصیب خود کنید. در زیر تعدادی از این افکت‌ها توضیح داده شده است:

 

  • جنون یا Blitz: موجودات یا کارت‌هایی که این افکت روی آن‌ها فعال شود، درست در هنگام ظهور در میدان جنگ شروع به حمله می‌کنند و نیازی نیست یک نوبت برای استفاده از آن‌ها معطل شوید.

 

  • سوختگی یا Burn: در پایان هر نوبت، به کارت‌هایی که این افکت روی آن‌ها وارد شود مقدار خسارت تضمین شده‌ای وارد خواهد شد.

 

  • گیجی یا Confusion: با فعال شدن این افکت روی کارت شما، ۵۰ درصد احتمال ضربه وارد کردن به هدف انتخابی را از دست می‌دهید و به یک کارت دیگر به‌صورت تصادفی حمله خواهید کرد.
راهنمای بازی Brawl Stars |‌ ترفندها و بهترین مبارزان در بازی Brawl Stars
خواندن

 

  • مرگبار بودن یا Deadly: کارت‌هایی که افکت Deadly را دارند، بدون درنظر گرفتن قدرتشان به هر کارت دیگری که ضربه وارد کنند آنرا از بین خواهند برد و یا به اصطلاح آنرا “ One Shot “ خواهند کرد.

 

  • پنهان شدن یا Hidden: این افکت باعث می‌شود تا حریف نتواند بصورت مستقیم کارت شما را هدف بگیرد و به آن ضربه وارد کند.

 

  • Regen یا بازسازی: مقداری معینی از HP کارت‌های دارای این افکت باز خواهد گشت.

 

  • غرش یا Roar: در هنگام فعال شدن این افکت، ممکن است افکت‌های مختلفی بصورت تصادفی فعال شوند.

 

راهنمای بازی Gods Unchained

با برنده شدن در Ranked سطح خود را بالا ببرید و پاداش دریافت کنید!

 

شما با برنده شدن در حالت Ranked و بالا بردن رتبه‌ی خود، جوایز مختلفی مثل Stars، Flux و پک کارت دریافت خواهید کرد که با آن‌ها می‌توانید از فروشگاه بازی برای خود کارت بخرید. شما همچنین می‌توانید رتبه و درصد پیشرفت خود را در منوی اصلی بازی مشاهده کنید.

برای رفتن به فروشگاه بازی یا Star Store، به Market بروید و روی Star Store کلیک کنید و با استفاده از منابع خود، کارت‌های مورد نظرتان را بخرید. البته قابل ذکر است که کارت‌هایی که از Star Store خریداری می‌کنید مثل کارت‌هایی که بصورت رایگان دریافت کردید ( ۱۴۰ کارتی که در ابتدای بازی از Welcome pack گرفتید ) قابل فروش نیستند. شاید از خود بپرسید که اگر قابل فروش نیستند چگونه ” بدون هیچ سرمایه‌ای ” می‌توانم کسب درآمد کنم؟

اینجاست که باید با Flux آشنا شوید! با استفاده از Flux می‌توانید دو کارت مشابه را با هم ترکیب کنید و کارت Meteorite به‌دست آورید. کارت‌های Meteorite به‌عنوان NFT ( Non Fungible Token) در شبکه‌ی Blockchain این بازی ثبت می‌شوند و از این رو آن‌ها قابل خرید و فروش هستند. اما متاسفانه بخش Forge و مکانیزم یا ترکیب کردن کارت‌ها فعلا برای مدت محدودی به‌دلیل ازدحام در بازار اتریوم و هزینه‌های انتقال بالا بسته شده است؛ البته سازندگان وعده‌‌ نسخه‌ی جدیدی از پلتفرم خود را داده‌اند که بزودی منتشر می‌شود.

راهنمای بازی Mortal Kombat 11 - طریقه انجام Mercy در بازی
خواندن

 

رتبه‌ها یا Ranks

 

وقتی شما یک مسابقه‌ی Ranked را برنده شوید نوار رتبه‌ی شما در منوی اصلی بصورت تدریجی پر می‌شود و با کامل شدن آن، شما یک رتبه بالا‌تر می‌روید. همچنین اگر مسابقات زیادی را ببازید، امتیاز‌ها از نوار شما کم می‌شوند و با خالی شدن آن شما رتبه‌ی خود را از دست می‌دهید و به جایگاه پایین‌تری می‌روید.

 

در مسابقات هفتگی Gods Unchained تعداد ۱۲ عدد رتبه‌ی مختلف وجود دارند که به ترتیب شامل:

Rusted Bronze > Purified Bronze > Rusted Iron > Purified Iron > Impact Meteorite > Astral Meteorite > Twilight Shadow > Midnight Shadow > Auric Gold > Solar Gold > Ethereal Diamond > Mythic

می‌شوند.

 

چطور کسب درآمد کنیم؟

 

در Gods Unchained دو راه برای کسب درآمد وجود دارد. یکی اینکه از بخش Ranked حریف‌ها را شکست دهید و Card Pack برنده شوید و در Forge آن‌ها را ترکیب کنید و بفروشید که فعلا این بخش در دسترس نیست و دوم اینکه در بخشBlessing of the $GODS شرکت کنید که بازیکنان در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و جوایزی مثل توکن $GODS که قابل فروش در مارکت‌های مختلف می‌باشد را دریافت می‌کنند.

راهنمای بازی Gods Unchained

جوایز Card Pack‌ها

بازیکنان می‌توانند با برنده شدن در مسابقات Ranked جوایزی همچون Card Pack‌ها را دریافت کنند. البته جوایزی که در Card Pack‌ها انتظار آن‌ها را می‌کشد به ۳ فاکتور مهم بستگی دارد:

 

  • تعداد برد‌هایی که در ۲۵ مسابقه‌ی اول هر هفته دارید

 

  • رتبه‌ی شما قبل از شروع مسابقات هفتگی

 

  • وصل بودن یا نبودن اکانت شما به یک کیف پول مجازی
راهنمای بازی Scarlet Nexus
خواندن

 

البته همانطور که بالاتر گفته شد، این کارت‌ها تا قبل از منتشر شدن بخش Forge این بازی قابل فروش نیستند و با توجه به گفته‌های ناشر Gods Unchained، گویا باید تا اواخر ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ منتظر بمانیم.

 

چطور در بخش Blessing of the $GODS توکن بدست بیاوریم؟

 

با شروع این بخش، بازیکنان ۸ هفته میزبان آن خواهند بود که اتفاقا همین الان هم درحال اجرا است ( بخش فعلی در حال حاضر ۲ نوامبر شروع شده است ). همچنین بازیکنان برای ورود به این بخش باید شرایطی را داشته باشند که در ادامه توضیح خواهیم داد:

 

  • در ۲۰ مسابقه‌ی Ranked شرکت کرده باشند.

 

  • تعداد ۷ یا بیشتر مسابقه‌ی Ranked را برنده شده باشند.

 

  • در هر مسابقه‌ی Ranked، تعداد ۴ راند بمانند.

 

  • تا پایان بخش Blessing of the GODS حداقل رتبه‌ی ۴ ( Purified Iron ) داشته باشند.

 

  • از ۲۰ مسابقه‌ی Ranked، تعداد ۱۷ عدد از آن‌ها باید با حریف‌های متفاوت انجام شود.

 

همچنین امتیاز شما بر اساس رتبه بندی شما محاسبه می‌شود که جایزه‌ی شما را تایین می‌کند. با وجود تعداد تقریبا زیاد بازیکن‌های همزمان Gods Unchained که در حال حاضر بیشتر از ۱۰.۰۰۰ نفر هستند، اگر مهارت و سطح بازی شما متوسط باشد حدود ۵ الی ۱۱ توکن $GODS دریافت خواهید کرد که با توجه به قیمت فعلی آن حدود ۲۱ تا ۴۷ دلار دریافت خواهید کرد.

عضویت
اطلاع از
guest

34 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
محمد
محمد
2 سال قبل

سلام من کیف پول متامسک رو به بازی لینک کردم میگه ولت شما شرایط رو نداره با دوتا ولت امتحان کردم

palang
palang
Reply to  محمد
2 سال قبل

واسه منم همین گف

حمید
حمید
Reply to  محمد
2 سال قبل

ولت متامسک بایستی روشبکه اتریوم باشه وفیلترشکن هم روشن

ساس
ساس
Reply to  محمد
2 سال قبل

جدا از شرایطی ک دوستان گفتن
توی یک ویدئو دیدم ک می‌گفت یا دیر میریزن به حساب و یا هم باید خارج و دوباره وارد بشید
باید از ساپورت‌شون توی برنامه دیسکورد بپرسید

savitar
savitar
2 سال قبل

سلام من نمیتونم packهام بگیرم میزنم روش صفحه خالی میاره

ابوالفضل
ابوالفضل
Reply to  savitar
2 سال قبل

فیلتر شکن بزن میاد اگه نیومد از سایتش با فیلتر شکن بزن میاد

ابوالفضل
ابوالفضل
2 سال قبل

سلام شرمنده من مشکلم این هست که وقتی وارد سایت می شم و تمام کاراش رو انجام می دم و به کیف پولم وصلش میکنم وقتی می خوام واردImmutable بشم وایمیل و پسورد را وارد میکنم نمیره توی بازی تاحالا چند بار جیمیل ساختم کیف پول سختم وصل کردم بار های رمزم رو چک کردم ولی نشده لطفا کمکم کنید

امیر
امیر
Reply to  ابوالفضل
2 سال قبل

منم این مشکل رو دارم

ساس
ساس
Reply to  امیر
2 سال قبل

بازی فعلاٌ روی مرورگر و گوشی قابل استفاده نیست. باید نسخه ویندوز رو دانلود و نصب کنید تا بتونید بازی کنید.

مهدی
مهدی
Reply to  ابوالفضل
2 سال قبل

مشکل منم همینه کسی اگه میدونه راهنمایی کنه

ساس
ساس
Reply to  مهدی
2 سال قبل

بازی فعلاٌ روی مرورگر و گوشی قابل استفاده نیست. باید نسخه ویندوز رو دانلود و نصب کنید تا بتونید بازی کنید.

ارسلان
ارسلان
Reply to  ساس
2 سال قبل

جواب منم بده

ساس
ساس
Reply to  ابوالفضل
2 سال قبل

بازی فعلاٌ روی مرورگر و گوشی قابل استفاده نیست. باید نسخه ویندوز رو دانلود و نصب کنید تا بتونید بازی کنید.

میثم
میثم
Reply to  ابوالفضل
2 سال قبل

با فیلتر شکن برو

مجتبی
مجتبی
Reply to  ابوالفضل
2 سال قبل

فیلتر شکن استفاده کن درست میشه

احمد
احمد
2 سال قبل

سلام. من وارد Immutable میشم ولی بجز منو های بالا چیز دیگه نمیاره لطفا اگه می تونید راهنمایی کنید.

امید÷
امید÷
Reply to  احمد
2 سال قبل

فیل طر سکن روشن کن درست میشه

علی
علی
2 سال قبل

بازی برای من هنگ میکنه سیستم مورد نیازش چیه؟؟

ساس
ساس
Reply to  علی
2 سال قبل

توی بازی که میری
گوشه سمت راست بالا
حالت رزولوشن بازی رو روی کمترین مقدار بزار
خیلی سبک‌تر میشه

علی
علی
2 سال قبل

سلام
این بازی فقط برای pc هست و برای اندروید قابل اجرا نیست؟

ساس
ساس
Reply to  علی
2 سال قبل

بازی فعلاٌ روی مرورگر و گوشی قابل استفاده نیست.
باید نسخه ویندوز رو دانلود و نصب کنید تا بتونید بازی کنید.
به VPN (فیلترشکن) هم نیاز دارید. من Privado VPN رو توصیه میکنم که رایگان هست.

مرتضی
مرتضی
2 سال قبل

وقتی میخوام ریجستر کنم همه اش میگه فایل دانلود کن و مرحله کد ریجستر نمیاد

ساس
ساس
Reply to  مرتضی
2 سال قبل

بازی فعلاٌ روی مرورگر و گوشی قابل استفاده نیست.
باید نسخه ویندوز رو دانلود و نصب کنید تا بتونید بازی کنید.
به VPN (فیلترشکن) هم نیاز دارید. من Privado VPN رو توصیه میکنم که رایگان هست.

Arezo
Arezo
2 سال قبل

سلام من وقتی وارد قسمت rank میشم ارور میده و نمیتونم بازی کنم

amir
amir
2 سال قبل

سلام من وقتی Immutable رو اجرا میکنم صفحه سیاهی میاد و هیچ اتفاقی نمی افته ویندوزم ۷ هست رم ۴ کرافیک ۱۷۶۰ MB اینتل و فیلتر شکن ای پی ثابتم هم روشنه

مجتبی
مجتبی
2 سال قبل

چرا pack ها باز نمیشن؟

ارسلان
ارسلان
2 سال قبل

سلام من وارد بازی شدم همه ایتم ها قفل و بروزش کردم ۱۰۰ درصد پر میشه ولی باز باز نمیشه چی کنم؟

یاسین
یاسین
2 سال قبل

سلام من وقتی وارد میشم ارور میده لطفا کمک کنید ممنون

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام ببخشید من هر چی میخواهم استارتت بزنم نمیشه

محمد
محمد
Reply to  محمد
2 سال قبل

یه راهنمایی بکنید هر چی استارت میزنم وارد نمیشه

hesam
hesam
2 سال قبل

سلام وقت بخیر زمان تورنومت هارو از کجا باید فهمید؟

رضا
رضا
1 سال قبل

میگه ایمیلو تایید کنید ولی اصلا ایمیل نیومده

رضا
رضا
Reply to  رضا
1 سال قبل

حل شد توی اسپما بود

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

سلام
من وقتی وارد rank میشم
error code 1 میده کسی میدونه برای چی هست

دکمه بازگشت به بالا
34
0
Would love your thoughts, please comment.x